دانلود نرم افزار هواشناسی ایران – WeatherPro 3.0

 دانلود نرم افزار پیش بینی آب و هوا

نرم افزار هواشناسی اندروید

 

آیا به دنبال یک نرم افزار حرفه ای در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی در اندروید هستید؟ آیا دوست دارید که در دستگاه آندرویدی خود ، به طور کامل از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر خود آگاه شوید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

WeatherPro نرم افزاری است جهت پیش بینی وضعیت آب و هوا در هفت روز هفته ! این نرم افزار با پشتیبانی از 2 میلیون منطقه مکانی مختلف دنیا ، به شما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن از وضعیت آب و هوای نقاط مختلف دنیا با خبر شوید. این نرم افزار با ویژگی های کلیدی از قبیل نقشه های ماهواره ای و رادارهای پیشرفته در کشورهای ایالت متحده و انگلستان و بسیاری از نقاط اروپا ، شما را در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جهان یاری می دهد. تصاویر موجود در این نرم افزار قدرتمند می تواند به صورت انیمیشن های متحرک در دستگاه آندرویدی شما به حرکت درآمده و هواشناسی را به بخشی مهم در دستگاه آندرویدی شما تبدیل کند. این نرم افزار با تصاویر زمینه بسیار زیبا و ویدجت های پیشرفته ، شما را از تغییرات لحظه ای آب و هوای محل زندگیتان با خبر می کند. بنابراین دیگر حتی نیاز به اجرای نرم افزار ندارید ! زیرا وضعیت کنونی آب و هوا در هوم اسکرین دستگاه شما نمایش داده میشود.با این برنامه اب و هوای شهر های ایران را به آسانی پیش بینی کنید.

از مهم ترین اماکان این نرم افزار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

به روز رسانی وضعیت آب و هوا هر 3 ساعت یک بار ، پیش بینی کوتاه مدت آب و هوا برای مرور کلی و سریع ، پشتیبانی از استاندارد های سانتیگراد و فارنهایت ، هشدارهای آب و هوایی برای نقاط دلخواه شما ، جهت باد ، فشار هوا و رطوبت نسبی و میزان بارش ، پیش بینی زمان طلوع و غروب آفتاب در نقاط مختلف دنیا

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پیش بینی آب و هوا Widgets & Weather 2.1.5

 دانلود نرم افزار هواشناسی و پیش بینی وضع آب و هوا

نرم افزار آب و هوا

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی در اندروید خود پیش بینی وضیعت آب و هوای شهر را مختلف مانند تهران را داشته باشید؟

پيش نياز : آندرويد 2,2 وبالاتر
Premium Widgets & Weather 2.1.5  ابزارک فوق العاده  HD، با ساعت و آب و هوا + نرم افزار حرفه اي آب و هوا با پيش بيني وضع هوا در ساعات روز با قابلیت استفاده به عنوان ویجت اندرویدی.هم اکنون ميتوانيد اين نرم افزار محبوب آب و هوايي را با جلوه هاي ويژه از وب سايت نيو فور آندرويد دريافت نماييد.این برنامه دارای تم های بسیار زیبایی در محیط خود است.

دانلود / توضیحات بیشتر