دانلود نرم افزار مرورگر جدید فایرفاکس 51.0.4 Firefox Browser

 دانلود نرم افزار فایرفاکس نسخه اندروید

نرم افزار جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

لذت وبگردی را با مرورگر فایرفاکس تجربه کنید ! نسخه رسمی مرورگر موزیلا فایرفاکس برای آندروید یک مرورگر ساده ، با قابلیت های شخصی سازی و امینیتی بسیار بالا به دستگاه های شما می آید ، Firefox با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها ، امینیت شما را در زمان وبگردی و انجام فعالیت های اینترنتی تضمین می کند. از جمله ویژگی های مرورگر فایرفاکس می توان به قابلیت جستوجو ، وبگردی و دسترسی سریع به آدرس های اینترنتی اشاره کرد ؛ فایرفاکس یکی از هوشمندترین مرورگرهای دستگاه های آندروید به حساب می آید ، از این رو که شما می توانید با انگشتان خود آدرس های اینترنتی را به سادگی و در نهایت سرعت به لیست علاق مندی های خود اضافه کنید و برای دسترسی به آنان زمان بسیار بسیار کمتری را صرف کنید. یکی از ویژگی های پرطرفدار این مرورگر ، قابلیت سینک اطلاعات مرورگر از کامپیوترهای دسکتاپ به دستگاه شماست. هم اکنون می توانید نسخه بیست و هفتم این مرورگر قدرتمند را از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت انجمن های گفت وگو Tapatalk 5.8.2

 دانلود نرم افزار اندروید انجمن ها

نرم افزار انجمن

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید انجمن های اینترنتی خودتون را به خوبی با اندروید مدیریت کنید؟

امروزه تعداد کاربران انجمن های گفت وگو و یا همان فروم ها روز به روز در حال افزایش است. جای خالی اپلیکیشنی که بتواند به طور کامل امکاناتی مدیریتی را در اختیار کاربران فروم ها قرار دهد ، به خوبی حس شده است ، این موضوعی بوده است که سازندگان Tapatalk را بر آن داشته است تا چنین اپلیکیشن فوق العاده ای را توسعه داده و در اختیار کاربران قرار دهند.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

مرور تالارهای گفتوگو در هر زبانی ، آسان تر از Tapatalk امکان ندارد ! به کمک نرم افزار Tapatalk شما می توانید به دنیایی از فروم های اینترنتی وارد شوید و در صورت در نظر داشتن انجمنی دلخواه ، نام آن را در بخش جستوجوی نرم افزار وارد کنید ، می توانید پس از یافتن انجمن های مورد علاقه خود ، به حساب کاربری خود در هر یک از آنان وارد شده و به مدیریت کامل آنان بپردازید. از جمله امکانات مدیریتی این نرم افزار میت وان به امکان ایجاد تایپیک ، ارسال پست ، ارسال عکس ، بررسی و ارسال پیغام های شخصی ، امکانات به اشتراک گذاری و… اشاره کرد. Tapatalk تنها نرم افزاری است که بیش از 60 هزار تالار گفتمان اینترنتی از آن استفاده می کنند تا کاربران بتوانند در نمای اسمارت فون و یا تبلت ، از کامل ترین امکانات وب سایت بهرمند گردند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فشار خون BloodPressureDB 5.69.0

 دانلود نرم افزار جدید محاسبه فشار خون

نرم افزار فشار خون

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر

آیا می خواهید که در اندروید خود و تنها با استفاده از یک نرم افزار جالب فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟این برنامه را دانلود کنید.
BloodPressureDB ديگر احتياج به رفتن به بيمارستان براي گرفتن فشار خون خود نداريد در اين بخش از سايت به شما نرم افزاري را معرفي مکنيم که راحتي ميتوان فشار خون خود را اندازه گيري کرد و اين کار با دقت بالايي انجام مي شود.
حالا شما با این برنامه مي توانيد فشار خون بالا یا پایین را ببینید. ضبط سريع و ساده، آسان و لذت واقعي را احساس کنيد.توسط این برنامه  مي توانيد پزشک را به خانه بياوريد.
براي استفاده از اين برنامه نياز به يک بار، ثبت نام رايگان؛ بدون هيچ اطلاعات خصوصي داريد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دوربین گوگل برای اندروید | Google Camera 2.4.025

Google Camera 2.4.025 یکی از بهترین نرم افزار های ساخته شده برای عکسبرداری است که با نام دوربین گوگل منتشر شده است.همیشه عکسهای خلاقانه و غیر معمول می تواند خاطره ساز باشد البته عکس های ساده و معمولی نیز جای خود را دارند اما تصاویر عجیب و غریب جذابیت بیشتری دارند مخصوصا در شبکه های اجتماعی. شرکت گوگل که سازنده سیستم عامل اندروید است هر از چند گاهی برنامه و بازی هایی را برای این سیستم عامل در سایت گوگل پلی منتشر می کند که همیشه هم با استقبال چشمگیری روبرو می شود، یکی از این برنامه ها Google Camera نام دارد که در زمینه عکاسی و تغییر آنی در تصاویر به شهرتی باور نکردنی دست پیدا کرده است. این برنامه همانند برنامه اصلی اندروید برای عکسبرداری است اما امکاناتی دارد که آن را از برنامه اصلی اندروید متمایز می کند برای مثال این برنامه امکانی را برای شما فراهم می کند که بتوانید به سادگی تصاویر 360 درجه بگیرید که این قابلیت تا چند وقت پیش تنها در دست شرکت نکسوس با نام Photosphere بود که اکنون گوگل نرم افزار آن را برای تمامی کاربران منتشر کرده است.

 نرم افزار دوربین گوگل برای اندروید
پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید : برنامه حرفه ای عکس و فیلم برداری

پیش نیاز: اندروید 4.1 و بالاتر

دیدن این صفحه را به شما پیشنهاد می کنیم : برنامه های کاربردی

این اپلیکیشن همانند سایر اپلیکیشن های اندرویدی شرکت گوگل کاملا رایگان است به همین دلیل این برنامه به سرعت در بین کاربران مختلف دنیا گسترش یافته است. خیلی از نرم افزار های مشابه گوگل کمرا که بصورت آنی تغیراتی را برروی عکس ها ایجاد می کند کیفیت تصویر نهایی را کاهش می دهند که خوشبختانه این موضوع در رابطه با برنامه گوگل صدق نمی کند. از دیگر ویژگی های این برنامه این است که می تواند عکس های جالبی را بیاندازد که در آن چهر شما از مرکز و وسط تصویر برجسته و در کناره ها کشیده و تار است که به نوبه ی خود خیلی خیلی جالب است، یکی دیگر از ویژگی های آن قابلیت تصاویر برداری پانوراما با کیفیتی بینظیر است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای گوشی و تبلت های اندرویدی

به دنبال بهترین نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی برای اندروید هستید؟ Video Converter یک نرم افزار قدرتمند برای دانلود شما اماده شده است!

بدون شک شما هم تاکنون با پیام های خطایی مبتنی بر پشتیبانی نکردن فرمت فیلم مورد نظرتان مواجه شده اید و یا اینکه زمان به اشتراک گذاری یک فیلم متوجه حجم بالای آن شده باشید و یا به هر دلیلی قصد تغییر فرمت فایل های ویدیویی را داشته باشید و برای این کار با مشکل روبرو شده باشید, ما به شما و هر عزیز دیگری که این مشکل را داشته باشد استفاده از اپلیکیشن Video Converter را به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند فرمت های تصویری مختلف را دریافت و آن ها را با فرمت های گوناگون ذخیره کنید. این نرم افزار طیف گسترده ای از پسوند های رایج را به یک دیگر تبدیل می کند از جمله   mp4, Avi, DVD, Flv, Wmv, Mp3, ipod, PS3, iPad را می تواند به یکدیگر تبدیل کند که در نوع خود باور کردنی نیست.

Video Converter

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

کارکرد این نرم افزار از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که در سیستم عامل اندروید نرم افزار های مبدل کارامدی وجود ندارد و یا اینکه فرمت های گسترده ای را پشتیبانی نمی کنند اما این نرم افزار تاکنون که توانسته است نیاز های خیلی از کاربران را برطرف کند و همین موضوع باعث شده است تا امتیاز و محبوبیت آن در بین کاربران گوشی های موبایل و تبلت ها افزایش چشمگیری پیدا کند. Video Converter علاوه بر تغییر فرمت می تواند اندازه و سایز فیلم ها, فریم در ثانیه, زمان شروع و پایان فیلم, نرخ بیت ها و خیلی دیگر از تنظیمات را نیز تغییر دهد که با این کار می توانید فیلم های مختلف را با ابعاد دستگاه اندرویدی خود سازگار کنید و یا اینکه حجم نهایی فایل ها را کاهش دهید. این نرم افزار اندروید کاملا رایگان است و همین موضوع یکی دیگر از عوامل انتشار سریع Video Converter در بین سایت ها و منابع معتبر گوگل از جمله سایت گوگل پلی شده است, به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که دانلود و نصب این نرم افزار کاربردی را که اکنون بصورت رایگان قابل دریافت است را از دست ندهید و با نصب آن برروی دیوایس اندرویدی خود هرگاه نیاز به تبدیل فرمت فیلم پیدا کردید, بدون مشکل آن را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید: نسخه اندرویدنرم افزار ویدئو پلیر KMPlayer

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار موزیک پلیر حرفه ای با آرایش فولدربندی

 دانلود نرم افزار موزیک پلیر Music Folder Player قدرتمند برای اندروید

نرم افزار های موزیک پلیر

آیا شما هم اکثر اوقات در هنگام پخش فایل های موسیقی ، با مشکل جستوجو و پیدا کردن فایل های خود مواجه هستید؟مشکل شما با دانلود این نرم افزار موزیک پلیر حل است! همانطور که می دانید ، پلیر پیش فرض دستگاه های آندرویدی ، موزیک ها را به حالت آرایش هنرمندان ، پلی لیست ها و… دسته بندی می کنند ، این نوع دسته بندی کاملاً مخالف با فولدر بندی های شماست ؛ اکنون قصد داریم با معرفی یک پلیر جدید ، این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم !

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

Music Folder Player آرایش دوست داشتنی و مرتب فولدر بندی شده در مموری کارت را پیش رویتان قرار می دهد ، به گونه ای که شما تصور کنید که در حال انتخاب و پخش آهنگ ها از طریق نرم افزار فایل منیجر هستید ! قابلیت های گسترده پلیر قدرتمند Music Folder Player تنها در این ویژگی خلاصه نمی شود ! این پلیر دارای 3 ویدجت مختلف برای هوم اسکرین شماست تا از این طریق بتوانید کنترل مناسب تری را بر روی قطعات در حال پخش داشته باشید ، ممکن است گاهی در حین پخش یک فایل موسیقی در یک فولدر خاص ، ناگهان از اپلیکیشن به طور کامل خارج شوید ؛ پس از آن در صورتی که مجددا وارد Music Folder Player شوید ، دقیقاً در همان فولدر قرار خواهید گرفت ، لازم به ذکر است که فایلی که در آن زمان در حال پخش بوده نیز در همان زمان به حالت Pause درآمده و از ادامه آن Resume می شود. این نرم افزار فولدر بندی ها و محتوای درون فولدرها را در حالت پیش نمایشی مناسبی برایتان به نمایش می گذارد و در حین پخش ، دکمه های کنترل موسیقی را نیز در محلی مناسب و کاربردی تعبیه کرده است. این نرم افزار دارای تعداد فروانای از تنظیمات شخصی سازی است ؛ به گونه ای که اگر در حین رانندگی و یا ورزش باشید ، دکمه های کنترل درشت تر خواهند شد تا به سادگی قابل دسترسی باشند ، همچنین اکولایزر حرفه ای آن دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها به سبک ویندوز Computer 0.34.2

 دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها در اندروید

نرم افزار های اندروید 2014

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در اندروید خود فایل ها را به سبک ویندوز مدیریت کنید .آیا دوست دارید که نمای Windows Explorer سیستم عامل های شرکت مایکروسافت را در دستگاه آندرویدیتان تجربه کنید؟ با ما در معرفی نسخه آزمایشی فایل منیجر Computer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نمای مدیریت فایل های سیستم عامل آندرویدی را همانند سیستم عامل های محبوب ویندوز XP و یا ویندوز 7 تغییر دهیم ، این فایل منیجر دارای قابلیت Open With برای تمامی فایل ها است ؛ بدین صورت که همانند این آپشن در سیستم عامل ویندوز ، می توانید فایل های مورد نظرتان را با اپلیکیشن هایی دلخواه اجرا کنید. این فایل منیجر جالب ، با قابلیت پشتیبانی از تب ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین فولدر را به صورت همزمان مدیریت کرده و اعمال کپی ، انتقال ، حذف و… را بر روی آنان انجام دهید. علاوه بر این ها ، Computer دارای یک تسک منیجر حرفه ای است که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن های در حال اجرا را می دهد که در صورت نیاز می توانید پروسس های در حال اجرا را مدیریت کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نمایش انواع تصاویر با فرمت های PNG ، JPG ، BMP ، GIF – نمایش انواع ویدیوها با فرمت های MP4 ، MKV ، WMV و فرمت های رایج صوتی است. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اسکن سریع بارکد و کدهای QR با Barcode

 دانلود نرم افزار بارکد خوان اندروید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی بارکدها و کد های QR  را به آسانی اسکن کنید؟یکی از روش های مرسوم جهت دانلود اپلیکیشن های آندرویدی ، استفاده از QR Code است ، بدین طریق که شما توسط یک نرم افزار واسطه ، با دوربین دستگاه خود اقدام به خواندن محتویات کد می کنید و دانلود اپلیکیشن مورد نظر بدون هیچ دردسری و در سریع ترین زمان ممکن در دستگاهتان آغاز می شود. در این مطلب از سایت نیو فور آندرویدی ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بارکدخوان و اسکنرهای QR را برای شما کاربران دیوایس های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

آخرین آپدیت از این نرم افزار که با قیمت 4.99 دلار عرضه میشد ، به قیمت 1.99 دلار تخفیف خورده است ، اما هم اکنون می توانید آن را به صورت کاملاً رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید ! سریع ترین و کاربرپسند ترین اسکنر بارکدها و کدهای QR هم اکنون در دسترس است ، اگر مدت هاست به دنبال قدرتمندترین اسکنر داخلی برای دستگاه آندرویدی خود می گردید ، Scan – QR and Barcode Reader بهترین گزینه است ! این نرم افزار سریع و کاملا قابل اعتماد است ، حتی می توان 6 ستاره امتیاز را به طور کامل به آن داد ! نسخه حرفه ای (بدون تبلیغات) ، طراحی بسیار زیبا و حتی اسکن کدهای تار که انتظار اسکن موفقیت آمیز آنان را نخواهید داشت ! طرز استفاده از این ابزار بسیار ساده است ، پس از نصب آن را اجرا کنید و شروع به اسکن کدهای مورد نظر کنید ، نیازی به فشردن هیچ دکمه ای نیست ! اسکن به صورت خودکار اطلاعات بارکد یا کد QR را استخراج می کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار یادداشت های حرفه ای Note 4.2020.01

دانلود نرم افزار یادداشت گذاری در اندروید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید یادداشت های خود را در محیطی حرفه ای تر و جذاب تر نگهداری و مدیریت کنید ! آیا از اپلیکیشن پیشفرض Notes با قابلیت های محدود آن خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Note همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 4.1 و بالاتر

ویرایش حرفه ای متون ، ویرایش حرفه ای پاراگراف ها و حتی فونت ها ! مدیریت حرفه ای متون در دستگاه های آندرویدی با امکاناتی نظیر اضافه کردن شکل و حتی دفترچه ی تلفن شما ! Note نام اپلیکیشن کوچک و همه کاره ای است که به شما امکان ویرایش حرفه ای انواع متون مورد نظرتان را با قابلیت هایی گسترده می دهد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار ، می توان به قابلیت ثبت نوشته ها با دست خط اشاره کرد ! ممکن است نوشته ای که در حال تایپ آن می باشید ، در مکان ، زمان و یا آب و هوایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد ، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید لحظات ، مکان ها و یا حتی وضع آب و هوا را به صورت مستقیم در نوشته ی خود درج کنید. در انتها می توانید این لحظات خاطره انگیز خود را به سادگی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بک آپ گیری آسان Ease Backup 1.04

 دانلود نرم افزار بک اپ گیری کامل

نرم افزار های اندروید

 

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزاری جدید در زمینه بک آپ گیری از اطلاعات دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Ease Backup یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه بک آپ گیری و سینک اطلاعات دستگاه های آندرویدی است. این نرم افزار با ابزارهایی قدرتمند و ساده ، به شما این امکان را می دهد که از انواع اطلاعات موجود در دستگاه هایتان نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده و در زمان های آنیده از آنان بهرمند شوید. این نرم افزار با امنیت بسیار بالای خود ، به شما این امکان را می دهد که اطلاعات پشتیبان گرفته شده را با سایر دستگاه ها به سادگی سینک کنید. این نرم افزار قادر است بک آپ های شما را در مموری کارت و یا فضای ابری ذخیره سازی کند ، این نرم افزار با ظاهر کابر پسند و ساده ای که دارد ف تنها با انتخاب چندین گزینه ساده امکان پشتیبان گیری از انواع داده ها را برایتان فراهم می کند.

از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

پشتیبان گیری از اپلیکیشن ها در قالب فایل های APK ، پشتیبان گیری از دفترچه تلفت به همراه تصاویر آنان ، پشتیبان گیری از پیامک ها ، پشتیبانی گیری از MMS ها ، پشتیبان گیری از گزارشات تماس و بوک مارک ها ، پشتیبان گیری از تنظیمات فعلی دستگاه و حتی رینگتون ها و والپیپرها ، پشتیبان گیری از پسورد WiFi و حتی ویدجت های شما !

نکته : کاربران دستگاه های روت شده ، اگر در بک آپ گیری با مشکل مواجه شدید ، نسخه SuperUser دستگاه را بروز رسانی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2