دانلود بازی پرندگان عصبانی دوستان Angry Birds Friends 2.1.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

بازی جدید اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز :  اندروید 2.3 و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طرفداران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختلف ، هر هفته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به بازی فراخوانی کنید. 4 قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت فیسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی فراخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات فراغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان فیسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختلف ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را فراهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه فضا Angry Birds Space 1.6.5

 دانلود بازی انگری بردز نسخه جدید

بازی اندروید جدید

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه فضا را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : 2.3 و بالاتر

نسخه ای جدید از سری بازی های پرندگان عصبانی ، انتخاب شده به عنوان پر طرفدارترین بازی در سبک بازی های فضایی ! برنده برترین بازی سال 2012 از سوی IGN ! روند بازی همانند قبل در سبک نابودسازی خوک ها پیش می رود ، اما این بار یک تفاوت بزرگ را شاهد هستید ، در این ویرایش از سری بازی های پرندگان عصبانی ، پرنده های شما با قدرت هایی خارق العاده در محیطی عجیب و غریب قرار دارند ، بله درست است ! این ویرایش از بازی در فضا انجام می شود ، محلی بدون هیچگونه جاذبه ای ! باید دقت کنید که در خارج از جو ف پرندگان هیچگاه به سمت پایین برنمیگردند ، بنابراین در پرتاب های خود دقت کنید ! نسخه فضا از سری بازی های Angry Birds با 200 مرحله مختلف و هیجان انگیز با سطوح مختلف ، هیجان خاصی را در فرد بازی کننده ایجاد می کند. اکنون شاهد پرنده هایی جدید با قدرت هایی پیشرفته تر هستیم ، امیدواریم از انجام این بازی هیجان انگیز در دستگاه های آندرویدی لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی انگری بردز ریو ورژن جدید Angry Birds Rio 1.7.0

دانلود بازی انگری بردز ورژن جدید و کامل

بهترین بازی های اندروید

حتما تا به حال نام بازی انگری بردز را شنیده اید و آن را در کامپیوتر و اندروید خود تجربه کرده اید.این بار پیشنهاد ویژه ما دانلود بازی انگری بردز ریو است.

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Angry Birds Rio 1.7.0 اخرین نسخه از این بازی ارائه شده برای سیستم عامل اندروید است.در این بازی تخم های پرندگان توسط خوک ها ربوده شده و آن ها را به ریو منتقل کرده اند.اکنون وظیفه شماست تا به ریو بروید و همه ی تخم های خود را نجات دهید.در این بازی چندین نوع پرنده برای شلیک به خوک ها در اختیار شما قرار دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارد و شما باید با استفاده از هوش خود از ان ها به نحو احسنت استفاده کنید.در واقع می توان بازی پرندگان خشمگین را نوعی بازی فکری نسل جدید با گرافیک شاد و دوست داشتنی دانست که طرفدان میلیونی در سرار جخان دارد.

ویژگی های بازی Angry Birds Rio 1.7.0:

— دارای 7 سطح بازی شامل 240 مرحله مهیج + 48 مرحله جایزه

— میوه های مخفی موجود در مراحل مختلف که شما باید ان ها را کشف کنید

— مهارت های ویژه برای پرندگان در مراحل پایانی 7 سطح

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان خشمگین angry birds 3.1.0

بازی جدید

پيش نياز بازی : آندرويد 2,2 و بالاتر
پرندگان خشمگین که در حال منقرض شدن هستند و دليل اين نابودي نيز دشمنان آنان هستند که تخم هاي آن ها را به سرقت ميبرند. اما اين دليل بر آن نميشوند که پرندگان ساکت سر جايشان کازي نکنند آنها براي بقاي خود به پيکاران سارقان ميروند . از تمام تلاش خود استفاده ميکنند تا آنها را از بين ببرند. هر پرنده از ويژگي منحصر به فردي بر خوردار است اين ميتواند کار گروهي آنها را نشان دهد . در نظر داشته باشيد اگر امتيازاتي زيادي داشتيد ميتوانيد عقاب قهرمان را به کمک خود آوريد تا آنها را نابود کند.در اين پست آخرين ورژن از بازي پرندگان عصباني يا خشمگين را براي دانلود آماده کرده ايم.این بازی موبایل را برای تبلت و گوشی های اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی انگری بردز Angry Birds Seasons v3.2.0

 دانلود بازی انگری بردز جدید

Angry Birds Seasons v3.2.0

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
بازي معروف Angry Birds Seasons v3.2.0 که هوادارن زيادي دارد.
پرندگان خشمگين، گيم پلي بهتري را نشان ميدهند  سال جديد را، پرندگان در تمام دنيا جشن مي گيرند! بازي که با بيش از 300 سطح ساخته شده است ، کشف راز تخم مرغ طلايي در دستان شماست.
اگر شما مشتاق پرنده slinger که از بهترين پرندگان ميباشد هستيد بايد امتيازات زيادي به دست آوريد تا بتوانيد آن را خريداري کنيد. اين بهترين راه براي پيروزي شما ميباشد.
با بيش از 1 ميليارد بازديد، پرندگان عصباني محبوب ترين بازي در تمام دوران است. به پديده جهاني بپيونديد!

دانلود / توضیحات بیشتر