دانلود بازی تیکن 3 برای اندروید Tekken 3 v1.1

بازی تیکن 3 برای اندروید Tekken 3

بازی تیکن یکی از بهترین و بیاد ماندنی ترین بازی های کنسول پلی استیشن است که هم اکنون برای PC و اندروید نیز در دسترس است. بازی Tekken بر مبنای مبارزات آزاد خیابانی طراحی شده است به این معنا که در آن دو فرد در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با استفاده از هر تکنیک و وسیله ای سعی می کنند تا در دو راند فرد مقابل را از پای درآورند. تنوع کارکتر ها و شخصیت های موجود در این بازی اندروید بسیار زیاد است به نحوی که اگر ساعت ها و ساعت ها با شخصت های متنوع و مختلف بازی کنید بازهم خسته نخواهید شد. علاوه بر تنوع شخصیت ها، حرکت ها و فنون ترکیبی هر شخصیت بصورت منحصر به فرد قابل اجراست. بازی اندروید Tekken 3 برخلاف سایر نسخه های این بازی که برای اندروید منتشر شده اند به هیچ برنامه جانبی برای اجرا شدن نیاز ندارد و تنها با دانلود و نصب فایل apk می توانید بازی را اجرا کنید. نکته ای که در انتها باید به آن اشاره کرد این است که بازی تیکن 3 اندروید کاملا مشابه نسخه اصلی (نسخه پلی استیشن) و بدون هیچ گونه کمی و کاستی است، پس همین حالا این بازی سرگرم کننده اندروید را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی دریفت برای اندروید – PROJECT : DRIFT 1.0

بازی دریفت برای اندروید - PROJECT : DRIFT

PROJECT : DRIFT یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و سرگرم کننده (بازی های سرگرم کننده اندروید) است که در آن تنها وظیفه شما انجام حرکت دریفت با ماشین های مختلف است. این بازی زمینه های رقابتی جالبی را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید یک تجربه منحصر به فرد داشته باشید. PROJECT : DRIFT توسط شرکت بازی سازی OsmanElbeyi و در سال 2017 منتشر شده است و تاکنون در سری بازی های ماسبقه ای در سایت گوگل پلی امتیاز 4.7 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.
از تغییراتی که در نسخه جدید به چشم می خورد می توان به این موارد اشاره کرد: وجود فرصت های شغلی جدید، باز کردن اتومبیل های جدید با تکمیل ماموریت های مختلف، وجود 4 حالت متنوع: مبتدی، آماتور، خبره و حرفه ای، افزایش مراحل به 20 عدد. هنگامی که مهارت های دریفت خود را بهبود می بخشید، حالت های جدیدی باز خواهد شد که بازی را جذاب تر و زیباتر خواهد کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی شبیه ساز ساخت و ساز برای اندروید Construction Simulator 2 1.01

بازی شبیه ساز ساخت و ساز برای اندروید Construction Simulator 2

شبیه ساز ساخت و سازConstruction Simulator 2 نام یک بازی 3 بعدی فوق العاده زیباست که توسط استودیوی astragon Entertainment GmbH برای محبوب ترین سیستم عامل تلفن های همراه، اندروید منتشر شده است. همانطور که از نام این بازی مشخص است شما باید شرکت ساخت و ساز خود را راه اندازی کنید و با استفاده از 36 نوع تجهیزات مختلف شروع به رقابت با سایر شرکت های ساخت و ساز کنید تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید. جرثقیل های عظیم را کنترل کنید، مصالح ساختمانی را آماده کنید، بتن ریزی کنید و خیابان های شهرستانی که در آن کار می کنید را آسفالت ریزی کنید، به هر حال باید خود را ساعت ها با کار های ساختمانی سرگرم نگهدارید. در بازی اندروید Construction Simulator 2 زمانیکه پروژه هایی را به اتمام برسانید مقداری پول بدست خواهید آورد تا با استفاده از آن پروژ های دیگری را بطور همزان آغاز کنید و یا پروژه های در حال اتمام را سریع تر به پایان برسانید، انتخاب با شماست تا با مدیریت دقیق دارایی هایتان علاوه بر اتمام موفقیت آمیز پروژه های ساختمانی ثروت بیشتری را برای خود بدست آورید. بازی شبیه ساز ساخت و ساز بصورت رایگان منتشر نشده است با این حال شما عزیزان می توانید آخرین نسخه این بازی سرگرم کننده را بصورت کاملا رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه: سایر بازی های HD اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی فرار از دست پلیس در بزرگراه Highway Getaway: Chase TV 1.0.2

بازی فرار از دست پلیس در بزرگراه Highway Getaway: Chase TV

بازی اندروید فرار از دست پلیس در بزرگراهHighway Getaway: Chase TV یک بازی آفلاین فوق العاده زیباست که با حجمی کم (بازی های کم حجم اندروید) و توسط کمپانی بازی سازی Vivid Games S.A. در گوگل پلی منتشر شده است. این گیم ترکیبی منحصر به فرد از بازی های مسابقه ای و دونده ای با گرافیکی باور نکردنی است که قابلیت کنترل ماشین ها را با یک دست به شما می دهد. شما یک راننده فراری هستید و باید از بین ترافیک راه خود را پیدا کنید. هدف شما ساده است، پیشی جستن از دست پلیس ها و جمع آوری گرما و نیرو تا جایی که امکان دارد تا با استفاده از آن بتوانید سرعت ماشین خود را چندین برابر کنید! بیشتر تلاش کنید و درآمد بیشتری کسب کنید تا بتوانید از ماشین های سریع تر و بهتر استفاده کنید. در بازی اندروید Highway Getaway: Chase TV گاهی مواقع لازم است تا از بین ماشین ها عبور کنید و حتی مواقعی پیش می آید که پلیس ها در کنار خیابان موانعی را قرار می دهند تا راه شما را مسدود کنند بنابراین افزایش سرعت تنها راه فرار از دست پلیس ها نیست بلکه باید مهارت های رانندگی خود را چندین برابر کنید.
اجازه دهید جریان آدرنالین در رگ های شما جریان داشته باشد، سرعتتان را افزایش دهید و از سایر رقبا پیشی بجویید! شاید پلیس ها بتوانند شما را تعقیب کنند اما سوال اصلی اینجاست که آیا می توانند شما را دستگیر کنند یا نه؟ همین حالا بازی اندروید فرار از دست پلیس در بزرگراه را از سایت نیو فور اندروید دانلود و نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی اندروید موتور سواری Cafe Racer 1.032

بازی اندروید موتور سواری Cafe Racer

Cafe Racer نام یک بازی اندروید فوق العاده زیبا، کم حجم و سرگرم کننده است که توسط شرکت بازی سازی PiguinSoft منتشر شده است. از مهمترین ویژگی های این بازی که باعث می شود تا ما آن را به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید به شما معرفی کنیم وجود گرافیک 3 بعدی است. در بازی Cafe Racer تعداد زیادی موتور سیکلت وجود دارد که هر کدام از آن ها با ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند یک رنگ و بوی خاص و ویژه را به بازی ببخشند. جالب است بدانید که گیم Cafe Racer توانسته است امتیاز فوق العاده 4.5 ستاره را به خود اختاصاص دهد و به همین دلیل به شما ها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان دانلود و نصب این بازی زیبا را از دست ندهید. پس از انتخاب موتور مورد نظرتان باید وارد خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد شوید و برای رسیدن به مقصد از میان ماشین های مختلف عبور کنید بدون اینکه به آن ها برخورد کنید. در صورت تمایل می توانید بجای خیابان وارد جاده های بیرون شهر شوید تا از جذابیت های بیشتر آن ها نیز لذت ببرید. بسته به نوع مهارتتان می توانید سرعت موتور سیکلت را افزایش دهید تا از امتیاز بیشتری برخوردار شوید اما توجه داشته باشید با افزایش سرعت کنترل موتور سخت تر خواهد بود و احتمال تصادف شما چندین برابر خواهد شد.

پیشنهاد مشابه: بازی های بدون دیتا

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی سرگرم کننده Zombie Castaways 1.14.3 برای اندروید

بازی سرگرم کننده Zombie Castaways برای اندروید

Zombie Castaways نام یک بازی اندروید فوق العاده زیباست که توسط استودیوی بازی سازی VIZOR APPS به دنیای گوشی های هوشمند معرفی شده و تاکنون امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص داده است و جالب است بدانید که 70 میلیون کاربر در سراسر جهان در 15 زبان مختلف این بازی را انجام می دهند. داستان این بازی اندروید فوق العاده زیبا و جذاب است، یک زامبی در کمال تعجیب عاشق یک دختر جوان و زنده می شود و این زامبی دوست داشتنی برای تبدیل شدن به یک انسان معمولی نیاز به خوردن یک ماده خاص به نام Zombium دارد و در تمام مراحل این بازی شما وظیفه دارید تا به او در یافتن این ماده کمک کنید. جهان زامبی ها گسترده، روشن و پر از شخصیت های سرگرم کننده است. در بازی کم حجم Zombie Castaways شما وظیه دارید در یک جزیره باشکوه کاوش کنید و راه خود را از طریق بیشه ها برای حل راز این زامبی باز کنید. گیاهان غیر معمول، میوه ها، و گل های مختلف را برای طبخ Zombium پرورش دهید. ساختمان های معروف جهان را بسازید، وظایف خود را بطور کامل انجام دهید و جزیره خود را برای تبدیل شدن به یک انسان واقعی و زنده و در نهایت پیدا کردن عشق خود تزئین کنید.
در بازی زیبا و سرگرم کننده Zombie Castaways شما با زامبی های مختلفی آشنا خواهید شد که به شما در کشف جزیره و ایجاد یک شهر کمک می کنند مانند هیزم شکن، ماهیگیران، شکارچیان گنج و حتی زامبی آشپز. شما قادر خواهید بود ده ها گیاه منحصر به فرد را جمع آوری کرده و معجون فوق العاده ای را بسازید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی جنگی شوالیه بدون توقف Nonstop Knight 1.8.2 برای اندروید

بازی جنگی شوالیه بدون توقف Nonstop Knight

بازی اندروید Nonstop Knight شوالیه بدون توقف یک بازی نقش آفرینی است که توسط شرکت بازی سازی laregames منتشر شده است و با کسب امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 در گوگل پلی به خوبی نشان داد که از تمامی ابعاد کامل می باشد. به گفته سازنده در این بازی تنها با انگشت شست می توان تمام حرکات کارکتر را کنترل کرد درضمن این گیم جالب بگونه ای طراحی شده است تا پس از نصب بازی بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی بازی اجرا شود. تلاش بی پایان و بدون وقفه این شوالیه جوان در انتظار شماست! ماجراجویی های مختلف را به سرعت پشت سر بگذارید و پاداش های گوناگون را حتی در حالی که استراحت می کنید کسب کنید! در بازی اندروید Nonstop Knight شما باید به شوالیه کوچک کمک کنید تا با در دست گرفتن شمشیر و حمله به سمت دشمنان شرور که بصورت تکی و گروهی با شما به مبارزه می کنند بدون توقف به سمت مراحل بالاتر پیش بروید. اگر از چنین بازی های کم حجم و سرگرم کننده ای لذت می برید ما به شما این صفحات را نیز پیشنهاد می کنیم: بازی کم حجم اندروید ، بازی سرگرم کننده اندروید ، بازی بدون دیتا ، بازی جنگی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه ای Mini Racing Adventures 1.12.1 برای اندروید

Mini Racing Adventures

Mini Racing Adventures نام یک بازی مسابقه ای چند نفره با گرافیک 3D است که توسط شرکت بازی سازی Minimo در گوگل پلی منتشر شده است و کاربران اندرویدی نیز با اختصاص امتیاز 4.3 از 5.0 از این بازی زیبا قدردانی کرده اند. در مسابقه های کوتاه چالش برانگیز برای باز کردن مجموعه عظیم و متنوع ماشین ها که شامل 26 نوع منحصر به فرد می باشد که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند، در سرتاسر مسیر های 12 مرحله پرماجرا موجود در این بازی مسابقه ای سفر کنید. وسایل نقلیه مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارند از موتور سیکلت گرفته تا کامیون ها که هر کدام از آن ها نیز قابل ارتقا هستند و به کاربران اجازه می دهند تا با 5 بار ارتقا خودرو ها توانایی های خود را برای پیشرفتن در مراحل بالاتر ببرند. اگر برای دانلود و نصب بازی اندروید Mini Racing Adventures دو دل هستید بهتر است بدانید که این بازی کم حجم که حتی به دیتا گیم و اینترنت هم نیازی ندارد (سایر بازی های بدون دیتا) تا کنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است پس مطمئن باشید این بازی به اندازه ای سرگرم کننده و جذاب است که می تواند شما را متقاعد سازد آن ها را به دوستانتان نیز معرف کنید.

ویژگی های بازی Mini Racing Adventures:

  • قابلیت بازی بصورت آنلاین و چند نفره (سایر بازی های آنلاین اندروید)
  • بازی بصورت آفلاین و مسابقه با CPU
  • فیزیک بی نظیر و واقع بینانه
  • تصاویر و گرافیک خیره کننده 3D
  • قطعات خودرو قابل ارتقا هستند
  • تنظیم کنترلر های بازی
  • قابلیت به اشتراک گذاری امتیاز های کسب شده توسط شما در رسانه های اجتماعی مانند Facebook
  • کاملا رایگان
  • عدم نیاز به دیتا گیم
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

بازی مزرعه داری Township 4.5.2 برای اندروید

بازی مزرعه داری Township برای اندروید

Township نام یک بازی اندروید فوق العاده محبوب و زیباست که موفق به کسب امتیاز 4.6 از 5.0 از کاربران گوگل پلی شده و بیش از 10 میلیون بار دانلود و نصب شده است. این بازی اندروید یک ترکیب منحصر به فرد و عالی از روند شهرستان سازی و کشاورزی است. شهرستان رویایی خود را در ذهنتان تصور کنید و آن را با اقدامات مختلف به واقعیت تبدیل کنید پس همین حالا شروع کنید! محصولات کشاورزی مختلف و متنوع را در مزارع پرورش دهید و در نهایت آن ها را برداشت کنید، آن ها را در تاسیسات خود آماده فروش کنید و حتی کالا های مختلف را برای توسعه شهرستانتان بفروشید. در بازی کارتونی Township باید برای کسب درآمد بیشتر با کشورهای عجیب و غریب هم تجارت کنید. حتی لازم است رستوران ها، سینما ها و دیگر ساختمان های لازم برای یک جامعه و تبدیل آن به بهترین محل برای زندگی را تاسیس کنید. این گیم اندروید با وجود تنوع فراوان و گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده با حجم نسبتا کمی برخوردار است البته توجه داشته باشید که بازی Township آنلاین است (سایر بازی های آنلاین اندروید) و برای اجرا به اتصال به اینترنت نیاز دارد.
در معدن ها برای کشف و بدست آوردن منابع و پیدا کردن آثار باستانی گران قیمت کاوش و جستجو کنید، باغ وحش ها را تاسیس کنید و برای گسترش آن ها اقدام به جمع آوری حیوانات از سراسر جهان کنید.

ویژگی های بازی Township:
– وجود ساختمان ها و دکوراسیون های مختلف که شما می توانید از آن ها برای ایجاد شهر رویایی خود استفاده کنید
– پرورش محصولات مختلف و سپس آماده سازی آن ها در کارخانه ها
– وجود حیوانات دوست داشتنی که برای ادامه زندگی به مراقبت شما نیاز دارند
– وجود معدن های مختلف و امکان کشف آثار باستانی
– و…

آیا برای تبدیل شدن به یک کشاورز و رئیس روستا آماده هستید؟ پس همین حالا این بازی زیبا را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید!

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی سرگرم کننده Shadow Bug Rush 1.2 برای اندروید

بازی سرگرم کننده Shadow Bug Rush برای اندروید

Shadow Bug Rush نام یک بازی سرگرم کننده از شرکت بازی سازی Muro Studios است که چند وقت پیش در سبک بازی های اکشن در گوگل پلی منتشر شد و توانست امتیاز فوق العاده 4.3 از 5.0 را از کاربران اندرویدی بدست آورد. بزرگترین شاخسه این بازی اندروید این است که می توانید آن را تنها با یک انگشت انجام دهید یعنی می توانید گوشی را با یک دستتان بگیرید و با انگشت شستتان بازی کنید. در بازی Shadow Bug Rush شما باید به هیولا های مختلف کمک کنید تا تمامی دشمنانی که در مسیرشان با آن ها مواجه می شوند را از بین ببرند. موانع بسیار زیادی در بین مسیر شما وجود دارد که به شکل های مختلف می توانید آن ها را پشت سر بگذارید. جهان بازی را با باز کردن هیولا های مختلف، تله های جدید و قدرت های یو پی اس ارتقا دهید و این کار را با جمع آوری غارت های مختلف انجام دهید. با کسب امتیازات بیشتر در حین بازی می توانید در لیست بازیکنان بازی Shadow Bug Rush در سراسر دنیا صعود کنید. حجم بازی به دلیل گرافیک ساده و محیط دو بعدی بسیار پایین است و برای اجرا شدن نیازی به اینترنت و دیتا ندارد (بازی های بدون دیتا). در انتها باید به این موضوع اشاره کرد که این گیم اندروید تمام محبوبیتش را مدیون گیم پلی جذاب و خلاقانه اش است که در تجربه اول می تواند شما را به خود جلب کند پس منتظر نمانید و همین حالا ورژن جدید Shadow Bug Rush را از سایت نیو فور اندروید دریافت و نصب کنید.

برخی از ویژگی های بازی Shadow Bug Rush اندروید:
– مراحل بی پایان، تصادفی و به طور فزاینده دشوار
– ده ها مورد از موانع و تله هایی که برای تکه تکه کردن شما به دقت طراحی شده اند
– شخصیت های بازشدنی!
– رتبه بندی بازیکنان
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2