دانلود یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon

در این پست از سایت نیو فور اندروید در خدمت شما هستیم با یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon .

این بازی زیبا و کم جچم دارای گرافیک پیکسلی است و کاربران دانلود های بسیار از سایت گوگل پلی داشته اندروید اندروید.شاید یکی از جذاب ترین بخش های این بازی را گرافیک بسیار ساده ی بازی دانست که طرفداران خاص خود را طلب میکند.در بازی Pixel Dungeon شما باید ماموریت خود را در اعماق سیاهچال های  پیکسلی انجام داده و آن جا را مورد کاوش قرار دهید.امیدواریم از دانلود این بازی نهایت لذت را ببرید.

بازی کم حجم

دانلود / توضیحات بیشتر

10 بازی رایگان اندروید و ios در ماه می 2017 میلادی|کلیپ رایگان

10 بازی رایگان اندروید و آی او اس در ماه می 2017 نمایش آنلاین و دانلود کلیپ بازی های جدیددر این کلیپ 10 دقیقه ای می توانید صحنه هایی از این بازی ها را ببینید و لذت ببرید.با سایت نیو فور اندروید همراه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کلش اف کلنز Clash of Clans 9.24.7|ورژن جدید

 دانلود بازی کش آف کلنز

به ورژن جدید Clash of Clans 9.24.7 اپدیت شد

بازی های اندروید Clash of Clans 7.156.4

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای  را با بازی کلش آف کلنز Clash of Clans 9.24.7 به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

در بازی محبوب و دوست داشتنی Clash of Clans 9.24.7 بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.8.6

به میدان جنگ وارد شوید.بازی کلش رویال یک محصول جدید از شرکت سازنده بازی محبوب کلش اف کلنز (Clash Of Clans) میباشد.مطمئناً این بازی هم همانند کلش اف کلنز جذاب و جهانی میباشد یا خواهد شد.کلش رویال یک بازی در سبک کارتی میباشد که باید از کارت در برابر نیروهای دشمن استفاده کنید و از خود محافظت کنید.جمع آوری و ارتقاء کارت ها به پیشرفت و پیروز شدن کمک شایانی میکند.هم اکنون بازی Clash Royale 1.8.6 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.1.1

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی آسفالت 8 ماشین سواری Asphalt 8: Airborne 3.0.0l

 دانلود بازی ماشین سواری آسفالت 8

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی آسفالت 8 لذت ماشین سواری حرفه ای را در اندروید را تجربه کنید و از کیفیت بالای بازی شگفت زده شوید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی معروف و محبوب کمپانی گیم لافت را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. همانطور که می دانید ، هر ساله کمپانی Gameloft چندین عنوان از بازی های خود را منتشر می کند که با انتشار هر یک از آنان ، تا مدت زیادی این عناوین در لیست پر فروش ترین ها و پرطرفدارترین ها قرار دارند. سرانجام پس از مدت ها انتظار و انتشار تیزرها و تصاویر مختلف از سری جدید بازی های آسفالت ، در نهایت شاهد عرضه رسمی بازی فوق العاده Asphalt 8: Airborne برای دستگاه های iOS و آندرویدی هستیم.

پرطرفدارترین بازی مسابقاتی و رقابتی در تاریخ آندروید ! بیش از 47 اتومبیل قدرتمند از برندهای مختلف تولید کننده اتومبیل که بالای 80 درصد از آنان از جدیدترین ها هستند. مدل های جدید و لوکس نظیر Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron, Ferrari FXX و Pagani Zonda R نیز در این نسخه به چشم می آیند ! لذت رانندگی با این خودروهای لوکس و خارق العاده در سری بازی های آسفالت تکرار نشدنی هستند. صداهای جدید و هیجان انگیز در موتور خودروهای مختلف ، به گونه ای است که رانندگی با هر خودرو ، احساس فوق العاده ای را به پلیر می دهد. از امکانات جدید در نسخه هشتم از سری بازی های آسفالت می توان به امکان انجام مانورهای مختلف در حالت پرش با خودروها اشاره کرد ! اضافه شدن محل های جدید برای رانندگی و انجام مسابقات نفس گیر نظیر : Venice, French Guiana, Iceland ،  Nevada Desert و… به همراه 9 آپشن مختلف برای انجام بازی ها و تورنومنت ها ، از دیگر ویژگی های Asphalt 8: Airborne هستند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی ربات های جنگجو Walking War Robots 2.6.2 برای اندروید + دیتا

بازی ربات های جنگجو Walking War Robots

Walking War Robot نام یک بازی اکشن فوق العاده زیباست که توسط شرکت Pixonic LLC منتشر شده است و مبارزه میان ربات های جنگجو را به نمایش می گذارد. در این بازی جنگی اندروید شما می توانید در نبرد های آنلاین چند نفره تا 6 بازیکن (6 نفر در مقابل 6 نفر) وارد شوید!
همین حالا به صفوف رزمندگان فلزی بپیوندید!
در بازی 3 بعدی Walking War Robots شما می توانید با انتخاب ربات های غول پیکری که با سلاح های مختلف مدرن مجهز شده اند وارد میدان های مختلف و متنوع نبرد شوید. علاوه بر گیم پلی فوق العاده زیبا و جذاب چیز دیگری که این بازی اندروید را زیبا می کند گرافیک HD این بازی است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند.

ویژگی های اصلی Walking War Robots:

  • 18 نوع ربات مبارزه ای با قدرت های مختلف
  • بیش از 20 نوع سلاح شامل موشک بالستیک و سلاح های پلاسمایی
  • گروه خود را ایجاد کنید و به پیروزی های مختلف دست پیدا کنید
  • به جنگ های حماسی PVP آنلاین در رقابت های جهانی بپیوندید
  • گرافیک HD
  • و …
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود MARVEL Future Fight 2.9.0 بازی اکشن جنگ مبارزان آینده+دیتا

MARVEL Future Fight

با دانلود بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 یک بازی با گرافیک بالا و سبک اکشن با نام جنگ مبارزان آینده را در اندروید تجربه کنید!

بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 به محض انتشار میان کاربران سر و صدای زیادی به پا کرد و خیلی ها را به سمت خود کشاند در همین زمان کوتاه میلیون ها نفر به بازی روی اوردند.بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 توسط استودیوی بازی ساز marvel طراحی و در پلی استور عرضه شده است. طبق خبر هایی که به دست شما می رسد توسط تیم تحقیقاتی زمین یک خطر بزرگ در راه است و باید در کوتاهترین زمان ممکن این خبر را به گوش دیگران رساند. متن این خبر چیزی جز نابودی زمین نیست حالا تمامی ابر قدرتان جهان گرد هم آمده اند و میخواهند مردمانشان را نجات دهند.شخصیت های مختلفی در این تیم بزرگ جمع شده اند که دو نفر از آنها عبارتند از هالک و مرد عنکبوتی که هر کدام با مهارت هایشان می توانند خیلی به نجات زمین کمک کنند.مبارزه های مختلفی با اقشار متفاوت دارید که هر کدام به نوبه خود بی نظیر هستند. با پیروزی در هر سطح از بازی Marvel Future Fight شما میتوانید پول و اعتبار دریافت کنید. ناگفته نماند که نسبت به عملکردی که به نمایش می گذارید امتیاز و پول دریافت می کنید. سلاح هایی که از قبل در اختیار دارید را میتوانید با اعتبار هایی که دریافت کرده اید را قوی کنید. به سراغ ویژگی های بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 میرویم محیط و گیم پلی واقع گرایانه و اچ دی بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد.امکان بازی کردن به صورت مولتی پلیر و چند نفره. بیش از صد مرحله مختلف در بازی قرار داده شده است که هر کدام به یک منطقه مختلف اشاره می کنند. چهارمین ویژگی که به چشم می‌خورد حالت قدرتی است که به صورت تیمی به شما داده می‌شود و شما میتوانید در مواقع ضروری از ان نهایت استفاده را ببرید.صدا گذاری بازی حرفه ای انجام شده است و از موسیقی های مختلف استفاده شده است. دو نکته مهم را برای اجرای بازی باید تحت نظر داشته باشید حداقل 1.4 گیگابایت فضای خالی داشته باشید و دومین نکته بازی به صورت آنلاین قابل اجرا میباشد و در صورتی که اینترنت نداشته باشید بازی اجرا نمی شود.

هم اکنون بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 را برای اندروید از سایت نیو فور اندروید با لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی حرفه ای شکار حیوانات 2017 – DEER HUNTER 2017 4.0.1

 دانلود بازی 2014 اندروید

بازی جدید اندروید

بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2017 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید 3.0 و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از 100 گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی معدن جیبی 2017 Pocket Mine 2 v3.4.0.53

بازی اندروید معدن جیبی

بازی معدن جیبی – Pocket Mine 2 v3.4.0.53 + Mod یک بازی سرگرم کننده و بسیار جالب برای گوشی های اندرویدی می باشد که این بار برایتان ان را اماده دانلود کرده ایم. از سال ها پیش بازی های سبک معدن جیبی در میان کاربران طرفداران بسیار زیادی داشته است و این رویه از بازیهای فلش آنلاین شروع شده است و تاکنون که شاهد عرضه بازی هایی در همین سبک برای گوشی های هوشمند هستیم نیز این رویه ادامه داشته است. اگر شما نیز از طرفداران همین سبک از بازی ها هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه بازی اندروید 2017 Pocket Mine را از دست ندهید.

در بازی اندروید 2017 Pocket Mine شما باید بتوانید با کار در معدن طلاهای بیشتری به دست بیاورید و به این ترتیب بتوانید امتیازات خود را افزایش دهید. روال بازی 2017 Pocket Mine به این صورت است که شما باید بتوانید در هر مرحله از بازی کارت هایی که در زیر زمین قرار دارند را بیابید. ماموریت اصلی شما نیز در این بازی همین مورد است و باید بتوانید با جمع آوری کردن تمام کارت ها از مراحل بازی بیشترین امتیاز را از آن خود کنید. در این میان جمع کردن طلاها و الماس ها در دل زمین می تواند باعث افزایش این امتیازات نیز بشود. چندین معدنچی با ظاهرهای متفاوت نیز در این بازی اندروید گنجانده شده است که می توانید از میان آنها هرکدام را که خواستید انتخاب کرده و با استفاده از همان بازی را پیش ببرید. بازی در 10 جزیره متفاوت انجام می شود و می توانید شاهد انجام بازی در مکان هایی متفاوت باشید. بازی Pocket Mine بر خلاف حجم کمی که دارد اما دارای گرافیک بسیار عالی است. در این بازی امکان ذخیره سازی در فضای ابری را دارید و به این ترتیب می توانید از طریق گوشی های دیگر به بازی خودتان دسترسی داشته باشید. برای بازی Pocket Mine آپدیت های مختلفی عرضه می شود که با دریافت آنها شاهد اضافه شدن امکانات جدیدی به بازی خواهید بود.این بازی 2017 را برای اندروید دانلود کنید و از بهترین های 2017 لذت ببرید!

با سایت نیو فور اندروید در دانلود بهترین بازی های اندروید 2017 همراه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری-پیکسلی 2017 عبور از خیابان | Crossy Road 2.3.1

بازی اندروید عبور از خیابان

همانطور که شما هم خبر دارید بازی های پیکسلی چند وقتی است که توانسته اند توجه کاربران اندرویدی را به خود جلب کنند به همین خاطر تصمیم گرفتیم که امروز بازی فکری Crossy Road را برای اندروید به شما معرفی کنیم. این بازی با تمام سادگی که دارد توانسته است به عنوان یکی از بهترین بازی های سایت گوگل پلی انتخاب شود درضمن شرکت سازنده آن یعنی Yodo1 با معرفی این بازی اندروید 2017 به عنوان بهترین توسعه دهنده انتخاب شده است. داستان بازی از این قرار است که باید به حیوانات مختلف کمک کنید تا از یک خیابان فوق العاده شلوغ عبور کنند، ماشین ها در چند ردیف و نزدیک به هم حرکت می کنند و به این دلیل شما باید حرکت های خود و حتی ماشین های ردیف های بعدی را پیش بینی کنید تا در دام آن ها گیر نکنید. چون این خیابان های موازی تمام شدنی نیستند و با گذشتن از هر خیابان، یک خیابان دیگر ظاهر می شود، در بین مسیر بلوار هایی قرار داده شده اند که می توانید از آن ها برای فرار از ماشین ها استفاده کنید.این بازی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

سایر بازی های کارتونی

پیشنهادی ویژه، بازی زیبای تام و جری

شاید گرافیک این بازی اندروید 2017 چندگی به دل نمی زند که این موضوع هم به دلیل پیکسلی بودن محیط بازی طبیعی است اما همین بازی ساده توانسته چهار و نیم ستاره را از پنج ستاره در سایت Google Play به خود اختصاص دهد و خود را به عنوان یکی از بهترین های اندرویدی بالا بکشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید. همانطور که گفته شد بازی پیکسلی-فکری Crossy Road تمام شدنی نیست بلکه هدف اصلی بازی تنها ثبت رکورد بیشتر است، هرچه خیابان های بیشتری را پشت سر بگذارید رکورد بیشتری را ثبت خواهید کرد علاوه بر این می توانید کارکتر ها و شخصیت های حیوانی بیشتری را کسب کنید که هم بازی را جذاب تر می کنند و هم با ویژگی های خاصی که دارند می توانند عبور از اتوبان های شلوغ و پر از ماشین را برای شما آسان تر و ساده تر کنند. حجم این بازی فوق العاده کم است به همین دلیل دانلود کردن آن را به تمامی کاربران نیو فور اندروید پیشنهاد می کنیم.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4 5 6