دانلود بازی استراتژیکی جنگ ناوها Battle Fleet

بازی استراتژیکی Battle Fleet می تواند انتخاب مناسبی برای دانلود باشد، یک بازی استراتژیکی فوق العاده زیباست که گیم پلی آن می تواند هر کسی را به خود جلب کند. در این بازی شما وظیفه دارید تا به جنگ با دشمنان کشور و سرزمین مادری خود بروید و نبرد دریایی را به نفع دولت کشورتان پیش برید، به همین دلیل باید ناو ها و کشتی های نظامی تحت کنترل و نظارت خود را با آرایشی دقیق و موثر بچینید تا در هنگام روبرویی با دشمنان چه در حمله و چه در زمان دفاع با مشکل خاص و جدی روبرو نشوید. کنترل یک ناو رزمی کار ساده نیست چون نه تنها ممکن است مورد حمله نیروی دریایی دشمن قرار بگیرید بلکه ممکن است مورد تهاجم نیروی هوایی آن ها نیز قرار گیرید که می تواند برای شما و نیروهایتان دردسر ایجاد کند. نبرد بین نیرو های آمریکایی و ژاپنی شکل گرفته و همانطور که می دانید قبل از شروع جنگ جهانی دوم هردوی این کشور ها به شدت برروی نیروی دریایی توجه داشتند و هنوز که هنوزه نیروی نظامی آمریکا، دریا محور محصوب می شود.

بازی اندروید Battle Fleet

بازی مشابه : بازی جنگ جهانی

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

پیشنهاد می کنم از سایر بازی های استراتژیکی هم دیدن کنید

از حجم کم این بازی می توان نتیجه گرفت نباید انتظار گرافیک بالا و محیط های متنوعی را داشت اما سبک و گیم پلی آن بگونه ای طراحی شده است که کاربر را در شرایطی قرار می دهد که بطورکامل حس و حال فرماندهی یک ارتش را تجربه کند همچنین گزینه هایی در اختیارتان قرار داده خواهد شد تا عملکردتان بهتر شود و به همین دلیل بارها و بارها توسط کاربران اندرویدی به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیکی انتخاب شده است. در Battle Fleet باید تلاش کنید تا مناطقی را که در دست دشمن است را آزاد کنید و در کنترل خود دراوید درضمن یک نقشه در بازی وجود دارد که در آن مناطقی که تحت کنترل نیرو های خودی و دشمن است بطور کامل مشخص شده است و می تواین با استفاده از آن یک نقشه مناسب را برای حمله برنامه ریزی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی جنگ جهانی | 2.0.1 World At Arms اندروید

با دانلود بازی در سبک استراتژیک موافق هسید؟بازی جنگ جهانی (World At Arms) را برای اندروید دانلودکنید و لذت ببرید.

از ابتدای وجود بشر بر روی این کره خاکی تا کنون جنگ های زیادی صورت گرفته است که اکثر این نبرد ها بر سر خاک می باشد و هدف آن به تصرف در آوردن سرزمین هایی می باش که متعلق به دیگران است. اکنون نیز جنگ دیگری در جهان صورت گرفته که در یک طرف آن آمریکا قرار دارد و در طرف دیگر نیروهای مخالف که قصد نابودی آن را برای همیشه دارند. در بازی زیبای World At Arms شما باید به ارتش آمریکا بیوندید و با مدیریت درست و بکار گیری استراتژی های مناسب برای جنگ در هوا و زمین در برابر متجاوزین بسیار خطرناک از کشور آمریکا محافظت نمایید.

android game 2.0.1 World At Arms

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

همیشه بازی های استراتژیکی دارای طرفداران زیادی می باشند خصوصا اگر این بازی ها دارای موضوع جنگی و اکشن باشند نیز باعث افزایش تعداد طرفداران این نوع بازی ها خواهد شد. امروز نیز ما برای شما یک بازی با این سبک آماده کرده ایم. بازی زیبای World At Arms که دارای گرافیک نسبتا بالایی می باشد به گونه ای که می تواند شما را راضی نگه دارد و همچنین در باره سبک بازی می توان گفت که یکی از بهترنی بازی های استراتژیکی می باشد که تا کنون انجام داده اید. در بازیWorld At Arms داستان از آنجایی آغاز می شود که متجاوزان قصد حمله به کشور آمریکا و تصرف خاک آن را دارند و همین موضوع باعث آغاز ماموریت شما برای دفاع از این کشور می شود. شما برای این کار منابع زیادی در اختیار دارید که باید از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. شما باید با استفاده از جتهای جنگنده خود به نیرو های دشمن حمله کنید و قدرت آن ها را تا حد زیادی کاهش دهید تا نیرو های زمینی بتوانند به آزادی بیشتر کار دفاع را انجام بدهند. برای پیروزی در بازی World At Arms شما نیاز دارید که از بهترین استراتژی برای مقابله با دشمن استفاده نموده و آن ها را در مناطق مختلف به دام بی اندازید و و در جاهای ناسب با بکار گیری تعداد نیروی مناسب در مقابل دشمن ایستادگی نمایید و آن ها را از پا در بیاورید.به بازی های گرافیک بالا علاقه دارید؟صفحه ی اختصاصی ما را با نام دانلود بازی های با گرافیک بالا از دست ندید

پیشنهاد تپل سایت نیو فور اندرویدبازی Clash of Clans برای اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بسکتبال ان بی ای 2015 اندروید | NBA 2K15 1.0

دانلود آخرین نسخه از بازی بسکتبال NBA برای اندروید

اگر به دنبال یک بازی ورزشی خوب برای استفاده در تلفن هماه خود می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی NBA 2K15 را به هیچ عنوان از دست ندهید با استفاده از این بازی شما خواهید توانست که لذت واقعی بازی بسکتبال را احساس کنید زیرا این بازی که به تازگی روانه بازار شده است از گرافیک فوق العاده ای بهره می برده که تنها کافیست یک بار این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود امتحان کنید به این ترتیب خواهید دید که بازی NBA 2K15 تا چه حد اعتیاد آور می باشد و می تواند به چه شکل شما را مجذوب خودش کند.

نسخه کامل 1.7 گیگابایتی بدون نیاز به دیتا گیم

NBA 2K15 1.0 دانلود بازی بسکتبال

پیش نیاز : اندروید 4.2 و بالاتر

احتمالا تا کنون بازی های گوناگون ورزشی که توسطشرکت های متلفی ساخته شده اند را روی تلفن همراه خود نصب کرده که هر یک از آن ها دارای مشکل خاص خود بوده اند به طور مثال برخی از آن ها از گرافیک بالایی برخوردار بوده اما گیم پلی خوبی نداشتند و برخی که دارای گیم پلی خوبی بوده گرافیک خوب و مناسبی نداشته اند . اما امروز ما قصد معرفی بازی را به شما داریم که از هر لحاظ کاملا بی نقص می باشد بازی زیبای NBA 2K15 که همانطور که از نام آن پیداست شما را به یک بسکتبالیسست NBA تبدیل می کند در این بازی به دلیل بالا بودن گرافیک تا حد زیادی شما خود را درون زمین بازی احساس خواهید کردن و با استفاده از کنترلر هایی که در اختیارتان قرار داده شده است اید بازیکنان را حرکت داده و در هر بازی حریفان خود را با اختلاف امتیاز زیاد شکست بدهید و به این ترتیب ر جدول رده بنده به جایگاه بالاتری راه پیدا کنید .اگر به تصاویر حتی یک نگاه سطحی بی اندازید موجه کیفیت این بازی از نظر گرافیکی خواهید شد و علاوه بر این شما می توانید اطمینان داشته باشید که علاوه بر کیفیت بالا تصاویر این بازی از نظر گیم پلی نیز بسیار عالی بوده و به همین دلیل می تواند بسیار اعتیاد آور بوده و شما را برای ساعت ها به خود مشغول کند ، بالا بودن حجم این بازی می تواند تصدیقی بر کیفیت بالای آن باشد.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های ورزشی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی چه کسی مرا دزدید؟ Who Stole Me? 1.1.1

بازی چه کسی مرا دزدید را برای اندروید دانلود کنید تا با یک بازی متفاوت برای اندروید اشنا شوید.برای این ساعت از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و رنگارنگ در خدمت شما کاربران هستیم. شخصی من و دوستان من را در حباب های رنگی زندانی کرده و شخص پلیر این بازی ، بایست با بازی با رنگ ها ، آنان را حذف کرده و ما را نجات دهد ! همواره بازی های کودکانه با محیطی رنگارنگ طرفدارهای خاص خود را داشته اند ؛ باید به این نکته توجه داشت بازی های پرطرفدار و زیبا ، تنها بازی هایی نیستند که دارای گرافیک های فوق العاده بالا و حجمی هایی بسیار زیاد هستند ، ممکن است عده ای از کاربران اینگونه سبک بازی ها را پسند نکنند ؛ Who Stole Me نام بازی جدیدی است با محیطی رنگارنگ و شاد که به احتمال فراوان کودکان و دختران بسیار زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

بازی اندروید چه کسی مرا دزدید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

یادگیری این بازی بسیار ساده و سریع صورت می گیرد ، اما برای حرفه ای شدن باید دقت و زمان بیشتری را صرف کنید. این بازی با محیطی رنگارنگ و گرافیک مدرن ، اشیاء بسیار جالب و دوست داشتنی ای را در خود جای داده است. یکی از قابلیت های جالب این بازی امکان رقابت با دوستان در شبکه اجتماعی فیسبوک است ؛ بنابراین با انجام این بازی به شکل آنلاین ، می توانید رکوردهای دوستان خود را نیز مشاهده کرده و رکوردهای جدید خود را به ثبت برسانید. در نسخه جدید بازی Who Stole Me ، شاهد اضافه شدن 50 مرحله جدید و بسیار جذاب هستیم که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جاده های بد با گرافیک خیره کننده! Bad Roads 2

دانلود بازی جاده های بد نسخه دوم اندروید

دانلود بازی جاده های بد Bad Roads 2

یکی از موفقیت های بزرگ اندروید گرافیک بالای بازی های ان است.بازی جاده های بد با گرافیک خیره کننده را برای اندروید دانلود کنید تا سبکی خاص از گرافیک تاریک را مشاهده کنید!اگر از بازدیدکنندگان ثابت و همیشگی وب سایت نیو فور آندروید باشید ، مطمئناً نسخه اولیه از این بازی جالب و دوست داشتنی را دانلود کرده اید ؛ موضوع و روند سری بازی های جاده های بد به گونه ای است که هر یک از کاربران آندروید را به دانلود کردن ترغیب می کند ، اکنون در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی نسخه دوم ازاین بازی مهیج و دوست داشتنی ؛ به نسخه دوم ماجراجوئی سری بازی های Bad Roads 1.06 خوش آمدید ، با ما همراه باشید !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

مهارت رانندگی خود را در نگارش دوم بازی جاده های بد به نمایش بگذارید ؛ لحظاتی بسیار دوست داتنی و بیشتر خنده دار ، این بار می توانید با تقسیم کردن نمایشگر دستگاه های خود ، با دوستانتان به صورت دو نفره این رانندگی جالب را تجربه کنید. Ted مجددآً بازگشته است و شما را به جاده هایی بد مسیر همراهی می کند تا قفسه های دارای اردک ها را به نقاط مختلف از جهان نظیر فرانسه ، چین ، ایالات متحده و… ببرید ؛ اما مراقب باشید ! در صورتی که تمامی قفسه ها هنگام رانندگی در این مسیر پر خطر از کامیون پایین بریزند ، مجبور خواهید بود به مسیر ابتدائی بازگردید و برای رکوردی جدید تلاش کنید. بازی جدید Bad Roads 2 با گرافیک بالا برای اندروید دارای 5 مسیر و یا محل جدید ، 5 عدد وسیله نقلیه دوست داشتنی و موسیقی پس زمینه ی جالب است که در طول مسیر همراه شما می باشند ؛ کنترل این وسیله نقلیه بسیار ساده است و تنها به هوش و دقت نیاز دارد ، محیط بازی دوستانه و نامحدود است به گونه ای که می تواند تا ساعت ها اوقات بیکاری شما را به خود اختصاص دهد.

به این نوع گرافیک علاقه دارید؟پیشنهاد دیگر ما بازی Stick Stunt Biker 2 است

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گربه سخنگو خانگی Talking Ginger

 دانلود بازی گربه سخنگو اندروید

بهترین بازی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی سرگرم کننده گربه سخنگو تجربه گربه داری خانگی را در اندروید تجربه کنید و لذت ببرید؟این بازی را دانلود کنید.

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

Talking Ginger توانايي نگه داري يک گربه خانگي و انجام بعضي از کار هاي آن را داريد؟ در اين بازي شما بايد يک گربه ملوس خانگي را نگه داري کنيد و به انجام برخي از کار هاي مانند مسواک زدن بپردازيد .علاوه بر این شما باید تمام کارهایی که برای نگه داری یک گربه خانگی نیاز دارید را باید انجام دهید.این بازی از گرافیک بسیار بالا و مناسبی برخوردار است و امکانات کنترلی جالبی در ان تعبیه شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ضربات پنالتی Football Penalty Kick 1.0.10

 دانلود بازی پنالتی زدن در اندروید

بازی اندروید

اگر از علاقه مندان ورزش فوتبال هستید وی می خواهید پنالتی زدن را با ضربات حرفه ای آن در اندروید تجربه کنید این بازی را از دست ندهید.

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

Football Penalty Kick نام بازی جدید است که تجربه ضربات پنالتی را در اندروید هدیه می دهد.این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و امکانات مناسبی را در هنگام ضربه زدن به شما می دهد.علاوه بر این در این بازی شما می توانید بازیکنان مختلف را داشته باشید.ویژگی دیگری که در این بازی تعبیه شده است امکان آپدیت بازی است که این بازی را در مدت بسیار کوتاهی به روز رسانی می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر