دانلود نرم افزار فاصله ياب 2016 Smart Measure 1.6.4

 دانلود نرم افزار جدید ورژن 2016 برای تعیین مسافت

نرم افزار مسافت

 

پيش نياز : آندرويد 2.3 و بالاتر
Smart Measure 1.6.0a این نرم افزار از جالب ترین و مفید ترین نرم افزار های اندروید که است که به طور رایگان می توانید دانلود کنید.این نرم افزاري  فاصله ياب (مسافت سنج) اندازه گيري فاصله، ارتفاع، عرض و مساحت يک هدف با گوشي با استفاده از مثلثات انجام می دهد.

طريقه استفاده ساده است: فقط ايستادن و فشردن دکمه شاتر است.

ویژگی های نرم افزار فاصله یاب Smart Measure 2016:
– محاسبه عرض و مساحت
– حالت پرتره
– زوم دوربين
– افق مجازي
– پشتيباني از 12 زبان.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار چت و مسنجر اسکایپ- Skype – Free IM

نسخه 7.04.0.618 اضافه شد ( آخر پست )

 دانلود نرم افزار اسکایپ

نرم افزار اسکایپ اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید به چت و گفت و گو بپردازید و از برنامه اسکایپ لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

به دوستان یا اعضای خانواده خود ، پیامی جدید را در قالب ویدیو یا صدا ارسال کنید : سلام ! تنها با چند لمس کوتاه ، می توانید دوستان و آشنایان خود را در کنار خود احساس کنید ، با دریافت اپلیکیشن اسکایپ به میلیون ها کاربر این سرویس اینترنتی در سرتاسر جهان بپیوندید. دوستان و آشنایان خود را به صورت فوری پیدا کنید ، به کمک ویژگی سرچ هوشمند اسکایپ ، می توانید عزیزان خود را از میان 250 میلیون کاربر فعال اسکایپ به سرعت پیدا کنید و اولین تماس خود را با آنان برقرار کنید. اگر اکنون نمی توانید به صورت صوتی یا تصویری به آنان پیام دهید ، می توانید با انگشتان خود ، متن دلخواه خود را به صورت فوری برای دوستان ارسال کنید ، حتی اگر طرف مقابل اپلیکیشن اسکایپ را بر روی دستگاه خود نصب نکرده باشد ، می توانید با شماره تلفن همراه او تماس بگیرید و با کمترین هزینه ، از امکانات حرفه ای اسکایپ بهرمند شوید. آیا می خواهید یک عکس را به دوست خود ارسال کنید؟ هیچ نگرانی بابت کاهش حجم عکس ها همانند هزینه های MMS یا محدودیت های ایمیل نیست ! کار با اسکایپ ساده است ، مهم نیست شخص مورد نظر شما با چه دستگاهی به این سرویس متصل شده است ، امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Acrobat Reader 16.1 اندروید

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید 

دانلود رایگان

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاهش مصرف باتری Battery Doctor 5.11

 دانلود نرم افزار جدید کاهش مصرف باتری اندروید

نرم افزار باتری

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر
Battery Doctor (Battery Saver) 5.11 دکتر باتري,نرم افزار اندروید فوق العاده برای کاهش مصرف و صرفه جویی در باتری.آيا شما نياز به يک نرم افزار داريد که مي تواند کمک به حفظ باتري کند؟ این برنامه توسط 30 میلیون کاربر اندرویدی استفاده می شود.

ويژگي هاي اصلي
1. صرفه جويي در انرژي
بهينه سازي باتري با يک کليک ساده!
2. پيش بيني زمان در دسترس باتري
نمايش قدرت از وقت آزاد (دقيق به دقيقه) بسته به نوع دستگاه.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار Getjar Paid Apps for Free 4.6 بانک اندروید,جاوا و سیمبیان

دانلود Getjar  Paid Apps for Free

Getjar Paid Apps for Free نام نرم افزار بسیار مفید و کاربردی جدید برای اندروید است که با دانلود ان میتوانید بانک کامل از بازی ها و برنامه اندروید,سیمبیان و جاوا داشته باشید.

قبل از معرفی Getjar Paid Apps for Free باید گفت که در دنیای فناوری روزانه صدها بازی و نرم افزار مختلف برای سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف منشتر می شود که یافتن بازی های های دلخواه و نرم افزار های کاربردی در آن ها کار بسیار دشواری است درضمن یافتن سایت یا مرجعی که لینک دانلود صحیح و درستی داشته باشد کار را برای کاربران سخت تر و دشوار تر می کند زیرا بیشتر سایت ها انگلیسی زبان برنامه ها را بصورت رایگان منتشر نمی کنند به همین دلیل نرم افزاری مانند Getjar می تواند کمک شایانی به شما کند چون آن را به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین بانک های نرم افزار و بازی می دانند. این برنامه که حجم فوق العاده کمی هم دارد ( در حدود 1.5 مگابایت) و براحتی برروی نسخه های جدید و قدیمی اندروید هم قابل نصب است، پس از اتصال شما به اینترنت لیستی شمال جدید ترین و محبوب ترین گیم ها و اپلیکیشن های اندروید، جاوا، و سیمبیان را برای شما عزیزان به نمایش در می آورد، سپس شما می توانید در می توانید در میان ها به جستجو پرداخته و پس از انتخاب گزینه مناسب اطلاعاتی کامل از آن را دریافت و درصورت نیاز در همان لحظه و بصورت رایگان آن بازی یا برنامه کاربردی را نصب کنید. یکی دیگر از ویژگی های Getjar Paid Apps for Free این است که اگر از یک گیم و اپلیکیشن چند نسخه مختلف وجود داشته باشد همگی آن ها را برای شما به نمایش در می آورد تا نسخه مورد نظر خود را نصب کنید.با نصب Getjar حتی می توانید از گزینه ها و آپشن های اضافی ( مثل سکه های بیشتر ) برای برخی از بازی ها برخوردار شوید پس به هیچ عنوان این نرم افزار جالب و مفید را از دست ندهید و همین حالا آن را بصورت رایگان دریافت کنید.

نکته مهمی که در مورد این گت جار وجود دارد این است که با وجود اینکه این نسخه تنها برروی اندروید قابل نصب است اما در مواردی می توان با استفاده از آن برنامه های سایر سیستم عامل ها مثل جاوا و سیمبیان را دانلود کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار رصدخانه ستاره شناسی و نجوم Mobile Observatory

نرم افزار رصدخانه ستاره شناسی و نجوم

اگر از علاقه مندان به نجوم هستید، پس که برنامه اندروید Mobile Observatory – Astronomy برای شما ساخته شده است. با استفاده از این نرم افزار کاربردی خواهید توانست هر اطلاعاتی که از ستارگان و سایر اجرام آسمانی لازم دارید بدست آورید و نکته مهم اینجاست که تمامی اطلاعات بروز و جدید هستند. این اطلاعات می توانند بصورت نوشتاری و متنی باشند و یا تصویری و نموداری برای مثال می توانید در مورد ویژگی های ستارگان اطلاعاتی را مطالعه کنید و یا اینکه راه های کهکشان شیری را بصورت نمادین و در آسمان آبی تماشا کنید که می تواند بسیار جالب باشد. در کل دانستن اطلاعات در این باره می تواند مفید واقع شوند برای مثال می توان از آن ها برای مسیریابی در بیابان ها و مکان هایی که یافتن مسیر سخت است استفاده کنید. این نرم افزار اندروید اطلاعاتی مانند وقوع اتفاقات آسمانی مثل خورشید یا ماه گرفتگی را هم مشخص می کند تا به این شکل شما از هیچ اتفاقی غافل نمانید. این اپلیکیشن نه تنها برای کسانی مفید است که در این زمینه اطلاعات دارند بلکه برای افزاد تازه وارد هم مفید است و بخش هایی مثل نمایش موقعیت زمین و سایر سیارات اطراف آن، دادن اطلاعات در مورد اشیا و اجرام آسمانی و … همگی می توانند برای آشنایی اینطور افراد بسیار مفید باشد.این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

سایر برنامه های اندرویدی را هم تماشا کنید

از صفحه اختصاصی برنامه های کاربردی دیدن کنید

از ویژگی های دیگر Mobile Observatory – Astronomy می توان به حجم کم و محیط کابر پسند اشاره کرد بگونه ای که تنها در چند گام ساده می توانید به تمامی راه های آسمانی و ارتباط میان ها آن ها دسترسی پیدا کنید، می توانید در میان کهکشان ها به جستجو بپردازید و با زوم کردن برروی آن ها از جزئیات بیشتر آگاه شوید و یا حتی خودتان هم یاداشت هایی را برروی بخش های مختلف بگذارید. این نرم افزار به اندازه ای به محبوبیت رسیده است که نامش در بین بهترین نرم افزار های اندروید قرار گرفته است بگونه ای که از 5 ستاره به 4.7 رسیده است به همین دلیل آن را از دست ندهید و همین حالا خود را برای ورود به دنیای نجوم و اشیاء آسمانی با دانلود و نصب این برنامه آماده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دوربین گوگل برای اندروید | Google Camera 2.4.025

Google Camera 2.4.025 یکی از بهترین نرم افزار های ساخته شده برای عکسبرداری است که با نام دوربین گوگل منتشر شده است.همیشه عکسهای خلاقانه و غیر معمول می تواند خاطره ساز باشد البته عکس های ساده و معمولی نیز جای خود را دارند اما تصاویر عجیب و غریب جذابیت بیشتری دارند مخصوصا در شبکه های اجتماعی. شرکت گوگل که سازنده سیستم عامل اندروید است هر از چند گاهی برنامه و بازی هایی را برای این سیستم عامل در سایت گوگل پلی منتشر می کند که همیشه هم با استقبال چشمگیری روبرو می شود، یکی از این برنامه ها Google Camera نام دارد که در زمینه عکاسی و تغییر آنی در تصاویر به شهرتی باور نکردنی دست پیدا کرده است. این برنامه همانند برنامه اصلی اندروید برای عکسبرداری است اما امکاناتی دارد که آن را از برنامه اصلی اندروید متمایز می کند برای مثال این برنامه امکانی را برای شما فراهم می کند که بتوانید به سادگی تصاویر 360 درجه بگیرید که این قابلیت تا چند وقت پیش تنها در دست شرکت نکسوس با نام Photosphere بود که اکنون گوگل نرم افزار آن را برای تمامی کاربران منتشر کرده است.

 نرم افزار دوربین گوگل برای اندروید
پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید : برنامه حرفه ای عکس و فیلم برداری

پیش نیاز: اندروید 4.1 و بالاتر

دیدن این صفحه را به شما پیشنهاد می کنیم : برنامه های کاربردی

این اپلیکیشن همانند سایر اپلیکیشن های اندرویدی شرکت گوگل کاملا رایگان است به همین دلیل این برنامه به سرعت در بین کاربران مختلف دنیا گسترش یافته است. خیلی از نرم افزار های مشابه گوگل کمرا که بصورت آنی تغیراتی را برروی عکس ها ایجاد می کند کیفیت تصویر نهایی را کاهش می دهند که خوشبختانه این موضوع در رابطه با برنامه گوگل صدق نمی کند. از دیگر ویژگی های این برنامه این است که می تواند عکس های جالبی را بیاندازد که در آن چهر شما از مرکز و وسط تصویر برجسته و در کناره ها کشیده و تار است که به نوبه ی خود خیلی خیلی جالب است، یکی دیگر از ویژگی های آن قابلیت تصاویر برداری پانوراما با کیفیتی بینظیر است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی انجمن گردی | Tapatalk Pro 4.10.4

به انجمن های زیادی سر می زنید؟پیشنهاد میکنیم نرم افزار انجمن گردی Tapatalk Pro را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات و دیدن آموزش های مختلف در اینترنت استفاده از انجمن ها می باشد. زیرا برای هر موضوعی که شما بخواهید انجمن های زیادی وجود دارد که شما قادر هستید در آن ها به بحث و تبادل نظر با دیگران در باره موضوعات مختلف بپردازید و یا با طرح سوالات مختلف اطلاعات زیادی را در مورد مسایل گوناگون به دست بیاورید و یا اطلاعات خاصی را که خودتان در دسترس دارید با دیگران به اشتراک بگذارید و این همه بخشی از مزایای انجمن ها می باشد به همین علت است که روز به روز تمایل مردم به استفاده از این گونه سایت ها بیشتر می شود.

Tapatalk Pro نرم افزار انجمن گردی
پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر
امروز قصد معرفی یک نرم افزار بسیار کاربردی به نام Tapatalk Pro را به شما داریم. با استفاده از این نرم افزا شما می توانید بدون صرف زمان برای پیدا کردن انجمن های مختلف به سادگی به آن ها دست پیدا کنید. نرم افزار Tapatalk Pro به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان به انجمن هایی که می خواهید دست پیدا کنید. این برنامه بیش از 35 هزار انجمن متفاوت را پشتیبانی می کند و آن ها را به گونه ای به شما نمایش می دهد که کمترین میزان از حجم اینترنت شما مصرف بشود. به این ترتیب که اکثر جلوه های گرافیکی موجود را حذف کرده و سایت را به ساده ترین شکل ممکن برایتان به نمایش در می آورد تا در کوتاه ترین زمان بارگیری صورت بگیرد البته این کار را به گونه ای انجام می دهد که هیچ گونه تغییری در اصل سایت بوجود نیاید و شما از جدیدترین تغییرات انجمن ها با خبر بشوید. این برنامه بسیار پر طرفدار از انجمن هایی که دارای فرمت هایphpBB وIPB وSMF و VBمی باشند می تواند پیشتیبانی نماید و همچنین با دادن هشدار شما را از پیغام های جدید با خبر نموده و این امکان را به شما داده تا فایل های ضمیمه شده را دانلود نمایید. با استفاده از نرم افزار Tapatalk Pro که دارای محیطی بسیار جذاب می باشد شما می توانید فونت نوشته ها را به اندازه که می خواهید در بیاورید.

پیشنهاد خاص نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی نرم افزار های مدیریتی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آینه واقعی برای آندروید Mirror

آیا شما هم با رفتن به یک مهمانی و یا حضور در مجالس شلوغ ، نگران این موضوع هستید که مبادا آراستگی ظاهری تان برهم خورده باشد؟ حتماً برای شما هم پیش آمده است که در هوایی با وزش باد به بیرون از خانه رفته باشید ، بعد از رسیدن به محل مورد نظرتان ، ممکن است بخواهید وضع فعلی موهای خود را بررسی کنید ، اما در صورتی که آینه به همراه ندارید ، تیم نیو فور آندروید دانلود نرم افزار Mirror 2.3.2 را به شما پیشنهاد می کند ! اکنون دیگر نیازی نیست حتما یک آینه را در کیف خود حمل کنید ، اینه را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود نصب کنید تا از این پس یک آینه جالب با امکاناتی کاربردی را همیشه به همراه داشته باشید. ما را در معرفی جزئیات تکیمیلی این نرم افزار همراهی نمائید.نرم افزار Mirror را برای اندروید دانلود کنید تا اندروید خود را به یک آینه ی واقعی با امکانات عالی تر مثل زوم روی صورت داشته باشید.

نرم افزار آینه برای اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

این نرم افزار که طرز استفاده از آن بسیار ساده است ، امکانات کامل تری را نسبت به یک آینه معمولی برایتان فراهم می سازد ، برای مثال یکی از قابلیت های کاربردی و جالب این نرم افزار قابلیت زوم (بزرگنمائی) و در معرض کنترل قرار گرفتن است ، به کمک این ویژگی می توانید بر روی نقطه ای خاص از صورت خود زوم کرده و آن بخش را به شکلی دقیق تر مشاهده کنید ، در صورتی که در زوم بالا لرزش دستتان بیشتر حس شد می توانید از دکمه ای جهت ثابت کردن تصویر استفاده کنید. نرم افزار Mirror با فراهم سازی یک دید تصویر بسیار عالی ، دقیقاً حس وجود یک آینه را در صفحه نمایشگر دستگاه آندرویدی شما با تغییرات و قابلیت هایی گسترده به وجود می آورد. اگر شما تعدادی دیگر از اپلیکیشن های آینه را نیز امتحان کرده اید پیشنهاد می کنیم با دانلود Mirror ، قابلیت های فوق العاده آن را نیز مورد آزمایش قرار دهید. امیدواریم لذت ببرید.

پیشنهاد داغ نیو فور اندرویئ : صفحه ی اختصاصی نرم افزار های کاربردی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم AndroVid Pro Video Editor 2.4.6

بیشتر کاربران اندروید از این موضوع اطلاع ندارند که در خود گوشی می توان فیلم هایی را که توسط دوربین گوشی شان گرفته اند، ویرایش کنند و به آن افکت هایی برای هرچه زیباتر شدنش اضافه کند. این کار را همچنین برای ویدئو کلیپ های دیگر که داخل گوشی تان است نیز می توانید به سادگی انجام داده و تغییرات دلخواه خودتان را روی انها اعمال کنید. نرم افزارهای بسیار زیادی نیز در همین زمینه برای اندروید عرضه شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و کاربران می تواند بنا به نیاز خود یکی از انها را نصب نمایند. اما یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزارها در همین زمینه AndroVid Pro Video Editor 2.4.6 نام دارد که قابلیت ویرایش کامل ویدئوها و شخصی سازی انها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

AndroVid Pro Video Editor 2.4.6

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

با دانلود این نرم افزار برای اندروید میتوانید به سادگی یک یا چند ویدئو مختل را با هم دیگر ادغام کرده و از آن یک ویدئو واحد بسازید. شما می توانید توسط AndroVid Pro Video Editorبخش هایی از یک فیلم را به دلخواه خود در کمترین زمان ممکن حذف کنید و باقی مانده آن را ذخیره کنید. این اپلیکیشن این قابلیت را دارا می باشد تا ویدئو ها را در پلیر داخلی خود با کیفیت بسیار بالا پخش نماید تا ان را مشاهده کنید. قابلیت مرتب سازی ویدئوها و دسته بندی آنها یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد. از جمله ویرایش هایی که توسط AndroVid Pro Video Editor می توانید بر روی فیلم های خود انجام دهید می توان به قابلیت اضافه کردن قاب های بسیار زیبا بر روی فیلم ها، افزودن افکت های متنوع و دیدنی، اضافه کردن حاشیه های مختلف به اطراف ویدئو، تبدیل کردن فیلم ها به فرمت ها مختلف، خارج سازی صدا از فیلم و … اشاره داشت. در آخر می توانید فیلم ساخته شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. AndroVid Pro Video Editor زبان های انگلیسی و عربی را به صورت کامل پشتیبانی می کند. در نسخه جدید این برنامه مشکلاتی که در نسخه های قبلی وجود داشت حل شده اند و شاهد باگ های نسخه های قبلی نخواهد بود.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4