دانلود بازی فکری به من نفت بده Feed Me Oil 2 V1.3.5

بازی فکری به من نفت بده Feed Me Oil 2 V1.1.1

خود را برای آشنایی با یکی دیگر از محبوب ترین بازی های اندروید آماده کنید، نام این بازی اندروید Feed Me Oil یا همان به من نفت بده است که محصولی از شرکت بازی سازی معروف Chillingo است که خیلی دیگر از بازی های مطرح اندرویدی را نیز منتشر کرده است. داستان بازی در مورد موجوداتی فلزی است که برای ادامه حیات خود به نفت نیاز دارند که اگر این روغن یا نفت خام به دست آن ها نرسد فرسوده خواهند شد پس وظیفه شماست که با رساندن هرچه بیشتر نفت به آن ها جانشان را نجات دهید. برای این کار شما باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید و با کنتل دقیق کانال روغن را به این موجودات عجیب برسانید. اما کار به همین سادگی ادامه نخواهد یافت چون برای انجام آن باید با تمامی قوانین فیزیک حاکم بر جهان در بیوفتید و با انجام کار های مختلف تمام سعی خود را برای رساندن تمامی محموله به این سازه های فلزی بکار گیرید.

گرافیک بازی به من نفت ده بسیار فانتزی و جالب طراحی شده است بگونه ای که محیطی شاد و دلنشین را برای بازی کردن فراهم می کند، در مورد گیم پلی بازی هم می توان گفت در آن با یک سبک کاملا جدید و فکری (البته زیبا و جذاب) روبرو هستید چون قوانین جاذبه و برخورد یک مایه به سطوح مختلف به دقت در آن رعایت شده است که بازی را واقع گرایانه تر جلوه می دهد و البته همین موضوع فیزیک و قوانین فیزیک تشکیل دهنده سبک کلی بازی خواهد بود، درضمن مراحلی هم که در این بازی اندروید وجود دارند بسیار متنوع و مختلف هستند که در هر کدام از آن ها شما با چالش هایی جدید و سخت تر روبرو می شود. Feed Me Oil در دسته گیم های فکری و چالش انگیز اندروید قرار می گیرد و این موضوع را می توانید از وجود مسیر های پیچیده و دشواری که باید برای رساندن روغن به موجودات فلزی بپیمایید و همچنین مراحل گوناگون آن متوجه شوید. بدون شک این بازی با گرافیک جالب و گیم پلی جدیدی که دارد و در نهایت با حجم کمش می تواند انتخاب مناسبی برای تمامی سنین باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition 1.0.4.0

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید 2017

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید 2,3 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition يک بازي فکري و پرطرفدار در سبک ساختمان سازي ميباشد که ار طرفداران زيادي برخوردار ميباشد در اين بازي در ابتدا به شما بنا هاي نيمه کاره و ساختمان هاي نيمه ساز و تخريب شده در اختيار شما قرار داده ميشود که در ابتدا بايد به نحو احسنت و پول هايي که داريد آن ها را بسازيد تا بتوانيد ساختمان هاي بيشتري را اداره کنيد . در اين بازي فکري و جذاب طراحي و ساخت يک شهر به نوعي در اختيار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود بايد يک شهر زيبا با بهترين بنا ها را بسازيد و از آن ها امتياز کسب کنيد. پيشنهاد ميکنيم اين بازي سرگرم کننده را به هيچچ وجه از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری-پیکسلی 2017 عبور از خیابان | Crossy Road 2.3.1

بازی اندروید عبور از خیابان

همانطور که شما هم خبر دارید بازی های پیکسلی چند وقتی است که توانسته اند توجه کاربران اندرویدی را به خود جلب کنند به همین خاطر تصمیم گرفتیم که امروز بازی فکری Crossy Road را برای اندروید به شما معرفی کنیم. این بازی با تمام سادگی که دارد توانسته است به عنوان یکی از بهترین بازی های سایت گوگل پلی انتخاب شود درضمن شرکت سازنده آن یعنی Yodo1 با معرفی این بازی اندروید 2017 به عنوان بهترین توسعه دهنده انتخاب شده است. داستان بازی از این قرار است که باید به حیوانات مختلف کمک کنید تا از یک خیابان فوق العاده شلوغ عبور کنند، ماشین ها در چند ردیف و نزدیک به هم حرکت می کنند و به این دلیل شما باید حرکت های خود و حتی ماشین های ردیف های بعدی را پیش بینی کنید تا در دام آن ها گیر نکنید. چون این خیابان های موازی تمام شدنی نیستند و با گذشتن از هر خیابان، یک خیابان دیگر ظاهر می شود، در بین مسیر بلوار هایی قرار داده شده اند که می توانید از آن ها برای فرار از ماشین ها استفاده کنید.این بازی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

سایر بازی های کارتونی

پیشنهادی ویژه، بازی زیبای تام و جری

شاید گرافیک این بازی اندروید 2017 چندگی به دل نمی زند که این موضوع هم به دلیل پیکسلی بودن محیط بازی طبیعی است اما همین بازی ساده توانسته چهار و نیم ستاره را از پنج ستاره در سایت Google Play به خود اختصاص دهد و خود را به عنوان یکی از بهترین های اندرویدی بالا بکشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید. همانطور که گفته شد بازی پیکسلی-فکری Crossy Road تمام شدنی نیست بلکه هدف اصلی بازی تنها ثبت رکورد بیشتر است، هرچه خیابان های بیشتری را پشت سر بگذارید رکورد بیشتری را ثبت خواهید کرد علاوه بر این می توانید کارکتر ها و شخصیت های حیوانی بیشتری را کسب کنید که هم بازی را جذاب تر می کنند و هم با ویژگی های خاصی که دارند می توانند عبور از اتوبان های شلوغ و پر از ماشین را برای شما آسان تر و ساده تر کنند. حجم این بازی فوق العاده کم است به همین دلیل دانلود کردن آن را به تمامی کاربران نیو فور اندروید پیشنهاد می کنیم.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پل سازی bridgeconstructor 3.5

 دانلود بازی فکری اندروید پل سازی
بازی جدید اندروید

bridgeconstructor v3.5 يک بازي زيبا با سبک متفاوت ميباشد . در اين بازي در ابتدا بودجه اندکي داريد و به عنوان يک پيمانکار بايد يک پروژه پل سازي را به اتمام برسانيد و در آخر مبلغي بابت اين عمل دريافت نماييد. در ادامه اگر کار شما به خوبي پيش برود به شما پيشنهاد هاي زيادي براي پل سازي يا تعمير پل هاي دشوار داده مي شود. شما با توجه به شرايط موجود بايد مصالح خود را از جنس هاي مختلف به عنوان مثال چوب يا آهن تهيه کنيد و اين انتخاب شما بسته به مقاوت مورد نظر شما و رفت و آمد عابر ها و ماشين ها مي باشد. شما اين مصلاح را با توجه به بودجه نيز تهيه مي کنيد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی محبوب Duet 3.2.1 دوئت برای تقویت هوش

|دانلود بازی فکری Duet 3.2.1 جدیدترین ورژن ارائه شده برای اندروید|

|بازی دوئت برای تقویت هوش|

بازی محبوب Duet 3.2.1

آمار نشان می دهد که بازی Duet یا همان دوئت دراری مخاطبین زیادی است. طبق نتایجی که از طرف فروشگاه گوگل پلی به دستمان رسیده است بازی Duet مورد استقبال بیش از پنج میلیون نفر کاربر اندرویدی قرار گرفته است و در مدت زمان کوتاهی توانسته امتیاز 4.3 را برای خود ثبت کند. دربازی تقویت هوش دوئت شما باید با لمس چپ و راست صفحه نمایش دو دایره قرمز و آبی رنگ را که دور یک مدار می چرحند را از میان موانع مختلف عبور دهید که بسیار پیچیده است. برخی از کاربران اندرویدی برای بازی کردن فقط فقط هدف سرگرمی دارند ولی برخی دیگر برای افزایش سطح هوش خود استفاده می کنند. در بازی فکری Duet هدف این است که سطح دسترسی فکر شما بالا برود و فقط قصد سرگرم کردن شما نیست. بله کاملا درست است این روزها با عرضه بازی مختلف ساعت ها فکر شما در گیر میشود. ولی با استفاده از بازی Duet فکر شما بازتر و احساس سبک شدن میکند. یکی از نکته های مهمی که سازنده بازی به آن اشاره کرده است بدین صورت می باشد که بازی به گونه ای فکر و ذهن شما را با خود درگیر می کند که از مبتلا شدن به آلزایمر زود رس جلوگیری می کند و این ویژگی را می‌توان برترین ویژگی بازی دوئت دانست. بازی به گونه ای طراحی شده است که تمامی سنین میتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند. گیم پلی و محیط بازی به صورت تک بودی و جذاب می باشد که شما را ساعت ها به خود جذب می کند. خیلی مراقب خود باشید زیرا ممکن است به بازی اعتیاد پیدا کنید. بیش از 8 سطح مختلف در بازی وجود دارد که تمامی آنها به صورت کامل در دسترس شما قرار دارد. پیشنهاد میکنیم برای این که ذهن شما باز شود هر روز از بازی استفاده کنید به عنوان تمرینی. سازنده برنامه این امکان را فراهم ساخته است که هر کسی که میخواهد به صورت تمرینی از بازی استفاده کنید. بیش از 20 دستاورد مختلف در بازی گنجانده شده است که شما میتوانید از هر کدام که میخواهید نهایت استفاده را ببرید، البته بعد از این که آن سطح را پشت سر گذاشته اید و می توانید آن دستاورد را از آن خود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ایرانی عکسه چیه 1.5+پاسخ تمامی مراحل

دانلود بازی فکری عکسه ورژن جدید (1.5)

بازی فارسی و ایرانی عکسه چیه مخصوص اندروید به همراه پاسخ تمامی مراحل

 بازی ایرانی عکسه چیه

اگر این روزها به فکر یک بازی فکری و خوب هستید آن هم ایرانی ما یک پیشنهاد خوب برای شما داریم با بازی ایرانی عکس چیه میتوانید اوقات فراغت خود را سپری کنید. بازی عکس چیه به صورت پولی توسط سازنده در فروشگاه های معتبر ایرانی قرار داده شد که مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته شد. حالا بعد از گذشت چند ماه سازنده تصمیم گرفت که به صورت رایگان بازی را در دید عموم قرار دهد در این بازده زمانی هزاران بار بازی دانلود و نصب شد. اگر تا به حال بازی آفتابه اندروید را تجربه کرده اید سبک و محیط بازی عکس چیه خیلی شباهت دارد.

ماجرای بازی فکری عکسه چیه به این گونه طراحی شده است که در هر سطح از بازی یک تصویر به صورت مخفیانه به شما نمایش داده میشود شما باید حدس بزنید که آن چیست. ناگفته نماند که تصویر به صورت کامل پنهان نیست بلکه نقاطی از مخفی است این کار باعث میشود که خیلی سریع تر بتوانید عکس را تشخیص دهید. با استفاده از این بازی زیبا ذهن خود را محک بزنید ببینید چند مرده حلاج است. سبک بازی فکری و معمایی است با یک محیط زیبا. گیم پلی بازی طبق آمار های به دست آمده به صورت دو بعدی میباشد. سازنده بازی عکسه چیه برای راحتی هر چه بهتر کاربران خود از یک استراتژی خوب استفاده کرده است در صورت هر گونه مشکلی که برایتان پیش آمد. میتوانید از طریق گزینه راهنمایی بازی استفاده کنید این منو میتوانید خیلی به شما کمک کند و در حدس زدن عکس بهتر تصمیم بگیرید. اگر به صورت پیش نمایش تصویر مورد نظر را مشاهده نکردید می توانید با روی عکس ضربه بزنید تا تصویر به صورت تمام صفحه به شما نشان داده شود. در صورت هر گونه مشکلی با دیوایس های جدید کافیست یک بار از طریق منوی مدیریت برنامه ها بازی را انتخاب کنید و کش را پاک کنید. بدون هیچ گونه مشکلی بازی اجرا میشود. بازی عکسه چیه میتواند گزینه خوبی برای کودکان باشد زیرا گیم پلی بسیار متفاوت و ساده ای دارد.هم اکنون می توانید بازی عکسه چیه را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری میوه ها برای آندروید Fruit Splash 10.2.3

آیا شما هم علاقمند به دانلود بازی های فکری و رنگارنگ و در عین حال ساده ی سیستم عامل آندروید هستید؟ پیشنهاد می کنیم نسخه جدید بازی محبوب Fruit Splash را از دست ندهید و دانلودکنید ؛ این بازی بسیار دوست داشتنی با دنیایی رنگارنگ از میوه ها تعریف می شود که در فرآیند این بازی بایست با خط هایی که توسط انگشتان دست ترسیم می کنید ، میوه های هم نوع و یا هم شکل را به وصل کنید و با کسب امتیاز آنان ، مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. همواره سری بازی هایی که هدفی مشابه با بازی Fruit Splash را داشته اند در دسته بندی بازی های فکری آندروید مارکت به حساب می آیند ؛ به گونه ای که کودکان و حتی بزرگسالان بسیاری معتاد آنان خواهند شد !

Fruit Splash1

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

از مهم ترین ویژگی های این بازی دوست داشتنی می توان به مواردی نظیر زیر اشاره کرد :

دنیایی رنگارنگ و مملوء از میوه های دوست داشتنی و خوشمزه ، یادگیری بسیار آسان و کنترل حرفه ای بازی به صورت سخت ، پاداش ها و جوایز بسیار و کاربردی در طول بازی به شخص پلیر ، امکان ثبت رکوردها و کسب رکورد برتری در میان دوستان و سایر افراد جهان از طریق سیستم آنلاین ، امکان بازی در حالت فکری

هم اکنون می توانید بازی Fruit Splash را به رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کرده و با کسب سه ستاره در انجام هریک از مراحل این بازی ، معمای میوه ها را به شکلی دوست داشتنی حل کنید !

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید : صفحه ی اختصاصی بازی های فکری اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری کم حجم هدایت توپ سفید Unroll Me

دانلود بازی کم حجم  فکری هدایت توپ سفید به بلوک قرمز

بازی فکری

با دانلود یک بازی فکری متفاوت برای اندروید موافقید؟بازی هدایت توپ سفید از دسته بازی ها است.برای این ساعت از شما اندرویدیها، با معرفی یک بازی کم حجم در سبک سری بازی های فکری در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. آیا دوست دارید که با دانلود بازی Unroll Me 1.4 ، مهارت خود را در خارج کردن این توپ سفید رنگ به چالش بکشید؟ پس با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Unroll Me عنوان بازی جدیدی است که تیم نیو فور آندروید ، در این مطلب برای شما دوست داران سری بازی های فکری تدارک دیده است. در این بازی فکری و دوست داشتنی شما باید مهارت و دقت خود را به کار ببندید تا توپ سفید رنگ این بازی را به بلوک قرمز رنگ Goal برسانید ؛ کل قوانین این بازی در همین چند جمله ی ساده گنجانده شده است ؛ اما مراقب حرکات اشتباه باشید ! زیرا هر حرکت اشتباه منجر به طولانی تر شدن روند کامل شدن مراحل می انجامد ؛ پس حرکات بلوک ها را با دقت انجام دهید و امتیازات خود را افزایش دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری دنبال کردن خط با انگشت Follow The Line

دانلود بازی فکری دنبال کردن خط

بازی های فکری و هوش اندروید

برای این ساعت از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی  و دانلود یک بازی فکری و بسیار اعتیادآور در خدمت شما کاربران سیستم عامل آندروید هستیم که در ان باید خط را دنبال کنید! آیا دوست دارید اوقات فراغت خود را ثبت رکوردهای بسیار بالا در بازی Follow The Line بگذرانید؟ پس پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

در بازی فکری Follow The Line 1.16 شخصیت اصلی یک دایره ی رنگی است و هدایت کننده ی آن انگشت دست شماست ! به کمک انگشت دست خود بایست این دایره رنگی را در این مسیر باریک هدایت کنید ، در واقع محدودیتی در این بازی برایتان وجود ندارد ، شما باید با انگشت خود این دایره را در طول مسیری باریک که به صورت تصادفی ایجاد می شود هدایت کنید ، دقت داشته باشید که باید تمامی دقت و مهارت خود را به کار ببندید ! این بازی هم اکنون بیشترین دانلودهای آندروید مارکت را در کشورهای کانادا ، هلند و نیزولند به خود اختصاص داده است ؛ همچنین این بازی در لیست 10 بازی برتر در 5 کشور دیگر جای گرفته است ، پیشنهاد می کنیم شما هم شانس خود را در کسب امتیازات بالا در این بازی امتحان کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری و تقویت هوش آزادسازی تخته قرمز Unblock Me

دانلود بازی فکری اندروید خارج کردن تخته قرمز از میان موانع

بازی افزایش هوش و خلاقیت

با دانلود این بازی فکری برای اندروید خودتان می توانید با افزایش و تقویت هوش خودتان کمک کنید و خلاقیت خود را بسنجید.برای این ساعت از اوقات تابستانی شما کاربران و دوست داران وب سایت نیو فور آندروید ، یک بازی معروف و دوست داشتنی را آماده کرده ایم که اکنون جشن تولد 5 سالگی خود را پشت سر می گذارد. Unblock Me FREE نام یک بازی جذاب و فکری است که هر کسی با یک بار بازی کردن آن ، معتاد انجام مراحل آن می شود ! با ما در معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی Unblock Me FREE، باید تمام هوش و دقت خود را در خارج و آزاد کردن تخته قرمز رنگ به کار ببرید ، تعداد بسیاری از تخته های زرد رنگ در پیش روی شما قرار دارند که مانع خروج تخته قرمز رنگ شده اند. تمامی مهارت شما در این بازی در حرکات اسلاید خلاصه می شود ، اسلایدهایی از تخته های زرد رنگ و تخته ی قرمز رنگ را که انجام می دهید ، نقش بسزایی را در موفقیت شما در مراحل ایفا می کنند. Unblock Me FREE در مجموع در 4 سطح مختلف قابل آغاز است ؛ از حالت تازه کار تا حالت حرفه ای ؛ پیشنهاد می کنیم در مراحل ابتدایی از حالت Beginner با قوانین و تکنیک های این بازی آشنا شوید. در مجموع 6500 پازل در این بازی تعریف شده اند که می توان گفت هیچ یک از بازی های مارکت آندروید تا این حد گسترده و پیچیده نبوده اند ! این مراحل هزاران ساعت شما را به چالش کشیده و تا حدود بسیاری شما را معتاد خود خواهند کرد ! به طور کلی 2 حالت در بازی Unblock Me FREE وجود دارد ، در حالت Challenge ، می توانید در هر مرحله 3 ستاره را کسب کنید ؛ در این صورت می توانید خود را برای کسب بالاترین مقام به چالش بکشید. بازی Unblock Me FREE در تعداد بسیاری از مدارس بر روی دستگاه های هوشمند دانش آموزان نصب گردیده تا میزان هوش آنان مورد سنجش قرار بگیرد و همیشه آمادگی ذهنی خود را حفظ نمایند.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3