دانلود بازی آسفالت 8 ماشین سواری Asphalt 8: Airborne 3.0.0l

 دانلود بازی ماشین سواری آسفالت 8

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی آسفالت 8 لذت ماشین سواری حرفه ای را در اندروید را تجربه کنید و از کیفیت بالای بازی شگفت زده شوید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی معروف و محبوب کمپانی گیم لافت را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. همانطور که می دانید ، هر ساله کمپانی Gameloft چندین عنوان از بازی های خود را منتشر می کند که با انتشار هر یک از آنان ، تا مدت زیادی این عناوین در لیست پر فروش ترین ها و پرطرفدارترین ها قرار دارند. سرانجام پس از مدت ها انتظار و انتشار تیزرها و تصاویر مختلف از سری جدید بازی های آسفالت ، در نهایت شاهد عرضه رسمی بازی فوق العاده Asphalt 8: Airborne برای دستگاه های iOS و آندرویدی هستیم.

پرطرفدارترین بازی مسابقاتی و رقابتی در تاریخ آندروید ! بیش از 47 اتومبیل قدرتمند از برندهای مختلف تولید کننده اتومبیل که بالای 80 درصد از آنان از جدیدترین ها هستند. مدل های جدید و لوکس نظیر Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron, Ferrari FXX و Pagani Zonda R نیز در این نسخه به چشم می آیند ! لذت رانندگی با این خودروهای لوکس و خارق العاده در سری بازی های آسفالت تکرار نشدنی هستند. صداهای جدید و هیجان انگیز در موتور خودروهای مختلف ، به گونه ای است که رانندگی با هر خودرو ، احساس فوق العاده ای را به پلیر می دهد. از امکانات جدید در نسخه هشتم از سری بازی های آسفالت می توان به امکان انجام مانورهای مختلف در حالت پرش با خودروها اشاره کرد ! اضافه شدن محل های جدید برای رانندگی و انجام مسابقات نفس گیر نظیر : Venice, French Guiana, Iceland ،  Nevada Desert و… به همراه 9 آپشن مختلف برای انجام بازی ها و تورنومنت ها ، از دیگر ویژگی های Asphalt 8: Airborne هستند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین مسابقات ترافیکی Traffic Racer 2.4

دانلود بازی اتومبیل رانی در ترافیک برای اندروید

بازی های ماشین برای اندروید

با مسابقات ترافیکی برای اندروید خودتان موفقید؟این بازی ماشین سواری فوق العاده محبوب را برای اندروید دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی محبوب از آندروید مارکت در خدمت شما کاربران و دوست داران سیستم عامل آندروید هستیم. بازی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی Traffic Racer با طول عمر کمی که دارد ، امتیاز 4.7 از 5 را در مارکت به خود اختصاص داده است ؛ دلیل محبوبیت این بازی چیست؟ با ما در معرفی نقاط کلیدی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

Traffic Racer یک بازی مسابقه ای جدید در یک مسیر بی پایان است ، خودروی خود را در طول مسیر بزگراه پر از اتومبیل های در حالت حرکت هدایت کنید و با کسب امتیازهای بالا ، پول نقد خود را افزایش دهید. در اوایل بازی ، خودروهایی ساده در اختیارتان قرار می گیرد ؛ در صورتی که یک استراتژی مناسب را در نظر گرفته باشید ، خیلی سریع می توانید خودروی خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازی کنید. تلاش کنید تا به راننده سریع ترین خودروهای این رقابت ها تبدیل شوید ! از ویژگی های اساسی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

رانندگی بی پایان ، گرافیک 3 بعدی خیره کننده ، رانندگی اتومبیل هایی نزدیک به واقعیت ، تعداد 21 خودروی روز دنیا ، امکان رانندگی در 4 مسیر مختلف : حومه شهر، صحرا، جاده پوشیده از برف و شب ، 4 حالت مختلف از بازی : بی پایان، دو طرفه، بازی بر حسب زمان و رانندگی آزاد ، سفارشی سازی اساسی رنگ خودرو و همچنین لاستیک ها ، امکان انجام بازی به صورت آنلاین و به اشتراک گذاری جوایز

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی سه بعدی Race The Traffic

دانلود بازی ماشین 3 بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای 3 بعدی !

پیش نیاز : آندروید 4.0.4 و بالاتر

بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، 3 حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پارکینگ واقعی ماشین RealParking3D 2.5.7

 دانلود بازی ماشین ها

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رالی 4*4 اندروید Monster Truck Destruction 2.6.4.1 همراه دیتا

|دانلود بازی ماشین سواری Monster Truck Destruction 2.6.4.1 برای اندروید|

|بازی رالی 4*4 به همراه دیتا کامل با گرافیک بالا|

دانلود بازی رالی 4*4 اندروید Monster Truck Destruction 2.56 همراه دیتا

 

بازی Monster Truck Destruction v2.6.4.1 + Data به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده است و تا به حال میلیون ها نفر از بازی استقبال کرده اند. ماشین سواری آن هم از نوع قول پیکرش در گوشی های اندرویدی حال و هوایی دیگر دارد فکرش را کنید کامیون بازی چه حسی به شما می دهد مطمئن باشید که بازی به گونه ای طراحی شده است که همان حس شما را فرا می‌گیرد. بیش از 30 نوع مختلف کامیون برای استفاده در بازی قرار گرفته است که هر کدام به نوبه خود دارای انجام یک کار خاص هستند. دست شما برای انتخاب آنها باز است فقط به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که ماشین را طبق نیاز خود انتخاب کنید. به میدان مسابقات بروید و در آن جا هر چی که توان دارید را به نمایش بگذارید. مسابقه دادن در بازی Monster Truck Destruction بی معنا می باشد تنها کاری که باید انجام دهید این است که موانع سر راه خود را نابود کنید و به مکان های مختلف بروید. یک نوع دیگر بازی که بسیار حائز اهمیت است حالت مرحله ای میباشد در این گونه مراحل شما باید به ترتیب پیش بروید به عنوان مثال بعد از نابودی دشمنان خود دسترسی مراحل بالاتر را از آن خود می کنید و به مراتب بالا می‌روید که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این نوع مسابقات را از دست ندهید.محیط و گرافیک بازی Monster Truck Destruction بسیار بالا و هیجان انگیز می باشد برای راحتی هر چه تمام تر شما کاربران اندرویدی سازنده بازی از کنترل های بسیار ساده استفاده کرده است. به ویژگی های اصلی بازی می پردازیم :فیزیک و ظاهر ماشین ها به صورت واقع گرایانه تنظیم شده است با انجام مسابقات اولیه متوجه این موضوع خواهید شد ماشین ها با زرق و برق بالایی وارد میدان مسابقه می شوند. چهار نوع مختلف کنترل ماشین ها که به صورت کامل میتوانید آن ها را شخصی سازی کنید. موسیقی های مختلفی در دسترس قرار داده شده است که با حساسیت بالایی آنها را در مراحل مختلف بازی بارگزاری کرده اند. بعد از اتمام هر مسابقه امتیازات دریافت شده و یا حرکت نمایشی خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دوستان خود را مطلع کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی نید فور اسپید 2016 Need for Speed Most Wanted

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید 2016

دانلود بازی نید فور اسپید Need for Speed Most Wanted

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه 2016 از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی 2016 معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند 550 مگابایت دانلود دیتا و 1,900 مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین های اسباب بازی + دیتا | Cars: Fast as Lightning 1.3.4d

احتمالا انیمشن زیبای ماشین ها را دیده اید.این بار بازی ماشین های اسباب بازی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید. این انیمیشن به دلیل دارا بودن شخصیت های جذاب و داستان خوب خود توانست در سرتاسر دنیا به سادگی نظر میلیون ها نفر را به خود جلب کند اکنون بازی جذابی را نیز بر اساس همین انیمشین ساخته اند به نام Cars: Fast as Lightning 1.3.4d که قادر است شما را به اندازی ای که این انیمیشن سرگرم می کرد سرگرم کند و لحظات خوبی را برای شما در اوقات فراغتتان به وجود بیاورد به گونه ای که به سختی بتوانید بازی دیگری را جایگزین این بازی جذاب کنید.

دانلود بازی ماشین ها اندروید Cars Fast as Lightning 1.0.0

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

اگر به دنبال یک بازی متفاوت می گردید ما به شما بازی زیبای Cars: Fast as Lightning 1.3.4d را پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا دارای گرافیکی فانتزی و خیره کننده می باشد که قادر است شما را برای ساعت های طولانی به خود مشغول کند حتی اگر در خانه فرزند کوچکی دارید و به دنبال یک بازی سالم برای سرگم کردن او می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی اندروید را دریافت کرده و در اختیار او قرار بدهد. این بازی زیبا از گیم پلی بسیار جذابی بهره می برد به گونه ای که هر کس می تواند به سادگی از آن استفاده کند و با انجام آن برای مدت های طولانی به هیچ عنوان خسته نشود در بازی ماشین سواری Cars: Fast as Lightning شما باید در ابتدا از میان اتومبیل های کارتونی که برای شما در نظر گرفته شده است یکی را به دلخواه انتخاب کرده و میدان مسابقه بروید و در آن جا با دیگر اتومبیل ها به رقابت هایی در زمینه های گوناگون بپردازید و این را به خاطر داشته باشید که در تمامی مسابقاتی که در پیش روی شما قرار گرفته تاها باید به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کنید تا بتوانید مجوز عبور به مراحل بالاتر بازی را کسب کنید. این بازی جذاب توسطیکی از بزرگترین شرکت ها بازی سازی به نام گیم لافت به سفارش دیزنی ساخته شده است و همین امر نشان می دهد که این بازی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات ریسینگ اندروید | Nitro Nation Online Racing 3.7.5

اگر عاشق بازی های ماشین سواری می باشید ما به شما عزیزان بازی مهیج و جذاب Nitro Nation Online Racing 3.7.5 را پیشنهاد می کنیم که توسط یکی از بهترین کمپانی های بازی سازی به نام Creative Mobile Games ساخته شده است. در این بازی زیبا شما خواهید توانست که لذت واقعی رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای را با تمام وجود احساس کنید. این بازی از گرافیکی بسیار بالا و کاملا سه بعدی بهره می برد که در ترکیب با جلوه های صوتی زیبای خود باعث می شود که شما هرگز از انجام آن خسته نشوید و بتوانید به سادگی آن را برای مدت های طولانی با لذت هر چه تمام تر انجام بدهید.

دانلود بازی مسابقات ریسینگ اندروید | Nitro Nation Racing 3.2.1

پیش نیاز: اندروید 4.0.3 و بالاتر

در ابتدا بعد از ورود به بازی Nitro Nation Online Racing 3.7.5 شما باید از میان اتومبیل های موجود که از بهترین های شرکت های بزرگی همچون فورد ،شورلت ،هیوندای ،مزدا و…. می باشند یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از آن وارد میدان مسابقه و رقابت بشوید. شما باید با مسابقه دادن و پیروزی در این مسابقات پول جمع آوری کرده و با استفاده از پول هایی که به دست آورده اید اتومبیل های جدید خریداری کرده و یا همچنین اتومبیل خود را آن گونه که می خواهید از نظر ظاهر و یا موتور تقویت نمایید ،شما می توانید حتی دیفرانسیل و گیربکس اتومبیل خود را تعویض کرده و به این ترتیب شتاب و قدرت اتومبیل خود را تا حد امکان بالا ببرید. بازی Nitro Nation Online Racing 3.7.5 یکی از بهترین بازی های ماشین سواری مربوط به سیستم عامل اندروید می باشد که تا کنون طراحی و ساخته شده است این بازی دارای کیفیت HD می باشد که جذابیت انجام آن را برای شما دو چندان خواهد کرد ،همچنین از عواملی که باعث برتری این بازی نسبت به دیگر بازی های مشابه شده است گیم پلی بی نظیر آن می باشد که بسیار ساده بوده و شما با یک بار انجام دادن این بازی کاملا با طریقه کار کرد آن آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد که تا چه حد این بازی ماشین سواری اعتیاد آور بوده و شما را به خود جذب می نماید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Fast & Furious 6: The Game 4.1.2

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Daytona Rush 1.8-ماشین سواری اندروید

Daytona Rush

با دانلود بازی ماشین سواری Daytona Rush 1.8 می توانید تجربه ی یک بازی رال جذاب با گرافیک بالا را در گوشی و تبلت اندروید خود داشته باشید.

به مسابقات پر از انرژی ﺩﯾﺘﻮﻧﺎ خوش آمدید تجربه‌ یک مسابقه حرفه ای با رقبای سر سخت می تواند بسیار شیرین و لذت بخش باشد.بازی Daytona Rush 1.8 + Mod به صورت رایگان در پلی استور گوگل و نوسط شرکت بازی سازی معروف و محبوبب Invictus Games عرضه شده است و تا به حال بیش از ده میلیون نفر بازی را دانلود کرده اند و مثل همیشه در کوتاه ترین زمان ممکن نسخه اصلی و مود شده بازی ماشین Daytona Rush تهیه و بصورت رایگان در سایت قرار داده شد. اتوموبیل مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای مسابقات مهیج خود را اماده کنید.پنج ماموریت مختلف پیش روی دارید برای رسیدن به قهرمانی ماشین سواری.مکان هایی که برای استفاده قرار گرفته اند تا به حال در هیچ یک از بازی های ماشین سواری اندروید تکرار نشده است.سعی کنید به گونه ای برانید که با موانع برخورد نکنید و سوخت خود را از دست ندهید.برای دریافت سوخت باید از پول هایی که به دست آورده اید استفاده کنید.با پیروزی در هر سطح از بازی ماشین هایی که به صورت پیش فرض قفل هستند را میتوانید باز کنید و با سرعت بالاتری به مسابقات بپردازید. اگر دوست دارید ماسبقات نسکار را تجربه کنید به هیچ عنوان بازی Daytona Rush را از دست ندهید، مسابقاتی که در آن تنها سرعت و کنترل حرفه ای ماشین نیاز است، البته در همین مسیر ممکن است تصادف کنید که این موضوع می تواند باعث کاهش سرعت و از دست دادن قهرمانی باشد پس تا جایی که می توانید سریع برانید از تصادف های کوچک و بزرگ دوری کنید.هم اکنون بازی Daytona Rush را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4