دانلود برنامه دستیار مجازی Bixby 1.0.01-110 برای اندروید

دستیار مجازی بیکس بای – Bixby

دستیار مجازی بیکس بای - Bixby

همانطور که استحضار دارید شرکت سامسونگ چندی پیش گوشی موبایل گلکسی اس 8 را عرضه کرد. این گوشی موبایل تفاوت های نرم افزاری فراوانی با نسخه های قبلی سری S داشت از جمله افزوده شدن دستیار صوتی فوق العاده قدرتمند Bixby که به شما اجازه می دهد تا با فرماین صوتی کار های مختلف و متنوعی را انجام دهید با این تفاوت که به گفته شرکت سامسونگ برنامه بیکس بای برخلاف برنامه های مشابه که بیشتر جنبه سرگرمی داشتند (برای مثال می توانستید نام رئیس جمهور آمریکا و یا طول مجسمه های مشهور دنیا را از آن ها بپرسید) می تواند کار های مختلفی مانند رززو هتل را انجام دهید. برنامه Bixby بصورت پیشفرض برروی گوشی های Galaxy S8 نصب است اما با استفاده از روش زیر می توانید آن را برروی گوشی گلکسی اس 7 هم نصب کنید.

آموزش نصب برنامه Bixby برروی Galaxy S7:
– ابتدا لانچر Galaxy S8 را از این لینک دانلود و نصب کنید کنید
– سپس برنامه Bixby را از این لینک دانلود و نصب کنید
– پس از نصب برنامه با کشیدن صفحه به سمت چپ برنامه اجرا می شود

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فایل منیجر ورژن کامل Root Explorer 3.1.1

دانلود نرم افزار مدیریت فایل جدید

نرم افزار فایل منیجر آندروید

 

اندروید,سیستم عامل محبوب گوشی خود را با فایل منیجر قدرتمند و رایگان Root Explorer مدیریت کنید و به دانلود های خود کیفیت ببخشید!

پیش نیاز :  اندروید 1.6 و بالاتر

بسیاری از کاربران گوشی های آندروید که اسمارت فون ها و یا تبلت های خود را روت کرده اند ، با این نرم افزار آشنایی دارند. اما ممکن است بسیاری از شما بازدیدکنندگان گرامی از ویژگی های فوق العاده این نرم افزار مدیریت فایل اطلاع نداشته باشید. بنابراین باهم به توضیح مختصری در مورد این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن روت اکسپلورر ، نرم افزار مدیریت فایلی برای دسترسی به تمامی فایل های موجود در کارت حافظه و حافظه داخلی دستگاه شماست. اگر در هنگام استفاده از این نرم افزار ، دستگاه شما روت شده باشد ، شما قادر به خواندن و نوشتن تک تک فایل های سیستمی هستید ! امکاناتی نظیر پشتیبانی از دراپ باکس ، گوگل درایو ، نمایش حالت دیتابیس SQLite ، نمایش و ویرایش فایل های متنی ، ساخت و Extract کردن انواع فایل های فشرده از قبیل Zip و Rar ، جستوجو ، انتخاب چندگانه ، تغییر دسترسی ها ، بوک مارک ها ، ارسال فایل از طرق مختلف ، حالت نمایش thumbnails برای تصاویر و MD5 از دیگر امکانات این فایل منیجر محبوب به شمار می آید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار افکت گذاری تصاویر Camera Effects

 دانلود نرم افزار افکت  تصاویر در اندروید

نرم افزار تصاویر

 آیا می خواهید در اندروید خود و با یک نرم افزار جالب بر روی تصاویر و عکس های خود افکت های زیبا قرار دهید؟

Camera Effects نرم افزار جالبی است که با استفاده از ان و افکت های تعریف شده اش می توانید به خلق تصاویر هنری بپردازید. با اين برنامه شما مي توانيد عکس گرفته و تبديل آنها به عکسي زيبا با اضافه کردن افکت هاي عکس شگفت انگيز بپردازيد.

ويژگي های نرم افزار Camera Effects:
• گرفتن عکس و اضافه کردن جلوه هاي عکس
• دوربين سريع با زوم دقیق
• مجهز به اثرات مانند Holga، Lomo، سياه و سفيد، حرارتي، و  فيلتر های دوربين و اثرات …
• پيش نمايش از طريق مسنجر
• به طور مستقيم به اشتراک گذاري عکس ها با استفاده از ايميل، توييتر، فيس بوک و ديگر شبکه هاي اجتماعي

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بلک لیست Blacklist pro 2.95

دانلود نرم افزار اندروید بلک لیست برای تماس ها

مدیریت ارتباط تلفنی Blacklist pro 2.95

 پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Blacklist pro 2.95 بار ديگر نرم افزار کاربردي را براي سيستم عامل آندرويد فراهم کرده ايم که با اين نرم افزار قادر خواهيد بود پيامک ها و تماس هاي خود را مديريت کنيد . آنها را محدود کنيد يا به امکانات آنها اضافه کنيد تا مخاطب هاي ک خودتان انتخاب ميکنيد را بهتر بتوانيد با آنها تماس برقرار کنيد. .ايجاد يک ليست سياه و سفيد براي راحت تر شدن کارها. شناسه تماس گيرنده را مي توان به ليست سياه براي مسدود کردن تماس آنها يا به ليست سفيد اضافه کنيد. بلوک تماس , پيامک ,MMS از ويژگي هاي ليست سیاه ميباشد. مديريت ليست سياه گزينه ها براي تماس هاي دريافتي/ غيرفعال کردن زنگ تلفن / پايان تماس در زماني که خودتان از قبل تعيين کرده ايد.پشتيباني از زبان فارسي در اين برنامه از ويژگي هاي ديگر آن ميباشد.

هم اکنون می توانید این نرم افزار را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید به به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار چراغ قوه در آندروید Tinyflashlightled v4.6

دانلود نرم افزار جدید اندروید چراغ قوه 

نرم افزار آندروید Tinyflashlightled v4.6

پيش نياز: آندرويد 1.5 و بالاتر

چراغ قوه برای اندروید, وسیله ای مورد نیاز برای همه مکان ها. شاید اتفاق بیافتد که در مکانی که شما حضور دارید به یکبار برق آن محیط برود یا اصلا برای مطالعه به چراغ مطالعه نیاز داشته باشید اما در دسترس شما نباشد.در این مواقع شاید به ذهنتان برسد کاش ما ازموبایل های قدیمی که چراغ قوه دارند برخوردار بودیم اما باید این مژده را به شما بدهم که با این نرم افزار برای آندروید می توانید تلفن همراه خود یعنی صفحه ی تلفن همراه خود را به یک منبع نور قوی تبدیل کنید . کاملا شبیه یک چراغ قوه با نور بالا و سفید رنگ. جالب است نه؟اگر فکر میکنید چراغ قوه همیشه برای شما لازم میشود میتوانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی خودتان دانلود نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار محاسبه مسافت Torque Pro v1.5.36

 دانلود رایگان نرم افزار محسابه مسافت طی شده در سیستم عامل اندروید
محاسبه مسافت طی شده با نرم افزار Torque Pro v1.5.36

Torque Pro v1.5.36 نرم افزاري است که قطعا براي کساني که قصد مسافرت با خودرو را دارند مفيد ميباشد . اين برنامه که ظاهري زيبا و محيطي کاربر پسند و جذاب را به دوش ميکشد قادر مي باشد اطلاعات زيادي در حين مسير نظيرسرعت ، مسافت و مسير طي شده را در اختيار شما قرار دهد. يکي ديگر از قابيت هاي مهم اين نرم افزار نمايش ميزان دي اکسيد توليد شده خودرو ميباشد که با کمک آن ميتوان از آلودگي هاي کلان شهر ها جلوگيري کرد و هر شخص ميزان آلودگي خودرو خود را سنجش کند .هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور رایگان برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر