برنامه ذخیره و سیو عکس های اینستاگرام InstaSave Pro – Instagram Save 3.1

InstaSave Pro – Instagram Sav

با ما با راه حل سوال چگونه “عکسهای اینستاگرام را سیو کنیم؟” و “سیو عکس های اینستاگرام“همراه باشید. InstaSave Pro نام یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی است. این روزها تعداد افراد استفاده کننده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به بی شمار رسیده است به خصوص در تبلت و اسمارت فون های آندرویدی امروز قصد معرفی یکی از بهترین و پرکارترین برنامه آندروید در زمینه دانلود فیم و عکس های شبکه اجتماعی اینستاگرام را داریم. تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید فیلم و یا عکس مورد نظر خود را از شبکه اجتماعی اینستاگرام دانلود کنید ولی متاسفانه این ویژگی در برنامه رسمی اینستاگرام وجود ندارد پس بهترین راه ممکن InstaSave Pro – Instagram Save است میتوانید به صورت کامل نیاز شما را برطرف کند. قیمت برنامه InstaSave Pro – Instagram Save در پلی استور به دو دلار میرسد که امروز میتوانید به صورت رایگان از از این جا دریافت کنید در همین نسخه اولیه برنامه بیش از صد هزار نفر از برنامه استقبال کرده‌اند. با سرعت بالا تصاویر و ویدئو های مورد نظر خود را دانلود کنید و در حافظه داخلی خود میتوانید از آنها استفاده کنید و در نهایت با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اگر ویدئو یا تصویری قبلا در ذهن شما مانده است فقط کافیست از طریق جستجو برنامه Instagram Save آن را جستجو جو کنید و لینک دانلود آن را به صورت مستقیم و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید. قابلیت فوق‌العاده برنامه Instagram Save که از سوی سازنده بسیار مورد تاکید قرار گرفته است پشتیبان گیری از ویدئو و عکس های دریافتی شما است که بدون هیچ گونه دسترسی خاصی از آنها بکاپ می گیرد و به شما تحویل میدهد. کاربرانی که از دو حافظه داخلی و خارجی استفاده می‌کنند هیچ گونه نگرانی برای ذخیره فایل ها نیست زیرا شما میتوانید به صورت کامل محل ذخیره فایل های مورد نظر را به صورت دستی وارد کنید. محیط و کار با برنامه بسیار ساده است رابطه کاربری برنامه برای افراد مبتدی و تازه وارد مناسب می‌باشد و در نهایت باید به قابلیت بسیار کاربردی برنامه اشاره کرد تصاویر و فیلم هایی را که لایک کرده اید بدون هیچ گونه جستجو و یا کار دیگری میتوانید با سرعت بالا دریافت کنید فقط کافیست به بخش مربوط به لایک ها بروید در آنجا میتوانید همه را مشاهده کنید.

با دانلود نرم افزار InstaSave Pro – Instagram Save 3.1 می توانید به آسانی عکس ها و فیلم های موجود در اینستاگرام خود را سیو و ذخیره کنید.با ما با دانلود آخرین ورژن موجود تا این لحظه این نرم افزار محبوب همراه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر