دانلود بازی محبوب زامبی کشی DEAD TARGET Zombie 2.7.5

بازی اندروید DEAD TARGET Zombie 1.4.3

DEAD TARGET Zombie یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی هایی است که تا کنون برای اندروید و در سبک زامبی کشی منتشر شده است. داستان از این قرار است که در سال 2040 میلادی که بشر برای یافتن داروهای مفید و معجزه آسا در تلاش است در طی چندین آزمایش خطرناک، ویروسی بوجود اورده است که می تواند هر موجود زنده ای را به یک زامبی و آدم خوار تبدیل کند و متاسفانه این ویروس در سراسر جهان منتشر شده است و تمامی مردم را آلوده کرده است به غیر از شما، پس وظیفه شما این است که برای نجات جان خود و سایر انسان ها دست به مبارزه با این مردگان متحرک بزنید. سلاح های فوق العاده ای در اختیارتان قرار داده خواهد شد از جمله مسلسل های سنگین و سلاح محبوب M6 و … که همگی آن ها باعث می شوند بازی از جذابیت بی نظیری برخوردار باشد. همانطور که گفته شد این ویروس هر موجود زنده ای را هدف قرار می دهد پس انتظار حمله حیواناتی مانند سگ های وحشی را هم داشته باشید که کارتان را خیلی سخت تر می کند چون این سگ ها برخلاف انسان ها که آهسته و آرام حرکت می کنند، بسیار سریع حمله می کنند و اگر آن ها را قبل از رسیدنشان به شما نکشید باید بازی را دوباره آغاز کنید.این بازی اندروید را دانلود کنید و لذت ببرید.

جالب است بدانید که این بازی با این گرافیک فوق العاده زیبا و مراحل متفاوت و مختلف، حجمی کمی دارد و درضمن براحتی برروی تبلت و موبایل هایی که اندرویدشان ورژن پایین دارد قابل اجراست. DEAD TARGET Zombie دارای گرافیکی سه بعدی و اول شخص است و بطور کلی در هر مرحله جدید شاهد یک محیط، نقشه و زامبی های و چالش های جدید خواهید بود برای مثال در حین بازی با غول هایی روبرو می شوید که می توانند شما را در دردسر بیاندازند و این نقطه عطفی خواهد بود تا هر بار که بازی را اجرا می کنید با یک سرگرمی جدید و تازه روبرو شوید. بازی این قابلیت را دارد که بصورت خودکار مراحلی را که پیموده اید را ذخیره کند به عبارت دیگر این بازی قابلیت Auto Save دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی هیجان انگیز زامبی شیطانی Zombie Evil 2

با بازی های زامبی آشنایی دارید؟بازی هیجان انگیز زامبی شیطانی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

تا کنون بازی های زیادی خصوصا برای سیستم عامل اندروید با موضع زامبی ساخته شده است که اکثر این بازی ها توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کرده و در صدر بهترین بازی ها قرار بگیرند. امروز نیز ما برای شما عزیزان بازی زیبایی با همین موضوع آماده کرده ایم که می تواند به سادگی شما را مجذوب خود کند بازی زیبای Zombie Evil که تا کنون نسخه های زیادی از آن ساخته شده است این بازی زیبا توسط استدیو بازی سازی FT Games که یکی از معروف ترین سازنده های بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد طراحی و ساخته شده است.

بازی زامبی اندروید Zombie Evil 2

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

یک دکتر شیطانی به نام دکتر اویل بر این عقیده است که بهترین موجودات برای زندگی بر روی این کره خاکی زامبی ها می باشند به همین دلیل با استفاده از داروی های ساخت خودش انسان ها را به زامبی تبدیل می کند. به این ترتیب ارتشی از زامبی ها در شهر به راه افتاده که هر موجود زنده ای را که بر سر راهشان قرار گرفته است را از بین می برند. در بازی زیبای Zombie Evil شما نقش ناجی زمین را به عهده دارید و باید زمین را از شر ویروس زامبی نجات بدهید. تنها راه برای این کار از بین بردن تمام زامبی ها می باشد. برای این کار نیز چیزی در حدود 19 سلاح مختلف در اختیار شما قرار داده خواهد شد که می توانید در مراحل مختلف بازی از آن ها استفاده نمایید و زامبی هایی را که به سمت شما حرکت می کنند و قصد دارند شما را نیز از بین ببرند هدف گرفته و با صرف کمترین میزان مهمات آن ها را از بین ببرید. شما در بازی Zombie Evil قادر هستید که از میان 6 شخصیت موجود یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از آن وارد میدان نبرد بشوید. برای بالا بردن جذابیت در بازی Zombie Evil بیش از 21 نوع زامبی مختلف طراحی شده تا در هنگام انجام بازی حس تکراری بودن و خستگی از انجام آن به شما تحت هیچ عنوان دست ندهد و در تمام زمان انجام بازی از آن نهایت لذت را ببرید.

پیشنهاد خاص سایت نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی بازی های زامبی برای اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ترسناک هیجان انگیز Dark Avenger

 دانلود بازی ترسناک جدید

Dark Avenger

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

آیا می خواهید که با یک بازی ترسناک و زیبا لذت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید؟ می تواند بازی Dark Avenger را دانلود کنید و لذت ببرید.
شيطان از خواب خود بيدار مي شود. قهرمانان ما بايد نیرو يابد و به اعماق جهنم ارسال شوند و با نيروهاي تاريکي مبارزه کنند. شما ميتوانيد يکي از اين قهرمانان را براي فرستادن به جهنم انتخاب کنيد و با ارتقاء درجات آنان ميتوانيد بهتر به مبارزه بپردازيد، شما پيش از اين همچين بازي هیجان انگیزی را به هيچ عنوان تجربه نکرده ايد!جمع آوري گنجينه هاي افسانه اي و قدرتمند، در مسير خود که ميتواند به رهايي جهان از شر جهنميان ختم شود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن سرباز کوچک Call of Mini: Double Shot 1.21

 دانلود بازی اکشن 2013 اندروید

بازی اندروید سرباز کوچک

 پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Call of Mini: Double Shot 1.21 بازی سرباز کوچک را برای اندروید حتما دانلودکنید.وظيفه ي بزرگي بر روي دوش سرباز کوچک بازي ميباشد.شهر کوچک Lakeside از چيزي رنج ميبرند که حتي ترسناک تر از بحران اقتصادي است.
شما يک راننده کاميون بي خبر و سرگردان در ميان تعداد زيادي زامبي ميبينيد که براي بقاي خود مجبور به کشتن تمام آنها ميباشد شما به عنوان يک دوست بايد به آن کمک کنيد. با سلاح هاي فوق العاده و با تکنولوژي بالا و زره پوش کاملا منحصر به فرد چه مدت مي توانيد در مقابل آنها زنده بمانيد تا سير جديد انسان هاي سالم به زمين بازگردند؟
• 25 سلاح مرگبار
• 44 آواتار EXTREME
12 نوع زامبي

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ترسناک مردگان زنده 2013 Into the Dead 1.3.1

دانلود بازی ترسناک جدید اندروید 2013 

بازی اندروید 2013

 پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Into the Dead 1.3.1 در جهان بزرگ به مبارزه با مردگان زنده چقدر ميتوانيد دوام بياوريد؟ آن ها به سرعت در حال افزايش ميباشند چه چيزي ميتواند شما را در ميان آنها زنده نگه دارد؟این بازی را برای اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ترس را در موبایل و تبلت را از دست ندهید.

ويژگي های بازی ترسناک مردگان زنده:
• گيم پلي جديد با تصاويري خيره کننده و صداي زامبي ترسناک که مثلا آخرالزمان را به تصوير مي کشد.
• باز کرد سلاح هاي قدرتمند  براي زنده ماندن
• ماموريت هاي عجيب و غلبه بر مردگان زنده
• به روز رساني مداوم براي ارائه حالت هاي جديد، ويژگي ها، و محتواي ديگر

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن Total Recall 1.3.0

 دانلود بازی اکشن تفنگی  Total Recall 1.3.0

Total Recall

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
بازي هیريت انگيز Total Recall 1.3.0 بر اساس داستان واقعي فيلم TOTAL ساخته شده است و همين آن را از ساير بازي ها متمايز مي نمايد. بازي به قدري هيجاني ميباشد که اگر استارت آن را بزنيد شما را از دنياي واقعي دور ميکند و ساعت مشغول بازي خواهيد شد.بازي در سال 2084 سبک اکشن و علمي تخيلي است و اتفاقات بازي در حالي که دنيا ميان رويا و حقيقت گير افتاده است اجرا ميشود . سرنوشت جهان در دستان شما ميباشد و بايد مرز بين اين دو را از هم مقايسه کنيد . افرادي ترسناک و هيولا هايي در اين بازي دشمن شما خواهند بود که با داشتن سلاح هاي گوناگون قادر به نابودي آن ها خواهيد شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ترسناک Dinosaur Safari Free v1.4

 دانلود بازی جدید اندروید Dinosaur Safari
بازی اندروید Dinosaur Safari Free

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر

آیا به دایناسور ها علاقه شدیدی دارید؟ به شکار جطور؟آیا دوست دارید در اندروید خود یک بازی ترسناک را تجربه کنید؟ اکنون می توانید این بازی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

در بازی بسیار زیبا با گرافیک مناسبی به نامDinosaur Safari Free  v1.4 تمام این هیجان ها جای داده شده است. شما نقش یک شکارچی کار کشته را بر عهده دارید که در جنگلی گیر افتاده است که تمام دایناسور ها با هیبت های بزرگ آن را محاصره میکنند. کار سختی است که بتوانید از دست آنها جان سالم به در کنید اما این شکارچی ماهر با سلاح های خود این کار را باید انجام دهد. البته او تنها نیست و ماشین آن نیز در بعضی مواقع به کمک آن می آید.حال شما و یک جنگل پر از دایناسور مانده اید. آیا میتوانید جان سالم به در آورید؟

دانلود / توضیحات بیشتر