دانلود برنامه همراه بانک ملت

دانلود برنامه همراه بانک ملت

نسخه جدید نرم افزار همراه بانک ملت قرار داده شد

نسخه اصلی برای اندروید و iOS

همراه بانک ملت

بانک ملت در راستاى خدمت رسانى به مشتريان محترم اقدام به راه اندازى سامانه همراه بانک ملت نموده است . هدف اين سامانه استفاده مشتريان از خدمات مرتبط باحساب هاى متمرکز بدون مراجعه به شعبه و يا اينترنت و تنها از طريق تلفن همراه و به وسيله ارسال پيامک مى باشد. اين سيستم امكان انجام تراكنش هاي مالی و پرداخت وجه براي دريافت كالا يا خدمات را فراهم ميكند.

 

نحوه برخورداري از خدمات همراه بانک ملت :

  • تکميل فرم درخواست استفاده از محصول همراه بانک در شعبه افتتاح کننده حساب متمرکز و درج شماره تلفن همراه خود در فرم مربوطه.
  • دريافت پاکت رمز همراه بانک از شعبه افتتاح کننده حساب.
  • مراجعه به سايت همراه بانک ملت 2 ساعت پس از دريافت پاکت رمز از شعبه , دريافت کليد تبادل از سايت مزبور
  • دريافت نرم افزار همراه بانک از سايت مزبورو نصب آن بر روي تلفن همراه خود
  • فعال سازي نرم افزار جهت بهره برداري از سامانه مطابق با راهنما
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix 5.1.1

برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix

Netflixنتفلیکس یک شرکت جهانی است که این امکان را برای کاربرانش فراهم می کند که بتوانند فیلم های مختلف را بصورت قانونی از طریق اینترنت مشاهده کنند. مهم ترین ویژگی این شرکت آمریکایی رعایت حق تکثیر یا همان کپی رایت است به این شکل که کاربران با خرید اشتراک های مختلف علاوه بر تماشای نسخه اصلی فیلم می توانند حقوق سازنده های فیلم را نیز رعایت کنند. با دانلود و نصب نرم افزار اندروید Netflix و خرید اشتراک این رسانه می توانید به تماشای فیلم های مختلف آن بپردازید بدون اینکه نیاز به دانلود و نصب نرم افزار های جانبی باشد. شرکت نتفلیکس علاوه بر انتشار فیلم های سایر شرکت ها، خود نیز دست به فیلم سازی زده و فیلم های ماندگاری مانند خانه پوشالی با امتیاز (9/10) از IMDB و نارنجی همان سیاه است با امتیاز (8/10) از IMDB را به عرصه سینما معرفی کرده است. چند وقت پیش شرکت Netflix اعلام کرد که ایران را نیز به لیست کشور های تحت پوشش خود افزوده تا به این شکل فیلم سازان ایرانی بتوانند با رعایت حقوق کپی رایت فیلم های خود را منتشر کنند و مردم نیز با خیال راحت از اینکه حقوق ناشر را رعایت می کنند به تماشای فیلم های با کیفیت بالا بپردازند. جالب است بدانید که قرار است سریال شهرزاد 2 از طریق این رسانه نیز منتشر شود.

دانلود / توضیحات بیشتر

برنامه اشتراک گذاری سفر های درون و برون شهری Waze Carpool 1.19.5

اشتراک گذاری سفر های داخل شهری Waze Carpool - Get a Ride

Waze Carpool – Get a Ride نام یک برنامه فوق العاده کاربردی است که برخواسته از یک ایده جالب و نوآورانه است. کاربران مختلف می توانند با دانلود و نصب این برنامه در سفر های درون و برون شهری با یکدیگر مشترک شوند تا به این شکل هر دو طرف (مسافر و راننده) بتوانند مقداری از پول خود را صرفه جویی کنند. برای مثال فرض کنید شما قرار است از محل A به محل B بروید و اینجاست که برنامه Waze Carpool به کمک شما می آید و با مشخص کردن مسیر مبدا و مقصد می تواند یک راننده که او هم از این برنامه استفاده می کند را بیابد تا با او همسفر شوید و به این شکل هز دوی شما تمام هزینه های سفر را با یکدیگر تقسیم کنید. شاید در ابتدا استفاده از این نرم افزار اندروید بریتان غیر منطقی به نظر برسد اما بعد از یک سفر کوتاه متوجه می شوید که نصف شدن هزینه های سفر بسیار منطقی و حتی گاهی ضروری به نظر می رسد. این نرم افزار اندروید کاملا رایگان است و برای اجرا نیازی به پرداخت های اینترنتی نیست.
توجه داشته باشید که گاهی برای استفاده از برنامه Waze Carpool باید از ف.ی.ل.ت.ر شکن استفاده کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر زیبای Apex Launcher 3.3.2

 دانلود نرم افزار لانچر بسیار زیبا

نرم افزار لانچر

 

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

ایا شما هم می خواهید با دانلود نرم افزار لانچر (تم اندروید) بسیار زیبایی که آماده ی دانلود کرده ایم محیط اندروید خودتون را متحول  و زیبا کنید.

Apex Launcher کمک مي کند تا هم چون تم بسیار زیبا محیط اندروید خود را زیبا سازی کنید و از لانچر خود لذت ببرید.این نرم افزار لانچر دارای امکانات سفارشی سازی متعددی است که کار در محیط اندروید را اسان تر و جذاب تر می کند.

ويژگي های لانچر Apex Launcher:
• صفحه اصلي قابل برنامه ريزي تا 9 صفحه اصلي
• حوض رونده با 7 آيکون در صفحه
• پيمايش نامتناهي و کلاسیک
• اثر گذار فانتزي (قرص، مکعب، و غيره)
• مخفي کردن عناصر موجود
• انتخاب سبک پيش نمايش پوشه هاي مختلف و پس زمينه
• سبک هاي کشو هاي متعدد (شفاف / مات، افقي / عمودي، در صفحه / پيوسته)
• مخفي کردن برنامه ها از منو
• قفل کردن دسکتاپ خود را براي جلوگيري از تغييرات تصادفي
• لذت بردن از حرکات صفحه اصلي
• موتور پيشرفته تم
• تهيه پشتيبان / بازيابي تنظيمات و اطلاعات
• بهينه شده براي گوشی های اندرویدی جدید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ام ایکس پلیر | MX Player 1.8.20

 دانلود نرم افزار پلیر فیلم ها در اندروید

پلير MX v1.7.10
پلير MX Player بهترين راه براي لذت بردن از فيلم هاي خود در اندروید . اين نرم افزار توسط کشور کره ساخته شده و اکنون آماده ی دانلود است. قابليت رمز گشايي با توجه به نتايج تست بر روي دستگاه هاي دو هسته اي، 70 درصد بهبود عملکرد نسبت به دستگاه هاي تک هسته اي پیدا کرده است. همچنين اين نرم افزار قابليت زوم با کمترين افت کيفيت بر روي ويدئو را نيز دارا ميباشد. از ديگر ويژگي این برنامه قابليت پخش زير نويس ميباشد که در هر زمان فايل زير نويس اجرا شود نرم افزار آن را با موقعيت زماني ويدئو يکسان مينمايد.این برنامه می تواند جایگزین مناسبی برای پلیر پیش فرض تبلت با موبایل اندرویدی شما باشد که می توانید به طور رایگان دانلود کنید.

لیست فرمت های زیر نویس پشتیبانی شده در نرم افزار MX Player :

– DVD، DVB، SSA / زيرنويس ASS آهنگ.
– آلفا پستهاي (.ssa / .ass) با يک ظاهر طراحي کامل
– SAMI (.smi / .sami) با پشتيباني از تگ ياقوت.
– SubRip (SRT.)
– MicroDVD (.sub / .txt)
– SubViewer2.0
– MPL2 (.mpl / .txt)
– PowerDivX (.psb / .txt)
– (TXT) TMPlayer

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار Telegram 4.0.1|تلگرام اندروید ورژن جدید

به ورژن جدید Telegram 4.0.1 آپدیت شد

این بار قصد معرفی یکی از بهترین و امن ترین مسنجرهای اندروید که Telegram 4.0.1 نام دارد را داریم.مسنجر تلگرام را برای اندروید دانلود کنید. تلگرام یکی از برترین و زیباترین مسنجرهای اندرویدی است که اینترفیسی فوق العاده شکیل و زیبا دارا می باشد. این مسنجر قابلیت ارسال متن، عکس و ویدئو را برای کاربران سراسر دنیا فراهم کرده است و کاربران می توانند با سرعتی بسیار بالا اقدام به ارسال فایل ها و متن های خود بنمایند. این مسنجر نسبت به مسنجرهای دیگر، دارای سرعت بسیار بالاتری می باشد و همچنین امنیت آن نسبت سایر مسنجرها بیشتر می باشد، چرا که متن های ارسالی را به صورت کد شده، میفرستد.

نرم افزار مسنجر تلگرامپیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

Telegram 4.0.1 قابلیت چت به صورت گروهی را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید اتاق چت ایجاد کنید و در انها دوستان خود را دعوت کنید و با انها به صورت گروهی به گفتوگو بپردازید. این اتاق ها می توانند تا 200 کاربر را در خود جای دهند! در اتاق های چت گروهی این امکان برای کاربران فراهم شده است که با ارسال یک پیام، تمام اعضای گروه بتوانند آن را مشاهده کنند؛ یا به عبارتی میتوان گفت تلگرام قابلیت ارسال پیامک های گروهی را نیز دارا می باشد.

اگر به دنبال یک مسنجر قدرتمند برای گوشی اندرویدی خود هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه Telegram را از دست ندهید.

ویژگی های برنامه تلگرام Telegram 4.0.1 :

  • قابلیت ایجاد اتاقک برای چت گروهی و اضافه کردن دوستان به این اتاق ها
  • قابلیت ارسال پیامک به صورت گروهی برای تمام کسانی که در اتاقک های چت قرار دارند
  • تلگرام به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و نیاز به هزینه ای نخواهد داشت
  • دارا بودن شکلک های بسیار زیبا و جذاب برای استفاده در پیامک ها
  • قابلیت ارسال تصویر، موسیقی و ویدئو برای کسانی که با آنها چت می کنید
  • قابلیت ارسال پیامک های متنی به صورت رمز نگاری شده برای حفظ امنیت کاربران
  • دارا بودن محیطی فوق العاده شکیل و زیبا
  • استفاده از موتور هوشمند و قدرتمند برای ارسال پیامک ها
  • دارا بودن استیکرهای بسیار زیبا و جذاب

پیشنهاد خاص نیو فور اندروید!:صفحه ی اختصاصی نرم افزار مسنجر اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اینستاگرام | Instagram 10.24.0

 دانلود رایگان نرم افزار Instagram برای اندروید

نرم افزار مخصوص اندروید

در این دانلود از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار اینستاگرام یعنی Instagram 10.24.0 آشنا کنیم. نسخه Instagram 10.24.0 از اپلیکیشن فوق العاده اینستاگرام ، دنیایی عظیم از آلبوم های دوستانتان را به لیست دنبال شوندگان خود اضافه کرده و تصاویر آنان را به علاقه مندی های خود بیفزایید.

بیش از 150 میلیون کاربر در سراسر دنیا عاشق اینستاگرام هستند ! ساده ترین راه برای عکس برداری و به اشتراک گذاری لحظات در آندروید ؛ با استفاده از فیلترهای سریع و بسیار زیبا ، می توانید در سریع ترین زمان ممکن زیباترین افکت ها و فیلتر ها را به تصاویر تهیه شده اعمال و با انتخاب Share آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، هر لحظه از زندگی خود را به یک اثر هنری تبدیل کرده و با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید ، تصاویر و ویدیوهای کوتاه خود را در Photo Feed دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ؛ اکنون به قابلیت فوق العاده نسخه پنجم اینستاگرام می رسیم ! ویژگی Direct که به واسطه آن قادر هستید تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را تنها برای یک شخص خاص ارسال کنید ؛ هر لحظه که اینستاگرام را اجرا کنید با تصویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده از سوی کاربرانتان رو به رو می شوید ، آنان را به علاقه مندی های خود اضافه کرده و نظرات خود را در مورد آن ها ارسال کنید. با قابلیت پشتیبانی از آپلودهای بی نهایت و ویژگی به اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr and Foursquare و… از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار Instagram به حساب می آید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مینیستا ( ابزار اینستاگرام ) ورژن 2017 اندروید

در این پست از سایت نیو فور اندروید یک نرم افزار ایرانی بسیار مفید به نام مینیستا ( ابزار اینستاگرام ) را اماده ی دانلود با لینک مستقیم کرده ایم.این ورژن جدیدترین ورژن 2017 این نرم افزار است که دارای امکانات بسیار مفید و جالبی است که در ادامه می توانید با ان ها اشنا شوید.

مینیستا ( ابزار اینستاگرام )

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود برنامه دستیار مجازی Bixby 1.0.01-110 برای اندروید

دستیار مجازی بیکس بای – Bixby

دستیار مجازی بیکس بای - Bixby

همانطور که استحضار دارید شرکت سامسونگ چندی پیش گوشی موبایل گلکسی اس 8 را عرضه کرد. این گوشی موبایل تفاوت های نرم افزاری فراوانی با نسخه های قبلی سری S داشت از جمله افزوده شدن دستیار صوتی فوق العاده قدرتمند Bixby که به شما اجازه می دهد تا با فرماین صوتی کار های مختلف و متنوعی را انجام دهید با این تفاوت که به گفته شرکت سامسونگ برنامه بیکس بای برخلاف برنامه های مشابه که بیشتر جنبه سرگرمی داشتند (برای مثال می توانستید نام رئیس جمهور آمریکا و یا طول مجسمه های مشهور دنیا را از آن ها بپرسید) می تواند کار های مختلفی مانند رززو هتل را انجام دهید. برنامه Bixby بصورت پیشفرض برروی گوشی های Galaxy S8 نصب است اما با استفاده از روش زیر می توانید آن را برروی گوشی گلکسی اس 7 هم نصب کنید.

آموزش نصب برنامه Bixby برروی Galaxy S7:
– ابتدا لانچر Galaxy S8 را از این لینک دانلود و نصب کنید کنید
– سپس برنامه Bixby را از این لینک دانلود و نصب کنید
– پس از نصب برنامه با کشیدن صفحه به سمت چپ برنامه اجرا می شود

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود لانچر گلکسی S8 برای سایر گوشی ها

دانلود لانچر گلکسی S8 برای سایر گوشی ها

توجه! لانچر گلکسی S8 تنها برروی گوشی Galaxy S7 قابل نصب است

گوشی گلکسی S8 یکی از جدیدترین شاهکار های شرکت سامسونگ است که به تازگی منتشر شده است. این گوشی موبایل هوشمند از جهات مختلفی تمامی سنت های گذشته را زیر پا گذاشته و نوآوری های فراوانی را عرضه کرده است. اگر چه لانچر نصب شده برروی این سری تفاوت های زیادی با سایر نسخه ها ندارد اما با این وجود سادگی و افزوده شدن برخی ویژگی های کاربردی باعث شده تا این لانچر از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار شود. همانطورکه در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید لانچر گلکسی S8 از محیطی بسیار ساده اما زیبایی برخوردار است بنابراین با نصب آن به هیچ عنوان از سرعت گوشی موبایلتان کاسته نخواهد شد. یکی دیگه از ویژگی های این لانچر اندروید این است که به شما اجازه نصب دستیار مجازی جدید Bixby را که برای اولین بار برروی گوشی Galaxy S8 منتشر شد را می دهد.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 50 51 52