بازی شبیه ساز ساخت و ساز برای اندروید Construction Simulator 2 1.01

بازی شبیه ساز ساخت و ساز برای اندروید Construction Simulator 2

شبیه ساز ساخت و سازConstruction Simulator 2 نام یک بازی 3 بعدی فوق العاده زیباست که توسط استودیوی astragon Entertainment GmbH برای محبوب ترین سیستم عامل تلفن های همراه، اندروید منتشر شده است. همانطور که از نام این بازی مشخص است شما باید شرکت ساخت و ساز خود را راه اندازی کنید و با استفاده از 36 نوع تجهیزات مختلف شروع به رقابت با سایر شرکت های ساخت و ساز کنید تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید. جرثقیل های عظیم را کنترل کنید، مصالح ساختمانی را آماده کنید، بتن ریزی کنید و خیابان های شهرستانی که در آن کار می کنید را آسفالت ریزی کنید، به هر حال باید خود را ساعت ها با کار های ساختمانی سرگرم نگهدارید. در بازی اندروید Construction Simulator 2 زمانیکه پروژه هایی را به اتمام برسانید مقداری پول بدست خواهید آورد تا با استفاده از آن پروژ های دیگری را بطور همزان آغاز کنید و یا پروژه های در حال اتمام را سریع تر به پایان برسانید، انتخاب با شماست تا با مدیریت دقیق دارایی هایتان علاوه بر اتمام موفقیت آمیز پروژه های ساختمانی ثروت بیشتری را برای خود بدست آورید. بازی شبیه ساز ساخت و ساز بصورت رایگان منتشر نشده است با این حال شما عزیزان می توانید آخرین نسخه این بازی سرگرم کننده را بصورت کاملا رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه: سایر بازی های HD اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی اندروید موتور سواری Cafe Racer 1.032

بازی اندروید موتور سواری Cafe Racer

Cafe Racer نام یک بازی اندروید فوق العاده زیبا، کم حجم و سرگرم کننده است که توسط شرکت بازی سازی PiguinSoft منتشر شده است. از مهمترین ویژگی های این بازی که باعث می شود تا ما آن را به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید به شما معرفی کنیم وجود گرافیک 3 بعدی است. در بازی Cafe Racer تعداد زیادی موتور سیکلت وجود دارد که هر کدام از آن ها با ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند یک رنگ و بوی خاص و ویژه را به بازی ببخشند. جالب است بدانید که گیم Cafe Racer توانسته است امتیاز فوق العاده 4.5 ستاره را به خود اختاصاص دهد و به همین دلیل به شما ها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان دانلود و نصب این بازی زیبا را از دست ندهید. پس از انتخاب موتور مورد نظرتان باید وارد خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد شوید و برای رسیدن به مقصد از میان ماشین های مختلف عبور کنید بدون اینکه به آن ها برخورد کنید. در صورت تمایل می توانید بجای خیابان وارد جاده های بیرون شهر شوید تا از جذابیت های بیشتر آن ها نیز لذت ببرید. بسته به نوع مهارتتان می توانید سرعت موتور سیکلت را افزایش دهید تا از امتیاز بیشتری برخوردار شوید اما توجه داشته باشید با افزایش سرعت کنترل موتور سخت تر خواهد بود و احتمال تصادف شما چندین برابر خواهد شد.

پیشنهاد مشابه: بازی های بدون دیتا

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing 1.03

بازی مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing

Overtake : Traffic Racing یک بازی اندروید فوق العاده زیباست که توسط شرکت بازی سازی Won1 در گوگل پلی معرفی شده است. لذت رانندگی در اتوبان های بی پایان را تجربه کنید! لذت و هیجان سبقت و عبور از بین اتومبیل ها! بی پروا رانندگی کنید و پاداش بگیرید، بر خلاف زندگی واقعی! ماشین های زیادی برای انتخاب کردن وجود دارند که بیشترشان از رده ماشین های سوپر اسپرت و از برند های مختلفی مانند بنز، لامبورگینی، شورولت و… می باشند. تفاوت بازی سبقت با سایر بازی های رالی در این است که مسابقات بجای آنکه در پیست های مسابقه برگزار شود در اتوبان های شلوغ جریان دارد که شما را مجبور به لایی کشیدن و عبور از میان خودرو های در حال حرکت می کند. اگر از عاشقان بازی های سرگرم کننده و آفلاین هستید به هیچ عنوان بازی اندروید مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing را از دست ندهید. (پیشنهاد ویژه: سایر بازی های گرافیکی اندروید)

ویژگی های اساسی بازی Overtake : Traffic Racing:
– رانندگی با دید اول شخص
– گرافیک 3D واقعی با کیفیت بالا
– شبیه به رانندگی واقعی
– 12 نوع اتومبیل مختلف
– بیشتر از 100 مرحله
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی رالی دریفت Rally Racer Dirt 1.5.1 برای اندروید

بازی رالی دریفت Rally Racer Dirt اندروید

Rally Racer Dirt یک بازی مسابقه ای فوق العاده زیباست که توسط استودیوی بازی سازی sbkgames در گوگل پلی منتشر شده و تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و با کسب امتیاز 4.2 از 5.0 به یکی از محبوب ترین بازی های اندروید تبدیل شده است. صعود از تپه و رانندگی در آسفالت و جاده های خاکی واقعی در این بازی اندروید حس هیجان انگیزی را به شما القا می کند بگونه ای که واقعا باور می کنید که در حال مسابقه دادن هستید. Rally Racer Dirt ترکیبی از رالی و دریفت است. با تنظیم گرافیک و انتخاب ماشین ها و مسیر مسابقه از آن لذت ببرید. بازی چند نفره، 10 ماشین رالی متفاوت، ماشین ها با ویژگی تنظیم گیر بوکس و ارتفاع، ماشین های قابل ارتقا و رانندگی در 5 مسیر لذت بخش و متفاوت، مسیر های مختلف آسفالت، شن و چمن که باعث پیشامد های مختلف در رانندگی می شود همگی در این بازی به چشم می خورند. ویژگی های موزیک متن فوق العاده هیجان انگیز، صداگذاری جذاب، گرافیک خیره کننده و 3D، گیم پلی جدید و متفاوت از دیگر ویژگی های بازی Rally Racer Dirt هستند. این بازی دارای 3 حالت بقا، چالشی و مولتی پلیر است. برای زنده ماندن شما باید در زمین های مخصوص دریفت رانندگی کنید و ایست های بازرسی را رد کنید. بازی رالی دریفت یک بازی چند نفره است بنابراین شما می توانید با افراد دیگر و دوستانتان این بازی را انجام دهید و لذت ببرید. اگر از طرفداران بازی های اندروید سرگرم کننده و جذاب هستید به شما پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم که شده این گیم را دانلود و نصب کنید، بدون شک از آن لذت خواهید برد چون این بازی با وجود اینکه حجم کمی دارد و به دیتا گیم هم نیازی ندارد اما از گرافیک نسبتا بالایی برخوردار می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دهلیز زد Corridor Z 1.3.1 در سبک زامبی

بازی Corridor Z 1.0.3

به بازی های در سبک زامبی علاقه مند هستید؟پیشنهاد میکنیم بازی جذاب Corridor Z 1.3.1 یا فرار از دست زامبی ها را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

همیشه بازی هایی که دارای سبک اکشن می باشند دارای طرفداران زیادی هستند و می توانند نظر خیلی از کاربران تلفن های همراه اندروید را به سادگی جلب نمایند. خصوصا در بین بازی های اکشن بازی هایی که با موضوع نبرد با زامبی ها هستند این روزها توانسته اند که نظر کاربران را به خود جلب نمایند. به همین علت نیز ما امروز برای شما یکی از بهترین انواع این بازی ها را با نام Corridor Z 1.3.1 آماده کرده ایم که به تازگی در پلی استور عرضه شده و همچنین امتیاز بالای چهار را نیز از پنج به خود اختصاص بدهد و این امتیاز بالا خود می تواند نشان دهنده کیفیت بالای این بازی هیجان انگیز باشد.

در بازی زیبای Corridor Z 1.3.1 داستان به این گونه است که یک ویروس خطرناک در دبیرستان گسترش یافته و تقریبا همه را به زامبی تبدیل کرده است و زامبی ها نیز توانسته اند با از بین بردن مدیران دبیرستان کنترل این مکان را بدست بگیرند اما در این بین سه نفر جان سالم بدر برده اند و توانسته اند که از دست این ویروس خطرناک بگریزند این سه نفر قصد دارند با استفاده از سلاح های مختفی که در دست دارند دبیرستان را از شر این زامبی ها نجات بدهند و یکی پس از دیگر این زامبی ها را که قصد کشتنشان را دارند از سر راه برداشته و به این ترتیب به آهستگی همه چیز را به وضعیت عادی برگردانند. در این بین شما باید نقش یکی از این سه مرد شجاع را به عهده بگیرید و با استفاده از سلاح های کشنده ای که در مراحل مختلف بازی در اختیارتان قرار داده خواهد شد با زامبی ها مبارزه کنید و تا آنجا که می توانید از دست زامبی هایی که در تعقیب شما هستند فرار کنید تا به این ترتیب بتوانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگزارید و در هر مرحله از بازی بالاترین امتیاز ممکن را کسب نمایید. بازی زیبای Corridor Z 1.3.1 دارای کیفیت HD بوده و از صدا گذاری با کیفیت بسیار بالایی نیز بهره می برد و تقریبا قابلیت اجرا بر روی تمامی گوشی و تبلت های اندروید را داراست.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی برای اندروید GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D 2.3.20

بازی هلیکوپتر جنگی برای اندروید GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D

GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D نام یک بازی گرافیکی اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی JOYCITY Corp. منتشر شده است که نبرد میان هلیکوپتر های جنگی را به نمایش در می آورد. این بازی تاکنون توانسته است امتیاز 4.3 را در سایت گوگل پلی به خود اختصاص بدهد و 30 میلیون دانلود را ثبت کند به همین دلیل پیشنهاد می کنم که به هیچ عنوان این بازی زیبا را از دست ندهید.
نبرد قدرتمند ترین هلیکوپتر های نظامی را در نوک انگشتانتان تجربه کنید!
به یک خلبان هلیکوپتر تبدیل شوید و در ماموریت ها و مبارزه های مختلف از سراسر جهان شرکت کنید. یکی از هلیکوپتر های جنگی معروف دنیا را انتخاب کنید و وارد بازی GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D شوید و در نبرد های هیجان انگیز 3D با محیطی فوق العاده واقعی وارد شوید.

برخی از ویژگی های این بازی:

  • لذت بردن از کنترل های بهینه سازی شده برای پرواز 3D
  • انتخاب از طیف گسترده ای از هلیکوپتر ها که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند
  • هلیکوپتر خود را با انواع سلاح ها و تجهیزات مجهز کنید
  • بهینه شده برای تبلت ها
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جذاب مامور سی آی ای | C.I.A. Petrodollars HD 1.045

اگر از بازی های اکشن خسته شده اید ود وست دارید که یک بازی روی تلفن همراهتان نصب کنید که برای پیش روی در آن نیاز به استفاده هوش و زیرکی باشد ما به شما بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 را پیشنهاد می کنیم در این بازی شما باید در نقش یک مامور حرفه ای CIA ظاهر شده و با دنبال کردن سرنخ هایی که در طلول بازی به آن ها دست پیدا می کنید ماموریتی را که بر عهده شما قرار داده می شود را انجام دهید و دست آخر مجرمان واقعی را دستگیر کرده و تحویل قانون بدهید.

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 دانلود بازی

پیش نیاز :اندروید 2.3.3 و بالاتر

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 نام یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد که شما را به یک کاراگاه حرفه ای تبدیل می کند ،در این بازی شما به یک مامر CIA تبدیل خواهید شد شما باید به یک صحنحه قتل بروید و در آن جا تمامی سرنخ ا را جمع آوری کنید و با استفاده از آن ها باندهای بزرگ خلاف کار را که تخلف های بزرگ مالیاتی انجام داده اند و برای رسیدن به پول بیشتر حتی دست به قتل هم می زنند را دستگیر کنید . بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 به گونه اس طراحی و ساخته شده است که شما برای پیش رفتن در مراحل آن نیاز دارید که به طور صد درصد از هوش و زکاوت خود استفاده کنید و شواهدی را به دست آورید تا با استفاده از آن ها مجرمین واقعی را به همه معرفی کنید ،شما در واقع باید تمام سرنخ خا را به طوری صحیح مانند یک پازل کنار هم قرار بدهید تا شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به قاتلان و متجاوزان از قانون برساند .گرافیک این بازی به شکلی قابل قبول می باشد به گونه که شما می توانید ساعات زیادی را با آن بازی کرده و به هیچ عنوان خسته نشوید ،گیم پلی این بازی نیز بسیار ساده بوده به شکلی که حتی اگر برای اولین بازیست که آن را انجام می دهید به سادگی قادر خواهید بود که کنترل بازی را دردست بگیرید و کار هایی را که از شما خواسته شده انجام بدهید.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های hd اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی طناب را ببر Cut the Rope FULL 2.5.7

 دانلود بازی جدید Cut the Rope

بازی طناب را ببر

پيش نياز : آندرويد 4.0  و بالاتر
Cut the Rope را اگر تا به حال در اندروید بازی نکرده اید حتما دانلود کنید و لذت ببرید چرا که کسانی که این بازی را تجربه کرده اند دیگر نمی توانند از این بازی به راحتی دل بکنند!

وقتي براي تلف کردن وجود ندارد!طناب را سریع تر ببرید. بازديد از شش مکان هيجان انگيز از جمله قرون وسطا, رنسانس، کشتي دزدان دريايي، مصر باستان، يونان باستان، و عصر حجر. پس لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance 1.0.8e دیتا کامل

دانلود بازی N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance 1.0.8e با گرافیک فوق العاده ی بالای hd برای اندروید با لینک مستقیم و پر قدرت

بازی N.O.V.A 3 با دیتای کامل (نزدیک به 2 گیگ) مخصوص گوشی های با سخت افزار قدرتمند

N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance

توجه داشته باشید که بازی N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance 1.0.8e به سخت افزار قوی نیاز دارد

بعد از مدت ها انتظار بازی فوق‌العاده زیبا و گرافیکی N.O.V.A 3 به صورت رسمی منتشر شد.بازی N.O.V.A 3 در سال 2012 منتشر شد که مورد استقبال میلیون ها نفر کاربران اندرویدی قرار گرفت و باعث شد که سیستم عامل آندروید نهایت قدرت گرافیک را به رخ رقبای خود بکشاند سازنده بازی یعنی استودیو بازی ساز گیم لافت به صورت کاملاً رایگان بازی را در اختیار کاربران اندرویدی قرار داد نکته بسیار مهم در بازی نوا سه حجم زیاد دیتا بازی میباشد که به بیش از 2 گیگابایت فضا نیاز دارد.ماجرای بازی از زمانی شروع شد که موجودات فضایی به سرزمین شما حمله کرده اند و آنها برای به دست آوردن قدرت دست به هر کاری میزنند موجودات فضایی با تجهیزات کامل به مبارزه با شما آمده اند ولی جای نگرانی نیست شما تجهیزات کافی برای مبارزه دارید عنوان مختلف سلاح مدرن در بازی وجود دارد که هر کدام در بخش های مختلف بازی کاربرد دارند.دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید و خود را به هدف مورد نظر برسانید ناگفته نماند که خیلی از مراحل بازی را با پای پیاده باید پشت سر بگذارید.

در نهایت باید یک خبر خوش حال کننده به طرفداران بازی های آنلاین داد بازی N.O.V.A 3 به صورت کامل از ویژگی مولتی پلیر پشتیبانی می کند با استفاده از این ویژگی شما میتوانید همزمان با 12 نفر از دوستان خود به مبارزه بپردازید این ویژگی فوق‌العاده را از دست ندهید زیرا هیجان بازی را چند برابر می‌کند.محیط و گیم پلی بازی به صورت HD طراحی شده است که همین امر موجب محبوبیت بیش از حد بازی میان کاربران اندرویدی قرار گرفته است.بعد از عبور از هر چیزی به بحث پول و سکه بازی میرسیم در بازی نوا سه همه چیز به خود شما بستگی دارد یعنی هر چه سریعتر عمل کنید پول و اعتبار بیشتری دریافت می‌کنید و میتوانید قدرت خود را چند برابر کنید با انجام این کار شما میتوانید مراحل بالاتر را بهتر پشت سر بگذارید زیرا تجهیزات بیشتری میتوانید خریداری کنید.

آموزش نصب: پس از نصب فایل بازی، فایل دیتای را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftN3HM را در آدرس Android/Obb کپی کنید.

توجه داشته باشید: این بازی برروی برخی از گوشی های موبایل از جمله Not3 اجرا نخواهد شد

در ابتدای نصب بازی لازم است به اینترنت متصل شوید، اما در سایر دفعات نیازی به این کار نیست

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی قایق سواری اندرویدHD-دانلود Driver Speed boat Paradise+مود شده

بازی قایق سواری اندروید قابل اجرای بر روی اندروید 5.0 و بالاتر

Driver Speed boat Paradise

بازی قایق سواری اندروید  Driver Speed boat Paradis با کیفیت HD بالاخره بعد از مدت ها توسط استودیو بازی ساز محبوب یوبی سافت که خالق بسیاری از بازی های معروف اندروید است، منتشر شد. بازی به صورت کاملاً رایگان در پلی استور قرار گرفت. خود را برای قایق سواری با گیم پلی و محیط متفاوت آماده کنید بازی Driver Speed boat Paradise نه تنها لذت بخش است بلکه با مسابقات هیجانی شور و حال جدیدی به شما می بخشد که با انجام یک مسابقه به بازی اعتیاد پیدا می کنید. یک جوان کم سن پا به عرصه مسابقات جهانی قایق رانی گذاشته شده است او بسیار کم تجربه است ولی شور و شوق فراوانی برای انجام این کار دارد حالا در بازی Driver Speed boat Paradise شما باید نقش او را ایفا کنید بله کاملاً درست است که کار دشواری است برای یک جوان تازه وارد ولی با انرژی مثبت و هدفمند شما میتوانید او را به هدفش برسانید.

شش حالت مختلف در بازی قایق سواری وجود دارد که هر کدام از آنها را که میخواهید میتوانید انتخاب کنید و به رقابت بپردازند ولی بهترین راه ممکن از صفر شروع کردن است. اولین ﺗﻮﺭﻧﻤﻨﺖ در حال برگزاری است وقت بسیار اندک است زمان آن رسیده خود را نشان دهید و شایعات را از خود دور کنید. بد خواهان شما میان مسابقه قرار دارند آنها به صورت ناگهانی به شما حمله می کنند و تمامی زحمات شما را از بین می برند نگران نباشید میتوانید این مشکل را با در میان گذاشت با پلیس منطقه رفع کنید. با پیروزی در هر مرحله از بازی یم گام به هدف خود نزدیک تر میشوید و میتوانید تا حد ممکن قایق خود را قدرتمندتر کنید برای مسابقات و مراحل بالاتر. طراحی بازی با نهایت دقت انجام شده است و گرافیک بازی به صورت بالا و HD تهیه شده است،صدا گذاری بازی مناسب و به جا مورد استفاده قرار. گرفته است همچنین از موسیقی های فوق‌العاده هیجان انگیز و زیبا استفاده شده است که با گوش کردن موسیقی شور و شوق شما چند برابر میشود. و در نهایت به سراغ کنترل بازی میرویم کنترل بازی به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ احساس خستگی نخواهید کرد همچنین از طریق تنظیمات قابل تعویض و شخصی سازی آنها وجود دارد.

با ما با دانلود بازی قایق سواری اندروید Driver Speed boat Paradis همراه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3