دانلود بازی استراتژیکی 3.2.1 Call of Duty: Heroes

اگر علاقه مند به بازی های استراتژیکی و اکشن هستید ما به شما بازی زیبا و جذاب Call of Duty: Heroes را پیشنهاد می کنیم بازیی که در آن شما باید با جمع آوری ارتشی منظم و پیشرفته به دشمنان خود حمله کرده و با نابودی آن ها قلمرو خود را افزایش دهید و به این ترتیب به سلطان جهان تبدیل شوید احتمالا سری بازی های Call of Duty: Heroes را تا به حال انجام داده اید در اینجا تمام قهرمان های این سری بازی های دور هم آمده اند تا با استفاده از قدرت هر یک از آن ها بتوانند قویترین ارتش جهان را تشکیل داده و تمامی دشمنانشان را از سر راه بردارند شما در اینجا نقش فرمانده این گروه از قهرمانان را به عهده دارید که باید با استفاده از هوش خود بهترین تاکتیک و زمان را برای شروع نبردهایتان انتخاب کنید.با ما با دانلود بازی Call of Duty: Heroes برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

1.1.0 Call of Duty: Heroes بازی

پیش نیاز بازی Call of Duty: Heroes: اندروید 2.3.4 و بالاتر

اکنون تمام دنیا با قدرتی نو ظهور مواجه شده است ،قدرتی که اکثر ارتش های دنیا در مقابله با آن باز مانده اند و توان نابودی آن را ندارند ،زیرا فرمانده هان این ارتش را تعدادی قهرمان تشکیل داده اند که مقابله با هر یک از آن ها به تنهایی که بسیار مشکلی می باشد ،نقش ما در اینجا فرماندهی این ارتش افسانه Call of Duty: Heroes می باشد شما وظیفه دارید که افرادتان را به پیشرفته ترین و نابود کننده ترین سلاح ها مجهز کرده و به این ترتیب به جنگ با دشمنانتان رفته و یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه بردارید .در ابتدای دانلود بازی Call of Duty: Heroes منطقه بسیار کوچکی تحت سلطه شما می باشد که باید با انجام نبرد های پی در پی این منطقه را بزرگ و بزرگتر کنید و ارتش خود را به مدرن ترین سلاح های موجود مجهز کنید. بازی اندروید Call of Duty: Heroesیکی از جذاب ترین بازی های استاتژیکی می باشد که می تواند به سادگی نظر دوستداران بازی های اکشن را نیز به خود جلب کند، البته نکته ای که در مورد این بازی باید بدانید این است که بازی Call of Duty: Heroes تنها به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد و تا کنون نسخه آفلاین این بازی ارائه نشده است.هم اکنون این بازی Call of Duty را با دیتا کم حجم دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی عصر پادشاهی اژدهای قاتل Age of Lords Dragon Slayer 1.9.0

بازی استراتژیکی عصر پادشاهی اژدهای قاتل

بازی های استراتژیکی آن هم از دسته آنلاین، این روزها توانسته اند به خوبی بدرخشند و افراد زیادی را به سمت خود بکشانند. این جمله محبوب ترین بازی های استراتژیک آنلاین می توان جنگ قبلیه ها، BoomBeach، Hay Day و … اشاره کرد. تا کنون اقدام به معرفی بازی های استراتژیک آنلاین بسیار زیادی کرده بودیم و این بار نیز قصد معرفی یکی دیگر از همین سری بازی ها تحت عنوان Age of Lords Dragon Slayer 1.9.0(عصر پادشاهی اژدهای قاتل) را داریم. این بازی دارای سبک استراتژیک بوده و به صورت آنلاین انجام می شود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی دفاع از سرزمین – Alien Creeps TD 1.7.1

Alien Creeps TD 1.7.1

در بین بازی های اندروید معمولا بازی های استراتژیکی از محبوبیت چشمگیری برخوردار هستند به همین دلیل سعی می کنیم که جدید ترین و زیبا ترین بازی های استراتژیکی را در سایت New4Android قرار دهیم تا بتوانیم نیاز های کابران عزیز را برطرف کنیم. امروز قصد معرفی بازی فوق العاده زیبای Alien Creeps TD را داریم که دارای سبک استراتژیکی با گرافیک کارتونی است. داتسان بازی از این قرار است که یک سری از موجودات فضایی به کره زمین حمله کرده اند تا بتوانند آن را تصرف کنند و تاکنون در کار خود موفق بوده اند و توانسته اند بخش های عمده ای از زمین را در اختیاز خود قرار دهند اما زمانیکه با یک ژنرال آمریکایی روبرو می شوند که قصد تسلیم شدن در برابر بیگانگان را ندارد با مشکل مواجه می شوند. شما وظیفه دارید تا به این ژنرال کمک کنید تا بتواند نیروهای خود را طوری سازماندهی کند که نه تنها شکست نخورند بلکه به پیروزی هم دست پیدا کنند. نیرو های شما می توانند با استفاده از مسلسل های خود به سمت دشمن شلیک کنند اما بهتر است در برخی از مناطق دژ های امنیتی قرار دهید که می توانند فضایی ها را نابود کنند و یا از هر وسیله یا ماشینی برای نابودی آن ها استفاده کنید. آن ها هم از زمین و هوا شما را تحت فشار قرار می دهند.این بازی زیبا استراتژیکی را برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

در بازی اندروید Alien Creeps TD مانند سایر بازی های استراتژیکی افراد و ساختمان هایتان دارای عمری محدود هستند بنابراین اگر جلوی حمله آن ها را نگیرید بدون شک تجهیزاتی را که ساعت های برای خرید آن تلاش کرده اید را براحتی از دست خواهید دارد. بازی به شکل ها و سبک های مختلفی قابل انجام است برای مثال می تواند در زمین های متفاوت و با شرایط آب و هوایی مختلف بجنگید و یا اینکه بصورت رو در رو با دشمنانتان بجنگید و … که همگی در جذاب تر کردن بازی نقش عمده ای را ایفا می کنند. موضوع دیگری هم که جالب است، نیاز نداشتن این بازی به دیتا گیم است، پس می توانید براحتی فایل apk را دانلود و نصب کنید و از آن لذت ببرید.پس این بازی استراتژیکی جذاب که با نام بازی استراتژیکی دفاع از سرزمین منتشر شده است را دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی آنلاین و استراتژیکی Empire Four Kingdoms

دانلود بازی Empire Four Kingdoms

برای تاسیس یک امپراطوری آماده اید؟! در بازی زیبای Empire Four Kingdoms شما نقش یک پادشاه را برعهده خواهید گرفت که قصد دارد با حکمرانی خوب و دقیق ملت و مردم را به سمت داشتن یک سرزمین امن و مجهز هدایت کند. شما باید با راه اندازی مکان ها و ساختمان های جدید امکاناتی را که مردم در طول روز به آن ها نیاز دارند فراهم کنید و همزمان با این پیشرفت های اجتماعی خود را برای پیشرفت های نظامی هم آماده کنید تا به این شکل سرزمینتان از هر لحاظ کامل و مجهز به نظر برسد و این اولین گام برای ثبت امپراطوری قدرتمند شما در تاریخ است. این بازی هم سبک دفاعی دارد و هم سبک تهاجمی و این یعنی تجربه چشیدن لذت یک جنگ واقعی، نیروهای نظامی که جمع آوری می کنید هم برای دفاع از سرزمینتان و از همه مهمتر ساختمان های ضروری آن و هم برای حمله به امپراطوری های دیگر و افزایش قلمروتان و باید همیشه این نکته را در ذهتان در نظر بگیرید که اگر شما حمله نکنید، دیگران به شما حمله می کنند پس خود را برای سرزمین گشایی آماده کنید.

صفحه اختصاصی بازی های استارتژیکی

بازی مشابه : بازی Clash of Lords 2

Empire Four Kingdoms به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین سایت گوگل پلی با امتیاز بالای چهار انتخاب شده است. زمانیکه بازی آغاز می شود، شما با یک سرزمین کوچک و ضعیف روبرو هستید و برای افزایش توانیی هایتان باید شروع به گسترش مناطق تحت کنترل خود کنید، ساختما هایی که شما تصمیم به ساخت آن ها می کنید هم به هزینه زیادی نیاز دارند و هم به زمان و بنابراین اگر زمانبندی دقیقی نداشته باشید نتنها جلو پیشرفت خود را گرفته اید بلکه با این حرکت خود سایر پادشاهان را تحریک می کنید تا شما را نشانه بروند. نیروهایتان را گسترش دهید و دریا و زمین را تحت کنترل خود بگیرید و از تجهیزات مختلف برای حمله و دفاع استفاده کنید و به همین شکل برای پیشرفت سرزمینتان از وسایل و تجهیزات مختلف و متنوع استفاده کنید و در کنار همه این ها با افزایش ارتباط خود با دوستانتان و اتحاد با آن ها امپراطوری خود را مستحک تر و ایمن تر کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی جنگ ناوها Battle Fleet

بازی استراتژیکی Battle Fleet می تواند انتخاب مناسبی برای دانلود باشد، یک بازی استراتژیکی فوق العاده زیباست که گیم پلی آن می تواند هر کسی را به خود جلب کند. در این بازی شما وظیفه دارید تا به جنگ با دشمنان کشور و سرزمین مادری خود بروید و نبرد دریایی را به نفع دولت کشورتان پیش برید، به همین دلیل باید ناو ها و کشتی های نظامی تحت کنترل و نظارت خود را با آرایشی دقیق و موثر بچینید تا در هنگام روبرویی با دشمنان چه در حمله و چه در زمان دفاع با مشکل خاص و جدی روبرو نشوید. کنترل یک ناو رزمی کار ساده نیست چون نه تنها ممکن است مورد حمله نیروی دریایی دشمن قرار بگیرید بلکه ممکن است مورد تهاجم نیروی هوایی آن ها نیز قرار گیرید که می تواند برای شما و نیروهایتان دردسر ایجاد کند. نبرد بین نیرو های آمریکایی و ژاپنی شکل گرفته و همانطور که می دانید قبل از شروع جنگ جهانی دوم هردوی این کشور ها به شدت برروی نیروی دریایی توجه داشتند و هنوز که هنوزه نیروی نظامی آمریکا، دریا محور محصوب می شود.

بازی اندروید Battle Fleet

بازی مشابه : بازی جنگ جهانی

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

پیشنهاد می کنم از سایر بازی های استراتژیکی هم دیدن کنید

از حجم کم این بازی می توان نتیجه گرفت نباید انتظار گرافیک بالا و محیط های متنوعی را داشت اما سبک و گیم پلی آن بگونه ای طراحی شده است که کاربر را در شرایطی قرار می دهد که بطورکامل حس و حال فرماندهی یک ارتش را تجربه کند همچنین گزینه هایی در اختیارتان قرار داده خواهد شد تا عملکردتان بهتر شود و به همین دلیل بارها و بارها توسط کاربران اندرویدی به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیکی انتخاب شده است. در Battle Fleet باید تلاش کنید تا مناطقی را که در دست دشمن است را آزاد کنید و در کنترل خود دراوید درضمن یک نقشه در بازی وجود دارد که در آن مناطقی که تحت کنترل نیرو های خودی و دشمن است بطور کامل مشخص شده است و می تواین با استفاده از آن یک نقشه مناسب را برای حمله برنامه ریزی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی محبوب Anomaly Warzone Earth HD

با دانلود یک بازی استراتژیکی محبوب موافق هستید؟با ما با دانلود بازی Anomaly Warzone Earth HD برای اندروید همراه باشید.

بیگانگان به زمین هجوم آورده اند و تصمیم بر تصرف آن دارند. این موجودات فضایی با خود سلاح های پر قدرتی به همراه آورده اند که با استفاه از آن ها بتوانند همه شما را نابود کنند آنها همه جا هستند و به هیچ کس هم رحم نمی کنند. البته تجمع این موجودات بیشتر در نیویورک و توکیو می باشد و با استفاده از امکاناتی که در این دو شهر بزرگ وجود دارد قصد دارند که قدرت خود را تا حد امکان بالا ببرند و به این ترتیب زمین را راحت تر به تصرف خود در بیاورند. و در بازی Anomaly Warzone Earth HD این همان زمانی است که مامریت شما برای نجات زمین آغاز می شود.

بازی اندروید استراتژیکی

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

Anomaly Warzone Earth HD نام یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد در این بازی اکشن که به سبک استراتژیک می باشد شما وظیفه دارید تا زمین را از هجوم بیگانگان نجات دهید. بیگانگانی که همه از فضا آمده اند و هر موجودی را که بر سر راهشان قرار گرفته باشد را از بین می برند. شما در اینجا وظیفه فرماندهی گروه بسیار بزرگی را بر عهده دارید که تنها هدفشان نجات زمین است. شما باید با استفاده از سلاح های گوناگونی که در اختیارتان قرار داده شده است به نبرد با دشمن رفته و با جایگزینی نیروهایتان به بهترین نحو ممکن به گونه ای که کترین تلفات را داشته باشید بالاترین خسارت ممکن را به دشمن وارد نمایید. در میانه نبرد هایتان برای شما کمک هایی ارسال می شود که شما باید با موقعیت سنجی بهترین مکان را برای استفاده آنها پیدا نمایید و به این ترتیب بیشترین بهره را از امکان موجود برده و دشمن را تا جایی که می توانید عقب رانده و مناطقی را که تحت کنترل در آورده اند را آزاد نمایید. بازی Anomaly Warzone Earth HD یک بازی بسیار متفاوت می باشد و تجربه ای بی نظیر خصوصا برای کسانی است که از انجام بازی های استراتژیکی لذت می برند و بیشتر به این سبک بازی علاقه دارند. گرافیک این بازی در حد بالایی می باشد به گونه ای که لذت انجام نبردها را برایتان دو چندان می کند.

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های استراتژیکی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر