دانلود نرم افزار نصب آسان پکیج های Zip با ZipInstaller 5.0.3

 دانلود نرم افزار فایل های Zip 

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید فایل های Zip  را در اندروید خود مدیریت کنید؟اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های آندروید باشید ، حتما می دانید پس از روت کردن سیستم عامل ، جهت نصب رام های کاستوم ، لازم است منویی با نام ریکاوری را در دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب شدن این منو ، لازم است فایل مربوط به رام مورد نظر خود را از طریق ریکاوری منو نصب کنید ، اما در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم این سنت دیرینه را با تغییراتی جدید رو به رو کنیم ! پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

ZipInstaller نام نرم افزاری جدید و سازگار با ریکاوری های CWM + TWRP + 4EXT است و روشی جدید و مناسب برای نصب پکیج های Zip به شمار می رود. این نرم افزار یک لیست کامل از زیپ های موجود در مموری کارت برای شما آماده می کند و دستگاه شما را برای نصب از منوی ریکاوری ریبوت می کند. در واقع می توان گفت ZipInstaller راهی جدید و آسان برای انتخاب و نصب پکیج های زیپ بدون نیاز به استفاده از دکمه های Voloume بالا و پایین است. شما می توانید فرآیند نصب رام را به سادگی در این نرم افزار دنبال کنید ، برای مثال می توانید پکیج های زیپ را علامت گذاری و عملیات Wipe را نیز در آن انتخاب کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فشرده سازی اندروید RAR for Android 5.10

RAR for Android بهترین جایگزین نرم افزار WinRAR

RAR for Android 5.10.build22

از عدم پشتیبانی اندروید از فرمت rar ناراحت هستید؟با دانلود نرم افزار RAR for Android 5.10 مشکل شما حل شده است!بیشتر ما با کاربردهای نرم افزار های فشرده سازی آشنایی داریم، این نرم افزار ها فایل های مورد نظر ما را تا جایی که امکان دارد، فشرده می کنند. فشرده سازی دو حسن بزرگ دارد اول اینکه حجم فایل های کاهش می یابند و جابه جایی آن ها ساده می شود دوم اینکه تمام فایل های ما را به شکل یک فایل واحد در می آورند، و این کار بخصوص در گوشی های موبایل اندرویدی که امکان انتقال چندین فایل را بصورت همزان ندارند بسیار مفید و کاربردی می باشد و تنها لازم است شما تمام فایل های مورد نظر خود را فشرده و یکجا ارسال کنید. نرم افزار RAR for Android جایگزین نرم افزار WinRAR در ویندوز است و تمام قابیلت ها و توانیی های آن را نیز دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار ساده می توانید به سادگی هرچه تمام تر، هر فایلی را که دوست دارید انتخاب و سپس فشرده کنید.

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

نصب نرم افزار RAR for Android برای یک موبایل ضروری می باشد زیرا بیشتر فایل هایی که از اینترنت دریافت می کنید با نرم افزار های مختلف فشرده شده اند و تا زمانی که از حالت فشرده خارج نشوند قابل استفاده نیستند. این نرم افزار قابلیت بازگشایی فرمت های Zip, RAR, GZ, 7Z, TAR, iso, XZ, ARJ را دارا می باشد به همین دلیل می توان گفت که تقریبا تمامی پسوندهای فایل های فشرده را پشتیبانی می کند. حجم این نرم افزار بسیار پایین است و همین موضوع باعث می شود که این نرم افزار سرعت کار گوشی موبایل شما را کاهش ندهد به علاوه توانایی قرار دادن رمز برروی فایل های فشرده، ساخت آرشیو، Repair فایل های آسیب دیده و … را دارا می باشد و این ویژگی ها RAR for Android را به بهترین گزینه برای ساخت و یا بازکردن فایل های زیپ شده تبدیل می کند. این نرم افزار تنها در بازکردن فایل های فشرده کاربردی نیست چون می تواند فایل های مختلف را با فرمت های متنوعی برای شما به حالت فشرده دراورد و چون در این کار از تمام قدرت پردازنده استفاده می کند، سرعت کارش بسیار بالاست.

دانلود / توضیحات بیشتر