دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها ASTRO File Manager 4.6.3.4-Play

 دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها

نرم افزار برای اندروید

 

اینبار جدیدترین نسخه از نرم افزار فایل منیجر محبوب قدرتمند ASTRO File Manager را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

ASTRO File Manager فایل منیجری است با بیش از 70 میلیون دانلود از سراسر دنیا ! به کمک این فایل منیجر می توانید تمامی فایل های خود را سازماندهی کنید و به مشاهده تمامی اطلاعات خود نظیر عکس ، موزیک ، فیلم ، اسناد متنی و… بپردازید. مهم نیست اطلاعات شما در کجا باشند ، فایل های شما می توانند در فضاهایی نظیر : Phone Tablet Clouds Facebook, Dropbox, Google Drive, Box, SkyDrive – PC, Mac, Linux  باشند ! آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به دنبال فایلی در دستگاه خود بگردید که موفق به یافتن آن نشوید؟ ASTRO یکی از قدرتمند ترین ویژگی های جستوجو را در خود جای داده است ، جستوجوهای شما شامل تمامی فرمت ها و بر اساس نام ، تاریخ ، حجم و… می تواند انجام گیرد. به کمک ویژگی منحصر به فرد CLOUD HOPPING ، شما قادر هستید اطلاعات خود را از یک سیستم نگهداری اطلاعات ابری ، به سرویسی دیگر منتقل کنید ، هیچ نیازی به دانلود و آپلود مجدد نیست ، تنها با چند حرکت لمسی ساده ! امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت فایل حرفه ای Material Manager

نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها و فولدرها با Material Manager

|فایل منیجر با طراحی Material شرکت گوگل|

دانلود فایل منیجر Material Manager

جستجو در میان فایل های شخصی در دستگاه های آندرویدی یک از کارهای مهمی است که کاربران حرفه ای آن را یکی از اساسی ترین اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های آندرویدی خود می دانند. برای مثال ممکن است شما یک فایل مربوط به پروژه تحصیلی خود را در بخشی از SD Card خود کپی کرده باشید ، از آن جا که فایل هایی نظیر اسناد مایکروسافت و یا فایل های PDF در گالری تصاویر و یا… نمایش داده نمی شوند ، در پیدا کردن اینگونه فایل ها در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود با مشکل رو به رو می شوید ؛ تنها راه حل موجود ، استفاده از نرم افزاری با نام فایل منیجر و یا مدیریت فایل است که فولدربندی و فایل های موجود در حافظه داخلی و SD Card دستگاه را به همانگونه که هستند برایتان به نمایش بگذارد تا بتوانید به هرگونه که می خواهید با آنان کار کنید ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با شما هستیم در معرفی یکی از جدیدترین نرم افزارهای فایل منیجر به سبکی جدید و زیبا متناسب با جدیدترین ورژن های سیستم عامل آندروید ! ما را در معرفی تکمیلی Material Manager همراهی کنید.

 

پیش نیاز نرم افزار Material Manager 7.3.0  : آندروید 4.0.3 و بالاتر

Material Manage فایل منیجر جدیدی است با بهره گیری از آخرین تغییرات اعمال شده در آندروید 5.0 ، پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال یک فایل منیجر متناسب با فضای زیبای این نسخه از آندروید یعنی متناسب با طراحی Material شرکت گوگل هستید ، Material Manager را از دست ندهید ! Material Manager با استفاده از یک طراحی هوشمندانه دسترسی سریع تر به تمامی فولدرهای موجود در حافظه های دستگاه را فراهم می کند و امکاناتی گسترده در زمینه پشتیبانی از فرمت های فشرده ، کپی ، انتقال ، حذف و… را در اختیارتان می گذارد. دسترسی Root نیز می تواند با مراجعه به بخش Setting این اپلیکیشن فعال گردد. یکی از ویژگی های جالب نرم افزار Material Manager امکان پیش نمایش فایل های APK به همراه نام و آیکون رسمی آن هاست ، طرز استفاده از Material Manager بسیار ساده و دارای رابط کاربری User Friendly می باشد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها inKa File Manager

 دانلود نرم افزار فایل منیجر ( مدیریت فایل ها)

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی فایل منیجری قدرتمند را در اندروید خود داشته باشید و فایل های خود را مدیریت کنید.

پيش نياز : آندرويد 1.5 و بالاتر
inKa File Manager نرم افزاری برای  مديريت فايل ها براي اندرويد. INKA قادر به کپي کردن، انتقال، تغيير نام ، حذف ، باز و بسته کردن آرشيو فايل ها در سیستم عامل اندروید است. بنابراين حفظ و مديريت فايل هاي خود را آسان و بدون نياز به کامپيوتر مي شود انجام داد.محیط این برنامه از گرافیک بسیار مطلوب برخوردار است و دارای منو های مفید و کاربردی است.

ويژگي های نرم افزار inKa File Manager:
– جستجو
– حذف، تغيير نام، ارسال و باز کردن فايل ها
– برش، کپي و چسباندن
– ايجاد و استخراج آرشيوهاي زيپ

دانلود / توضیحات بیشتر