دانلود لانچر گلکسی S8 برای سایر گوشی ها

دانلود لانچر گلکسی S8 برای سایر گوشی ها

توجه! لانچر گلکسی S8 تنها برروی گوشی Galaxy S7 قابل نصب است

گوشی گلکسی S8 یکی از جدیدترین شاهکار های شرکت سامسونگ است که به تازگی منتشر شده است. این گوشی موبایل هوشمند از جهات مختلفی تمامی سنت های گذشته را زیر پا گذاشته و نوآوری های فراوانی را عرضه کرده است. اگر چه لانچر نصب شده برروی این سری تفاوت های زیادی با سایر نسخه ها ندارد اما با این وجود سادگی و افزوده شدن برخی ویژگی های کاربردی باعث شده تا این لانچر از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار شود. همانطورکه در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید لانچر گلکسی S8 از محیطی بسیار ساده اما زیبایی برخوردار است بنابراین با نصب آن به هیچ عنوان از سرعت گوشی موبایلتان کاسته نخواهد شد. یکی دیگه از ویژگی های این لانچر اندروید این است که به شما اجازه نصب دستیار مجازی جدید Bixby را که برای اولین بار برروی گوشی Galaxy S8 منتشر شد را می دهد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر سیانوژن برای آندروید CM Launcher 1.0.0

اگر شما هم از علاقه مندان دنیای ویرایش و تغییر در سورس کد فریمورهای آندرویدی باشید ، به احتمال بسیار فراوان حداقل یک بار کلمه ی سیانوژن به گوشتان خورده است ، در غیر این صورت در اینجا توضیحی کوتاه پیرامون این تیم برنامه نویسی به شما ارائه می کنیم. ویکیپدیا :

سیانوژن (به انگلیسی: CyanogenMod) یک سیستم عامل متن باز برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، بر پایه پلتفرم موبایل آندروید است. سیانوژن جایگزین بیش از ۶۰ تلفن هوشمند و تبلت برپایه سیستم‌عامل تلفن همراه آندروید است. این سیستم عامل به صورت متن باز و آزاد بر اساس نسخه‌های رسمی اندروید گوگل توسعه داده شده است. این سفت افزار قابلیت‌ها و امکاناتی را ارائه می‌کند که در سفت‌افزارهای رسمی منتشر شده توسط فروشندگان این ابزارها وجود ندارد. امکان اورکلاک کردن سی‌پی‌یو، فهرستی طولانی برای APNها، پشتیبانی از فرمت صوتی FLAC و امکاناتی فراوان برای دستکاری و شخصی‌سازی رابط کاربری از جملهٔ این ویژگی‌ها است. به گفتهٔ توسعه‌دهندگان سیانوژن، در این سیستم عامل هیچ نرم‌افزار جاسوسی‌ای وجود ندارد. ”

البته لازم به ذکر است که نصب کردن رام های سیانوژن و به طور کلی رام های کاستوم و غیر رسمی ، نیازمند روت بودن و همچنین آنلاک کردن بوت لودر دستگاه های شماست ؛ در صورتی که علاقه ای به درگیر شدن با این مباحث ندارید و یا به هر دلیلی دوست ندارید دستگاه خود را از حالت عادی خارج کنید ، شما را به استفاده از لانچر فوق العاده زیبای CM Launcher دعوت می کنیم. با ما همراه باشید.

برای دانلود لانچر سیاژون برای اندروید با ما همراه باشید.

لانچر اندروید سیاژون

پیش نیاز نرم افزار لانچر سیانوژن: آندروید 4.0 و بالاتر

CM Launcher یک نمای فوق العاده زیبا و محبوب را به دستگاه های آندرویدی شما می آورد ، جالب است بدانید برخلاف تعداد بسیاری از لانچرها با حجم های بالا ، CM Launcher تنها 1 مگابایت حجم دارد ؛ این بدان معناست که شما با سبک ترین لانچر آندرویدی موجود طرف هستید ! با استفاده از این لانچر ، می توانید بدون اتلاف لحظه ای از زمان از تمامی وظایف دستگاه خود استفاده مفید کنید ، از این پس اپلیکیشن های شما سریع تر اجرا شده و سرعت وبگردی و پاسخ دهی مرورگرهای وب بهینه خواهند شد. لانچر سیانوژن به آنتی ویروس شماره یک دنیا در مارکت آندروید مجهز شده و از اطلاعات اپلیکیشن های شخصی شما با یک دیواره ی امنیتی فوق العاده قدرتمند حفاظت می کند. این لانچر اندروید به صورت هوشمند طراحی شده و اپلیکیشن ها را بر اساس میزان محبوبیت دسته بندی می کند ؛ شما می توانید پس از نصب این لانچر ، تغییرات و تنظیمات شخصی را نیز مطابق سلیقه تان تنظیم کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر