بازی کستل کلش: عصر افسانه ها Castle Clash: Age of Legends 1.3.15

Castle Clash Age of Legends

با دیگر کاربران از سراسر دنیا به جستجو در Castle Clash بپردازید. بازی هیجانی و چالش برانگیزی جدید به همراه حالت های مختلف. یکی از رتبه های برتر بازی های استراتژی در آلمان و دیگر کشورها با رتبه 4.6 از 5. در بازی فوق العاده کستل کلش به همراه میلیون ها بازیکن دیگر از سراسر دنیا بازی کنید و با راه و روش خودتان خلق کنید و در راه کسب افتخار مبارزه کنید. هیچ وقت از این بازی اعتیاد آور خسته نخواهید شد. ترکیب استراتژی های سریع و مبارزات هیجانی، عنوانی در ابعاد حماسی. تعداد زیادی از قهرمان های قدرتمند و متنوع را استخدام کنید و آنها را همراه ارتشی از موجودات اسرار آمیز به میدان جنگ اعزام کنید. امپراطوری خود را با استفاده استراتژی و تخیلتان خلق کنید و برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن در Castle Clash مبارزه کنید.

ویژگی های بازی کستل کلش:

  • با قهرمان های قدرتمند و متنوعی که تا به حال دیده اید قدم به میدان مبارزه بگذارید
  • در کنار دوستان خود در مقابل تهیدی عظیم مبارزه کنید
  • از پایگاه خود در حملات دفاع کنید
  • دژ غیرقابل نفوذ خود را بسازید و ارتقا دهید
  • ارتشی از قهرمان ها و موجودات اسرار آمیز تهیه کنید
  • در عرصه به قهرمان هایتان اجازه دهید در مقابل دیگر بازیکنان مبارزه کنند
  • با یکدیگر در مقابل دشمنان مبارزه کنید و با هم نیز از تیم دفاع کنید
  • جادو های ساده مانند لمس کردن صفحه را آزاد کنید
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید شاه دزد King of Thieves 2.16

بازی اندروید شاه دزد King of Thieves

King of Thievesشاه دزد نام یک بازی اندروید آنلاین (به اینترنت نیاز دارد) فوق العاده سرگرم کننده و جذاب است که توسط شرکت ZeptoLab در گوگل پلی و در دسته بازی های استراتژیکی (سایر بازی های استراتژیکی اندروید) منتشر شده و تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 توانسته نام خود را در بین محبوب ترین بازی های اندروید قرار دهد. جواهرات را بدزدید، ساختمان های دفاعی بسازید و در جنگ های مختلف در یک ترکیب منحصر به فرد از بازی های آنلاین (مسابقات pvp) پیروز شوید. با بیش از 50 میلیون کاربر آنلاین بازی King of Thieves در سراسر جهان رقابت کنید و قبیله خود را از دزدان مختلف ایجاد کنید و دشمنانتان را شکست دهید و طلا های آن ها را به سرقت ببرید. در این بازی سرگرم کننده اندروید شما باید اثبات کنید که باهوش ترین و ماهر ترین دزد در جهان هستید! لطفا توجه داشته باشید که این بازی بسیار اعتیاد آور است و به ناچار منجر به افزایش تعداد دوستان آنلاین شما در این بازی می شود.

ویژگی های بازی King of Thieves:
– سرقت چیز های گرانبها. سرقت ها سرگرم کننده هستند! طلا و جواهرات را از دیگر بازیکنان برای تبدیل شدن به ثروتمندترین دزد در جهان جمع آوری کنید
– از غارت های خود دفاع کنید. یک سیاه چال دفاعی طراحی کنید و گنج های خود را برای جلوگیری از سرقت از دیگران در آن قرار دهید
– سفر و اکتشاف. چابکی خود را از طریق 112 مرحله تک حالته و یا با شیرجه رفتن به جهانی زیرزمینی از محتوای ایجاد شده توسط کاربران دیگر امتحان کنید
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی امپراطوری و متفقین Empires and Allies 1.34.990375

امپراطوری و متفقین Empires and Allies

Empires and Allies|امپراطوری و متفقین یک بازی استراتژیکی فوق العاده زیباست که توسط شرکت بازی سازی Zynga روانه بازار بازی های اندروید شده است. به دوستان خود بپیوندید، ارتش عظیمی متشکل از تانک ها، توپ ها و هواپیما ها تشکیل دهید، برج و قلعه های دفاعی بنا کنید و آماده جنگ های هیجانی شوید. دنیا را از سازمان شیطانی GRA نجات دهید و در مقابل حملات و انتقامات آن ها ایستادگی کنید. در ابتدای بازی امپراطوری و متفقین شما باید پایگاهی کوچک تاسیس کنید و با جمع آوری منابع ارتش و امپراطوری خود را تقویت کنید. ارتش خود را از طیف عظیمی از سلاح های کشنده و مجهز تشکیل دهید و از سلاح‌ های مدرن شامل بمب‌ های هسته‌ ای و موشک‌ استفاده کنید. با ارتش خود به امپراطوری های دیگر حمله کنید و منابع و سلاح های آن ها را غارت کنید تا حکومت خود را قوی تر کنید. نیرو های دشمن هم به شما یورش می برند و باید در برابر ارتش آن ها ایستادگی کنید و اجازه تصرف امپراطوری خود را به آن ها ندهید. بازی Empires and Allies نیازی به دیتا گیم ندارد (بازی های بدون دیتا) اما این بازی آنلاین (بازی های آنلاین اندروید) است و برای اجرا شدن به اینترنت نیاز دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی فصل های جنگ Seasons of War 1.0.120

بازی استراتژیکی فصل های جنگ Seasons of War

Seasons of War (فصل های جنگ) یک بازی استراتژیکی فوق العاده زیبا و گرافیکی است که برای گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. در این بازی استراتژیکی شما به فرماندار یک شهرستان قدیمی تبدیل خواهید شد که البته با مشکلات فراوانی همانند حمله دشمنان و مشکلات اقتصادی روبرو است! تحت حکومت خود دارایی های خود را افزایش دهید و به این شکل سعی کنید تا هزینه های لازم برای تهیه یک ارتش قدرتمند را تهیه کنید. در بازی اندروید Seasons of War باید از رفاه شهروندان با توسعه و گسترش کشاورزی، آموزش مردم، بهداشت و درمان و در نهایت تجارت اطمینان حاصل کنید. بهره وری از معادن مختلف و نیرو های نظامی با دستیابی به اختراعات جدید امکان پذیر است پس بهتر است نه تنها به افزایش تعداد نیرو های نظامی بپردازید بلکه آن ها را پیشرفته نگهدارید تا توانشان چندین برابر شود. برای گسترش امپراتوری خود نه تنها باید در مقابل حملات دشمنان ایستادگی کنید بلکه باید با حملات مختلف و برنامه ریزی شده سرزمین های آن ها را نیز تصرف کنید. سایر بازی های کم حجم اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی پادشاه آوالون: جنگ اژدها King of Avalon: Dragon Warfare 1.5.2

پادشاه آوالون: جنگ اژدها King of Avalon: Dragon Warfare

King of Avalon: Dragon Warfare یک بازی استراتژیکی اندروید است که نبرد های آنلاین MMO را برای شما فراهم خواهد کرد. زره خود را بالا نگهدارید. اژدهای خود را رشد دهید و ارتش خود را بسازید و به پادشاه تبدیل شوید. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید بازی اندروید King of Avalon: Dragon Warfare از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد و برخلاف بسیاری از بازی های مشابه تنوع زیادی در نیرو های نظامی و ساختمان ها وجود دارد که بازی را بسیار هیجان انگیز می کند. می توانید با سایر بازیکنان آنلاین در سراسر جهان به رقابت بپردازید، با آن ها گفت و گو و حتی تجارت کنید تا مسیرتان به سمت ساخت و ایجاد یک امپراتوری بزرگ آسان تر شود. شاه آرتور مرده و تاج و تخت را ترک کرده است. برای ورود به قرون وسطی آماده شوید، نبرد برای تسخیر پادشاهی آغاز شده است!

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی جنگ جهانی برای اندروید World Warfare 1.0.18

بازی جنگ جهانی برای اندروید World Warfare

جنگ جهانیWorld Warfare یک بازی آنلاین اندروید است که توسط تیم بازی سازی JoyCrafter Entertainment در سبک بازی های استراتژیکی در گوگل پلی منتشر شده است.
حالا زمان رهبری نیروهای نظامی است! این بازی از جنگ جهانی دوم الهام گرفته است و شما در آن نقش یک فرمانده نظامی را بر عهده دارید که در هوا و زمین و حتی دریا با دشمن درگیر شده اید. ارتش خود را بسازید و آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید تا امپراتوریتان گسترش یابد در این راه شما می توانید از 32 نوع مختلف از واحد های زمینی، هوایی و دریایی استفاده کنید. قدرت نظامی خود را با ارتقای پیاده نظام، تانک ها، ناوهای هواپیمابر و… چندین برابر کنید. در بازی اندروید World Warfare شما می توانید میان خود و سایر کاربران آنلاین اتحاد تشکیل دهید و در رقابت های آنلاین شرکت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید Jungle Clash 1.0.3 نبرد جنگلی

بازی Jungle Clash نبرد جنگلی

Jungle Clash یک بازی استراتژی آنلاین اندروید جدید به همراه گیم پلی پویا و اجزای فریبنده می باشد که توسط استودیوی بازی سازی My.com B.V. منتشر شده است.
وسایل منحصر به فرد مبارزان مورد علاقه تان را جمع آوری کنید ماشین های زرهی و اسلحه های قدرتمند. برج های جنگی دشمنان را به ویرانه تبدیل کنید و در این مبارزات جذاب به همراه رقبایی از سرسر دنیا پیروزی های با شکوهی بدست آورید.
بازی Jungle Clash یک داستان فوق العاده زیبا دارد. این موقعیتی بسیار خطرناک است و این پیام فوری از طرف یکی از شاهدان مستقیم عملیات های ارتش به دست ما رسیده است: “روز قبل ما صدای عجیبی از درون جنگل شنیدیم ظاهرا تعدای درگیری و جنگ های وحشیانه در آن جا در حال رخدادن است. پیشاهنگان و ماموران دیده بانی ما بنا به دلایلی به پایگاه اصلی ما برنگشته اند و کاپیتان اشتباهی به جای اسلحه و وسایل شکار مقدار زیادی ذرت بو داده سفارش داده است. بهترین زمان برای انجام حملات غافلگیر کننده هم الان است پس شما هم زود تر به این مبارزان وحشی در میان جنگل بپیوندید”.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید خدایان روم Gods of Rome 1.2.0l

خدایان روم Gods of Rome

Gods of Rome خدایان روم یک بازی اندروید مبارزه ای فوق العاده زیباست که در عصر افسانه ها و اساطیر رخ می دهد و نشان خواهد داد که گوشی موبایلتان چه توانایی هایی دارد. وارد نقش شخصیت و خدایان مختلف شوید و به مبارزه بپردازید. شما باید صلح را مجددا به این بازی برگردانید و برای این کار ابتدا سخت در معبد تمرین کنید و آموزش ببینید. گرافیک فوق العاده زیبا در کنار گیم پلی جذاب باعث شده است که Gods of Rome یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید به حساب آید پس مطمئن باشید که با دانلود و نصب این بازی روز های متوالی با آن مشغول خواهید بود. به مراحل و رده های بالاتر بروید و در مکان های افسانه ای قدیمی مانند المپیوس سربازان و خدایان باستانی که در اختیار دارید را به میل خود شخصی سازی کنید خدایانی مانند زئوس، اطلس و… . در نقشه بازی خدایان روم حرکت کنید و دیگر بازیکنان را به چالش بکشانید. در مبارزات پیروز شوید و منابع و امتیازات بیشتری به دست آورید و با قدرت بیشتری جنگ را ادامه دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی آنلاین قرون نبرد Battle Ages 1.5.1 برای اندروید

بازی قرون نبرد Battle Ages

Battle Ages قرون نبرد نام یک بازی استراتژیکی آنلاین فوق العاده زیبا ساخته استودیوی بازی سازی 505 Games Srl است که با انتشار نسخه ابتدایی نشان داد که بزودی می تواند به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. طوفانی در تاریخ به پا کنید و بر دشمنانتان در این بازی استراتژیکی مبارزه ای بسیار جذاب غلبه پیدا کنید! ارتش خود را با جمع آوری چند عدد سرباز تاسیس کنید و سپس با حمله به مناطق دیگر سعی کنید تا سیطره پادشاهیتان را بیش از پیش گسترش دهید. با کشیدن دیوار ها و ساختن موانع دفاعی سعی کنید تا از سرعت نفوذ دشمن به قلب سرزمین خود بکاهید و نبرد را برای آن ها دشوار تر و پیچیده تر کنید. در بازی آنلاین Battle Ages شما می توانید به سرزمین سایر کاربران آنلاین هجوم ببرید و منابع پنهان آن ها را غارت کنید حتی می توانید با استخدام دانشمندان به پیشرفته ترین سلاح ها دست پیدا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی سوزاندن پل 1944 Burning Bridges 1.1.0 برای اندروید

بازی سوزاندن پل 1944 Burning Bridges

1944 Burning Bridges یک بازی استراتژیکی فوق العاده زیباست که توسط استودیوی بازی سازی HandyGames ساخته شده است. به عنوان عضوی از متحدین از سواحل نرماندی دفاع کنید و یا به عنوان بخشی از متفقین مراقب دیوار های آتلانتیک باشید. بازی سوزاندن پل عنوانی جنگی استراتژیک می باشد که در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد و شما باید بین متفقین و متحدین یکی را انتخاب کرده و ماموریت های خواسته شده را انجام دهید تا در جنگ پیروز شوید. مکان های نظامی حساس را نابود کنید و پناهگاه مستحکمی برای خود ایجاد کنید. کلید اصلی پیروزی در جنگ، استراتژی مناسب است پس بهترین تاکتیک را برای نابودی مواضع دشمن انتخاب کنید.

فرماندهی نیروهای ویژه چترباز و بمب افکن را به دست بگیرید. در این بازی وسایل جنگی متنوعی شامل تانک ها، هواپیما ها، پیاده نظام، ماشین های جنگی و… گنجانده شده اند. با انجام موفقیت آمیز ماموریت ها پول و امتیاز بیشتری به دست آورید و تجهیزات بهتری برای خود خریداری کنید. همین حالا می توانید آخرین نسخه از بازی زیبای 1944 Burning Bridges را با لینک مستقیم دانلود از سایت New4Android کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2