دانلود نرم افزار هواشناسی ایران – WeatherPro 3.0

 دانلود نرم افزار پیش بینی آب و هوا

نرم افزار هواشناسی اندروید

 

آیا به دنبال یک نرم افزار حرفه ای در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی در اندروید هستید؟ آیا دوست دارید که در دستگاه آندرویدی خود ، به طور کامل از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر خود آگاه شوید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

WeatherPro نرم افزاری است جهت پیش بینی وضعیت آب و هوا در هفت روز هفته ! این نرم افزار با پشتیبانی از 2 میلیون منطقه مکانی مختلف دنیا ، به شما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن از وضعیت آب و هوای نقاط مختلف دنیا با خبر شوید. این نرم افزار با ویژگی های کلیدی از قبیل نقشه های ماهواره ای و رادارهای پیشرفته در کشورهای ایالت متحده و انگلستان و بسیاری از نقاط اروپا ، شما را در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جهان یاری می دهد. تصاویر موجود در این نرم افزار قدرتمند می تواند به صورت انیمیشن های متحرک در دستگاه آندرویدی شما به حرکت درآمده و هواشناسی را به بخشی مهم در دستگاه آندرویدی شما تبدیل کند. این نرم افزار با تصاویر زمینه بسیار زیبا و ویدجت های پیشرفته ، شما را از تغییرات لحظه ای آب و هوای محل زندگیتان با خبر می کند. بنابراین دیگر حتی نیاز به اجرای نرم افزار ندارید ! زیرا وضعیت کنونی آب و هوا در هوم اسکرین دستگاه شما نمایش داده میشود.با این برنامه اب و هوای شهر های ایران را به آسانی پیش بینی کنید.

از مهم ترین اماکان این نرم افزار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

به روز رسانی وضعیت آب و هوا هر 3 ساعت یک بار ، پیش بینی کوتاه مدت آب و هوا برای مرور کلی و سریع ، پشتیبانی از استاندارد های سانتیگراد و فارنهایت ، هشدارهای آب و هوایی برای نقاط دلخواه شما ، جهت باد ، فشار هوا و رطوبت نسبی و میزان بارش ، پیش بینی زمان طلوع و غروب آفتاب در نقاط مختلف دنیا

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار هواشناسی و آب و هوا World Weather

 دانلود نرم افزار هواشناسی شهر ها

نرم افزار هواشناسی

 پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر

آیا می خواهید که با یک نرم افزار جالب و کاربردی در اندروید خود هواشناسی کنید و آب و هوای شهر های کشور مد نظر خودتون را برای روز های آینده پیش بینی کنید؟
3D Flip Clock & World Weather نرم افزاري کاربردي که قابليت نمايش ساعت جهاني و آب و هوا را به دوش ميکشد . در ادامه به ويژگي هاي کليدي اين ويجت اشاره شده است.این نرم افزار با اتصال به معتبرترین مراکز می تواند اظلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد.

برخی از ویژگی های نرم افزار 3D Flip Clock & World Weather:
– داراي 36 پوسته با رنگ هاي مختلف
– پشتيباني از بسته هاي تم خارجي
– 5 پوسته آيکون آب و هوا
– 8 فونت براي زمان
– شرايط آب و هواي مکان فعلي (شرايط و درجه حرارت، درجه حرارت پايين و بالا و آيکون آب و هوا)
– پيش بيني آب و هوا در زبان هاي مختلف
– زمان طلوع و غروب خورشيد براي مکان فعلي

دانلود / توضیحات بیشتر