دانلود بازی تیکن 3 برای اندروید Tekken 3 v1.1

بازی تیکن 3 برای اندروید Tekken 3

بازی تیکن یکی از بهترین و بیاد ماندنی ترین بازی های کنسول پلی استیشن است که هم اکنون برای PC و اندروید نیز در دسترس است. بازی Tekken بر مبنای مبارزات آزاد خیابانی طراحی شده است به این معنا که در آن دو فرد در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با استفاده از هر تکنیک و وسیله ای سعی می کنند تا در دو راند فرد مقابل را از پای درآورند. تنوع کارکتر ها و شخصیت های موجود در این بازی اندروید بسیار زیاد است به نحوی که اگر ساعت ها و ساعت ها با شخصت های متنوع و مختلف بازی کنید بازهم خسته نخواهید شد. علاوه بر تنوع شخصیت ها، حرکت ها و فنون ترکیبی هر شخصیت بصورت منحصر به فرد قابل اجراست. بازی اندروید Tekken 3 برخلاف سایر نسخه های این بازی که برای اندروید منتشر شده اند به هیچ برنامه جانبی برای اجرا شدن نیاز ندارد و تنها با دانلود و نصب فایل apk می توانید بازی را اجرا کنید. نکته ای که در انتها باید به آن اشاره کرد این است که بازی تیکن 3 اندروید کاملا مشابه نسخه اصلی (نسخه پلی استیشن) و بدون هیچ گونه کمی و کاستی است، پس همین حالا این بازی سرگرم کننده اندروید را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی ربات های جنگجو Walking War Robots 2.6.2 برای اندروید + دیتا

بازی ربات های جنگجو Walking War Robots

Walking War Robot نام یک بازی اکشن فوق العاده زیباست که توسط شرکت Pixonic LLC منتشر شده است و مبارزه میان ربات های جنگجو را به نمایش می گذارد. در این بازی جنگی اندروید شما می توانید در نبرد های آنلاین چند نفره تا 6 بازیکن (6 نفر در مقابل 6 نفر) وارد شوید!
همین حالا به صفوف رزمندگان فلزی بپیوندید!
در بازی 3 بعدی Walking War Robots شما می توانید با انتخاب ربات های غول پیکری که با سلاح های مختلف مدرن مجهز شده اند وارد میدان های مختلف و متنوع نبرد شوید. علاوه بر گیم پلی فوق العاده زیبا و جذاب چیز دیگری که این بازی اندروید را زیبا می کند گرافیک HD این بازی است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند.

ویژگی های اصلی Walking War Robots:

  • 18 نوع ربات مبارزه ای با قدرت های مختلف
  • بیش از 20 نوع سلاح شامل موشک بالستیک و سلاح های پلاسمایی
  • گروه خود را ایجاد کنید و به پیروزی های مختلف دست پیدا کنید
  • به جنگ های حماسی PVP آنلاین در رقابت های جهانی بپیوندید
  • گرافیک HD
  • و …
دانلود / توضیحات بیشتر

بازی جنگی شوالیه بدون توقف Nonstop Knight 1.8.2 برای اندروید

بازی جنگی شوالیه بدون توقف Nonstop Knight

بازی اندروید Nonstop Knight شوالیه بدون توقف یک بازی نقش آفرینی است که توسط شرکت بازی سازی laregames منتشر شده است و با کسب امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 در گوگل پلی به خوبی نشان داد که از تمامی ابعاد کامل می باشد. به گفته سازنده در این بازی تنها با انگشت شست می توان تمام حرکات کارکتر را کنترل کرد درضمن این گیم جالب بگونه ای طراحی شده است تا پس از نصب بازی بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی بازی اجرا شود. تلاش بی پایان و بدون وقفه این شوالیه جوان در انتظار شماست! ماجراجویی های مختلف را به سرعت پشت سر بگذارید و پاداش های گوناگون را حتی در حالی که استراحت می کنید کسب کنید! در بازی اندروید Nonstop Knight شما باید به شوالیه کوچک کمک کنید تا با در دست گرفتن شمشیر و حمله به سمت دشمنان شرور که بصورت تکی و گروهی با شما به مبارزه می کنند بدون توقف به سمت مراحل بالاتر پیش بروید. اگر از چنین بازی های کم حجم و سرگرم کننده ای لذت می برید ما به شما این صفحات را نیز پیشنهاد می کنیم: بازی کم حجم اندروید ، بازی سرگرم کننده اندروید ، بازی بدون دیتا ، بازی جنگی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی گرافیکی جنگجوی خون BloodWarrior 1.3.1.0 برای اندروید+دیتا

بازی گرافیکی جنگجوی خون BloodWarrior

BloodWarrior یک بازی اکشن RPG توسعه یافته توسط یک تیم سه نفره به نام Pancakegames CO.,LTD است که در گوگل پلی منتشر شده است و مفتخر به کسب امتیاز 4.3 از 5.0 شده است. در ابتدا لازم است تا به مشخصات لازم برای اجرای این بازی اشاره ای شود.

بهترین سخت افزار برای اجرا بازی جنگجوی خون: CPU: quad-core 1.4GHz، Ram: 1.5GB
حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرا: CPU: dual-core 1.2GHz، Ram: 1.0GB

در این بازی اندروید اکشن که زاویه ی دید شما از بالا به پایین است شما به عنوان یک جنگجوی ماهر باید یک تنه از آرمان های خود در مقابل دشمنان دفاع کنید و آن ها را با استفاده از ابزار هایی مانند شمشیر های بزرگ و حتی تبر تکه تکه کنید. در بازی اندروید BloodWarrior بیش از 9 مرحله مختلف و هیجان انگیز در انتظار شما هستند تا با چالش های مختلف مهارت های شما را ارتقا ببخشند. هر چه بیش تر پیش می روید و به مراحل بالاتری می رسید امکان انجام حرکت های ترکیبی و کشنده تر و همچنین دسترسی به سلاح ها و ابزار های مختلف بیشتر می شود البته به همین شکل هم دشمنان شما قوی تر و مجهز تر خواهند شد و این موضوع زمانیکه بصورت گروهی به شما حمله می کنند بیشتر از قبل جلوه خواهد کرد. همین حالا آخرین نسخه از بازی جنگجوی خون  را از سایت نیو فور اندروید دانلود و نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی پادشاه آوالون: جنگ اژدها King of Avalon: Dragon Warfare 1.5.2

پادشاه آوالون: جنگ اژدها King of Avalon: Dragon Warfare

King of Avalon: Dragon Warfare یک بازی استراتژیکی اندروید است که نبرد های آنلاین MMO را برای شما فراهم خواهد کرد. زره خود را بالا نگهدارید. اژدهای خود را رشد دهید و ارتش خود را بسازید و به پادشاه تبدیل شوید. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید بازی اندروید King of Avalon: Dragon Warfare از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد و برخلاف بسیاری از بازی های مشابه تنوع زیادی در نیرو های نظامی و ساختمان ها وجود دارد که بازی را بسیار هیجان انگیز می کند. می توانید با سایر بازیکنان آنلاین در سراسر جهان به رقابت بپردازید، با آن ها گفت و گو و حتی تجارت کنید تا مسیرتان به سمت ساخت و ایجاد یک امپراتوری بزرگ آسان تر شود. شاه آرتور مرده و تاج و تخت را ترک کرده است. برای ورود به قرون وسطی آماده شوید، نبرد برای تسخیر پادشاهی آغاز شده است!

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی جنگ جهانی برای اندروید World Warfare 1.0.18

بازی جنگ جهانی برای اندروید World Warfare

جنگ جهانیWorld Warfare یک بازی آنلاین اندروید است که توسط تیم بازی سازی JoyCrafter Entertainment در سبک بازی های استراتژیکی در گوگل پلی منتشر شده است.
حالا زمان رهبری نیروهای نظامی است! این بازی از جنگ جهانی دوم الهام گرفته است و شما در آن نقش یک فرمانده نظامی را بر عهده دارید که در هوا و زمین و حتی دریا با دشمن درگیر شده اید. ارتش خود را بسازید و آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید تا امپراتوریتان گسترش یابد در این راه شما می توانید از 32 نوع مختلف از واحد های زمینی، هوایی و دریایی استفاده کنید. قدرت نظامی خود را با ارتقای پیاده نظام، تانک ها، ناوهای هواپیمابر و… چندین برابر کنید. در بازی اندروید World Warfare شما می توانید میان خود و سایر کاربران آنلاین اتحاد تشکیل دهید و در رقابت های آنلاین شرکت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی Redstone Uprising – Hero Clash 1.2.9 برای اندروید

بازی جنگی Redstone Uprising - Hero Clash

Redstone Uprising – Hero Clash یک بازی جنگی فوق العاده زیباست که توسط شرکت PopPace برای اندروید منتشر شده است. در مقابل اهریمن بجنگید و تاریخ ساز شوید. این جنگ در مکانی به نام صخره های سرخ توسط دشمنان ایجاد شده است. درخت سرنوشت سعی دارد با بیدار کردم قهرمانان افسانه ای Guardians این سرزمین را نجات دهد. هم اکنون وظیفه شماست که از دنیا محافظت کنید. آماده اید که به میدان جنگ بپیوندید؟
از جوخه 40 نفری 4 قهرمان انتخاب کنید. یادتان باشد که این 4 قهرمان را خردمندانه انتخاب کنید چون یکی از عوامل برنده شدن در جنگ نحوه گزینش همین قهرمانان است. هر قهرمانی همراه با توانایی های استثنایی و منحصر به فرد خود طراحی شده است. اما مراقب باشید هیج قهرمانی کامل نیست، ترکیب توانایی های قهرمانان است که بهترین گروه را تشکیل می دهد. با توجه به قدرت دشمن از استراتژی خود استفاده کنید و بهترین تیم را درست کنید. مطمئن شوید که قبل از انتخاب قهرمانان جزییات توانایی و قدرت های آنان را به دقت مطالعه کرده اید تا شانس پیروزی خود را در جنگ و نجات جهان افزایش دهید. انتخاب های استراتژیک بازی اندروید Redstone Uprising – Hero Clash را بسیار هیجان انگیز کرده است و باعث تفاوت های بسیار با دیگر بازی های مشابه شده است.
این گیم پلی استراتژیک یک میدان جنگ حقیقی می باشد که شما را در مقابل دیگر بازیکنان واقعی از سراسر دنیا به چالش می کشاند. هر حرکت شما بسیار حیاتی است و در نتیجه جنگ تاثیر می گذارد. میدان جنگ را تصرف کنید و با استفاده از مهارت های استراتژیک خود و امکانات فوق العاده بازی از سرزمین خود یعنی صخره های سرخ در برابر دشمنان محافطت کنید. هیچ راه برگشتی وجود ندارد، یا بر دشمنان ویرانگر خود پیروز خواهید شد و یا شکست می خورید. بروی قدرت دشمنان خود با دقت مطالعه کنید تا نتیجه جنگ را به سود خود تغییر دهید. بازی Redstone Uprising – Hero Clash دقیقا برای کسانی طراحی شده است که به چالش های مختلف علاقه دارند و می خواهند مهارت های بازی خود را افزایش دهند.

همین حالا آخرین نسخه از این بازی زیبا را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پادشاهی جنگ Kingdom of War 1.1.6 برای اندروید

بازی پادشاهی جنگ Kingdom of War

Kingdom of War پادشاهی جنگ یک بازی نقش آفرینی است که استودیوی بازی سازی GAMEVIL آن را برای اندروید منتشر کرده است. تاج و تخت متعلق به برنده می باشد! مبارزه ای عظیم برای قدرت، تخت پادشاهی را احاطه کرده است!

آنچه که در بازی جنگی Kingdom of War تجربه خواهید کرد:

امتیازات مربوط بازیکنان جدید:
– 300 کریستال برای کاربران جدید
– تبدیل شدن از حالت عادی به متحد پیشرفته بعد از 7 روز ادامه بازی

ویژگی های منحصر به فرد:
– نگهداشتن زمان برای حالت تاکتیکی
– سبک مبارزات منحصر به فرد نیازمند مهارت و تمرکز می باشد
– در گرمای جنگ برای استفاده از حالت تاکتیکی زمان را نگهدارید

متحدان را جمع آوری و تقویت کنید:
– متحدان را تکه تکه جمع آوری و تقویت کنید تا به بیش از 50 متحد مختلف دست پیدا کنید
– قدرتمند ترین نیرو ها را به وسیله متحدان و نگهبانان منحصر به فرد توانا بسازید

بجنگید و فتح کنید:
– برای غلبه بر تروریست ها استراتژی تعیین کنید
– به همراه یک لیگ جهانی سلطنت خود در سراسر جهان را گستردش دهید

مبارزات هیجان انگیز:
– مبارزات بسیار انرژی بخش با ترکیب اکشن و مهارت های دیدنی نگهبانان
– خودتان را به داخل اکشن های خشن و حملات خشنود کننده ببرید

انبوهی از محتویات سرگرم کننده:
– مهارت های خود را در حمله، آرنا و حالت PVP آزمایش کنید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی Rescue: Strike Back 0.9 برای اندروید+دیتا

بازی جنگی Rescue: Strike Back

Rescue: Strike Back یک بازی جنگی و اکشن برای اندروید است که Brayang Studio آن را گوگل پلی منتشر کرده است. دولت زمانی که قصد داشت قدرت جنگی و نظامی ارتش را تقویت کند دچار اشتباه بسیار وحشتناکی شد. دولت به منظور قوی تر کردن افراد ارتش قراردادی برای تحقیق بروی موجودی ناشناخته در منطقه 47 بست که به سرعت و در همان ابتدا دچار شکست شد و این موجودات ار کنترل محققان خارج شدند و جان انسان ها توسط این موجودات ناشناخته مورد تهدید قرار گرفت. اکنون دولت شما و هم تیمی هایتان را استخدام کرده تا در مقابل این موجودات مبارزه کنید و وضعیت را مانند قبل آرام کنید.
در بازی اندروید اکشن و هیجانی Rescue: Strike Back بیش از 100 مرحله متنوع برای تکمیل کردن وجود دارد از مرحله های تک تیراندازی و تخریب پناه گاه ها گرفته تا جنگ های تیمی و تن به تن. گرافیک بسیار زیبای 3 بعدی به همراه جزییات فراوان این بازی اندروید شما را مجذوب خود می کند. هر مرحله دارای رئیس و غولی متفاوت است که قدرت مخصوص به خود را دارد و با شیوه های متفاوتی باید آن ها را نابود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید خدایان روم Gods of Rome 1.2.0l

خدایان روم Gods of Rome

Gods of Rome خدایان روم یک بازی اندروید مبارزه ای فوق العاده زیباست که در عصر افسانه ها و اساطیر رخ می دهد و نشان خواهد داد که گوشی موبایلتان چه توانایی هایی دارد. وارد نقش شخصیت و خدایان مختلف شوید و به مبارزه بپردازید. شما باید صلح را مجددا به این بازی برگردانید و برای این کار ابتدا سخت در معبد تمرین کنید و آموزش ببینید. گرافیک فوق العاده زیبا در کنار گیم پلی جذاب باعث شده است که Gods of Rome یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید به حساب آید پس مطمئن باشید که با دانلود و نصب این بازی روز های متوالی با آن مشغول خواهید بود. به مراحل و رده های بالاتر بروید و در مکان های افسانه ای قدیمی مانند المپیوس سربازان و خدایان باستانی که در اختیار دارید را به میل خود شخصی سازی کنید خدایانی مانند زئوس، اطلس و… . در نقشه بازی خدایان روم حرکت کنید و دیگر بازیکنان را به چالش بکشانید. در مبارزات پیروز شوید و منابع و امتیازات بیشتری به دست آورید و با قدرت بیشتری جنگ را ادامه دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2