دانلود نرم افزار مدیریت انجمن های گفت وگو Tapatalk 5.8.2

 دانلود نرم افزار اندروید انجمن ها

نرم افزار انجمن

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید انجمن های اینترنتی خودتون را به خوبی با اندروید مدیریت کنید؟

امروزه تعداد کاربران انجمن های گفت وگو و یا همان فروم ها روز به روز در حال افزایش است. جای خالی اپلیکیشنی که بتواند به طور کامل امکاناتی مدیریتی را در اختیار کاربران فروم ها قرار دهد ، به خوبی حس شده است ، این موضوعی بوده است که سازندگان Tapatalk را بر آن داشته است تا چنین اپلیکیشن فوق العاده ای را توسعه داده و در اختیار کاربران قرار دهند.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

مرور تالارهای گفتوگو در هر زبانی ، آسان تر از Tapatalk امکان ندارد ! به کمک نرم افزار Tapatalk شما می توانید به دنیایی از فروم های اینترنتی وارد شوید و در صورت در نظر داشتن انجمنی دلخواه ، نام آن را در بخش جستوجوی نرم افزار وارد کنید ، می توانید پس از یافتن انجمن های مورد علاقه خود ، به حساب کاربری خود در هر یک از آنان وارد شده و به مدیریت کامل آنان بپردازید. از جمله امکانات مدیریتی این نرم افزار میت وان به امکان ایجاد تایپیک ، ارسال پست ، ارسال عکس ، بررسی و ارسال پیغام های شخصی ، امکانات به اشتراک گذاری و… اشاره کرد. Tapatalk تنها نرم افزاری است که بیش از 60 هزار تالار گفتمان اینترنتی از آن استفاده می کنند تا کاربران بتوانند در نمای اسمارت فون و یا تبلت ، از کامل ترین امکانات وب سایت بهرمند گردند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی انجمن گردی | Tapatalk Pro 4.10.4

به انجمن های زیادی سر می زنید؟پیشنهاد میکنیم نرم افزار انجمن گردی Tapatalk Pro را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات و دیدن آموزش های مختلف در اینترنت استفاده از انجمن ها می باشد. زیرا برای هر موضوعی که شما بخواهید انجمن های زیادی وجود دارد که شما قادر هستید در آن ها به بحث و تبادل نظر با دیگران در باره موضوعات مختلف بپردازید و یا با طرح سوالات مختلف اطلاعات زیادی را در مورد مسایل گوناگون به دست بیاورید و یا اطلاعات خاصی را که خودتان در دسترس دارید با دیگران به اشتراک بگذارید و این همه بخشی از مزایای انجمن ها می باشد به همین علت است که روز به روز تمایل مردم به استفاده از این گونه سایت ها بیشتر می شود.

Tapatalk Pro نرم افزار انجمن گردی
پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر
امروز قصد معرفی یک نرم افزار بسیار کاربردی به نام Tapatalk Pro را به شما داریم. با استفاده از این نرم افزا شما می توانید بدون صرف زمان برای پیدا کردن انجمن های مختلف به سادگی به آن ها دست پیدا کنید. نرم افزار Tapatalk Pro به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان به انجمن هایی که می خواهید دست پیدا کنید. این برنامه بیش از 35 هزار انجمن متفاوت را پشتیبانی می کند و آن ها را به گونه ای به شما نمایش می دهد که کمترین میزان از حجم اینترنت شما مصرف بشود. به این ترتیب که اکثر جلوه های گرافیکی موجود را حذف کرده و سایت را به ساده ترین شکل ممکن برایتان به نمایش در می آورد تا در کوتاه ترین زمان بارگیری صورت بگیرد البته این کار را به گونه ای انجام می دهد که هیچ گونه تغییری در اصل سایت بوجود نیاید و شما از جدیدترین تغییرات انجمن ها با خبر بشوید. این برنامه بسیار پر طرفدار از انجمن هایی که دارای فرمت هایphpBB وIPB وSMF و VBمی باشند می تواند پیشتیبانی نماید و همچنین با دادن هشدار شما را از پیغام های جدید با خبر نموده و این امکان را به شما داده تا فایل های ضمیمه شده را دانلود نمایید. با استفاده از نرم افزار Tapatalk Pro که دارای محیطی بسیار جذاب می باشد شما می توانید فونت نوشته ها را به اندازه که می خواهید در بیاورید.

پیشنهاد خاص نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی نرم افزار های مدیریتی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت و انتقال اپلیکیشن ها Link2SD 2.4.9

 دانلود نرم افزار رایگان اپلیکیشن ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های خود را به اسانی در اندروید مدیریت کنید؟

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

Link2SD به کاربران دستگاه های روت شده این اجازه را می دهد که بتوانند اپلیکیشن های نصب شده در آندروید 1.6 را به مموری کارت منتقل کنند. همانطور که می دانید ، در آندروید 1.6 و آندروید 2.1 ، اپلیکیشن ها پس از نصب به صورت خودکار در حافظه داخلی قرار می گیرند. در این فرآیند شما باید بخشی از مموری کارت خود را به Link2SD اختصاص دهید. به این صورت که با یک نرم افزار مدیریت پارتیشن ، مموری کارت خود را به 2 بخش کلی تقسیم کنید. یکی از بخش ها را به Link2SD اختصاص داده تا اپلیکیشن بتواند برنامه ها و بازی های نصب شده را به صورت خودکار به مموری کارت شما منتقل کند. Link2SD به شما این امکان را می دهد که بتوانید علاوه بر انتقال اپلیکیشن ها ، دیتاهای آنان را نیز به مموری کارت خود منتقل کنید. علاوه بر این ، از Link2SD در آندروید 2.2 و بالاتر می توانید به عنوان یکی از نرم افزارهای مدیریت اپلیکیشن های خود استفاده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر