دانلود نرم افزار iShredder Enterprise 4 Enterprise 4.0.0 برای جلوگیری از ریکاوری

iShredder Enterprise نرم افزار حذف غیر ریکاری

 

دنبال یک نرم افزار کاربردی برای حذف غیر  قابل ریکاوری فایل ها هستید؟با دانلود این برنامه میتوانید عکس ها و فیلم های خود را طوری حذف کنید که غیر قال ریکاوری باشند.

همانطور که همیشه گفته ام، تلاش ما در سایت جدید برای اندروید (New4Android) یافتن و معرفی کردن برنامه های کاربردی و جالب است، که نرم افزار iShredder Enterprise هم یکی در این دسته قرار دارد. این برنامه که هم برای اندروید و هم برای iOs منتشر شده است این توانایی را به کاربران خود می دهد تا براحتی تمامی اطلاعات حافظه داخلی و یا در صورت لزوم حافظه خارجی (Ram) گوشی موبایل و یا تبلت خود را بگونه ای پاک کننده که به هیچ عنوان قابل بازگشت نباشد. خیلی از افراد تصمیم می گیرند تا دستگاه اندرویدی خود را بفروشند و یا آن را تعویض کنند در این موارد و موارد مشابه ممکن است فردی که دستگاه شما را خریداری می کند با استفاده از نرم افزار های مختلف اطلاعات شخصی شما را بازیابی کند و حتی از آن ها سوء استفاده کند به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به فروش حتما اطلاعات موجود در دیوایس اندرویدی خود را پاکسازی کنید که بدون شک می تواند کمک فوق العاده ای به شما در حفظ اسرار محرمانه ای که دارید کند.

iShredder Enterprise با استفاده از الگوریتم ها و روش های مشخصی که دارد شروع به حذف اطلاعاتی که شما مشخص کرده اید می کند و نتیجه داشتن یک حافظه کاملا خالی است، پس از استفاده از این نرم افزار حتی با استفاده از پیشرفته ترین و جدید ترین برنامه های ریکاوری نمی توانید اطلاعات را ریکاوری کنید، برای اثبات این حرف بهتر است خودتان یک بار هم که شده نحوه عملکرد این اپلیکیشن را تست کنید. این نرم افزار تواسنته است امتیاز چهار از پنج را در Google Play به خود اختصاص دهد درضمن این برنامه اندروید دارای محیطی بسیار ساده و کاربر پسند است و زمانیکه وارد محیط برنامه می شوید می توانید حتی از روی اشکال هم متوجه کارکرد هر گزینه شوید به هر حال یادتان نرود که کوچک ترین اشتباه در استفاده از iShredder Enterprise می تواند باعث پشیمانی شود چون اگر فایل را به اشتباه پاک کنید دیگر راه بازگشتی برایتان وجود نخواهد داشت. اکنون می توانی دآخرین نسخه از این اپلیکیشن اندروید بصورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دانلود و نصب کنید.

هم اکنون می توانید ورژن iShredder Enterprise 4 Enterprise 4.0.0 را از سرورهای قدرتمند نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر