دانلود نرم افزار لانچر زیبای Apex Launcher 3.3.2

 دانلود نرم افزار لانچر بسیار زیبا

نرم افزار لانچر

 

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

ایا شما هم می خواهید با دانلود نرم افزار لانچر (تم اندروید) بسیار زیبایی که آماده ی دانلود کرده ایم محیط اندروید خودتون را متحول  و زیبا کنید.

Apex Launcher کمک مي کند تا هم چون تم بسیار زیبا محیط اندروید خود را زیبا سازی کنید و از لانچر خود لذت ببرید.این نرم افزار لانچر دارای امکانات سفارشی سازی متعددی است که کار در محیط اندروید را اسان تر و جذاب تر می کند.

ويژگي های لانچر Apex Launcher:
• صفحه اصلي قابل برنامه ريزي تا 9 صفحه اصلي
• حوض رونده با 7 آيکون در صفحه
• پيمايش نامتناهي و کلاسیک
• اثر گذار فانتزي (قرص، مکعب، و غيره)
• مخفي کردن عناصر موجود
• انتخاب سبک پيش نمايش پوشه هاي مختلف و پس زمينه
• سبک هاي کشو هاي متعدد (شفاف / مات، افقي / عمودي، در صفحه / پيوسته)
• مخفي کردن برنامه ها از منو
• قفل کردن دسکتاپ خود را براي جلوگيري از تغييرات تصادفي
• لذت بردن از حرکات صفحه اصلي
• موتور پيشرفته تم
• تهيه پشتيبان / بازيابي تنظيمات و اطلاعات
• بهينه شده براي گوشی های اندرویدی جدید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب زامبی کشی DEAD TARGET Zombie 2.7.5

بازی اندروید DEAD TARGET Zombie 1.4.3

DEAD TARGET Zombie یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی هایی است که تا کنون برای اندروید و در سبک زامبی کشی منتشر شده است. داستان از این قرار است که در سال 2040 میلادی که بشر برای یافتن داروهای مفید و معجزه آسا در تلاش است در طی چندین آزمایش خطرناک، ویروسی بوجود اورده است که می تواند هر موجود زنده ای را به یک زامبی و آدم خوار تبدیل کند و متاسفانه این ویروس در سراسر جهان منتشر شده است و تمامی مردم را آلوده کرده است به غیر از شما، پس وظیفه شما این است که برای نجات جان خود و سایر انسان ها دست به مبارزه با این مردگان متحرک بزنید. سلاح های فوق العاده ای در اختیارتان قرار داده خواهد شد از جمله مسلسل های سنگین و سلاح محبوب M6 و … که همگی آن ها باعث می شوند بازی از جذابیت بی نظیری برخوردار باشد. همانطور که گفته شد این ویروس هر موجود زنده ای را هدف قرار می دهد پس انتظار حمله حیواناتی مانند سگ های وحشی را هم داشته باشید که کارتان را خیلی سخت تر می کند چون این سگ ها برخلاف انسان ها که آهسته و آرام حرکت می کنند، بسیار سریع حمله می کنند و اگر آن ها را قبل از رسیدنشان به شما نکشید باید بازی را دوباره آغاز کنید.این بازی اندروید را دانلود کنید و لذت ببرید.

جالب است بدانید که این بازی با این گرافیک فوق العاده زیبا و مراحل متفاوت و مختلف، حجمی کمی دارد و درضمن براحتی برروی تبلت و موبایل هایی که اندرویدشان ورژن پایین دارد قابل اجراست. DEAD TARGET Zombie دارای گرافیکی سه بعدی و اول شخص است و بطور کلی در هر مرحله جدید شاهد یک محیط، نقشه و زامبی های و چالش های جدید خواهید بود برای مثال در حین بازی با غول هایی روبرو می شوید که می توانند شما را در دردسر بیاندازند و این نقطه عطفی خواهد بود تا هر بار که بازی را اجرا می کنید با یک سرگرمی جدید و تازه روبرو شوید. بازی این قابلیت را دارد که بصورت خودکار مراحلی را که پیموده اید را ذخیره کند به عبارت دیگر این بازی قابلیت Auto Save دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای Real Basketball v1.9.3

 دانلود بازی ورزشی بسکتبال

بازی های اندروید ورزشی

 

آیا دوست دارید در دستگاه آندرویدی خود به انجام یک بازی هیجان انگیز ورزشی بپردازید، بازی جدید بسکتبال حرفه ای با امکانات نامحدود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Real Basketball یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران ورزش بسکتبال است ، که به شما امکان انجام بازی ها تک و چند نفره را می دهد. در این بازی سرگرم کننده می توانید مهرات های بسکتبالی خود را مشاهده کنید ، همچنین قادر هستید به انجام بازی های آنلاین با افراد مختلف از سراسر دنیا بپردازید. بنابراین در این حالت شما با هوش مصنوعی طرف نیستید ، در انجام بازی های آنلاین ، شما باید برای انجام بازی با مردم واقعی آماده شوید. استایل بازیکن خود را از روی مدل ها و استایل های معروف انتخاب کنید. حالت سرگرم کننده با 6 مدل مختلف از بازی که به شما امکان چک کردن رتبه ها بعد از پایان هر بازی را می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه ای که در پیش روی شماست ، این است که این بازی دارای هیچگونه محدودیتی نیست ، تمامی سطوح باز هستند و شما می توانید از همان ابتدا به تمامی بخش های بازی دسترسی داشته باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پارکینگ واقعی ماشین RealParking3D 2.5.7

 دانلود بازی ماشین ها

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار iShredder Enterprise 4 Enterprise 4.0.0 برای جلوگیری از ریکاوری

iShredder Enterprise نرم افزار حذف غیر ریکاری

 

دنبال یک نرم افزار کاربردی برای حذف غیر  قابل ریکاوری فایل ها هستید؟با دانلود این برنامه میتوانید عکس ها و فیلم های خود را طوری حذف کنید که غیر قال ریکاوری باشند.

همانطور که همیشه گفته ام، تلاش ما در سایت جدید برای اندروید (New4Android) یافتن و معرفی کردن برنامه های کاربردی و جالب است، که نرم افزار iShredder Enterprise هم یکی در این دسته قرار دارد. این برنامه که هم برای اندروید و هم برای iOs منتشر شده است این توانایی را به کاربران خود می دهد تا براحتی تمامی اطلاعات حافظه داخلی و یا در صورت لزوم حافظه خارجی (Ram) گوشی موبایل و یا تبلت خود را بگونه ای پاک کننده که به هیچ عنوان قابل بازگشت نباشد. خیلی از افراد تصمیم می گیرند تا دستگاه اندرویدی خود را بفروشند و یا آن را تعویض کنند در این موارد و موارد مشابه ممکن است فردی که دستگاه شما را خریداری می کند با استفاده از نرم افزار های مختلف اطلاعات شخصی شما را بازیابی کند و حتی از آن ها سوء استفاده کند به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به فروش حتما اطلاعات موجود در دیوایس اندرویدی خود را پاکسازی کنید که بدون شک می تواند کمک فوق العاده ای به شما در حفظ اسرار محرمانه ای که دارید کند.

iShredder Enterprise با استفاده از الگوریتم ها و روش های مشخصی که دارد شروع به حذف اطلاعاتی که شما مشخص کرده اید می کند و نتیجه داشتن یک حافظه کاملا خالی است، پس از استفاده از این نرم افزار حتی با استفاده از پیشرفته ترین و جدید ترین برنامه های ریکاوری نمی توانید اطلاعات را ریکاوری کنید، برای اثبات این حرف بهتر است خودتان یک بار هم که شده نحوه عملکرد این اپلیکیشن را تست کنید. این نرم افزار تواسنته است امتیاز چهار از پنج را در Google Play به خود اختصاص دهد درضمن این برنامه اندروید دارای محیطی بسیار ساده و کاربر پسند است و زمانیکه وارد محیط برنامه می شوید می توانید حتی از روی اشکال هم متوجه کارکرد هر گزینه شوید به هر حال یادتان نرود که کوچک ترین اشتباه در استفاده از iShredder Enterprise می تواند باعث پشیمانی شود چون اگر فایل را به اشتباه پاک کنید دیگر راه بازگشتی برایتان وجود نخواهد داشت. اکنون می توانی دآخرین نسخه از این اپلیکیشن اندروید بصورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دانلود و نصب کنید.

هم اکنون می توانید ورژن iShredder Enterprise 4 Enterprise 4.0.0 را از سرورهای قدرتمند نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اسپوتیفی موزیک Spotify Music 5.2.0.885

نرم افزار اندروید Spotify Music

اسپوتیفی موزیک ( Spotify Music ) یکی از پرطرفدارترین برنامه های اندرویدی است که تاکنون بیش از صد میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. کار این نرم افزار این است که کاربران ( شما ) را به بانکی عظیم از موسیقی متصل کند تا بتوانید علاوه بر اینکه به جدید ترین موسیقی ها دست پیدا کنید بتوانید نسخه هایی از آن ها را بصورت رایگان هم دانلود و نصب کنید تا به این شکل دیگر نیازی به جستجو برای یافتن موسیقی های جدید نداشته باشید. حجم این برنامه بسیار بسیار کم است و در ضمن براحتی برروی نسخه های قدیمی اندروید قابل اجراست پس هیچ بهانه ای برای دانلود نکردن این اپ اندروید وجود ندارد. موضوع دیگر سازگاری اسپوتیفی با تمامی اینترنت هاست یعنی می توانید از آن با استفاده از اینترنت های محلی مثل وای فای و یا حتی اینترنت های 3G و 4G همراه اول، رایتل و ایرانسل استفاده کنید.

این برنامه رایگان نیست و برای خرید آن در Google Play باید مقداری هزینه بپردازید اما نسخه ای که هم اکنون در سایت New4Android قرار گرفته است نسخه مود شده است به این معنی که می توانید بصورت کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه و یا نصب برنامه های جانبی از تمامی بخش ها و امکانات Spotify Music استفاده کنید. جالب اینجاست که این برنامه از موزیک ها و آهنگ های کشور های مختلف پشتیبانی می کند اما اطلاعاتی در مورد تعداد موزیک های ایرانی در این سروریس در دسترس نیست پس بهتر است شما پیشگام شوید و این برنامه را امتحان کنید. با استفاده از این نرم افزار اندروید می توانید از تمامی آهنگ های جدید خواننده یا گروه محبوبتان را با خبر شوید و آن ها را براحتی گوش دهید و اگر هم دوست داشتید یک لیست از بهترین و محبوب ترین آهنگ هایی که شنیده اید تهیه کنید. محیط کاربری این برنامه بسیار بسیار ساده و کاربر پسند است و بگونه ای طراحی شده است که شباهت زیادی به پلیر های معمول موبایل و تبلت ها دارد درضمن یک پلیر هم در آن در نظر گرفته شده است تا به موسیقی های دلخواهتان گوش دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Fractal Combat X (Premium) 1.5.9.0 فراکتال کمبت

بازی اندروید Fractal Combat X (Premium) 1.4.11.3

اهل چه نوع بازی هایی از اندروید هستید؟؟!! اگر اهل بازی های پر هیجان و جنگی هستید Fractal Combat X (Premium) یک گزینه مناسب برای شماست.

در این بازی اندروید فراکتال کمبت شما در نقش یک خلبان هواپیماهای جنگی ظاهر خواهید شد که کشورش درگیر یک جنگ عظیم شده است و حالا شما و سایر خلبانان وظیفه دارید تا با روشن کردن موتور های جت های جنگی خود و پرواز به سمت مرز های کشورتان، این خطر جدی را از مردمان عادی دور نگهدارید. گیم پلی بازی اندروید فوق العاده زیباست و شما می توانید با تکان دادن گوشی موبایل (یا تبلت) خود کنترل جنگنده را در دست بگیرید و این موضوع باعث شده است تا حس جالب تری در کنترل هواپیما به شما داده شود از طرفی صدا گذاری کامل و هیجان انگیز باعث شده است در طول انجام ماموریت های مختلف حس و حال یک جنگ واقعی به کاربر القا شود که در کمتر گیمی از اندروید به چنین موضوعات ریزی توجه شده است. موضوع جالب تری که در مورد Fractal Combat X (Premium) وجود دارد این است که با وجود حجم پایینی که دارد به دیتا گیم نیازی نیست و البته با این حجم کم دارای گرافیکی چشمگیر و دیدنی است که این موضوع زمانی نمایان می شود که بازی را در موبایل ها و تبلت های با صفحه نمایش بزرگ انجام دهید. در بالای صفحه یک نقشه قرار دارد که موقعیت جنگنده های دشمن را مشخص می کند و شما باید بگونه ای هواپیمای خود را هدایت کنید که در پشت هواپیمای دشمن قرار گیرید تا بتوانید به سمت آن ها موشک های هدایت شونده پرتاب کنید اما اگر این قضیه برعکس شود، عمرتان به پایان رسیده است و یک موشک شما را دنبال خواهد کرد که البته اگر در کارتان خبره شده باشید می توانید با انجام حرکات مارپیچی آن را گمراه کنید و جان سالم به در ببرید. جالب این جاست که درجه ارتفاع و سایر اطلاعات لازم هم در مورد هواپیما جنگیبه شما داده خواهد شد که می تواند در هدایت بهتر آن به شما کمک کند.

هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای (Premium) بازی اندروید Fractal Combat X را با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی قلب شکن Heart Breaker 1.9

 دانلود بازی گرافیکی جدید برای اندروید

بازی اندروید

 پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

ایا می خواهید با یک بازی جنگی جذاب با شیطان ها برای اندروید خود هیجان هایی نفس گیر ایجاد کنید و با شیاطین بجنگید؟

سه مرد روح خود را در راه انتقام از جن ها فدا ميکنند.  آن ها براي به دست آوردن قدرت نا محدود براي از بين بردن دی. ها قلب هاي خون آشام ها را خورده اند و اين قلب ها نيرويي در درون آن ها ايجاد کرده است که ديگر هيچ چيز جلو دار آن ها نيست . اما دیو ها فنا نا پذير است و اين تهديدات براي او کار ساز نيست . آيا شيطان داراي نقط ضعف خاصي ميباشد که بتوان آن را نابود کرد؟

تغييرات اخير در بازی قلب شکن Heart Breaker
افزايش توانايي مهارت
سفارشي سازي طرح کنترل (در منوي گزينه)
رفع برخي از اشکالات ناچيز
تنظيم میزان سختی بازی

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه واقعی اتومبیل رانی | Real Drift Car Racing 3.4

بازی مسابقه واقعی اتومبیل رانی با بیشتر از 10 میلیون طرفدار و بازی کننده در سراسر جهان یکی از بهترین و محبوب ترین بازیکنان در سبک اتومبیل رانی است.واقع بینانه ترین شبیه سازی سه بعدی (3D) را تجربه نمایید.سادگی ، کنترل آسان و سرگرم کنندگی زیاد بر محبوبیت این بازی بسیار افزوده است.خود را برای اتومبیل رانی حرفه ای آماده کنید.بازی Real Drift Car Racing 3.4 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی مسابقه واقعی اتومبیل رانی | Real Drift Car Racing 3.4

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Fast & Furious 6: The Game 4.1.2

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4 5 6 7