دانلود نرم افزار گوگل ارث 2016 Google Earth 8.0.4.2346

دانلود نرم افزار گوگل ارث ورژن اندروید Google Earth

آیا به گشت و گذار مجازی در نقاط مختلف دنیا علاقمند هستید؟ نرم افزار گوگل ارث 2016 را با بالاترین کیفیت برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک گوگل ارث 2016 می توانید در نقاط مختلف دنیا تنها با حرکت انگشتانتان پرواز کنید ، به سرزمین های دور دست دسترسی پیدا کنید یا به محل تولد و یا محل زندگی خود در دوران کودکی بازگردید ! نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی و یکپارچگی کامل با سرویس Google Maps Street View ، به شما این امکان را می دهد که به تک تک خیابان های مناطق مختلف دنیا دسترسی دقیق داشته و از وضعیت آنان اطلاع پیدا کنید. با مراجعه به بخش Earth Gallery می توانید از لحظاتی هیجان انگیز بهرمند شوید ! از جمله این لحظات می توان به مشاهده زنده زلزله ها ، مشاهده بلند شدن هواپیماها از فرودگاه های مختلف و… اشاره کرد. به کمک ویژگی Tour Guide ، قادر هستید به نقاطی که تا به حال به آنان سفر نکرده اید دسترسی پیدا کرده و محل هایی جدید را کشف کنید. نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی کامل از سرویس سه بعدی ، به شما این امکان را می دهد نقاط معروف نظیر San Francisco, Boston, Rome را به صورت کاملاً طبیعی تماشا کنید و از دیدنی های آنان لذت ببرید. ویژگی 3 بعدی بر روی تعدادی از دستگاه های پیشرفته و اکثر تبلت ها قابل استفاده می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تبدیل دست خط به متن Google Handwriting Input 1.0

نرم افزار اندروید Google Handwriting Input

 

گوگل، شرکتی که سیستم عامل اندروید را ارئه می دهد در ابتکاری تازه و جالب، برنامه ای کاربردی را طراحی کرده است که می تواند یک انقلاب در تایپ کردن با گوشی و تبلت ها ایجاد کند، نام این برنامه Google Handwriting Input است که به تازگی اولین نسخه آن منتشر شده است و اکنون می توانید آن را بصورت رایگان از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید. این برنامه کم حجم صفحه ای سفید را در اختیارتان قرار می دهد تا هر آنچه را که قصد تایپ کردن آن را با کیبورد مجازی دارید این بار تایپ کنید، این کار هم سرعت نوشتن را افزایش می دهد و هم شما را از نصب کردن صفحه کلید های مختلف بی نیاز می کند. گوگل هند رایت اینپوت، براحتی از بیشتر زبان های رایج دنیا پشتیبانی می کند و در کنار حروف الفبا و اعداد، امکانی را فراهم کرده است که شما می توانید با کشیدن آدمک ها و صورتک های مختلف، طرح واقعی آن را در متن بگنجانید.

شاید با خودتان فکر کنید که این برنامه هم مثل سیار برنامه های مشابه در تشخیص دست خط های مختلف واکنش خوبی از خود نشان نمی دهد، اشتباه نکنید چون این اپلیکیشن مانند سایر محصولات گوگل بسیار کامل است و گوگل مدعی شده است که برنامه اش حتی می تواند دست خط شکسته افراد را هم تشخیص دهد پس جای هیچ نگرانی وجود نیست و مطمئنا Google Handwriting Input می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های عمرتان در ذهنتان باقی بماند. اگر از گوشی ها یا تبلت هایی استفاده می کنید که قلم دارند که کارتان آسان تر و راحت تر می شود اما اگر دستگاه اندرویدیتان فاقد قلم است بازهم جای نگرانی نیست چون با انگشت هم می توان بخوبی از آن استفاده کرد اما قاعدتا نمی توان انتظار کیفیت و سرعتی که قلم برای شما فراهم می کند را داشت. درضمن یکی دریگر از ویژگی های نرم افزار فوق توانایی نوشتن و ذخیره کردن متن هایی است که در اوقات فراغت نوشته اید یعنی می توانید یک دفترچه یخاطرات یا یاداشت مجازی داشته باشید که همیشه همراهتان است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پوسته ی جدید کیت کت KitKat 4.4 Theme

 دانلود نرم افزار پوسته جدید برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 با دانلود KitKat 4.4 Theme می توانید با استفاده ساده از این نرم افزار در اندروید تحولی زیبا ایجاد کنید و از اندروید خودتون بیشتر لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته ی فوق العاده زیبا و پر طرفدار آندروید 4.4 کیت کت را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

تجربه ی ظاهر جدید سیستم عامل شرکت گوگل در دستگاه های قدیمی تر و قابلیت پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای لانچر در آندروید مارکت ! این پوسته الهام گرفته شده از آندروید 4.4 کیت کت و بر پایه ی ظاهر این سیستم عامل در دستگاه نکسوس 5 گوگل است. پوسته ی آخرین نسخه از سیستم عامل نرم افزاری شرکت گوگل یعنی آندروید 4.4 را در دستگاه های خود تجربه کنید ، البته با شباهت کامل تمامی والپیپرها ، آیکون ها ، فولدرها و… ! از جمله لانچرهای پشتیبانی شونده می توان به Nova Launcher, Smart Launcher, Apex Launcher, TSF Shell, Next Launcher 3D, GO Launcher EX, ADW Launcher, ADWLauncher EX, Holo Launcher, SS Launcher, Atom Launcher و… اشاره کرد. این پوسته در مجموع دارای بیش از 600 آیکون از پیش طراحی شده متناسب با ظاهر جدید آندروید 4.4 و متناسب با گوگل نکسوس 5 است ، سیستم والپیپرهای هوشمند جهت مدیریت والپیپرهای دستگاه با مجموع بیش از 180 عدد والپیپر جدید و فوق العاده زیبا و بی نظیر ! امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر اندروید 4.4 کیت کت KitKat Launcher

 دانلود نرم افزار لانچر جدید اندروید

نرم افزار برای اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود نرم افزار لانچر بسیار محیط اندروید خود را بسیار زیبا تر از قبل سازید و لذت ببرید؟

همانطور که می دانید ، چندی پیش شرکت گوگل از نسخه جدید سیستم عامل آندروید با نام آندروید 4.4 کیت کت پرده برداری کرد. چندی بعد ، لیست دستگاه های کاکائویی را نیز در این زمینه اعلام کرد ! اگر دستگاه شما در این لیست نیست ، پیشنهاد می کنیم این لانچر زیبا را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

در حال حاضر ، تعداد کمی از دستگاه های آندرویدی می توانند به کیت کت به روز رسانی گردند. اما بد نیست شما هم ظاهر این سیستم عامل را به شکلی کامل در دستگاه های قدیمی تر تجربه کنید ، بله درست متوجه شدید ! در این مطلب ، لانچر بسیار زیبای آندروید 4.4 کیت کت را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که به واسطه آن ، می توانید ظاهر دستگاه های خود را به طور کامل به محیط آندروید کیت کت تغییر شکل دهید. ساده ، ظریف و بسیار پر سرعت ! جدیدترین نسل از سیستم عامل گوگل را در این لانچر در دستگاه های آندرویدی تجربه کنید ! هوم اسکرین خود را می توانید مطابق با میل و نیاز خود سفارشی کرده و از مجموعه پک های آیکون استفاده کنید. در این لانچر ، مجموعه ای از والپیپرهای اورجینال نکسوس 5 نیز جای داده شده است که پس از فعال سازی این لانچر ، استفاده از آنان بی نظیر خواهد بود. از مهم ترین تغییرات در نسخه جدید می توان به رفع مشکل کرش کردن در تبلت ها و رفع برخی از مشکلات و اضافه شدن پایداری های کلی اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر