دانلود بازی اکشن و زیبای شاهزاده پارسی Prince of Persia 2

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای 14 مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ورزشی اسکیت برد Downhill Xtreme 1.0.5

 دانلود بازی جدید اسکیت برد

بازی اسکیت

 اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی هستید و می خواهید از ورزش اسکیت برد در گوشی خود لذت ببرید این بازی را دانلود کنید.

پییش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

برای اولین بار در آندروید مارکت ! اولین بازی اسکیت برد با طول بسیار بلند ! اگر شما هم طرفداران سری بازی های Hockey Nations و Football Kicks هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی اسکیت سواری جدید Downhill Xtreme را از دست ندهید. انجام مسابقات هیجان انگیز در خیابان های شهر به همراه موزیک های معروف که میزان هیجان موجود در بازی را چندین برابر می کند. گرافیک بالا و انجام بازی به صورت 3 بعدی و مناسب ترین گیم پلی بر روی انواع گوشی ها و تبلت های آندرویدی از مهم ترین نکات قابل تحسین در این بازی هستند. در انجام اولین مسابقات می توانید با هوش مصنوعی و یا همان حالت کامپیوتری بازی به رقابت بپردازید ، در حالت حرفه ای شما قادر هستید با افراد واقعی در سراسر جاهن به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دوچرخه سواری فانتزی Black Bike Race

 دانلود بازی فانتزی دوچرخه سواری رایگان

بازی دوچرخه

 پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

آیا شما هم می خواهید در محیط یک بازی فانتزی دوچرخه سواری کنید و محیط جذاب آن لذت ببرید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.

Black Bike Race  يک بازي دوچرخه سواري که در نوع خود بسيار جالب ميباشد عنوان اين بازي دوچرخه سوار سياه نام گذاري شده است. شما وظيفه داريد با دوچرخه ي سیاه بر روي طناب هايي که بسيار دشوار طراحي شده اند حرکت کنيد و از آن ها عبور کنيد . در اين بازي کنترل سرعت و دقت در تعادل نيز لحاظ شده است.

ويژگي هاي بازي Black Bike Race:
گیم پلی بسیار زیبا و جذاب با محیط متفاوت
3 سطح سختی متفاوت.
نقشه هاي متعدد و متفاوت .
مانع هاي مختلف موجود در راه ها.
سطوح بيشتر به زودي!

دانلود / توضیحات بیشتر