دانلود MARVEL Future Fight 2.9.0 بازی اکشن جنگ مبارزان آینده+دیتا

MARVEL Future Fight

با دانلود بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 یک بازی با گرافیک بالا و سبک اکشن با نام جنگ مبارزان آینده را در اندروید تجربه کنید!

بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 به محض انتشار میان کاربران سر و صدای زیادی به پا کرد و خیلی ها را به سمت خود کشاند در همین زمان کوتاه میلیون ها نفر به بازی روی اوردند.بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 توسط استودیوی بازی ساز marvel طراحی و در پلی استور عرضه شده است. طبق خبر هایی که به دست شما می رسد توسط تیم تحقیقاتی زمین یک خطر بزرگ در راه است و باید در کوتاهترین زمان ممکن این خبر را به گوش دیگران رساند. متن این خبر چیزی جز نابودی زمین نیست حالا تمامی ابر قدرتان جهان گرد هم آمده اند و میخواهند مردمانشان را نجات دهند.شخصیت های مختلفی در این تیم بزرگ جمع شده اند که دو نفر از آنها عبارتند از هالک و مرد عنکبوتی که هر کدام با مهارت هایشان می توانند خیلی به نجات زمین کمک کنند.مبارزه های مختلفی با اقشار متفاوت دارید که هر کدام به نوبه خود بی نظیر هستند. با پیروزی در هر سطح از بازی Marvel Future Fight شما میتوانید پول و اعتبار دریافت کنید. ناگفته نماند که نسبت به عملکردی که به نمایش می گذارید امتیاز و پول دریافت می کنید. سلاح هایی که از قبل در اختیار دارید را میتوانید با اعتبار هایی که دریافت کرده اید را قوی کنید. به سراغ ویژگی های بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 میرویم محیط و گیم پلی واقع گرایانه و اچ دی بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد.امکان بازی کردن به صورت مولتی پلیر و چند نفره. بیش از صد مرحله مختلف در بازی قرار داده شده است که هر کدام به یک منطقه مختلف اشاره می کنند. چهارمین ویژگی که به چشم می‌خورد حالت قدرتی است که به صورت تیمی به شما داده می‌شود و شما میتوانید در مواقع ضروری از ان نهایت استفاده را ببرید.صدا گذاری بازی حرفه ای انجام شده است و از موسیقی های مختلف استفاده شده است. دو نکته مهم را برای اجرای بازی باید تحت نظر داشته باشید حداقل 1.4 گیگابایت فضای خالی داشته باشید و دومین نکته بازی به صورت آنلاین قابل اجرا میباشد و در صورتی که اینترنت نداشته باشید بازی اجرا نمی شود.

هم اکنون بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 را برای اندروید از سایت نیو فور اندروید با لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فانتزی و زیبای کوردی Cordy 2 | مود شده

دوست دارید یکی از محبوب ترین بازی های اندروید را دانلود کنید؟Cordy یکی از پرطرفدارترین بازی ها در آمریکا و اروپا است!همیشه بازی هایی که دارای گیم پلی ساده می باشند می توانند رتبه های بالایی را در رده بندی ها به خود اختصاص بدهند. بازی که ما امروز برای شما در نظر گرفته ایم نیز یکی از این دسته بازی های پر طرفدار می باشد. بازی زیبای cordy که توانسته جز ده بازی برتر دنیا قرار بگیرد و همچنین در گوگل پلی نیز رتبه اول را به خود اختصاص بدهد. این بازی زیبا توانسته در کشور هایی همچون ایالات متحده ،اسپانیا ،آلمان ،فرانسه ،چین و کانادا بیشترین کاربر را به خود اختصاص بدهد و رتبه بالایی را کسب نماید. این بازی زیبا در گوگل پلی بیش از پنج میلیون بار دانلود شده است که این یک رکورد بسیار خوب می باشد.

دانلود بازی فانتزی و زیبای کوردی Cordy 2

بسیاری از کاربران سایت نیو فور اندروید بازی باب اسفنجی 2015 را دانلود می کنند، چرا شما آن را تجربه نمی کنید

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

بازی نجات خانه از دست کنه ها را از دست ندهید

اگر به یک بازی متفاوت نیاز دارید و میخواهید از انجام یک بازی متفاوت روی تلفن همراه خود لذت ببرید و زمان زیادی را برای انجام یک بازی خاص بگذارد ما به شما عزیزان بازی زیبای cordy را پیشنهاد می کنیم، بازی که هرگز از انجام دادن آن خسته نخواهید شد. در این بازی شما باید به یک ربات کوچک در انجام سفر های فضایی که در پیش رو دارد کمک کنید. او به سیاره های مختلف سفر می کند و در آنجا به جستجو می پرداز و تا آن جا که می تواند وسایلی را که به آن ها نیاز دارد را جمع آوری می کند. در این مسیر موانع زیادی بر سر راهتان قرار گرفته شده است که باید با استفاده از هوش خود آن ها را پشت سر بگذارید و همچنین باید پازل های گوناگونی که برای پیش روی در مراحل بازی پیش روی شما قرار داده است را حل نمایید. بازی کوردی در کل دارای حالت شناور و بسیار اعتیاد آوری می باشد که می تواند شما را برای ساعت ها به خود مشغول کند. می توان گفت که از عوامل محبوبیت این بازی دارا بودن گرافیک بسیار بالا و سه بعدی آن و همچنین گیم پلی بسیار ساده بازی کوردی می باشد به گونه ای که با ک ار انجام دادن بازی زیبای کوردی کاملا با طریقه انجام دادن آن آشنا خواهید شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بوکس فولاد واقعی Real Steel HD 1.22

با دانلود یک بازی با کیفیت hd موافق هسیتد؟با ما با دانلود بازی Real Steel HD 1.22 همراه باشید تا لذت یک بازی بوکس واقعی را بچشید!

یک بازی بوکس جذاب و گرافیکی می تواند بسیار سرگرم کنند و هیجان انگیز باشد. Real Steel HD نام یکی از جدیدترین و البته بهترین بازی های بوکس است که برای گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. در این بازی که دارای گرافیک فوق العاده بالای اچ دی است شما شاهد جنگ نبرد به تن بین ربات های آهنین خواهید شد و شما هم باید با انتخاب بهترین ربات از بین آدم آهنی های موجود، وارد این رقابت سنگین و جالب شوید. هر ربات ویژگی های خاص خود را دارد که در زمان انتخاب آن ها می توانید با مطالعه آن ها و با توجه به سبک و نوع مبارزه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. هرچه پیش می روید مسابقات سخت تر و پچیده تر خواهند شد البته این موضوع برای تماشاچی های (انسان) که دور رینگ مسابقه را فراگرفته اند جذاب تر خواهد کرد.

بازی بوکس اندروید
اگر حجم این بازی بنظراتان زیاد است، ما به شما بازی بوکس خنده دار را پیشنهاد می کنیم

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

با ما همراه باشید، بازی های جذاب تری برای دانلود وجود دارند | بازی های اندروید

در پایین صفحه بازی شما کلید های مجازی کنترل بازی را در اختیاز دارید که با سه کلید سمت چمپ می توانید حرکاتی مثل مشت از چپ و یا راست قرار دارند و با کلید های سمت چپ می توانید آدم آهنی خود را جا به جا کنید تا از زیر مشت های مداوم دشمن فرار کنید. مسابقات در مکان های مختلفی انجام می شود، از خیابان ها گرفته تا رینگ ها و باشگاه های مخصوص، دشمنانتان نیز از انواع مختلفیست که این یعنی در هر مسابقه باید سبکی جدید را برای از پای دراوردن ربات های فولادی بکار گیرید که البته این موضوع خود می تواند بازی را از حالت یکنواختی خارج کند. بازی فولاد واقعی برخلاف برخی دیگر از بازی های بوکس که آنلاین هستند، کاملا آفلاین است و پس از نصب و کپی کردن دیتای بازی، دیگر نیازی به اتصال به اینترنت نیست.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زیبای زندگی لگویی LEGO City My City 1.0.1|اندروید

LEGO® City My City 1.0.1 یکی از بازیهای شرکت بازیسازی معروف LEGO می باشد که برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است. این بازی، یک بازی سبک مدیریتی می باشد که در آن شما در نقش یک قهرمان قرار می گیرید. باید بتوانید در این نقش تمام ماموریت هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را به عنوان قهرمان شهر انجام دهید و از این چالش ها با موفقیت خارج شوید. کارهایی که شما در این بازی باید انجام دهید بسیار مختلف و متعدد هستند. شما در نقش های مختلفی مانند، آتش نشان باید آتش ها را خاموش کنید و به مردم کنید؛ در نقش پلیس باید به تعقیب دزدها و کلاهبردارها بپردازید و آنها را دستگیر کنید؛ در نقش کارگر باید در فرودگاه ها کار کنید و مسئولیت تحویل گرفتن بارها را به عهده بگیرید. البته این ها تنها برخی از کارهایی است که باید در طول بازی بتوانید آنها را انجام داده و از این چالش ها با موفقیت خارج شوید. شما می توانید به کشتی ها، هواپیماها، گارد ساحلی و … وارد شوید و در نقش خلبان و راننده آنها ماموریت های ختلف را انجام دهید.

LEGO City My City 1.0.1

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

در طول بازی شاهد بازی های کوچک (Mini Game) های دیگری نیز هستید که می توانید برای سرگرم شدن از آنها استفاده کنید. این مینی گیم ها شامل آتش نشانی، پلیس، خلبان و … می باشند. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده طراحی شده است. همچنین صداگذاری بازی نیز بسیار عالی کار شده است. اما اگر بخواهیم حق را رعایت کنیم؛ باید بگوییم که گرافیک بازی باز هم جای کار دارد و آن گونه که باید بر روی آن کار نشده است. اما به احتمال زیاد در نسخه های بعدی، شاهد گرافیکی بهتر و در نتیجه گیم پلی عالی تر از این بازی باشیم. بازی های مدیریتی داری طرفدارهای بسیار زیادی نیز می باشند. این بازی هم دارای سبک مدیریتی می باشد که شما به عنوان مدیر اصلی آن برگزیده شده اید و باید بتوانید با در نظر گرفتن و مدیریت تمام جوانب آن، آن را با موفقیت پیش ببرید. در ادامه می توانید این بازی را همراه با دیتا با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زندگی در شهر خانواده سیمپسون The Simpsons

بازی The Simpsons Tapped Out که داستان آن از یک فیلم برگرفته شده است روایتگر زندگی آقای سیمپسون و خانواده او است. زندگی طبق روال همیشگی در جریان است که اتفاقات عجیب و غیرمنتظره ای برای سیمپسون می افتد و این بازی شکل می گیرد. داستان از جایی کلید می خورد که در شهری به نام اسپرینگ فیلد دریاچه ای در خطر نابودی قرار میگیرد. مردم شهر اسپرینگ فیلد زیاد این قضیه را جدی نمی گیرند، اما لیزا و همسر آینده اش تصمیم بر آن میگیرند که در شهر، سمیناری به پا کنند و در آن مردم را برای محافظت از دریاچه شهر که در معرض نابودی و خشک شدن است تشویق کنند. در این هنگام هومر که بعدا قهرمان داستان لقب خواهد گرفت اقدام به خرید خوک می کند و از او در مزرعه ای مراقبت می کند.اما فضولات آن خوک را وارد دریاچه می کند تا مردم با شنیدن این خبر بلافاصله او را از شهر بیرون بیندازند.

بازی زندگی در شهر خانواده سیمپسون The Simpsons

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 وبالاتر

رییس جمهور برای نجات شهر اسپرینگ فیلد اقدام به ایجاد سدی می کند که بعد ها موجب دردسر می شود. درست در این هنگام است که هومر به همراه خانواده اش برای بازگشت به شهر اقدام می کنند تا کاری برای نجات شهر انجام دهند. ماموریت اصلی شما این است که کنترل این خانواده را بر دست گرفته و با اندیشه و فکر خود هومر را در اداره ی شهر کمک کنید. هومر به دیدار دوستان و همسایگان خویش میرود. اورا در زمینه اقتصادی کمک کنید تا زندگی موفقی داشته باشد. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بسیار عالی این بازی پرداخت که موجب شده این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید لقب گیرد طبق آخرین آمار گوگل پلی 8 تا 10 میلیون کاربر این بازی رو دانلود کرده اند. ویژگی های بازی : گرافیک بالا و افکت های بسیار زیبا، دیالوگ ها و موسیقی های فوق العاده، گیم پلی عالی، حجم بسیار پایین، گرافیک رنگارنگ و فاتزی بسیار زیبا، داستان کامل و مهیج و … .

پی نوشت : بازی به صورت آنلاین است و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد * با سرعت کم قابل اجرا است *

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بدمینتون Badminton Jump Smash 2014

دانلود بازی ورزشی بدمینتون ورژن 2014

 Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42

اگر از طرفداران بازی های ورزشی هستید پیشنهاد ما دانلود بازی بدمینتون برای اندروید خودتان است.این بازی از گرافیک بسیار بالا برخوردار است.بدمینتون یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی است، اگر شما هم از علاقه مندان به این ورزش هستید اکنون می توانید یک شبیه ساز کاملا حرفه و گرافیکی از بدمینتون را در گوشی موبایل اندروید خود داشته باشید. بازی Badminton Jump Smash 2014 یک بازی فوق العاده جذاب است که می تواند شما را بیش تر از همیشه به بازی بدمینتون علاقه مند کند. در این بازی شما در ابتدا با شیوه صحیح ضربه زدن به توپ و حتی چگونگی لمس صفحه نمایش موبایل آشنا خواهید شد، در ادامه نیز شما می توانید وسایل و تجهیزات خود را به دلخواه انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را در بازی از خود نشان دهید. شما می توانید بازیکن را در سراسر زمین بازی جابجا کنید و این بدان معناست که جایگیری نیز یکی از مهمترین فاکتور ها موفقیت در این بازی است. نحوه ضربه زدن به توپ و حرکات مختلف بازیکن بسیار متنوع و مختلف می باشند و همین موضوع زیبایی بازی را افزایش داده است. موضوع دیگری که جذابیت بازی  Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42 را افزایش داده است، وجود حرکت ها پرشی است که با انجام آن ها می توانید ضربات قوی تری را به سمت زمین طرف مقابل پرتاب کنید.

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

شاید تصور کنید که حجم این بازی زیاد است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که گرافیک و گیم پلی این بازی در بین سایر بازی های مشابه بسیار قوی تر و کامل تر است بگونه ای که حتی می توان گفت که این بازی در زمینه خود بی نظیر است. موضوع جالب دیگری که این بازی را جذاب تر می کند این است که شما را وادار می کند تا با کسب پیروزی های بیشتر برای خریدن تجهیزات حرفه ای تر و گران تر از فروشگاه های مختلف موجود در بازی بیشتر تلاش کنید. برای آشنایی بیشتر شما با سبک بازی و چگونگی انجام حرکات مختلف بخش آموزشی تهیه شده است که شما در آن با انجام حرکات مختلف و نحوه انجام آن ها آشنا می شوید تا بتوانید در حین انجام بازی از آن ها استفاده کنید.هم چنین می توانید دیگر بازی های گرافیک بالا سایت دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی HD خلبانی هواپیمای جنگی World Of Aircraft

 دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی با کیفیت HD

بهترین بازی های اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های جدید و زیبای اندروید هستید و می خواهید خلبانی هواپیما جنگی را را تجربه کنید, این بازی را از دست ندهید.

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر

اگر قادر به خلباني و جنگندگي در هوا هستيد اين بهترين بازي شناخته شده طي چند ماه اخير براي آندرويد ميباشد که يک مبارزه و خلباني در هوا را براي شما فراهم کرده است. دشمن نيز از قدرت بالايي برخوردار است اما ويژگي هاي شما براي بازي از قبيل بهبود سلاح هاي متنوع, دارا بودن سيستم رادار ,محيط هاي باز و واضح بازي ,سلاح ها و بدنه ي هواپيما و موشک شما طوري طراحي شده است که توانايي مبارزه هاي طولاني را دارا است از ديگر ويژگي  هاي برجسته اين بازي ميتوان به گرافيک HD آن اشاره کرد همچنين ميتوان اين بازي را به صورت آنلاين و با دوستان خودتان اجرا کنيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرتاب توپ به قوطی Can Knockdown 3

دانلود بازی پرتاپ توپ رایگان

بازی توپ

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

ایا شما هم از طرفداران بازی های پرتاب توپ هستید و می خواهید همانند یک بولینگ باز حرفه ای در اندروید خود بازی کنید؟

Can Knockdown 3  يک بازي جنجالي را براي شما آماده کرده ايم که اين بازي با گرافيکي بالا داراي چند توپ ميباشد که به وسيله ي اين توپ ها بايد هدف ها را نشانه گيري کنيد و اين هدف ها در نهايت به هدفي ديگر ميخورند و در نتيجه مسيري به حرکت در مي آيد.

بيش از 15 ميليون دانلود :
• سطوح مختلف به چالش کشيدن در مکان هاي زيبا 3D
• نمايش مهارت هاي خود را و دوستان خود
• دستاوردهاي متعدد و مدالها … جمع آوري همه آنها !
• گرافیک سه بعدی زیبا
• رئاليسم شگفت انگيز، موتور فيزيک کاملا تنظيم شده،
• دارای ویژگی هایی برای افزایش هیجان بازی
• باز کردن سطوح جديد، مکان هاي  جديد، و کشف اسرار پنهان!

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تیکن در سبک مبارزه ای King Fighter I

دانلود بازی اندروید King Fighter I

بازی اندروید King Fighter I

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
بازي King Fighter I در سبک تيکن مي باشد شما در ابتداي بازي شخصي را براي مبارزه انتخاب ميکنيد و ميتوانيد با افراد زياد يا با يک نفر به مبارزه بپردازيد. ضربات نهايي و قدرتمند همان تکنيک هاي  بازيکن مورد نظر ميتواند تمام کننده بازي باشد.از ویژگی های بازی میتوان گرافیک بالای بازی مبارزه رودر رو را اشاره کرد همچنین در این بازی شما  میتوانید افرادی را انتخاب کنید که دارای سلاح هایی باشند تا بتوانند دشمنان خود را بهتر نابود کنند.هم اکنون می توانید این بازی را از سایت دانلود سازان برای موبایل و سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید.

برای دیدن ادامه توضیحات + عکس بازی به ادامه مطلب بروید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر