دانلود بازی کارتونی نجات خانه از دست کنه | Botanicula 1.0.8

دانلود بازی کارتونی نجات خانه از دست کنه | Botanicula 1.0.8

Botanicula 1.0.8 یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که می توانید با دانلود بازی برای اندروید مدت ها از محیط کارتونی ان لذت ببرید و خانه را از دست کنه نجات دهید. این بازی دارای گرافیک کارتونی می باشد که با طراحی های شگفت آور جذابیت نجام آن را برای شما تا حد چندین برابر افزایش خواهد داد. این بازی بسیار جالب دارای محیطی و داستانی می بشاد که برای تمامی سنین قابل استفاده است و حتی کودکان نیز می توانند بون ایجاد هر گونه نگرانی برای شما از این بازی استفاده کنند.

دانلود بازی کارتونی اندروید

پیش نیاز :اندروید 4.0 و بالاتر

یکی از بهترین بازی های کارتونی که می توانید روی تلفن همراه خود داشته باشید بازی زیبای Botanicula 1.0.8 (نجات خانه از دست کنه) می باشد که سازندگان آن همان سازندگان بازی Machinarium می باشند که همین امر می تواند بیانگر کیفیت بالای بازی باشد. در بازی زیبای Botanicula 1.0.8 شما نقش یک موجود بسیار ریز و میکروسکوپی را بازی می کنید که به همراه دوستانش روی درخت خانگی زندگی می کنند ،داستان بازی از جایی شروع می شود که درخت محل زندگی آن ها و دیگر درختان همسایه مورد هجوم کنه ها قرار می گیرند به همن دلیل این موجود کوچک به همراه دیگر دوستانش تصمیم می گیرند که برای از بین بردن آن ها سفری طولانی را آغاز کنند و تمامی درخت ها را از وجود کنه ها پاکسازی کنند ،شما برای گذر کردن از مراحل دشوار ین بازی نیاز دارید که هوش خود را به کار ببندید و بهترین روش ها را برای از بین بردن دشمنانتان به کار ببندید. این بازی از آن دسته بازی هایی می باشد که به سادگی می تواند افراد با سنین مختلف را به خود سرگرم کند این به دلیل دارای بودن داستان پویای بازی و همینطور گرافیک خیره کننده آن می باشد که به صورت کارتونی طراحی و ساخته شده است و از نکات مهمی که در این بازی وجود دارد و می توان به آن اشاره کرد وجود موسیقی بسیار زیبا می باشد به گونه ای که توانسته جایزه موسیقی dva را به خود اختصاص بدهد، از بازی هایی که می توانید آن را به دیگران نیز پیشنهاد کنید بازی زیبای Botanicula 1.0.8 می باشد.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی دانلود بازی های کارتونی اندروید

دانلود بازی Botanicula 1.0.8

بازی کارتونی نجات خانه از کنه

بازی کارتونی با گرافیک بالا برای اندروید Botanicula 1.0.8

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی فوتبال فیفا | FIFA Soccer : Prime Stars 1.1.2 دانلود بازی فوتبال فیفا | FIFA Soccer : Prime Stars 1.1.2

دانلود بازی جنگی افسانه های سیاه چال Dungeon Legends 2.140 برای اندروید دانلود بازی جنگی افسانه های سیاه چال Dungeon Legends 2.140 برای اندروید

ارور ها و مشکلات متداول هنگام نصب و هنگام اجرا بازی اندروید ارور ها و مشکلات متداول هنگام نصب و هنگام اجرا بازی اندروید

دانلود بازی مبارزه با کاب | Fight Kub 1.2.1 دانلود بازی مبارزه با کاب | Fight Kub 1.2.1

بازی استراتژیکی جنگ جهانی برای اندروید World Warfare 1.0.18 بازی استراتژیکی جنگ جهانی برای اندروید World Warfare 1.0.18

دانلود بازی ضربه برای پرش | Tap Up Jump 1.2 دانلود بازی ضربه برای پرش | Tap Up Jump 1.2

دانلود بازی پادشاهی جنگ Kingdom of War 1.1.6 برای اندروید دانلود بازی پادشاهی جنگ Kingdom of War 1.1.6 برای اندروید

پاسخ به دیدگاه شنبه 19 فروردین 1396 توسط مدیریت hamid می گوید:

این عاالیه :)))‌ یادش بخیر