دانلود بازی معبد Temple Run 2 v1.20

 دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
بازی اندروید Temple Run 2

پيش نياز : آندرويد 2.3 و بالاتر
Temple Run 2 یکی دیگر از بازی های محبوب ویژه ی سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی با موانع مختلفی روبه رو میشوید که با نسخه ی 1 بازی بسیار متفاوت است . شما در مسیر بازی باید با استفاده با وسایل دم دست خودتان موانع را از بین ببرید و به معبد برسید.این بازی تمام شدنی نمی باشد در واقع مرحله ای نیست شما هر چه بیشتر به جلو پیش بروید و امتیازاتی را در طول مسیر کسب کنید بهتر می توانید موانع را از پیش روی بردارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری جدید Highway Rider 1.8.1

بازی موتور سواری جدید

پيش نياز : اندرويد 2.2 و بالاتر
بازي موتور سواري جديد Highway Rider  براي کساني که عشق سرعت و موتور سواري را دارند طراحي شده است . اما اينکه چطور بايد امتيازاتي را کسب کنيد, به مهارت موتور سواري شما بستگي دارد . بازي موجود با گرافيکي مناسب در بزرگ راه ها و مسير هاي مختلف ميباشد که موتور سوار کلاه به سر بايد با سرعت خود و لايی کشيدن بين ماشين ها امتيازاتي قابل قبول را بدست آورد. هر چقدر بتوانيد با سرعت بيشتر به ماشين ها نزديک شويد و به آنها برخورد نکيند از امتياز بالا تري بر خوردار ميشويد.

هم اکنون نی توانید این بازی را برای موبایل و تبلت اندرویدی خدتان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری و مبارزه Race Stunt Fight 3 v1.15

 دانلود بازی موتور سواری 2013 اندروید

بازی موتور 2013

پيش نياز : آندرويد 2.3.1 و بالاتر
Race Stunt Fight 3 v1.15 بازي موتور سواري متفاوت در اين بازي علاوه بر مسابقه دادن با رقبا در زمين هاي مختلف خاکي و آسفالت بايد به مبارزه با بعضي از اين موتور سوار ها بپردازيد و اين کار در حين موتور سواري صورت ميگيرد. به عنوان مثال پليس هاي شهر که در تعقيب و گريز شما ميباشند را با سلاح هايي اقدام به پاره کردن لاستيک هاي موتورش ميکنيد. بعضي از اين سلاح ها در بازي اره برقي ، تفنگ ساچمه اي حتي يک شعله افکن و… که شامل 10 سلاح مختلف و بيش از 50 حرکت در طول مسير ميباشد شما بايد اين موتور سوار ها را از دور خارج کنيد.

ويژگي های بازی Race Stunt Fight 3 1.15 :

– اضافه شدن سلاح هاي جديد
– پشتيباني از200 دستگاه آندرويد جديد.
– سطوح آسان . متوسط و دشوار.
– حرکت هاي جديد براي همه ي سوارا کاران و….

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پل سازی bridgeconstructor 3.5

 دانلود بازی فکری اندروید پل سازی
بازی جدید اندروید

bridgeconstructor v3.5 يک بازي زيبا با سبک متفاوت ميباشد . در اين بازي در ابتدا بودجه اندکي داريد و به عنوان يک پيمانکار بايد يک پروژه پل سازي را به اتمام برسانيد و در آخر مبلغي بابت اين عمل دريافت نماييد. در ادامه اگر کار شما به خوبي پيش برود به شما پيشنهاد هاي زيادي براي پل سازي يا تعمير پل هاي دشوار داده مي شود. شما با توجه به شرايط موجود بايد مصالح خود را از جنس هاي مختلف به عنوان مثال چوب يا آهن تهيه کنيد و اين انتخاب شما بسته به مقاوت مورد نظر شما و رفت و آمد عابر ها و ماشين ها مي باشد. شما اين مصلاح را با توجه به بودجه نيز تهيه مي کنيد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین Drift Mania Championship 2 v1.27

 دانلود بازی ماشین برای اندروید

آپدیت شد.ورژن Drift Mania Championship 2 v1.27
بازی ماشین Drift Mania Championship 2

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Drift Mania Championship 2 این بازی برای آن دسته از افرادی است که به دستی کشیدن و دریف زدن در بازی های آندروید علاقه دارند. این بازی این قابلیت را به خوبی میتواند به نمایش در بیاورد.همچنین این بازی مانند دیگر بازی های ماشین می توانید ماشین های خریداری کنید آنها را ارتقا دهید و… دوربین این بازی در جهات گوناگون قابل چرخش میباشد و همین حساسیت بازی را بیشتر میکند و بهتر میتواند بازی را به تصویر دراورد.همچنین بر روی 3 سطح راحتی متوسط و دشوار تنظیم شده است که هر فرد با توجه به قدرت خود میتواند آن ها را برای اجرای بازی انتخاب نماید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تماس جعلی برای اندروید | Fake Call PRO 4.2

شاید برایتان پیش آمده باشد که در برخی مواقع خواسته باشید که کسی به شما زنگ بزند یا برایتان اس ام اس ارسال کند تا به بهانه ی آن هم که شده از جمعی خارج شوید! اما هرچه منتظر مانده اید چنین اتفاقی نیفتاده است. اما قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که توسط آن می توانید در زمان دلخواه و در هر کجا که باشید اس ام اس و حتی زنگ Fake داشته باشید. شاید به نظرتان این کار غیر ممکن به نظر برسد اما برنامه Fake Call & SMS & Call Logs PRO 4.2 این کار را ممکن کرده است.کافی است یک شماره و یک متن دلخواه انتخاب کنید تا هر زمان که خواستید همان متن برایتان ارسال شود یا همان شماره به شما زنگ بزند. به این ترتیب قادر خواهید بود تا از جمعی خارج شوید تا به بهانه کاری رد گم کنید! البته این مورد؛ تنها کاربرد این برنامه نمی باشد و به طور حتم می توانید از ان استفاده های دیگری نیز داشته باشید که بستگی به کاربرد شما از برنامه داشت.

Fake Call & SMS & Call Logs PRO 4.2

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر
این نرم افزار مدتی است که طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است و کاربران بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. شاید یکی از قابلیت هایی که باعث شده است Fake Call & SMS & Call Logs تا به این حد در بین کاربران به محبوبیت برسد این است که شما می توانید آیکون آن را در صفحه گوشی تان حذف کنید تا دیگر کسی هم قادر به دیدن آیکون نباشد و نفهمد که چنین برنامه ای نصب دارید. شما می توانید توسط Fake Call & SMS & Call Logs در هر زمان تماس و پیامک جعلی ایجاد کنید. همچنین این اپلیکیشن قابلیت جعل کردن تاریخچه تماس ها و پیامک ها را نیز دارد. یک سری توابع کاربردی نظیر قابلیت برقراری تماس جعلی با استفاده از زنگ یا ویبره، نمایش دادن نوتیفیکشن برای تماس ها و پیامک های جعلی، ایجاد میانبر برای تماس های FAKE و … نیز در این برنامه گنجانده شده است. در ادامه می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم، برای سیستم عامل آندروید، دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ضبط خودکار مکالمات تلفنی Call Recorder اندروید

به احتمال زیاد برای شما نیز پیش آمده است که لازم شده است تا صدای یک تماس را در گوشی تان ضبط کنید و آن را داشته باشید. این مورد حتی می تواند در مواردی به عنوان یک مورد امنیتی به حساب بیاد؛ برای مثال اوقاتی که شما مزاحم دارید می توانید به سادگی توسط ضبط صدای او، از صدایش استفاده کنید. در برخی از گوشی های اندرویدی این کار به صورت پیش فرض قابل انجام است و کاربران می توانند در هنگام صحبت کردن توسط خود گوشی این عمل را به سادگی انجام داده و صدای خود و طرف مقابل را هنگام مکالمه ضبط کرده و در گوشی شان ذخیره کنند. اما در برخی از گوشی های اندروید نیز این امکان فعال نیست و نمیتوان توسط گوشی صدای مکالمه ها را ضبط کرد.اگر گوشی شما جزوء دسته دوم است، لازم نیست نگران باشید چرا که سیستم عامل اندروید همیشه برای هر مشکلی یک راه حل ارائه کرده است!کافی است این برنامه را برای اندروید دانلود کنید.

Automatic Call Recorder Pro 3.72

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

راه حل این مشکل استفاده از برنامه هایی است که ویژه ضبط مکالمات تلفنی ارائه شده اند. یکی از بهترین همین اپلیکیشن ها Automatic Call Recorder Pro 3.72 نام دارد. این نرم افزار به کاربران این قابلیت را ارائه می کند تا در هنگام صحبت کردن به صورت خودکار مکالمه شان ضبط و ذخیره شود. البته می توانید برنامه را نیز در زمان دلخواه غیر فعال کنید تا عمل ضبط صدا انجام نشود. این کار را حتی در هنگام مکالمه نیز می توانید انجام دهید. شما می توانید انتخاب کنید که ضبط صدا تنها برای تعداد خاصی از مخاطبان و یا تنها یک مخاطب انجام شود. برنامه به گونه ای طراحی شده است که به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید در کل برخی از تماس ها نادیده گرفته شوند و تنها دسته ای خاص از تماس ها برای مثال شماره های ناشناس؛ ضبط شوند. از ویژگی های نرم افزار اندروید Automatic Call Recorder Pro می توان به قابلیت گوش دادن به صداهای ضبط شده داخل خود برنامه، قابلیت اضافه کردن یادداشت، به اشتراک گذاری صداها و یادداشت ها، ذخیره سازی در سرویس های ابری نظیر Dropbox برای افزایش امنیت، حجم کم، محیط کاربری راحت و … اشاره داشت.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کم حجم نینجای میوه Fruit Ninja vs Skittles

 دانلود بازی کم حجم و زیبا 

کم حجم ترین بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم مدت ها در گوشی اندرویدی خودتون سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 4,0 و بالاتر
Fruit Ninja vs Skittles ميوه نينجا  بازي که روياها را به حقيقت مي پيوندند و افسانه ها ساخته مي شوند . واژه ها نمي توانند توصيف اين بازي هيرت آور را براي شما بازگو کنند.
استفاده از فن شمشير در بازي استادانه ميوه نينجا براي بريدن ميوه ها ميباشد، افزايش دقت خود را چند برابر و صفحه نمايش پر از شادي و سرخوشي.از اهداف شما يعني ميوه هاي خوشمزه و از تمام زاويه ها و بمب هاي مزاحم مطمئن شويد که بر روي صفحه ظاهر نشوند. در واقع ميوه ها را ميتوانيد با لمس بر روي مانيتور بريده و از آن ها امتياز بدست آوريد و در مقابل اگر در ميان ميوه ها بمب ها را با انگشت خود لمس کنيد از شما کسر امتياز خواهد شد. در اين بازي در هر زمان کمتري که بتوانيد بيشترين امتيازات را به دست آوريد ميتوانيد رکورد دار شويد. پس دقت و سرعت را سرلوحه کار خود در بازي قرار دهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ورزشی اسکیت برد Downhill Xtreme 1.0.5

 دانلود بازی جدید اسکیت برد

بازی اسکیت

 اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی هستید و می خواهید از ورزش اسکیت برد در گوشی خود لذت ببرید این بازی را دانلود کنید.

پییش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

برای اولین بار در آندروید مارکت ! اولین بازی اسکیت برد با طول بسیار بلند ! اگر شما هم طرفداران سری بازی های Hockey Nations و Football Kicks هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی اسکیت سواری جدید Downhill Xtreme را از دست ندهید. انجام مسابقات هیجان انگیز در خیابان های شهر به همراه موزیک های معروف که میزان هیجان موجود در بازی را چندین برابر می کند. گرافیک بالا و انجام بازی به صورت 3 بعدی و مناسب ترین گیم پلی بر روی انواع گوشی ها و تبلت های آندرویدی از مهم ترین نکات قابل تحسین در این بازی هستند. در انجام اولین مسابقات می توانید با هوش مصنوعی و یا همان حالت کامپیوتری بازی به رقابت بپردازید ، در حالت حرفه ای شما قادر هستید با افراد واقعی در سراسر جاهن به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فایل منیجر ورژن کامل Root Explorer 3.1.1

دانلود نرم افزار مدیریت فایل جدید

نرم افزار فایل منیجر آندروید

 

اندروید,سیستم عامل محبوب گوشی خود را با فایل منیجر قدرتمند و رایگان Root Explorer مدیریت کنید و به دانلود های خود کیفیت ببخشید!

پیش نیاز :  اندروید 1.6 و بالاتر

بسیاری از کاربران گوشی های آندروید که اسمارت فون ها و یا تبلت های خود را روت کرده اند ، با این نرم افزار آشنایی دارند. اما ممکن است بسیاری از شما بازدیدکنندگان گرامی از ویژگی های فوق العاده این نرم افزار مدیریت فایل اطلاع نداشته باشید. بنابراین باهم به توضیح مختصری در مورد این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن روت اکسپلورر ، نرم افزار مدیریت فایلی برای دسترسی به تمامی فایل های موجود در کارت حافظه و حافظه داخلی دستگاه شماست. اگر در هنگام استفاده از این نرم افزار ، دستگاه شما روت شده باشد ، شما قادر به خواندن و نوشتن تک تک فایل های سیستمی هستید ! امکاناتی نظیر پشتیبانی از دراپ باکس ، گوگل درایو ، نمایش حالت دیتابیس SQLite ، نمایش و ویرایش فایل های متنی ، ساخت و Extract کردن انواع فایل های فشرده از قبیل Zip و Rar ، جستوجو ، انتخاب چندگانه ، تغییر دسترسی ها ، بوک مارک ها ، ارسال فایل از طرق مختلف ، حالت نمایش thumbnails برای تصاویر و MD5 از دیگر امکانات این فایل منیجر محبوب به شمار می آید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3