دانلود بازی Garfields Escape 1.0.5 با نام فرار گارفیلد

بازی گارفیلد را دوست دارید برای اندروید دانلود کنید؟گارفیلد نام گربه ای کارتونی و بامزه می باشد که در ابتدا داستان های این گربه بامزه جیم دیویس در روزنامه منتشر میشد. که توانست بعد از گذشت مدتی محبوبیت زیادی را برای خود بدست بیاورد و طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. به همین علت نیز تصمیم بر آن گرفته شد که یک فیلم با موضوع همین سگ و دوستش اودی ساخته بشود که با انتشار آن شهرت این گربه و سگ بصورت جهانی در آمد تا جایی که اکنون کمتر کسی است که نام گارفیلد را نشنیده باشد. تا کنون بازی های زیادی در ورد کامپیوتر برای دستگاه های مختلف با عنواع سیستم عامل ها ساخته شده است که به علت معروفیت این شخصیت بازی هایی نیز که با این موضوع ساخته می شوند به سادگی می تونند محبوبیت کسب نمایند.هم اکنون می توانید این بازی را برای اندروید دانلود کتید و لذت ببرید.

بازی جذاب گارفیلد
از سایر بازی های کم حجم اندروید نیز دیدن کنید
پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر
پیشنهاد خاص : بازی بانی خرگوشه
Garfield’s Escape نام بازی بسیار زیبایی می باشد که داستان آن از این قرار است که گربه بازی گوشی به نام گارفیلد برای انجام نظافت خود دست به ساخت یک ربات هوشمند می زند اما قافل از اینکه این رتاب برای انجام کار خود دست به هر کاری می زند و حتی قصد آسیب رساندن به شما را دارد. در این بازی زیبا گافیلد به همراه دوست اودی می باشد و حالی کاری که باید انجام بدهید این است که هر چقدر که می توانید بدوید و از دست این ربات خطرناک فرار کنید. البته نباید فراموش کنید که در هنگام فرار موانع زیادی پیش روی شما قرار گرفته شده است که که می تواند راهتان را سد کنند و کاری کنند که به دست این ربات بی افتید. بازی زیبای گارفیلد Garfield’s Escape از گرافیک قانع کننده ای نسبت به حجمش بهره می برد به گونه ای که شما از انجام آن برای مدت طولانی خسته نخواهید شد و همچنین گیم پلی آن که در سبک دیگر بازی های دویدنی است می تواند برایتان آشنا بنظر برسد که با وجود 15 مرحله مختلف که بصورت داستانی به هم پیوسته می باشند می تواند بازی فانتزی Garfield’s Escape را به یک گزینه مناسب برای پر کردن اوقات فراغتتان در کنار دوستان تبدیل نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی نبرد هوایی کره شمالی GS-III Heroes of the MIG Alley

دانلود بازی جذاب نبرد هوایی با هواپیما برای اندروید

نبرد سنگین میان کرده شمالی و نیروهای سازمان ملل آغاز شده که این جنگ نیز به آسمان ها کشیده شده است. به گونه ای که بجز دود غلیظ و مه چیز دیگری در آسمان دیده نمی شود. هواپیماهای جنگی با انجام مانور های مختلف در آسمان دشمن را شگفت زده کده و به مواضع آن ها حمله می کنند و به این ترتیب یکی پس از دیگری هواپیماهای جنگی از آسمان به زمین و دریا سقوط می کنند. شما نیز در این بازی باید به کمک نیروهای سازمان ملل متحد بروید و برای رسیدن به هدف نهایی و نابودی نیروهای ارتش کره شمالی و تغییر حکومت و رهبری این کشور به آن ها یاری برسانید.

GS-III Heroes of the MIG Alley 3.7.5

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی زیبا و هیجان انگیز GS-III Heroes of the MIG Alley شما لذت واقعی یک نبرد با هواپیما را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما باید به نیروهای سازمان ملل ملحق بشوید و به نبرد با ارتش کره شمالی بروید. برای این کار شما به نیروی هوایی وارد شده و باید در آنجا با استفاده با استفاده از توانایی و هوش خود دشمن را از سر راه برداید شما برای انجام این کار نیاز به شجاعت زیادی دارید زیرا ماموریت های سختی برای شما در نظر گرفته شده است که در هر کدام از آن ها باید با حمله به مواضع دشمن تاسیسات و زیر ساخت های این کشور را از بین برده و به این ترتیب آن را تا حد زیادی تضعیف نمایید. همچنین باید در نبرد های هوایی با هواپیماهای دشمن مبارزه کرده و آن ها را نابود سازید زیرا اگر شما این کار را نکنید آن ها شما را از بین خواهند برد. هواپیماهای مختلفی در این بازی وجود دارد که شما باید از همه آن ها استفاده نمایید و برای شروع باید آن ها را از روی باند فرودگاه به سلامت بلند کرده و با استفاده صحیح از سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده شده است و استفاده بهینه از قابلیت های جنگنده خود دشمن را قافل گیر نموده و با حملات پی در پی دشمنان خود را از پای در بیاورید و پیروز میدان نبرد هوایی باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری میوه ها برای آندروید Fruit Splash 10.2.3

آیا شما هم علاقمند به دانلود بازی های فکری و رنگارنگ و در عین حال ساده ی سیستم عامل آندروید هستید؟ پیشنهاد می کنیم نسخه جدید بازی محبوب Fruit Splash را از دست ندهید و دانلودکنید ؛ این بازی بسیار دوست داشتنی با دنیایی رنگارنگ از میوه ها تعریف می شود که در فرآیند این بازی بایست با خط هایی که توسط انگشتان دست ترسیم می کنید ، میوه های هم نوع و یا هم شکل را به وصل کنید و با کسب امتیاز آنان ، مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. همواره سری بازی هایی که هدفی مشابه با بازی Fruit Splash را داشته اند در دسته بندی بازی های فکری آندروید مارکت به حساب می آیند ؛ به گونه ای که کودکان و حتی بزرگسالان بسیاری معتاد آنان خواهند شد !

Fruit Splash1

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

از مهم ترین ویژگی های این بازی دوست داشتنی می توان به مواردی نظیر زیر اشاره کرد :

دنیایی رنگارنگ و مملوء از میوه های دوست داشتنی و خوشمزه ، یادگیری بسیار آسان و کنترل حرفه ای بازی به صورت سخت ، پاداش ها و جوایز بسیار و کاربردی در طول بازی به شخص پلیر ، امکان ثبت رکوردها و کسب رکورد برتری در میان دوستان و سایر افراد جهان از طریق سیستم آنلاین ، امکان بازی در حالت فکری

هم اکنون می توانید بازی Fruit Splash را به رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کرده و با کسب سه ستاره در انجام هریک از مراحل این بازی ، معمای میوه ها را به شکلی دوست داشتنی حل کنید !

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید : صفحه ی اختصاصی بازی های فکری اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جذاب و فوق العاده زیبای 14px 1.5

 دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب اندروید

بازی جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و مهیج و با گرافیک بسیار جالب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟وقت معرفی یک بازی اعتیاد آور است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از ساده ترین و در عین حال محبوب ترین بازی های آندروید مارکت را به شما کاربران دستگاه های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

یک بازی فوق العاده و هیجان انگیز با حرکاتی سریع و بسیار جذاب ! یک موسیقی شگفت انگیز و کنترل های جالب و اعتیاد آور این بازی ، شما را بیش از هر بازی دیگری به خوب جذب می کند ، یک ترکیب جالب از سرگرمی و البته مهارت ! زمانی که برای اولین بار یکی از مراحل آن را طی می کنید ، شاید با خود بگوئید چه ساده ! اما اینگونه نیست ، با گذر از مراحل اولیه ، مراحلی پیش روی شما قرار می گیرند که فضای بازی شما را به گذر آن به صورت 3 ستاره ترغیب می کند ؛ به گونه ای که تا از آن مرحله عبور نکنید دستگاه آندرویدی خود را زمین نخواهید گذاشت ! این بازی بسیار سرگرم کننده است ، البته به نظر ما مهم ترین بخش لذت بخش آن کنترل های در نظر گرفته شده است. گذر از مراحل بالا اندکی دشوار است ، بنابراین باید تمامی تمرکز و مهارت خود را برای آن صرف کنید ، امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب و اعتیادآور Doodle Jump 2.1.0

 دانلود بازی جذاب Doodle Jump

بازی های اندروید

 یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ iOS و آندروید ! هم اکنون به صورت رابگان می توانید جدیدترین نسخه از ورژن بهینه شده بازی پرش Doodle را برای دستگاه های آندرویدی خود دانلود کنید.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

خودتان ببینید که چرا بازی Doodle Jump عناون یکی از برترین بازی های آندروید را به خود اختصاص داده است ! Macworld آن را یک بازی کوچک و بسیار اعتیادآور و جذاب معرفی می کند ؛ تا چه ارتفاعی قادر هستید بالا بروید؟ سفر بر روی یک صفحه کاغذی بامزه ! با پرش های همیشگی سکوها را پشت سر بگذارید ، از سوراخ هایی که موجب سوختن می شوند دوری کند ، کوله پشتی جت را برداشته و با سرعتی بسیار بالا چندین سکو را پشت سر بگذارید. یک بازی سرگرم کننده سرشار از خنده و شادی که رقابت های جالبی را بر سر امتیارها با دوستانتان به وجود می آورد. مناطق مختلفی از قبیل فضا، جنگل ، فوتبال، زیر آب ، برف، هالووین، یخ ، عید پاک را تجربه کرده اید ، اکنون نوبا به نسخه ی نینجا است ! امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بچه خوک های بد ورژن آخر – Bad Piggies 1.5.2

 دانلود بازی جذاب خوک های بد

بازی های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار شاد و دوست داشتنی به نام خوک های بد مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی کردن شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید؟سری جدیدی از بازی های جذاب ، از کمپانی Rovio به عنوان سازنده سری بازی های پرندگان عصبانی ! اکنون قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با بازی بچه خوک های بد آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

بازی بچه خوک های بد شگفت انگیز و بسیار جذاب است. باید آن را یکی از بازی های ثابت و همیشگی در آرشیو بازی های آندرویدی بدانیم ! به احتمال فراوان ، شما هم همانند ما نمی توانید رانندگی بد دسته ای از خوک ها را ببینید که به خود آسیب می رسانند. وقت آن است که مهارت خود را به نمایش بگذارید. این بار کمپانی Rovio به شما امکان بازی در نقش بچه خوک های سبز رنگ را می دهد. در این بازی شما باید با تکنیک های مختلف ، مهارت خود را در کنترل وسیله حرکتی آنان نشان دهید و آن ها را در سلامت کامل به تخم مرغ ها برسانید. بچه خوک ها ، برای گذر از هر مرحله ، ابزارهایی را به همراه خود دارند ، برای گذر از آنان احتیاج به کمک شما دارند. با مهارت مناسبت خود ، کنترل وسیله نقلیه را با تکنیک های پیش رویتان به دست بگیرید و آنان را به تخم مرغ ها برسانید. این بازی پرطرفدار با بیش از 170 مرحله جذاب ، شما را ساعت ها با خود سرگرم می کند. اگر مراحل را به صورت 3 ستاره پشت سر بگذارید ، 36 مرحله بسیار شگفت انگیز به بازی اضافه می گردد. پس منتظر چه هستید؟! پیشنهاد می کنیم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری با چوب های کبریت Puzzles with Matches 1.6.0

 دانلود بازی فکزی و سرگرم کننده

بازی سرگرم کننده اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی کردن خود لذت ببرید؟اگر به زمان های قدیم برگردیم ، تعدادی به یاد دارند که یکی از سرگرمی های آن دوران ، بازی با چوب کبریت بوده است. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، این سرگرمی بسیار جالب را به دستگاه های آندرویدی شما خواهیم آورد.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

یک بازی کلاسیک در معنای واقعی ! قوانین آن نیز همانند زمان های قدیم ثابت باقی مانده است ، یک شکل خاص بر روی نمایشگر شما ظاهر می شود و تعداد مشخصی از چوب های کبریت در اختیارتان قرار میگیرد ، اکنون باید آن شکل را با همین تعداد چوب کبریت مجدداً بسازید. در مراحل اولیه ممکن است بگوئید بازی ساده ای به نظر می رسد ! اما با پیش بردن مراحل ، سطوحی سخت و گاهاً غیرممکن را نیز شاهد خواهید بود ! بازی با گوب کبریت ها یک بازی فکری و در عین حال بسیار اعتیاد آور است که شما را می تواند در هر ساعتی از شبانه روز درگیر خود کند ، ممکن است در حل یکی از معماها با مشکل مواجه شوید ، پیشنهاد می کنیم ضمن معرفی این بازی به دوستان خود ، در حل این مسئله از آنان نیز کمک بگیرید و ذهن آنان را نیز با این موضوع درگیر کنید. در صورتی که از حل یکی از معماها کاملاً نا امید شدید ، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی ، پاسخ آن را مشاهده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی یافتن اجسام Hidden Object- Into Wildernes

 دانلود نرم افزار یافتن اجسام مخفی

بازی های رایگان اندروید

 آیا می  خواهید با دانلود بازی جذاب و زیبا و البته فکری مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن و یافتن اجسام در اندروید لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
نام بازي: Hidden Object- Into Wilderness | ورژن: 1.0.13 | حجم: 35.84MB
شرکت سازنده: Difference Games LLC | زبان: English

يافتن اشياء پنهان منحصر به فرد در ميان تصاوير hauntingly زيبا. اين يک چالش فوق العاده در ميان بازي هاي آندروید است.سه حالت هاي سختي براي پيدا کردن آيتم ها سه راه وجود دارد!
يافتن آيتم ها با تصاوير خود. اين ساده ترين حالت است.
يافتن آيتم ها با کلمه. اين روش فوق العاده مفيد ميباشد
يافتن وسايل نيمرخ هر چيزي برنگ سياه يا برنگ يکدست ميباشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Star Wars II 2

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از 30 شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سرگرم کننده پرتاب حلقه Carnival Toss 3D

 دانلود بازی جذاب پرتاب حلقه ها

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم می خواهید با دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده تا مدت ها سرگرم شوید و از لذت یک بازی گرافیکی کامل را تجربه کنید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر

Carnival Toss 3D يک بازي بسيار سرگرم کننده و محبوب مي باشد که ميتواند ساعت ها شما را پاي تلفن همراه يا تبلت خود نگاه دارد. در اين بازي شما حلقه را به سمت بطري  پرتاب ميکنيد. شما 3 بطري را در فاصله ي معين پيش روي خود داريد. شما بايد با دقت با مديريت زاويه حلقه مطمين شويد که حلقه در بطري ها قرار ميگيرد همچنين مقدار شتاب و قدرت پرتاب حلقه به سمت بطري ها ميتواند بسيار مهم باشد. اين کار نياز به تمرين دارد.يک بازي چالش برانگيز را براي شما به ارمغان مي آورد. آيا شما آماده براي سرگرمي نامحدود هستيد؟

ويژگي ها ي بازي بازی Carnival Toss 3D:
تضمين کننده تفريح و سرگرمي شما
. چالش هاي نامحدود
. نيروي شاخص و شاخص زاويه براي کمک به شما براي پرتاب
. به اشتراک گذاشتن پيشرفت با دوستان در فيس بوک
. سکه پاداش موفقیت شما ميباشد

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2