دانلود نرم افزار ساخت کانکشن adsl در اندروید | PPPoEW 2.2

دانلود نرم افزار ساخت کانکشن adsl برای استفاده از وای فای در اندروید

نرم افزار اندرویدآیا سرویس adsl دارید اما نمی توانید از وایرلس ان در اندروید خود استفاده کنید و صفحه ی ای برای شما باز نمی شود؟احتمالا adsl شما در حالت bridge نصب شده است و نیاز به نرم افزار ساخت کانکشن دارید که به طور پیش فرض در اندروید نصب نشده است.اگر شما هم از آن دسته کسانی که برای اتصال به اینترنت از گوشی موبایل خود استفاده می کنید حتما می دانید که در برخی از موارد برای اتصال به اینترنت نیاز است تا شما یک کانکشن برای اتصال به اینترنت بسیازید، فرقی هم ندارد که قصد دارید از یک شبکه وای فای استفاده کنید و یا از شبکه اپراتور خود، به هر حال گاهی نیاز به ساخت کانکشن است. برای ساخت کانکشن جهت اتصال به اینترنت نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست و می توان در تنظیمات سیستم عامل اندروید یک کانکشن دلخواه را ساخت اما آنچه که باعث می شود خیلی از افراد تصمیم به نصب نرم افزار ساخت کانکشن می گیرند این است که دسترسی و اتصال به اینترنت با استفاده از این کانکشن ها وقت گیر است. نرم افزار PPPoEW همانطور که از نامش پیداست تنها برای یک کار طراحی و منتشر شده است و آن هم ساخت کانکشن ها PPPoE در گوشی موبایل شماست.

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

با استفاده از این نرم افزار کاربردی شما می توانید بدون مشکل به اینترنت متصل شوید تنها لازم است که اطلاعات لازم را وارد کنید، چون در این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزار های حرفه ای تر نیازی به انجام تنظیمات سخت و پیچیده ای نیست و تنها نیاز به وارد نمودن اطلاعات زیر است:

Interface, Username, Password, Auto get DNS Or Set DNS, First DNS, Second DNS

تنها با وارد کردن اطلاعات بالا و انتخاب گزینه های مناسب می توانید، همیشه براحتی به اینترنت متصل شوید. توجه داشته باشید که اگر از شبکه های وای فای معمولی استفاده می کنید نیازی به وارد کردن DNS نیست و اگر گزینه Auto get DNS را انتخاب کنید نرم افزار بطور خودکار یک DNS از شبکه محلی دریافت می کند و شما تنها باید Username و Password را وارد کنید. شایان ذکر است که نرم افزار های بسیار کمی در این زمینه منتشر شده اند و در مواردی می توان گفت این نرم افزار تنها نرم افزاری است که این کار را در این سطح می تواند برای شما انجام دهد به همین دلیل در خیلی از سایت های اینترنتی داخل و خارج از کشور از امتیاز و محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

هم چنین با نرم افزار Speedtest.net 3.0.0 نیز می توانید سرعت اینترنت خود را اندازه بگیرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دکمه هوشمند WiFi جدید Smart WiFi Toggler

دانلود نرم افزار روشن و خاموش کردن هوشمند WiFi

بهترین برنامه wifi اندروید

نظرتان در مورد معرفی یک نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف باطری با استفاده بهینه از شبکه WiFi چیست؟این نرم افزار را دانلود کنید. حقیقت این است که در مواقع غیرضروری ، روشن بودن بی دلیل WiFi در دستگاه های آندروید موجب تخلیه سریع و بی رویه باطری دستگاه می شود. اکنون قصد داریم شما کاربران عزیز را با روشی جدید و مناسب برای عملکرد هوشمند دکمه WiFi آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Smart WiFi Toggler 2.4.7 نام نرم افزاری جدید جهت کنترل استفاده شما از WiFi های اطراف است ، این نرم افزار قادر است زمانی که ارتباط با شبکه برقرار باشد ، دکمه WiFi دستگاهتان را فعال کند ؛ در غیر این صورت به طور خودکار آن را غیرفعال سازد تا زمان آماده به کار باطری دستگاه افزایش یابد. این نرم افزار در واقع می آموزد که Hotspot ها در کدام محل ها قرار دارند تا به صورت خودکار در آن مکان ها دستگاهتان را به شبکه متصل نماید. این نرم افزار مناسب ترین روش برای مواقعی است که شما فراموش می کنید با دور شدن از محل Hotspot اقدام به خاموش کردن WiFi دستگاه کنید ؛ همچنین در مکان هایی که Hotspot ها موجود باشند ، ارتباط اینترنتی شما با اپراتور قطع شده و ارتباط WiFi برقرار می شود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر