دانلود نسخه فایت بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Fight 1.5.0

Angry Birds Fight

بازی نسخه Angry Birds Fight از بازی پرندگان خشمگین آشنایی دارید؟همانطور که اطلاع دارید یکی از پر طرفدار ترین بازی هایی که توانسته در اوایل زمان فراگیر شدن سیستم عامل اندروید جای خود را در سرتاسر جهان باز کند و علاقمندان زیادی از بازی های تلفن همراه را به سادگی به خود جذب کند بازی زیبای Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین بود این بازی زیبا که توسط کمپانی بازی سازی Rovio Entertainment Ltd طراحی و ساخته شد به حدی همه گیر شد که به سادگی نام کمپانی سازنده آن در بین بزرگترین بازی سازان جهان قرار گرفت و به همین علت تا کنون چندین نسخه متفاوت از این بازی جذاب ارائه شده است که هر یک از این نسخه ها نیز همیشه توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب نمایند.هم اکنون می توانید بازی پرندگان خشمگین نسخه فایت را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

چندی پیش شاهد ارائه بازی زیبای Angry Birds Stella POP از سوی همین کمپانی بودیم که در سبک بازی های پازلی طراحی و ساخته شده بود که بعد گذشته مدتی کوتاه توسط میلیون ها نفر در سرتاسر جهان دریافت و استفاده شد. هم اکنون نیز بازی جدیدی در سبک بازی های پازلی از سوی شرکت Rovio Entertainment Ltd وارد بازار شده است که می توان با یک بار انجام دادن آن نیز به جرات گفت که این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های ساخته شده توسط این کمپانی می باشد. در این بازی زیبا که دارای نام Angry Birds Fight می باشد شما یکی از بهترین بازی های آنلاین را تجربه خواهید کرد. شما در این بازی هیجان انگیز باید با دیگر کاربران در سرتاسر جهان به انجام مبارزه بپردازید و به این ترتیب با افزایش قدرت خود دشمنانتان که می توانند کاربرانی از هر جای جهان باشند را شکست داده و با این کار رتبه خود را بالاتر ببرید و در جدولی که به صورت جهانی از تمام شرکت کنندگان در ابن بازی جذاب و هیجان انگیز ساخته شده است جایگاه بهتری بدست بیاورید. حالا شما باید برای پیروزی در مبارزه هایی که در پیش رویتان قرار داده شده است پرندگان خود را با استفاده از بهترین سلاح ها و همچنین مقاوم ترین زره ها تجهیز نمایید تا بتوانید در مقابل رقیبان پیروز شده و بالاترین امتیازات را کسب نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قهرمان مزرعه برای آندروید Farm Heroes Saga 2.13.9

Farm Heroes Saga 2.13.9 نام بازی است که با دانلود ان برای اندروید می توانید مدتت ها سرگرم شوید.بازی قهرمان مزرعه تجربه ای متفاوت برای شما!با شما هستیم در معرفی یک بازی جدید و اعتیادآور در سبک بازی محبوب Candy Crush Saga ، جالب است بدانید این بازی فوق العاده پرطرفدار نیز از سوی استودیوی طراحی بازی Candy Crush Saga با نام Farm Heroes Saga عرضه شده است. در بازی محبوب قهرمان مزرعه ، سروکار شما با میوه های خوشمزه و رنگی است ، همان شیوه ی دوست داشتنی بازی محبوب کندی کراش را که در آنجا با آب نبات های رنگی سروکار داشتید را در بازی Farm Heroes Saga با میوه در پیش بگیرید. با آغاز بازی و افزایش توانمندی و مهارت در جلوی مشکل Rancid the Raccoon بایستید و از خراب شدن میوه های این مزرعه جلوگیری کنید.

بازی قهرمان مزرعه اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Farm Heroes Saga 2.1.13.9 یک بازی کاملاً رایگان است که در صورت تمایل می توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ، تمامی مراحل آن را بازی کنید ، میوه های مختلف را جمع آوری کنید و پیش از آن که مقدار حرکات به پایان برسند برنده مراحل شوید ؛ یک بازی سرگرم کننده و اسان با امکان انجام رقابت های آنلاین و به اشتراک گذرای رکوردها ، دارای جوایز و قدرت های ویژه برای جمع آوری

در طی انجام هزاران مرحله از بازی Farm Heroes Saga ، با میوه ها و سبزیجاتی نظیر توت فرنگی ، پیاز ، هویج و… سر و کار دارید که با کمک متد سنتی بازی Candy Crush Saga ، می توانید قهرمان مزرعه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی چه کسی مرا دزدید؟ Who Stole Me? 1.1.1

بازی چه کسی مرا دزدید را برای اندروید دانلود کنید تا با یک بازی متفاوت برای اندروید اشنا شوید.برای این ساعت از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و رنگارنگ در خدمت شما کاربران هستیم. شخصی من و دوستان من را در حباب های رنگی زندانی کرده و شخص پلیر این بازی ، بایست با بازی با رنگ ها ، آنان را حذف کرده و ما را نجات دهد ! همواره بازی های کودکانه با محیطی رنگارنگ طرفدارهای خاص خود را داشته اند ؛ باید به این نکته توجه داشت بازی های پرطرفدار و زیبا ، تنها بازی هایی نیستند که دارای گرافیک های فوق العاده بالا و حجمی هایی بسیار زیاد هستند ، ممکن است عده ای از کاربران اینگونه سبک بازی ها را پسند نکنند ؛ Who Stole Me نام بازی جدیدی است با محیطی رنگارنگ و شاد که به احتمال فراوان کودکان و دختران بسیار زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

بازی اندروید چه کسی مرا دزدید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

یادگیری این بازی بسیار ساده و سریع صورت می گیرد ، اما برای حرفه ای شدن باید دقت و زمان بیشتری را صرف کنید. این بازی با محیطی رنگارنگ و گرافیک مدرن ، اشیاء بسیار جالب و دوست داشتنی ای را در خود جای داده است. یکی از قابلیت های جالب این بازی امکان رقابت با دوستان در شبکه اجتماعی فیسبوک است ؛ بنابراین با انجام این بازی به شکل آنلاین ، می توانید رکوردهای دوستان خود را نیز مشاهده کرده و رکوردهای جدید خود را به ثبت برسانید. در نسخه جدید بازی Who Stole Me ، شاهد اضافه شدن 50 مرحله جدید و بسیار جذاب هستیم که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید Candy’s Home 1.0

دانلود بازی کودکانه جدید برای اندروید

دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید

اگر شما هم از طرفداران و دوست داران بازی های کودکانه هستید ما به شما دانلود بازی Candy’s Home 1.0 را پیشنهاد می کنیم. در بازی خانه آبنباتی شما مدیریت و کنترل یک خانه بزرگ آبنباتی را برعهده خواهید گرفت که البته هدایت تمام کار ها با هم یک سختی خاص را به بازی افزوده است. شما باید خانه را مرتب کنید، غذا تهیه کنید، هر وسایل را در مکان مناسبش قرار دهید، به باغ رسیدگی کنید، خانه را تمیز کنید و خیلی دیگر از کار ها که باید در هر خانه ای انجام داد. بازی Candy’s Home دارای شخصیت های متفاوت و متنوعی می باشد از جمله دختر کوچولو و حتی نقش های وحشتناکی مثل زامبی یا دیو، به هرحال این شخصیت های متنوع یک حس و حال جدید را به بازی بخشیده است.

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

آنچه که در نگاه اول توجه کاربر را به خود جلب می کند گرافیک خاص این بازی است که با تصاویر رنگارنگ و شاد توجه هرکسی را به خود جلب می کند و در واقع همین گرافیک است که این ماهیت جذاب و کودکانه را به بازی می بخشد. بازی Candy’s Home بگونه ای طراحی و ساخته شده است که در تا پایان بازی شما احساس خستگی و یکنواختی نخواهید کرد زیرا شما با مراحل مختلف و متنوعی که بیش تر از 20 عدد هستند و همچنین محیط هایی که بازی در آن انجام می شوند بسیار گوناگون هستند و از همه مهم تر اینکه 8 شخصیت مختلف در خانه آبنباتی ایفای نقش می کنند که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند و زمانی که تمام این ویژگی ها را در کنار یکدیگر قرار می دهیم شاهد یک بازی کالا جذاب و دوست داشتنی به نام Candy’s Home خواهیم شد. برخلاف سایر بازی های مدیریتی مشابه که در آن ها کار ها و وظایف ساده و از قبل مشخص شده ای به کاربر اعمال می شود، در این بازی کار های بسیار متنوعی به شما سپرده می شود از تهیه غذا تا رسیدگی به چمن های باغ، که البته برخی از آن ها به شکل های مختلفی نیز قابل انجام هستند از جمله پختن غذا.

به این سبک بازی علاقه دارید؟ از صفحه ی اختصاصی سایت ما با نام دانلود بازی های کودکانه دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه پول بی نهایت بازی پو ورژن Pou 1.4.67

به ورژن جدید Pou 1.4.67 آپدیت شد

بازی پو به عنوان یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های آندروید به حساب می آید که بر خلاف حجم کمی که دارد، اما بسیار محبوب واقع شده است و تاکنون بیش از صد میلیون بار از وب سایت گوگلی پلی دانلود شده است. Pou 1.4.67 در بین کاربران نیز به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و کاربران بسیار زیادی آن را بر روی گوشی شان نصب دارند. بازی پو شاید کمی بچگانه و ساده به نظر برسد اما بعد از این که آن را نصب کردید حتما متوجه خواهید شد که POU یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. پو نام شخصیتی کارتونی است که در این بازی قرار دارد. شما باید از پو همانند یک حیوان خانگی نگهداری کنید. این نگهداری ها شامل حمام دادن، تمیز کردن، سرگرم کردن، غذا دادن و … خواهد بود که باید هر زمان مناسب به هرکدام از انها برسید. چرا که اگر کاری را در زمان مناسب انجام ندهید باعث افسردگی پو خواهد شد اما اگر کارها را در زمان صحیح و مناسب انجام دهید پو همیشه خوشحال خواهد بود. شما با مراقبت از پو سکه به دست خواهید اورد.این بار با نیو فور اندروید نسخه اندروید و کامپیوتر بازی پو را دانلود کنید!این ورژن از بازی نسخه پول بی نهایت است و می توانید هر چیزی که می خواهید را برای پو خریداری کنید.

Pou 1.4.56

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر + ویندوز برای کامپیوتر

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گارفیلد برای انیمیشن دوست ها Garfield 1.2

 دانلود بازی کارتون گارفیلد

 

به یاد انیمیشن دوست داشتنی گارفیلد گوشی اندروید خود را شادتر از همیشه کنید و با دانلود رایگان بهترین ها را برای خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

مانند همیشه ، نقش دوست داشتنی این بازی ، عاشق خواب است ! اما این گربه ی دوست داشتنی و چاق ، با خواب خود هیجان ها و ماجراجوئی های بسیاری را به وجود می آورد !

در خواب گارفیلد ، او می تواند پرواز کند ، برای کنترل پرواز گارفیلد لازم است دستگاه خود را حرکت دهید ، از موانع دوری کرده و دشمنان قرار گرفته از مسیر را از پیش رو بردارید و مراحل را پیش ببرید. برای کمک به گارفیلد ، در مسیر سکه ها و خوراکی ها را جمع آوری کنید. با جمع آوری ابزارهای موجود در مسیر ، می توانید توانایی های جدیدی را به گارفیلد بیفزایید. حرکت به این جهان رنگارنگ برای بسیاری از کاربران لذت بخش خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کودکانه مزرعه داری Tractor: Skills competition

 دانلود بازی مزرعه داری اندروید

بازی اندروید مزرغه

 آیا می خواهید در اندروید  و با دانلود بازی کودکانه و بسیار زیبای مزرعه داری تجربه ی یک کشاوری و باغبانی متفاوت را در اندروید خود داشته باشید؟

پيش نياز آندرويد 4,0 و بالاتر
Tractor: Skills competition1.8 بازي مزرعه داري و تراکتور سواري يک بازي منحصر بفرد و بسيار جذاب است. شما بايد در اطراف مزرعه به وسيله ي تراکتور به کسب امتياز بپردازيد . در اين بازي شما ماموريت نگه داري مزرعه در يک محوطه را داريد که کسي به آن آسيب نرساند و اين کار را به وسيله ي يک تراکتور انجام می دهید..
 ويژگي هاي بازي Tractor: Skills competition:
– محیط گرافیکی 3d در محیط شاد مناسب برای کودکان و بزرگ سالان
– 3 تراکتور مختلف
– وسيله نقليه پيشرفته و فيزيک قوی
– جلوه هاي صوتي با کيفيت بالا

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فانتزی پنگوئن Penguin Run 1.1.1

دانلود جذاب و فانتزی پنگوئن 2013

دانلود بازی پنگوئن Penguin Run 1.1.1

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Penguin Run 1.1.1 بازي با سبک جديد براي تلفن هاي همراه با سيستم عمل آندرويد ميباشد . در اين بازي شما نقش يک پنگوئن قهرمان يا کاپيتان پنگوئن را بر عهده داريد که در قطب و در يخبندان وظيفه ي نجات شکاران از دست شکارچيان و حيوانات درنده را داريد . پنگوئني در دام و در قفسي گرفتار شده است شما بايد آن را در سراشيبي به پايين بياندازيد تا قفس باز شود اما اين کار راحت نيست زيرا خرس قطبي به دنبال شماست و قصد شکار شما را دارد . آيا با امکاناتي که داريد ميتوانيد جان سالم به در کنيد و حيوانات را نجات دهيد.

هم اکنون می توانید این بازی را برای تبلت و موبایل اندرویدی خودتان به طور رایگان دانلودکنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی انگری بردز Angry Birds Seasons v3.2.0

 دانلود بازی انگری بردز جدید

Angry Birds Seasons v3.2.0

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
بازي معروف Angry Birds Seasons v3.2.0 که هوادارن زيادي دارد.
پرندگان خشمگين، گيم پلي بهتري را نشان ميدهند  سال جديد را، پرندگان در تمام دنيا جشن مي گيرند! بازي که با بيش از 300 سطح ساخته شده است ، کشف راز تخم مرغ طلايي در دستان شماست.
اگر شما مشتاق پرنده slinger که از بهترين پرندگان ميباشد هستيد بايد امتيازات زيادي به دست آوريد تا بتوانيد آن را خريداري کنيد. اين بهترين راه براي پيروزي شما ميباشد.
با بيش از 1 ميليارد بازديد، پرندگان عصباني محبوب ترين بازي در تمام دوران است. به پديده جهاني بپيونديد!

دانلود / توضیحات بیشتر