دانلود کامل ترین برنامه پیشبینی هوا YoWindow Weather 1.7.17

YoWindow Weather

 

بدون شک برنامه هواشناسی YoWindow Weather از بهترین و کاربردی ترین برنامه های اندرویدی است که البته توانسته است امیتاز بالای 4.5 را در گوگل پلی کسب کند و همین نشانه موفقیت آمیز بودن این اپلیکیشن مفید اندروید است. این برنامه با اتصال به پایگاه داده ای فوق العاده کامل می تواند آخرین و دقیق ترین وضعیت آب و هوای نقاط مختلف کشور را برای شما مشخص کند. این برنامه برای انجام کار خود به اینترنت نیاز دارد اما نگران نباشید حجمی که این برنامه از پهنای باندتان اشغال میک ند بسیار بسیار ناچیز و تنها در حد دریافت چند کد ساده و کم حجم است درضمن این برنامه سازگاری کامل هم با انواع اتصال های انترنت از جمله شبکه های وای فای و 3G و 4G تمامی اپراطور ها دارد. این برنامه دارای ابزارکی می باشد که می تواند وضعیت آب و هوای منطقه شما را به تصویر بکشد برای مثال اگر هوا ابری است، تصویر پس زمینه گوشی موبایل و تبلت شما یک منظره زیبا با هوای ابری خواهد بود و همین کار را برای سایر شرایط انجام می دهد و جالب تر اینجاست که شب و روز بودن حتی فصل ها را هم در این تصویر پس زمینه دخالت می دهد برای مثال یک تصویر از کلبه ای در برف و آسمانی پر ستاره را به تصویر می کشد.

برنامه اندروید YoWindow Weather تنها وضعیت آب و هوای کنونی را مشخص نمی کند بلکه می تواند وضعیت جوی را تا چندین روز آینده بصورت کاملا دقیق برایتان مشخص نماید تا به این شکل بتوانید برای روز های آینده برنامه ریزی کنید. یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن توانایی نمایش دمای هوای امروز و روز های آینده است که موضوع برای کسانی که اهل سفر کردن هستند و یا قصد رفتن به پیکنیک را دارند بسیار بسیار مفید و کاربردی است. این نرم افزار بصورت کامل تمامی شهر ها و شهرستان های کشور عزیزمان ایران را پوشش می دهد پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا نسخه کامل آن را بصورت رایگان از سایت نیو فور اندروید دریافت و برروی تبلت یا گوشی موبایل اندرویدی خود نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مشاهده حرفه ای وضعیت آب و هوا Weatherzone

 دانلود نرم افزار آب و هوا و هواشناسی برای اندروید

بهترین برنامه های اندروید

 

آیا شما هم کمبود یک نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوای حرفه ای را در دستگاه های آندرویدی خود احساس می کنید و قصد دارید یکی از بهترین برنامه ها را دانلود کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما عزیزان را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا سازیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

برای ناظران وضعیت آب و هوا که این مسئله را برای سرگرمی دنبال نمی کنند ! Weatherzone تمامی ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای در زمینه هواشناسی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد. این خدمات عبارت است از : پیش بینی وضعیت آب و هوا در 3 ساعت آینده و مشاهده نمودار وضعیت آب و هوا در 48 ساعت آینده ! شما قادر هستید وضعیت آب و هوا را به صورت دقیق در روزهای آینده مشاهده کرده و نمودارهای مربوط به دمای هوا را در این روزها به طور دقیق به علاقه مندی های خود به صورت نامحدود اضافه کنید. Weatherzone با بهره گیری از بهترین مراکز پیش بینی وضعیت آب و هوا ، شما را به صورت لحظه ای از جدیدترین تغییرات دمایی مطلع می سازد. این نرم افزار قادر است تا 7 روز آینده ، احتمال بارش باران به طور دقیق با بهره گیری از تصاویر ماهواره ای به نمایش بگذارد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار هواشناسی ایران – WeatherPro 3.0

 دانلود نرم افزار پیش بینی آب و هوا

نرم افزار هواشناسی اندروید

 

آیا به دنبال یک نرم افزار حرفه ای در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی در اندروید هستید؟ آیا دوست دارید که در دستگاه آندرویدی خود ، به طور کامل از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر خود آگاه شوید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

WeatherPro نرم افزاری است جهت پیش بینی وضعیت آب و هوا در هفت روز هفته ! این نرم افزار با پشتیبانی از 2 میلیون منطقه مکانی مختلف دنیا ، به شما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن از وضعیت آب و هوای نقاط مختلف دنیا با خبر شوید. این نرم افزار با ویژگی های کلیدی از قبیل نقشه های ماهواره ای و رادارهای پیشرفته در کشورهای ایالت متحده و انگلستان و بسیاری از نقاط اروپا ، شما را در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جهان یاری می دهد. تصاویر موجود در این نرم افزار قدرتمند می تواند به صورت انیمیشن های متحرک در دستگاه آندرویدی شما به حرکت درآمده و هواشناسی را به بخشی مهم در دستگاه آندرویدی شما تبدیل کند. این نرم افزار با تصاویر زمینه بسیار زیبا و ویدجت های پیشرفته ، شما را از تغییرات لحظه ای آب و هوای محل زندگیتان با خبر می کند. بنابراین دیگر حتی نیاز به اجرای نرم افزار ندارید ! زیرا وضعیت کنونی آب و هوا در هوم اسکرین دستگاه شما نمایش داده میشود.با این برنامه اب و هوای شهر های ایران را به آسانی پیش بینی کنید.

از مهم ترین اماکان این نرم افزار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

به روز رسانی وضعیت آب و هوا هر 3 ساعت یک بار ، پیش بینی کوتاه مدت آب و هوا برای مرور کلی و سریع ، پشتیبانی از استاندارد های سانتیگراد و فارنهایت ، هشدارهای آب و هوایی برای نقاط دلخواه شما ، جهت باد ، فشار هوا و رطوبت نسبی و میزان بارش ، پیش بینی زمان طلوع و غروب آفتاب در نقاط مختلف دنیا

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پیش بینی آب و هوا Widgets & Weather 2.1.5

 دانلود نرم افزار هواشناسی و پیش بینی وضع آب و هوا

نرم افزار آب و هوا

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی در اندروید خود پیش بینی وضیعت آب و هوای شهر را مختلف مانند تهران را داشته باشید؟

پيش نياز : آندرويد 2,2 وبالاتر
Premium Widgets & Weather 2.1.5  ابزارک فوق العاده  HD، با ساعت و آب و هوا + نرم افزار حرفه اي آب و هوا با پيش بيني وضع هوا در ساعات روز با قابلیت استفاده به عنوان ویجت اندرویدی.هم اکنون ميتوانيد اين نرم افزار محبوب آب و هوايي را با جلوه هاي ويژه از وب سايت نيو فور آندرويد دريافت نماييد.این برنامه دارای تم های بسیار زیبایی در محیط خود است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار هواشناسی و آب و هوا World Weather

 دانلود نرم افزار هواشناسی شهر ها

نرم افزار هواشناسی

 پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر

آیا می خواهید که با یک نرم افزار جالب و کاربردی در اندروید خود هواشناسی کنید و آب و هوای شهر های کشور مد نظر خودتون را برای روز های آینده پیش بینی کنید؟
3D Flip Clock & World Weather نرم افزاري کاربردي که قابليت نمايش ساعت جهاني و آب و هوا را به دوش ميکشد . در ادامه به ويژگي هاي کليدي اين ويجت اشاره شده است.این نرم افزار با اتصال به معتبرترین مراکز می تواند اظلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد.

برخی از ویژگی های نرم افزار 3D Flip Clock & World Weather:
– داراي 36 پوسته با رنگ هاي مختلف
– پشتيباني از بسته هاي تم خارجي
– 5 پوسته آيکون آب و هوا
– 8 فونت براي زمان
– شرايط آب و هواي مکان فعلي (شرايط و درجه حرارت، درجه حرارت پايين و بالا و آيکون آب و هوا)
– پيش بيني آب و هوا در زبان هاي مختلف
– زمان طلوع و غروب خورشيد براي مکان فعلي

دانلود / توضیحات بیشتر