دانلود بازی جنگ پادشاهان 2 برای اندروید Clash of Lords 2 1.0.218

با دانلود بازی استراتژیک برای اندروید موافق هستید؟با ما با دانلود بازی Clash of Lords برای اندروید همراه باشید. پس از استقبال بی نظیر کاربران و دوست داران سری بازی استراتژیک در سراسر دنیا از نسخه اولیه با جنگ پادشاهان ، توسعه دهنده این بازی محبوب اقدام به عرضه نسخه دوم این بازی این بار با یک گرافیک فوق العاده بی نظیر کرد ؛ نیورهای خود را جمع آوری کنید و خود را برای آغاز جنگ ها در نسخه دوم Clash of Lords آماده کنید. نسخه دوم بازی جنگ پادشاهان یک تجربه فوق العاده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی فراهم می سازد ؛ وظیفه همیشگی شما در نسخه دوم ، همانند نگارش قبلی آماده سازی یک امپراطوری قدرتمند جهت مقابله با سایر امپراطوری ها است. روند افزایش قدرت و توانایی مردمان شما در تصاحب حکومت سایر امپراطوری هاست ؛ در سرزمین غنی شما مجموعه ایز معادن را احداث کنید و بدین وسیله سرمایه های خود را گسترش دهید ؛ با افزایش سرمایه ی خود می توانید به نیرومند سازی امپراطوری خود کمک شایانی نمائید ، ما را در معرفی تکمیلی این بازی محبوب همراهی کنید.

بازی Clash of Lords 2 1.0.160 اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3.4 و بالاتر

قابلیت های کلیدی این بازی پرطرفدار عبارتند از : در این بازی می توانید سواره های جنگی را متناسب با سلیقه خود انخاب کنید ، سربازان جنگی خود را می توانید به صورت پیاده و یا سوار بر اسب به نبرد با دشمنان بفرستید ، افزایش استحکام و پایداری امپراطوری با ساخت دیواره های بلند و برجک های جنگی ، بازی آنلاین و رقابت با مجموعه ای بی شمار از دوست داران سری بازی های جنگ پادشاهان در سراسر دنیا ، گرافیک فوق العاده خیره کننده در برابر حجم بسیار پایین

Clash of Lords 2 در مارکت آندروید امتیاز 4.6 را به خود اختصاص داده و تنها بیش از نیم میلیون عدد از دوست داران آن ، امتیاز 5 ستاره را برای آن ارائه داده اند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی دوست داشتنی را از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی آنلاین برای اندروید Total War Battles: KINGDOM 1.10

بازی استراتژیکی آنلاین برای اندروید Total War Battles: KINGDOM

Total War Battles: KINGDOM یک بازی استراتژیکی جذاب و البته گرافیکی است که شرکت بازی سازی محبوب و معروف SEGA آن را برای اندروید منتشر کرده است. در این بازی آنلاین اندروید می توانید لذت ایجاد یک امپراتوری را بچید!
زمین را به شکلی که دوست دارید شکل دهید و ساحتمان ها، برج های دفاعی و دیوار ها را در مکان های مشخص بسازید و شهر های وسیع و جذاب را بنا کنید و در نهایت یک ارتش قدرتمند را آموزش بدهید تا هم بتوانید از منطقه خود دفاع کنید و هم در صورت لزوم با حمله به سایر منطقه ها و نابودی اربابان رقیب و سایر بازیکنان در یک نبرد ریل تایم پادشاهی خود را گسترش دهید. همین حالا این بازی اندروید را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

ویژگی های بازی Total War Battles: KINGDOM:

  • ساخت و گسترش پادشاهی از طریق مزارع، معادن، آهنگران و…
  • تغییر زمین با ایجاد رودخانه ها، دریاچه ها و کوه ها
  • ارتش خود را در مقیاسی بزرگ فرماندهی کنید
  • با دیگر بازیکنان در زمان واقعی مبارزه کنید
  • با اکانت خود در Total War Battles: KINGDOM می توانید از هر پلت فرمی مثل کامپیوتر و موبایل به بازی ادامه دهید
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیک و زیبای نبرد ساحلی – Battle Beach 1.4.5

 دانلود بازی های استراتژیک اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج در سبک استراتژیک مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با بازی جدید و بسیار زیبای نبرد ساحلی اشنا کنیم. یک بازی زیبا برای طرفداران سبک استراتژیک !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

حیات مردان شما در خطر است ! غارتگران با بی توجهی به قوانین ، در حال نابودسازی آخرین بقایای تمدن شما هستند ، اکنون بقای مردان شما به عملکرد شما بستگی دارد ، شما بایست با مبارزه با عوامل هرج و مرج نظم و قانون را به این تمدن بازگردانید. در کوتاه ترین زمان ممکن ، قدرتمندترین اتحاد را در جزیره تشکیل دهید ، نیروهای نظامی خود را جمع آوری و پایه و اساس قدرت خود را بنا کنید ، همزمان با شما ، هزاران شخص بازی کننده دیگر در سراسر دنیا مشغول این کار هستند ! نبرد ساحلی ترکیبی از نماهای جالب و سرگرم کننده از قبیل ساختمان ها ، برج های دفاعی و… است ، ارتش خود را با حضور مجموعه ای از نیروها از قبیل تک تیر اندازها، تانک ها و سایر زحمت کشان قدرتمند و قدرتمند کنید تا مجموعه غارتگران را از صحنه تمدن خود پاک سازی نمایید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Heroes of Order & Chaos ورژن جدید با دیتا کامل

Heroes of Order & Chaos

اگر از طرفداران و علاقه مندان به بازی های آنلاینی مثل کلش آف کلنز هستید امروز ما برای شما عزیزان و همراهان سایت نیو فور اندروید یک مژده داریم و آن هم بازی آنلاین فوق العاده گرافیکی و زیبای Heroes of Order & Chaos است که استدیو بازی سازی گیم لافت (Game Loft) آن را منتشر کرده است و هم اکنون می توانید آن را با دیتای کامل دانلود کنید اما توجه داشته باشید که برای اجرای بازی حتما باید به اینترنت متصل شوید. در این بازی شما و سایر دوستانتان که این بازی را نصب کرده اند می توانید یک تیم تشکیل دهید و به جنگ سایر تیم ها بروید و با آن ها یک مبارزه تمام عیار را شکل دهید. در این بازی شما می توانید از شخصیت های مخلف در درگیری های خود استفاده کنید در کنار این کارکتر ها می توانید از تجهیزات و سلاح های سنگین مثال منجنیق و یا حتی تیر و کمان های غول آسا هم استفاده کنید تا بازی زیبا تر و جالب تر پیش رود.

هر چه افراد بیشتری را از تیم مقابل بکشید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد و به این شکل اجازه استفاده از و بکارگیری افراد و سلاح های بیشتری را کسب خواهید کرد برای مثال می توانید غول هایی را بکاربگیرید که قدرت و جانشان چندین برابر افراد عادی است و در نهایت با افزایش امتیاز می توانید Level بازیتان را افزایش دهید. یکی از جذابیت های این بازی این است که می توانید تیمتان را گسترش دهید و بطور همزمان در 3 یا حتی 5 نقشه بجنگید. Heroes of Order & Chaos 2.0.1e دارای سبک استراتژیکی است و شباهت بسیار زیادی به سیار بازی های استراتژیکی دارد که باید در آن ها سرزمین های جدید را کشف کنید و با سایر نیوروهای نظامی درگیر شوید و تا جایی که می توانید سرزمین های بیشتری را کسب کنید و از همین وسعت برای افزایش توان نظمامیتان استفاده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Heroes of SoulCraft 1.1.0 آنلاین در سبک استراتژیک

بازی اندروید Heroes of SoulCraft – MOBA

امروز برای بازی دوستان یکی از بهترین بازی های جدید منتشر شده برای سیستم عامل اندروید را آماده کرده ایم که بدون شک می تواند شما را برای دانلود کردنش قانع کند. Heroes of SoulCraft – MOBA دارای سبک استراتژیکی و دوازده شخصیت مختلف و متنوع است و روایت کننده جنگی میان گروه های مختلف است. گرافیک این بازی بسیار بسیار بالاست و نسبت به بازی های استراتژیکی دیگر که معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند این گیم دارای گرافیکی ویژه و کار شده است و همانطور که در تصاویر پیش نمایش مشاهده می فرمایید بسیار رنگارنگ است و جالب تر از آن دارا بودن کیفیت اچ دی است که این موضوع در زمان استفاده از آن در تبلت ها و موبایل های دارای صفحه نمایش با کیفیت مثل سری های اکسپریا نمایان خواهد شد.

داستان بازی را درگیری خونین و مرگبار میان چندین گروه تشکیل می دهد که هرکدامشان قصد دارند خود را به یک قهرمان تبدیل کنند تا نامشان در افسانه ها ذکر شود، این درگیری با سلاح های مختلف انجام می شود برای مثال برخی از شخصیت ها و کارکتر ها با استفاده از شمشیر و برخی نیز با استفاده از سلاح های خطرناک تری مثل لیز ها دشمنان خود را نابود می کنند. همانطور که در عنوان هم ذکر شده است Heroes of SoulCraft – MOBA آنلاین است به این معنی که حتی پس از کپی کردن دیتای برای استفاده از آن به اینترنت نیاز دارد اما حجم مصرفی آن بسیار بسیار کم است پس نگران پهنای باند اینترنت خود نباشید درضمن با استفاده از اینترنت می توانید بازی را بصورت آنلاین انجام دهید و دوستانتان را نیز به چالش بکشید تا بازی را با جذابیت دوچندان تجربه کنید. از دیگر ویژگی های این گیم اندروید می توان به زمین ها و محیط های متنوع و گوناگونی که جنگ ها در آن ها شکل می گیرند و همچنین صداگذاری جالب و کامل آن اشاره کرد. یکی دیگر از موضوعاتی که این بازی را از سایر بازیهای اندروید متفاوت می کند این است که می توانید در نقش چند شخصیت بصورت همزمان بجنگید و همین موضوع باعث شوید که کسانی که از طرفداران همشگی Heroes of SoulCraft – MOBA وقتی وارد بازی می شوند تا ساعت ها از آن خارج نمی شوند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی War Inc Nations Fury 1.116 | جنگ جهانی آیندگان

War Inc Nations Fury (1)

خود را برای حضور در یک جنگ جهانی آماده کنید. داستان بازی War Inc Nations Fury از این قرار است که با پیشرفت علم و تکنولوژی، ربات های جنگنده فوق قوی وارد عرصه نظامی شده اند و همین موضوع رهبران جهان را برای شروع یک جنگ عظیم آماده کرده است. در این جنگ شما وظیفه دارید تا با بکار بردن یک استراتژی قوی، یک تیم را رهبری کنید و به سمت دشمنانتان پیشروی کنید. دشمنانتان علاوه بر حمله و درگیری تن به تن از سلاح ها و ابزار های دفاعی مثل برجک ها استفاده می کنند بنابراین اگر نقشه دقیقی را در ذهن نداشته باشید بدون شک در محاصره نظامی دشمنانتان قرار خواهید گرفت و اگر فکری برای فرار هم نداشته باشید بازی را خواهید باخت. همانطور که گفته شد این بازی، سال های آینده را روایت می کند به همین دلیل سلاح هایی که استفاده می کنید جدید و پیشرفته هستند حتی می توانید از لیزر ها هم استفاده کنید درضمن به این تجهیزات ربات های کوچک و بزرگ، تانک ها، ماشین های نظامی و انسان های معمولی هم اضافه کنید.

در بازی اندروید War Inc Nations Fury سعی شده است تا کاربر احساس خستگی نکند به همین دلیل در هر لحظه از بازی شاهد اتفاقات جدیدی خواهید بود یعنی حتی اگر شما حمله نکنید به شما حمله خواهد شد، درضمن این بازی استراتژیکی بصورت آنلاین طراحی شده است و برای استفاده از آن حتما باید به اینترنت متصل باشید، لازم نیست اینترنتتان پرسرعت باشد و با هر نوع اتصالی می توانید آن را اجرا کنید حتی با اینترنت های 3G می توان از آن استفاده کرد. گیم پلی بازی در وع خود بی نظیر است، نقشه بازی هم بسیار گسترده و متنوع است علاوه بر این ویژگی ها، ساختمان سازی هایی که انجام می شود و همچنین عمر محدود ساختمان ها و محدودیت کم برای ایجاد و تشکیل لشکر از سایر ویژگی های جذاب این بازیست که آن را محبوب تر کرده است پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا این بازی را بصورت رایگان از سایت جدید برای اندروید دانلود و نصب کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی محبوب Anomaly Warzone Earth HD

با دانلود یک بازی استراتژیکی محبوب موافق هستید؟با ما با دانلود بازی Anomaly Warzone Earth HD برای اندروید همراه باشید.

بیگانگان به زمین هجوم آورده اند و تصمیم بر تصرف آن دارند. این موجودات فضایی با خود سلاح های پر قدرتی به همراه آورده اند که با استفاه از آن ها بتوانند همه شما را نابود کنند آنها همه جا هستند و به هیچ کس هم رحم نمی کنند. البته تجمع این موجودات بیشتر در نیویورک و توکیو می باشد و با استفاده از امکاناتی که در این دو شهر بزرگ وجود دارد قصد دارند که قدرت خود را تا حد امکان بالا ببرند و به این ترتیب زمین را راحت تر به تصرف خود در بیاورند. و در بازی Anomaly Warzone Earth HD این همان زمانی است که مامریت شما برای نجات زمین آغاز می شود.

بازی اندروید استراتژیکی

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

Anomaly Warzone Earth HD نام یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد در این بازی اکشن که به سبک استراتژیک می باشد شما وظیفه دارید تا زمین را از هجوم بیگانگان نجات دهید. بیگانگانی که همه از فضا آمده اند و هر موجودی را که بر سر راهشان قرار گرفته باشد را از بین می برند. شما در اینجا وظیفه فرماندهی گروه بسیار بزرگی را بر عهده دارید که تنها هدفشان نجات زمین است. شما باید با استفاده از سلاح های گوناگونی که در اختیارتان قرار داده شده است به نبرد با دشمن رفته و با جایگزینی نیروهایتان به بهترین نحو ممکن به گونه ای که کترین تلفات را داشته باشید بالاترین خسارت ممکن را به دشمن وارد نمایید. در میانه نبرد هایتان برای شما کمک هایی ارسال می شود که شما باید با موقعیت سنجی بهترین مکان را برای استفاده آنها پیدا نمایید و به این ترتیب بیشترین بهره را از امکان موجود برده و دشمن را تا جایی که می توانید عقب رانده و مناطقی را که تحت کنترل در آورده اند را آزاد نمایید. بازی Anomaly Warzone Earth HD یک بازی بسیار متفاوت می باشد و تجربه ای بی نظیر خصوصا برای کسانی است که از انجام بازی های استراتژیکی لذت می برند و بیشتر به این سبک بازی علاقه دارند. گرافیک این بازی در حد بالایی می باشد به گونه ای که لذت انجام نبردها را برایتان دو چندان می کند.

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های استراتژیکی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی جنگ جهانی | 2.0.1 World At Arms اندروید

با دانلود بازی در سبک استراتژیک موافق هسید؟بازی جنگ جهانی (World At Arms) را برای اندروید دانلودکنید و لذت ببرید.

از ابتدای وجود بشر بر روی این کره خاکی تا کنون جنگ های زیادی صورت گرفته است که اکثر این نبرد ها بر سر خاک می باشد و هدف آن به تصرف در آوردن سرزمین هایی می باش که متعلق به دیگران است. اکنون نیز جنگ دیگری در جهان صورت گرفته که در یک طرف آن آمریکا قرار دارد و در طرف دیگر نیروهای مخالف که قصد نابودی آن را برای همیشه دارند. در بازی زیبای World At Arms شما باید به ارتش آمریکا بیوندید و با مدیریت درست و بکار گیری استراتژی های مناسب برای جنگ در هوا و زمین در برابر متجاوزین بسیار خطرناک از کشور آمریکا محافظت نمایید.

android game 2.0.1 World At Arms

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

همیشه بازی های استراتژیکی دارای طرفداران زیادی می باشند خصوصا اگر این بازی ها دارای موضوع جنگی و اکشن باشند نیز باعث افزایش تعداد طرفداران این نوع بازی ها خواهد شد. امروز نیز ما برای شما یک بازی با این سبک آماده کرده ایم. بازی زیبای World At Arms که دارای گرافیک نسبتا بالایی می باشد به گونه ای که می تواند شما را راضی نگه دارد و همچنین در باره سبک بازی می توان گفت که یکی از بهترنی بازی های استراتژیکی می باشد که تا کنون انجام داده اید. در بازیWorld At Arms داستان از آنجایی آغاز می شود که متجاوزان قصد حمله به کشور آمریکا و تصرف خاک آن را دارند و همین موضوع باعث آغاز ماموریت شما برای دفاع از این کشور می شود. شما برای این کار منابع زیادی در اختیار دارید که باید از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. شما باید با استفاده از جتهای جنگنده خود به نیرو های دشمن حمله کنید و قدرت آن ها را تا حد زیادی کاهش دهید تا نیرو های زمینی بتوانند به آزادی بیشتر کار دفاع را انجام بدهند. برای پیروزی در بازی World At Arms شما نیاز دارید که از بهترین استراتژی برای مقابله با دشمن استفاده نموده و آن ها را در مناطق مختلف به دام بی اندازید و و در جاهای ناسب با بکار گیری تعداد نیروی مناسب در مقابل دشمن ایستادگی نمایید و آن ها را از پا در بیاورید.به بازی های گرافیک بالا علاقه دارید؟صفحه ی اختصاصی ما را با نام دانلود بازی های با گرافیک بالا از دست ندید

پیشنهاد تپل سایت نیو فور اندرویدبازی Clash of Clans برای اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیک جنگ بزرگ قرون وسطی Great Battles Medieval

اگر شما هم دوست دارید که یک بازی زیبا روی گوشی خود داشته باشید که با وجود آن به بازی های دیگر نیاز نداشته باشید و با استفاده از آن برای ساعات طولانی سرگرم بشوید ما به شما دانلود بازی Great Battles Medieval 1.0 را پیشنهاد می کنیم، این بازی که از بهترین بازی های استراتژیک می باشد یک گزینه مناسب برای کسانی است که عاشق بازی های جنگی و بخصوص فرماندهی ارتش های بزرگ می باشند با این بازی شما می توانید در نقش یک فرمانده بزرگ ظاهر شده و قدرت استراتژیک خود را در نبرد هایی واقعی به چالش بکشید.بازی استراتژیک جنگ بزرگ قرون وسطی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی استراتژیک اندروید

پیش نیاز :اندروید 3.0 و بالاتر

Great Battles Medieval 1.0 یک بازی واقعا جذاب و زیبا البته برای کسانی می باشد که از بازی های بخصوص جنگی لذت می برند و دوست دارند که اوقات فراغت خود را با استفاده از کنترل و فرماندهی جنگ های بزرگ بگذرانند . در این بازی شما در نقش یک فرمانده بزرگ ظاهر خواهید شد که در قرون وسطی زندگی می کند شما باید با استفاده از ارتشی که در اختیار دارید و همچنین تجهیزاتی که در اختیارتان قرار داده شده و گسترش این تجهیزات به نبرد با دشمنانی بروید که قصد تجاوز به خاک شما را دارند و همینطور گاهی اوقات سپاهیان خود را برای حمله به مناطق دیگر و تصرف آن ها آماده کنید ، رمز موفقیت در این بازی این است که شما باید سواره نظام و پیاده نظام خود را طوری در میدان نبرد با بهترین آرایش قرار بدهید تا بتوانید بیشترین بهره برداری را از آن ها داشته باشید و همچنین بتوانید در مناسب ترین زمان نبرد از تیر انداز های خود استفاده کنید به نحوی که به نیروی های خود آسیبی وارد نکنید. این بازی به گونه ای طراحی و ساخته شده است که شما باید برای پیروزی در آن از هوش خود به همراه سرعت عمل بالا استفاده کنید و با توجه به نبردی که در پیش روی دارید آرایش نظامی خود را شکل بدهید. در آخر باید اضافه کرده حجمی که این بازی از حافظه تلفن همراه شما مشغول می کند نسبت به کیفیت آن بسیار کم می باشد.

 پیشنهاد ویژه سایت نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های استراتژیک اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی نبرد لرد ها Clash of Lords 2 1.0.155| اندروید

اگر به دنبال یک بازی استراتژیکی برای استفاده در تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید خود می گردید ما به شما دانلود بازی زیبای Clash of Lords 2 1.0.155 را پیشنهاد می کنیم که از گرافییکی بسیلر بالا بهره می برد که این امر جذابیت بازی را برای کسانی که از آن استفاده می کنند دو چندان خواهد کرد. این بازی به علت دارا بودن گیم پلی طولانی توانسته نظر کاربران را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کند و به همین علت نیز توانسته رتبه بالایی را در گوگل پلی به خود اختصاص بدهد.

دانلود بازی استراتژیکی نبرد لرد ها Clash of Lords 2 1.0.155| اندروید

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

در بازی زیبای نبرد لرد ها Clash of Lords شما به یک پادشاه قدرتمند تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از هوش و سرعت عمل خود در تصمیم گیری ،دشمنانتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و به این ترتیب امپراطوری قدرتمندی را برای خودتان ایجاد نمایید. شما باید با استفاده از کارگران خود مواد معدنی موجود در منطقه را به طور کامل جمع آوری کرده و از این طریق برای خود سرمایه ای را جمع آوری نمایید. با جمع آوری پول بیشتر شما می توانید برای خود قلعه ای مستحکم بسازید و همچنین دو تا دور آن را دیوار کشی کنید تا در مقابل حمله دشمنان بتواند بیشترین ایستادگی ممکن را از خود نشان بدهد و همینطور سربازان بیشتری را برای خود آماده کرده و همه آن ها را نیز با بهترین سلاح های موجود تجهیز نمایید و با حمله به دیگر مناطق ،سرزمین های بیشتری را به چنگ خود بیاروید و به این صو رت قلمرو امپراطوریتان را تا حد امکان گسترش بدهید. در بازی Clash of Lords شما شاهد نبرد های عظیم و هیجان انگیزی خواهید بود که می توان گفت تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این بازی یک بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور باشد که می تواند هر فردی را به سادگی به خود جذب نماید. البته باید توجه داشته باشید که این بازی بصورت آنلاین می باشد و به همین دلیل برای اجرا آن شما نیاز دارید که تلفن همراه و یا تبلت شما به اینترنت متصل بشود.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2