دانلود نرم افزار نصب آسان پکیج های Zip با ZipInstaller 5.0.3

 دانلود نرم افزار فایل های Zip 

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید فایل های Zip  را در اندروید خود مدیریت کنید؟اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های آندروید باشید ، حتما می دانید پس از روت کردن سیستم عامل ، جهت نصب رام های کاستوم ، لازم است منویی با نام ریکاوری را در دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب شدن این منو ، لازم است فایل مربوط به رام مورد نظر خود را از طریق ریکاوری منو نصب کنید ، اما در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم این سنت دیرینه را با تغییراتی جدید رو به رو کنیم ! پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

ZipInstaller نام نرم افزاری جدید و سازگار با ریکاوری های CWM + TWRP + 4EXT است و روشی جدید و مناسب برای نصب پکیج های Zip به شمار می رود. این نرم افزار یک لیست کامل از زیپ های موجود در مموری کارت برای شما آماده می کند و دستگاه شما را برای نصب از منوی ریکاوری ریبوت می کند. در واقع می توان گفت ZipInstaller راهی جدید و آسان برای انتخاب و نصب پکیج های زیپ بدون نیاز به استفاده از دکمه های Voloume بالا و پایین است. شما می توانید فرآیند نصب رام را به سادگی در این نرم افزار دنبال کنید ، برای مثال می توانید پکیج های زیپ را علامت گذاری و عملیات Wipe را نیز در آن انتخاب کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Acrobat Reader 16.1 اندروید

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید 

دانلود رایگان

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ساخت ویدیوهای زیبا از تصاویر Flipagram

 دانلود نرم افزار ساخت ویدئو برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جذاب از تصاویر و عکس های خود ویدئو های باورنکردنی بسازید و خاطرات خود را زنده سازید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و بسیار جالب Flipagram در دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 3.0 و بالاتر

لحظات خاطره انگیز را به زندگی خود وارد کنید. به کمک Flipagram می توانید با تصاویر موجود در گالری دستگاه و یا حساب کاربری اینستاگرام ، ویدیوهایی کوتاه و حرفه ای ایجاد کنید. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و با تعریف کردن یک موزیک مورد علاقه ، از ویدیوی خروجی خود لذت ببرید ، به همین سادگی ! نسخه ی اورجینال از این نرم افزار محبوب و حرفه ای ، برای مدتی محدود به صورت رایگان در مارکت آندروید قرار گرفته است و هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب آماده دریافت است. آیا شما هم به دنبال راهی برای زیباسازی و خاطره انگیز تر کردن تصاویر اینستاگرام و یا گالری دستگاه خود هستید؟ پیشنهاد ما این است که Flipagram را از دست ندهید ! شما برای آماده سازی ویدیوهای خود ، تنها باید 3 مرحله را پشت سر بگذارید. تصاویر خود را فراخوانی کنید ، در بخش ویرایشی تصاویر را آماده سازی کرده و موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید ، در آخر ویدیوی خروجی را در حساب های Instagram, Facebook, YouTube و… به اشتراک بگذارید. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اس ام اس ها با اسلاید Sliding Messagin

 دانلود نرم افزار جالب اس ام اس برای اندروید

برنامه اندروید

آیا از سیستم مدیریت Messaging همیشگی و تکراری در دستگاه های آندروید خسته شده اید؟ ما پیشنهاد می کنیم نرم افزار جالب Sliding Messaging Pro را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

هم اکنون قادر هستید سیستم پیام ها را در دستگاه های آندرویدی به شیوه ای جدید و به صورت اسلاید مدیریت کنید ! این نرم افزار بر پایه سیستم Messaging رسمی گوگل تهیه شده و قادر است دگرگونی وسیعی را در بخش پیام های دستگاه های شما ایجاد کند. از این پس برای جا به جایی میان گفتوگو ها تنها کافیست از سمت چپ صفحه نمایش به بیرون بکشید ، برای شروع یک گفتوگوی جدید ، تنها به حالت اسلاید از سمت راست نمایشگر می توانید انجام دهید ! پیام های قدیمی را با یک انتخاب ساده مدیریت کنید ، با بیش از 10 پوسته جذاب و بسیار زیبا که سیستم مدیریت پیام های شما را مطابق با میلتان تغییر ظاهر می دهد ، پشتیبانی کامل از 1300 شکلک مختلف و محبوب ، پشتیبانی کامل از Google Voice ، پنجره پاسخ سریع ، قالب های متنی آماده برای پیام های سریع ، ویژگی Multi-Window برای گلکسی نوت ، پشتیبانی از Light Flow ، امکان ارسال تصویر و گفتوگوهای گروهی ، انیمیشن های سفارشی ، ویدجت ها و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار رادیو اینترنتی – TuneIn Radio Pro 8.0

 دانلود نرم افزار ایستگاه های اینترنتی رادیو

نرم افزار های جدید برای اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید نیاز خود را رایدئو اینترنتی و جهانی در اندروید خود بر طرف کنید و از کیفیت بالای صدا لذت ببرید؟

آیا به گوش دادن ایستگاه های رادیویی علاقمند هستید؟ آیا دوست دارید اپلیکیشنی را در اختیار داشته باشید تا به کمک آن بتوانید اکثر ایستگاه های رادیویی سراسر جهان را گوش کنید؟ پیشنهاد ما این است که TuneIn Radio را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

TuneIn Radio به شما این امکان را می دهد که قادر باشید انواع برنامه های ورزشی ، گفتوگو ، اخبار و… را از سراسر کشورهای جهان به صورت زنده گوش دهید ! از 70 هزار ایستگاه رادیویی در دستگاه های خود لذت ببرید ! بیش از 2 میلیون پادکست و برنامه ها و کنسرت های رایگان از طریق اپلیکیشن TuneIn Radio در گوشی ها و تبلت های آندرویدی ! آیا پیش از این هم از این سرویس در وب سایت TuneIn.com استفاده می کردید؟ باید بگوئیم این اپلیکیشن به صورت یکپارچه با وب سایت TuneIn.com عمل می کند و با ورود به حساب کاربری ، می توانید علاقه مندی های خود را نیز مدیریت کنید.

در انتها قصد داریم به ذکر مهم ترین ویژگی نسخه حرفه ای یا Pro بپردازیم. در نسخه حرفه ای اپلیکیشن TuneIn Radio شما قادر هستید به ضبط کامل برنامه های خود بپردازید ! دیگر نگران از دست رفتن برنامه مورد علاقه تان نباشید. اگر هم اکنون امکان گوش دادن آن را ندارید ، می توانید آن را ضبط کرده و در فرصتی دیگر آن را گوش کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت صدا Music Volume EQ

 دانلود نرم افزار کاربردی رایگان

نرم افزار های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و کاربردی کیفیت صدای اندروید خود را تا حد زیادی افزایش دهید و از گوشی دادن به آهنگ ها بیشتر لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Music Volume EQ  نرم افزاری برای بهبود کيفيت صدای سيستم عامل Android و تقويت باس و تمام تنظيمات لازم براي يک صداي بهتر . با استفاده از اين نرم افزار قادر مي باشيد يک صداي دلنشين با سليقه ي خود را از تلفن همراه خود خارج کنيد . انواع صدا ها زيرو بم کم و زياد و … براي اينکه بهتر متوجه تغييرات شويد ميتوانيد از هدفون نيز استفاده نماييد.

ويژگي های نرم افزار Music Volume EQ:
* کنترل حجم صدا
* اکولايزر پنج باند
* اثر تقويت صداي باس
* اثر Virtualizer
*  نه ايستگاه از پيش تنظيم شده

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور Remote Control

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر با اندروید 

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جالب کامپیوتر خود را با موبایل و تبلت اندرویدی خود از راه دور کنترل کنید و همیشه به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید؟

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
TeamViewer for Remote Control برنامه ای کامل برای دسترسي به کامپيوتر از راه دور با استفاده از دستگاه آندرويد خود !زماني که دوستان و خانواده مشکلات کامپيوتري دارند به راحتي ميتوان از طريق اين نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنید و مشکلات آنها را رفع کنید. اين عمل بدون توجه به جايي که هستيد و زماني که در آن قرار داريد انجام مي پذيرد. همچنين با اين نرم افزار ميتوانيد کار هاي کامپيوتر خانگي خود را در هر مکان انجام دهيد . هم اکنون مي توانيد اين برنامه ي جذاب و حرفه اي را براي سیستم عامل اندرويد خود دانلود نماييد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی و مفید کوتاه ترین راه BackCountry

 دانلود نرم افزار کاربردی پیدا کردن کوتاه ترین راه به مقصد

بهترین نرم افزار ها برای اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید همواره کوتاه ترین راه و فاصله به مقصد خود را شناسایی کنید و مدت زمان سفر خود را کوتاه تر کنید؟

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
BackCountry یک برنامه ی بسیار کاربردی برای تمام افراد است.با استفاده از این برنامه در هر جای دنیا باشید میتوانید نزدیک ترین راه به مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید.
از ویژگی های قدرتمند این برنامه می توان به  نقشه هاي TOPO براي ايالات متحده و برخي کشورهاي ديگر,استفاده از ايستگاه هاي بين راه هاي GPS از فايل هاي GPX و KML، قابلیت استفاده از  مختصات با استفاده از طول / عرض، UTM، MGRS يا مرجع شبکه.اين نرم افزار قابل استفاده عموم مردم ميباشد و با آن ميتوانيد تمام مختصاتي که در آن قرار داريد را مشاهده کنيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گرافیکی عکس های هنری Photo Art

دانلود نرم افزار عکس اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار گرافیکی مفید عکس های هنری زیبا بسازید و به یک هنرمند واقعی تبدیل شوید؟فقط کافی است این برنامه را دانلود کنید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Photo Art – Color Effects 1.7.12 ايجاد عکس هاي هنري به سرعت و به راحتي! رنگ تصوير را با انگشتان خود ایجاد کنید! رنگ های سياه و سفيد عکس هاي قديمي خود را تعويض کنيد. با اين برنامه هر کسي مي تواند يک هنرمند شود!

در این برنامه گرافیکی افکت های بسیار متنوع و زیبایی برای اضافه کردن وجود دارد.از جمله این افکت ها می توان به افکت های معروف سیاه و سفید,قهوه ای , اشباه , تار,ساییده و … اشاره کرد.این برنامه را هم اکنون از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تنظیم نور صفحه نمایش Disco Light LED

 دانلود نرم افزار جدید تنظیم نور موبایل

 پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

آیا شما هم می خواهید با یک نرم افزار کاربردی برای اندروید نور صفحه نمایشگر اندروید خود را کنترل کنید و به چشم های خود آسیب کمتری بزنید؟

Disco Light LED Flashlight يکي از نرم افزار هاي کاربردي براي آندرويد در زمينه ي نور موبایل شما ميباشد که به وسيله ي آن قادر خواهيد بود بر روي صفحه ي مانيتور موبايل خود کنترل و مدیریت دقیقی داشته باشید . اين نرم افزار در واقع نور زيادي را براي شما فراهم ميسازد که شما قادر خواهيد بود به اشکال مختلف اين نور را هدايت نماييد.

* حالت نور فلش (فلش روشن / چشمک زن).
* حالت مورس متن دلخواه خود, در استفاده از کد مورس
* قابیلت بهره بری از سنسور شتاب سنج برای روشن و خاموش کردن صفحه
* حالت شبيه سازي نور پليس
* پشتيباني از ويجت (چراغ قوه / مشعل نور)

دانلود / توضیحات بیشتر