دانلود تم گرافیکی بسیار زیبای Null Core برای تلگرام

دانلود تم Null Core برای تلگرام نسخه دسکتاپ

Null Core بی شک یکی از زیباترین تم های ساخته شده برای تلگرام دسکتاپ است که برای شما کاربران عزیز وبسایت نیو فور اندروید اماده ی دانلود کرده ایم.همان طور که می دانید تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین ایرانیان است که نسخه ی دسکتاپ ان نیز طرفداران بسیاری دارد.با دانلود این تم می توانید محیط یکنواخت تلگرام را از بین ببرید و گرافیکی زیبا را در مقابل چشمان خود به وجود بیاورید.در عکس زیر نیز می توانید دمویی از این پوسته را ببینید.برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

تم تلگرام

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود تم بسیار سبک و ساده تلگرام من

دانلود تم تلگرام بسیار زیبا iTelegram-v2.2

برای اولین بار در بین سایت های ایرانی

اگر به دنبال یک تم سبک و ساده و در عین حال شیک و زیبا هستید تم تلگرام من می تواند انتخاب مناسبی باشد.این تم 4 کیلوبایتی از رنگ بندی بسیار ساده ای بهره می برد.در کس زیر می توانید دمویی از این پوسته را ببینید.برای دانلود و اموزش نصب پوسته نیز می توانید به ادامه ی مطلب بروید.

تم تلگرام من

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود تم تلگرام جذاب و دیدنی با نام حالت ناشناس

 

تم برای تلگرام دسکتاپ با نام Incognito v2

برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان

حالت ناشناس نام یکی از تم های زیبا و گرافیکی برای تلگرام نسخه دسکتاپ ( کامپیوتر,پی سی,لپ تاپ)است که با لینک مستقیم و با حجم بسیار کم و نصب اسان می توانید دانلود کنید و نهایت لذت را ببرید.در عکس زیر هم می توانید یک دمو از این تم جذاب و دیدنی را ببینید.

تم تلگرام حالت ناشناس

آموزش نصب تم در تلگرام دسکتاپ (کامپیوتر):

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود تم جالب تلگرام با نام ادای احترام به سگ

تم زیبا و جالب تلگرام نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) با نام Gabe The Dog Tribute

برای اولین بار در بین سایت های فارسی اندروید

 ادای احترام به سگ نام یک تم بسیار زیبا و دوست داشتنی برای تلگرام است که با حجم کم می توانید با لینک مستقیم از وبسایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.این تم از رنگ های اصلی سفید و سیاه و رنگ هایی که در بین این دو رنگ قرار دارد مثل خاکستری بیشتر استفاده شده است.در تصویر زیر هم می توانید نمایی از این تم را ببیند.برای دانلود و اموزش نصب به ادامه ی مطلب بروید.

تم تلگرام

آموزش نصب تم در تلگرام دسکتاپ (کامپیوتر):

دانلود / توضیحات بیشتر

تم نارنجی سیاه برای تلگرام دسکتاپ DarkOrange_v3.01

دانلود تم DarkOrange_v3.01 برای تلگرام نسخه دسکتاپ یا کامپیوتر

برای اولین بار بین سایت های ایرانی

در ادامه ی معرفی تم های تلگرام دسکتاپ با شما همراه هستیم با معری تم نارنجی سیاه ورژن سوم با نام DarkOrange_v3.01.این تم بسیار زیبا همان طور که از نامش پیدا است از دو رنگ اصلی نارنجی و سیاه تشکیل شده است.امیدواریم از دانلود این تم نهایت لذت را ببیرد.

دانلود تم

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود تم بسیار زیبای VioletSpace برای تلگرام دسکتاپ

تم فوق العاده زیبای VioletSpace برای تلگرام دسکتاپ (کامپیوتر و لپ تاپ)

برای اولین بار در بین سایت های فارسی اندروید

همان طور که می دانید در ورژن جدید تلگرام دسکتاپ این قابلیت اضاففه شده است که می توانید به اسانی تم های بسیار زیبا و متنوع بر روی ان نصب کنید.این بار با یکی از زیبا ترین این تم ها با نام VioletSpace یا فضای بنفش در خدمت شما هستیم.همان طور که در عکس هم می بینید VioletSpace دارای گرافیک بسیار زیبایی است و می تواند تنوع جدیدی را برای شما در این مسنجر به وجود بیاورد.

تم تلگرام دسکتاپ

آموزش نصب تم در تلگرام دسکتاپ (کامپیوتر):

دانلود / توضیحات بیشتر