دانلود نرم افزار بک اپ گیری و ریستور کردن AppMonster

دانلود اپلیکیشن منیجر حرفه ای آندروید برای بک اپ گیری و ریستور بک اپ ها

نرم افزار اندروید

با دانلود نرم افزار بک اپ برای اندروید خود موافقید؟با دانلود این برنامه می توانید از فایل های خود بک در اندروید بک اپ بگیرید و در مواقع نیاز ریستور کنید. معمولاً تنظیمات پیکربندی اپلیکیشن های نصب شده در بخش Setting دیوایس های آندروید ، امکانات محدودی در اختیار کاربران قرار می گیرد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم این بخش را تا حد بسیاری گسترش دهیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

AppMonster Pro Backup Restore v3.4.2 نام یک اپلیکیشن منیجر حرفه ای برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی است که به کمک آن ، قابلیت هایی نظیر بک آپ گیری APK ، بازگردانی نرم افزارها و مدیریت حرفه ای آنان میسر می باشد. به کمک AppMonster می توانید عملیات کاربردی ای را در امر مدیریت اپلیکیشن ها نظیر بک آپ گیری دسته جمعی ، برگرداندن دسته جمعی ، پاک سازی ، نصب از کارت حافظه و … در اختیار بگیرید. به کمک AppMonster ، می توانید اپلیکیشن های مربوط به اسمارت فون قدیمی خود را با چند حرکت ساده به دستگاه جدید خود منتقل کنید ، همچنین این نرم افزار یک ابزار کاربردی قبل و بعد از فلش کردن دستگاه های شما به حساب می آید. این اپلیکیشن در حالت پیش فرض نیاز یبه روت بودن دستگاه ندارد ، اما در صورتی که دستگاه خود را روت کنید ، امکانات بیشتر و کاربردی تری در اختیارتان قرار می گیرد. به کمک ویژگی Local Share ، اپلیکیشن های بک آپ گرفته شده در شبکه بی سیم به اشتراک گذاشته می شوند ، این فضا با فضای ابری متفاوت است ؛ تنها کاربران متصل به این شبکه می توانند از اطلاعات به اشتراک گذاری شده استفاده نمایند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بک آپ و ریستور اپلیکیشن های آندرویدی

 دانلود نرم افزار مخصوص بک اپ گیری در اندروید

نرم افزارهای اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید برای اندروید همیشه بتوانید از تمام فایل های خود بک اپ بگیرید و در مواقع نیاز ریستور کنید؟آیا تغییر رام اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی ، برای شما هم یک عمل سخت و زمان بر است؟ معمولاً تغییر رام دستگاه های آندرویدی زمان زیادی را از کاربر نمی گیرد ، در واقع بیشترین زمان را نصب مجدد اپلیکیشن های حذف شده می برند ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت رفع همیشگی این مشکل آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

App Backup & Restore نام ابزاری است مناسب جهت بک آپ گیری و ریستور کردن بک آپ های اپلیکیشن های APK ؛ از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بک آپ گیری اپلیکیشن ها در مموری کارت ، بک آپ گیری لینک های مارکت برای اپلیکیشن های محافظت شده ، بازگرداندن اپلیکیشن ها از مموری کارت ، بک آپ گیری و ریستور کردن به صورت دسته جمعی ، حذف سریع ، مرتب کردن اپلیکیشن ها بر اساس نام ، زمان نصب و حجم ، نمایش وضعیت حافظه ، بک آپ گیری خودکار در زمان نصب ، پشتیبانی از App2SD

نکته : App Backup & Restore از دیتاهای اپلیکیشن ها پشتیبان گیری نمی کند ، تنها APK ها بک آپ گیری خواهند شد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بک آپ گیری قدرتمند از اطلاعات با My Backup

 دانلود نرم افزار بک اپ گیری برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و البته ضروری از فایل ها,عکس ها,موزیک ها و … بک اپ تهیه کنید و دیگر نگران اطلاعات خود نباشید؟پشتیبان گیری از اطلاعات ، امری مهم در تمامی دستگاه ها به شمار می آید. مهم نیست شما کاربر کدام دستگاه یا کدام سیستم عامل هستید ، بهتر است برای روز مبادا ، همیشه از اطلاعات مه و حیاتی خود نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده باشید تا بتوانید در مواقع لزوم از آنان بهرمند شوید. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران سیستم عامل آندروید را با یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در این زمینه آشنا سازیم !

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

MyBackup Pro اسان ترین روش برای بک آپ گیری از اطلاعات شما در دستگاه های آندرویدی است. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا از تمامی اطلاعات موجود در دستگاه های خود ، نسخه هایی پشتیبان تهیه کنید. به کمک این نرم افزار میتوانید از انواع اطلاعات خود نظیر Applications, Photos, Music, Videos, Contacts, Call log, Browser Bookmarks, SMS, MMS, Calendar, System Settings, Home Screens, Alarms, Dictionary, Music Playlists, APNs در مموری کارت و یا فضاهای ابری ، نسخه های پشتیبان خود را نگهداری کنید. در صورتی که شما دستگاه آندرویدی خود را تعویض هم بکنید ، به سادگی می توانید با نصب این نرم افزار در دستگاه جدید ، به راحتی بک آپ دستگاه قبلی را بازگردانید. My Backup Pro در حال حاضر بیش از 3 میلیون کاربر دارد و یکی از آسان ترین و سریع ترین و امن ترین روش ها برای تهیه نسخه های بک آپ و بازگردانی آنان به حساب می آید. این نرم افزار می تواند از APK ها و دیتاهای آنان نیز برایتان نسخه هایی پشتیبان را تهیه کند. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تهیه نسخه های پشتیبان از پیامک ها

 دانلود نرم افزار بک اپ اس ام اس ها

نرم افزار های اس ام اس اندروید

 آیا شما هم پیامک هایی دارید که برایتان اهمیت فراوانی دارند و می خواهید با دانلود نرم افزار مفید همیشه از ان ها بک اپ داشته باشید؟ آیا همیشه از حذف شدن آنان هراس دارید؟ ما راه حل مناسبی برایتان در نظر گرفته ایم.

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری قدرتمند در زمینه پشتیبان گیری ساده از پیامک ها آشنا سازیم. این نرم افزار قادر است از پیامک های شما در قالب فایل های XML نسخه های پشتیبان تهیه کند. آیا نگران هستید که پیامک های شما قبل از بک آپ گیری به صورت تصادفی حذف شوند؟ SMS Backup & Restore Pro یک نرم افزار قابل برنامه ریزی برای پشتیبان گیری دز مان های تعیین شده است ، بنابراین دیگر هیچ نیازی به انجام بک آپ های دستی نیست ! متناسب با نسخه ی آندروید دستگاه شما ، می توانید بک آپ ها را به سایر دستگاه های خود نیز منتقل کنید ، لازم به ذکر است که شما حتی می توانید تنها از گفتوگوهای مورد نظر خود بک آپ گیری نمایید ، جهت امنیت بیشتر می توانید به صورت مستقیم ، بک آپ آماده شده را به آدرس ایمیل خود ارسال کنید. علاوه بر این ها ، قادر هستید بک آپ ها را در فضاهای ابری نظیر Dropbox & Google Drive نیز آپلود کنید. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بک آپ گیری آسان Ease Backup 1.04

 دانلود نرم افزار بک اپ گیری کامل

نرم افزار های اندروید

 

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزاری جدید در زمینه بک آپ گیری از اطلاعات دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Ease Backup یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه بک آپ گیری و سینک اطلاعات دستگاه های آندرویدی است. این نرم افزار با ابزارهایی قدرتمند و ساده ، به شما این امکان را می دهد که از انواع اطلاعات موجود در دستگاه هایتان نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده و در زمان های آنیده از آنان بهرمند شوید. این نرم افزار با امنیت بسیار بالای خود ، به شما این امکان را می دهد که اطلاعات پشتیبان گرفته شده را با سایر دستگاه ها به سادگی سینک کنید. این نرم افزار قادر است بک آپ های شما را در مموری کارت و یا فضای ابری ذخیره سازی کند ، این نرم افزار با ظاهر کابر پسند و ساده ای که دارد ف تنها با انتخاب چندین گزینه ساده امکان پشتیبان گیری از انواع داده ها را برایتان فراهم می کند.

از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

پشتیبان گیری از اپلیکیشن ها در قالب فایل های APK ، پشتیبان گیری از دفترچه تلفت به همراه تصاویر آنان ، پشتیبان گیری از پیامک ها ، پشتیبانی گیری از MMS ها ، پشتیبان گیری از گزارشات تماس و بوک مارک ها ، پشتیبان گیری از تنظیمات فعلی دستگاه و حتی رینگتون ها و والپیپرها ، پشتیبان گیری از پسورد WiFi و حتی ویدجت های شما !

نکته : کاربران دستگاه های روت شده ، اگر در بک آپ گیری با مشکل مواجه شدید ، نسخه SuperUser دستگاه را بروز رسانی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر