دانلود برنامه همراه بانک ملت

دانلود برنامه همراه بانک ملت

نسخه جدید نرم افزار همراه بانک ملت قرار داده شد

نسخه اصلی برای اندروید و iOS

همراه بانک ملت

بانک ملت در راستاى خدمت رسانى به مشتريان محترم اقدام به راه اندازى سامانه همراه بانک ملت نموده است . هدف اين سامانه استفاده مشتريان از خدمات مرتبط باحساب هاى متمرکز بدون مراجعه به شعبه و يا اينترنت و تنها از طريق تلفن همراه و به وسيله ارسال پيامک مى باشد. اين سيستم امكان انجام تراكنش هاي مالی و پرداخت وجه براي دريافت كالا يا خدمات را فراهم ميكند.

 

نحوه برخورداري از خدمات همراه بانک ملت :

  • تکميل فرم درخواست استفاده از محصول همراه بانک در شعبه افتتاح کننده حساب متمرکز و درج شماره تلفن همراه خود در فرم مربوطه.
  • دريافت پاکت رمز همراه بانک از شعبه افتتاح کننده حساب.
  • مراجعه به سايت همراه بانک ملت 2 ساعت پس از دريافت پاکت رمز از شعبه , دريافت کليد تبادل از سايت مزبور
  • دريافت نرم افزار همراه بانک از سايت مزبورو نصب آن بر روي تلفن همراه خود
  • فعال سازي نرم افزار جهت بهره برداري از سامانه مطابق با راهنما
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix 5.1.1

برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix

Netflixنتفلیکس یک شرکت جهانی است که این امکان را برای کاربرانش فراهم می کند که بتوانند فیلم های مختلف را بصورت قانونی از طریق اینترنت مشاهده کنند. مهم ترین ویژگی این شرکت آمریکایی رعایت حق تکثیر یا همان کپی رایت است به این شکل که کاربران با خرید اشتراک های مختلف علاوه بر تماشای نسخه اصلی فیلم می توانند حقوق سازنده های فیلم را نیز رعایت کنند. با دانلود و نصب نرم افزار اندروید Netflix و خرید اشتراک این رسانه می توانید به تماشای فیلم های مختلف آن بپردازید بدون اینکه نیاز به دانلود و نصب نرم افزار های جانبی باشد. شرکت نتفلیکس علاوه بر انتشار فیلم های سایر شرکت ها، خود نیز دست به فیلم سازی زده و فیلم های ماندگاری مانند خانه پوشالی با امتیاز (9/10) از IMDB و نارنجی همان سیاه است با امتیاز (8/10) از IMDB را به عرصه سینما معرفی کرده است. چند وقت پیش شرکت Netflix اعلام کرد که ایران را نیز به لیست کشور های تحت پوشش خود افزوده تا به این شکل فیلم سازان ایرانی بتوانند با رعایت حقوق کپی رایت فیلم های خود را منتشر کنند و مردم نیز با خیال راحت از اینکه حقوق ناشر را رعایت می کنند به تماشای فیلم های با کیفیت بالا بپردازند. جالب است بدانید که قرار است سریال شهرزاد 2 از طریق این رسانه نیز منتشر شود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ترول ModFace Free 2.10

 دانلود نرم افزار شکلک های ترول

نرم افزار ترول ModFace Free 1.54

 پيش نياز : آندرويد 3.0 و بالاتر
ModFace Free 2.10 نرم افزار ترول براي آندرويد ميباشد که امروزه در محيط اينترنت بسيار مورد استقبال قرار گرفته است . تصاويري اغلب از صورت انسان که به صورت نقاشي شده و سياه سفيد طراحي شده اند که اين تصاوير داراي انواع مختلف مانند ناراحت , شاد , خنگ ,  گريه , ديوانه , پشيمان و … ميباشد . تصاوير در هر صورت بسيار خندا دار ميباشد و به راحتي ميتوانيد آن را براي هر چهره اي که ميخواهيد جايگزين کنيد تا تصويري جالب و خنده دار را خلق کنيد.

این نرم افزار را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گوگل ارث 2016 Google Earth 8.0.4.2346

دانلود نرم افزار گوگل ارث ورژن اندروید Google Earth

آیا به گشت و گذار مجازی در نقاط مختلف دنیا علاقمند هستید؟ نرم افزار گوگل ارث 2016 را با بالاترین کیفیت برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک گوگل ارث 2016 می توانید در نقاط مختلف دنیا تنها با حرکت انگشتانتان پرواز کنید ، به سرزمین های دور دست دسترسی پیدا کنید یا به محل تولد و یا محل زندگی خود در دوران کودکی بازگردید ! نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی و یکپارچگی کامل با سرویس Google Maps Street View ، به شما این امکان را می دهد که به تک تک خیابان های مناطق مختلف دنیا دسترسی دقیق داشته و از وضعیت آنان اطلاع پیدا کنید. با مراجعه به بخش Earth Gallery می توانید از لحظاتی هیجان انگیز بهرمند شوید ! از جمله این لحظات می توان به مشاهده زنده زلزله ها ، مشاهده بلند شدن هواپیماها از فرودگاه های مختلف و… اشاره کرد. به کمک ویژگی Tour Guide ، قادر هستید به نقاطی که تا به حال به آنان سفر نکرده اید دسترسی پیدا کرده و محل هایی جدید را کشف کنید. نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی کامل از سرویس سه بعدی ، به شما این امکان را می دهد نقاط معروف نظیر San Francisco, Boston, Rome را به صورت کاملاً طبیعی تماشا کنید و از دیدنی های آنان لذت ببرید. ویژگی 3 بعدی بر روی تعدادی از دستگاه های پیشرفته و اکثر تبلت ها قابل استفاده می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اسکایپ ورژن جدید مسنجر Skype – free IM & video calls 7.27.0.295

 دانلود نرم افزار اسکایپ نسخه اندروید

نرم افزار اسکایپ

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر
Skype – free IM يک نرم افزار مسنجر قدرتمند و بسيار امن برای اندروید ميباشد که به وسيله ي آن علاوه بر چت متني قادر خواهيد بود به چت تصويري نيز با دوستان خود در فضاي اينترنت بپردازيد.این نرم افزار را برای موبایل و تبتل دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.
ويژگي های Skype – free IM & video calls 7.27.0.295:
– IMS اسکايپ به اسکايپ ، تماس هاي ويدئويي و صوتي رايگان
– برقراري تماس کم هزينه و ارسال پيام کوتاه به تلفن همراه يا خطوط تلفن ثابت از گوشي هاي هوشمند Android
– ارسال تصاوير، فيلم ها و فايل ها به هر يک از مخاطبين خود
– لذت بردن از صداي با کيفيت بالا
– بحث چهره به چهره با پشتیبانی از دوربین جلو و عقب

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت کامپیوتر از راه دور Remote Desktop

 دانلود نرم افزار مایکروسافت ریموت دسکتاپ  مخصوص اندروید

نرم افزار های کامپیوتری اندروید

 آیا با ریموت دسکتاپ آشنایی دارید و می خواهید از راه دور کامپیوتر و سرور خود را در اندروید کنترل کنید؟دانلود این نرم افزار را از ددست ندهید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه آندرویدی اپلیکیشن رسمی RDP از سوی مایکروسافت را خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که بخواهید به سرور مجازی شخصی خود متصل شوید ، اما به کامپیوتر در دسرس نداشته باشید؟ مایکروسافت ، کامپیوترهای راه دور را به دیوایس های آندرویدی آورده است ! به واسطه اپلیکیشن Microsoft Remote Desktop ، شما قادر هستید با یک ارتباط اینترنتی ساده با سرعتی متوسط ، به سرور مجازی شخصی خود وارد شده و به مدیریت آن بپردازید. از این پس می توانید سرورهای مجازی با سیستم عامل های Windows Professional و  Windows Server را به سادگی از هر مکانی کنترل کنید ، از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان استریم پرسرعت و با کیفیت صداها و تصاویر اشاره کرد ؛ در حالی که میزان مصرف پهنای باندتان تا پایین ترین حد ممکن فشرده سازی گشته است. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار قران کریم برای اندروید iQuran Pro v2.3.4

نرم افزار قران اندروید

نرم افزار قران کریم اندروید که اماده ی دانلود کرده ایم iQuran Pro v2.3.4 نام دارد که از کامل ترین و بهترین نرم افزار های قران اندروید و موبایل است.این برنامه با فراهم اوردن امکانات بسیار گسترده و قابلیت ترجمه به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.از دیگر قابلیت های iQuran قابلیت جست و جور سریع,پشتبانی از بوکمارک ها, رنگ بندی های مختلف و قابلیت زوم است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها ASTRO File Manager 4.6.3.4-Play

 دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها

نرم افزار برای اندروید

 

اینبار جدیدترین نسخه از نرم افزار فایل منیجر محبوب قدرتمند ASTRO File Manager را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

ASTRO File Manager فایل منیجری است با بیش از 70 میلیون دانلود از سراسر دنیا ! به کمک این فایل منیجر می توانید تمامی فایل های خود را سازماندهی کنید و به مشاهده تمامی اطلاعات خود نظیر عکس ، موزیک ، فیلم ، اسناد متنی و… بپردازید. مهم نیست اطلاعات شما در کجا باشند ، فایل های شما می توانند در فضاهایی نظیر : Phone Tablet Clouds Facebook, Dropbox, Google Drive, Box, SkyDrive – PC, Mac, Linux  باشند ! آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به دنبال فایلی در دستگاه خود بگردید که موفق به یافتن آن نشوید؟ ASTRO یکی از قدرتمند ترین ویژگی های جستوجو را در خود جای داده است ، جستوجوهای شما شامل تمامی فرمت ها و بر اساس نام ، تاریخ ، حجم و… می تواند انجام گیرد. به کمک ویژگی منحصر به فرد CLOUD HOPPING ، شما قادر هستید اطلاعات خود را از یک سیستم نگهداری اطلاعات ابری ، به سرویسی دیگر منتقل کنید ، هیچ نیازی به دانلود و آپلود مجدد نیست ، تنها با چند حرکت لمسی ساده ! امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061

 دانلود نرم افزار افیس برای اندروید

OfficeSuite

OfficeSuite 8 Premium v8.6.5061 از پر بازديد ترين نرم افزار هاي آندرويد ميباشد که از شمار دانلود بسیار بالایی برخوردار است زيرا بخش بسيار وسيعي از امور متني شما را انجام ميدهد و ويژگي هاي ديگري نيز دارد که در ادامه به آن اشاره ميشود . همانطور که از نام اين نرم افزار اندروید مشخص است نرم افزاري آفيس ميباشد که تقريبا تمام امکانات آفيس کامپيوتر را دارا ميباشد.ويرايش، يا ساخت فايل هاي Word  و همچنين نمايش آنها پشتيباني از فرمت PPT که همان PowerPoint ميباشد از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فشار خون BloodPressureDB 5.69.0

 دانلود نرم افزار جدید محاسبه فشار خون

نرم افزار فشار خون

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر

آیا می خواهید که در اندروید خود و تنها با استفاده از یک نرم افزار جالب فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟این برنامه را دانلود کنید.
BloodPressureDB ديگر احتياج به رفتن به بيمارستان براي گرفتن فشار خون خود نداريد در اين بخش از سايت به شما نرم افزاري را معرفي مکنيم که راحتي ميتوان فشار خون خود را اندازه گيري کرد و اين کار با دقت بالايي انجام مي شود.
حالا شما با این برنامه مي توانيد فشار خون بالا یا پایین را ببینید. ضبط سريع و ساده، آسان و لذت واقعي را احساس کنيد.توسط این برنامه  مي توانيد پزشک را به خانه بياوريد.
براي استفاده از اين برنامه نياز به يک بار، ثبت نام رايگان؛ بدون هيچ اطلاعات خصوصي داريد.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4 5 6 7 8 9