دانلود نرم افزار ریکاوری فایل های گوشی های اندروید با قدرت بالا

با دانلود نرم افزار Data Recovery for Android می توانید اطلاعات پاک شده مثل عکس و فیلم و… را در اندروید ریکاوری کنید.پاک شدن اطلاعات داخل گوشی یکی از مشکلاتی است که همه کاربران نگران آن هستند؛ چرا که این اطلاعات در مدت زمانی طولانی جمع آوری شده است و اگر به یک باره از گوشی شخص پاک شود به طور حتم مشکلاتی را پیش خواهد اورد. به ویژه اگر آن شخص از اطلاعات مذکور نسخه بکاپ نیز تهیه نکرده باشد که در این حالت دیگر کاربر قادر به بازگردانی اطلاعات به داخل گوشی خواهد نخواهد بود. اما با عرضه نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات این مشکل تا حد زیادی حل شد. نرم افزار ریکاوری قادر هستند تا اطلاعات پاک شده اعم از تصاویر، فیلم ها، آهنگ ها و فایل های مختلف را دوباره بازیابی نمایند. نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بسیار زیادی نیز تاکنون عرضه شده است که هرکدام از آنها دارای قابلیت هایی می باشند. اما این بار نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android 4.8.3.4 را برایتان آماده کرده ایم که ویژه بازیابی از سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار که بر روی ویندوز نصب می شود به کاربران این قابلیت را می دهد تا فایل های پاک شده خود را از گوشی های اندروید بازیابی نمایند. این فایل ها می تواند شامل تصاویر، فیلمها، فایل های صوتی و … باشند.

Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18

بعد از این که Wondershare Data Recovery for Android را بر روی سیستم خود نصب کردید این نرم افزار گوشی یا تبلت شما را شناسایی خواهد کرد و می توانید عملیات بازیابی را در ویندوز آغاز نمایید. این نرم افزار قادر است اطلاعاتی که در داخل حافظه داخلی گوشی و همچنین رم گوشی بوده است را بازیابی نماید و هر کدام از انها را که خواستید در رایانه تان ذخیره کنید.

توجه: نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به هیچ وجه قادر به بازیابی به صورت 100 درصد نخواهند بود. این نرم افزارها تا هنگامی می توانند عملیات بازیابی اطلاعات را انجام دهند که اطلاعاتی جدید جایگزین اطلاعات قبلی نشده باشد. هنگامی که اطلاعاتی جدید به صورت فیزیکی جایگزین اطلعاتی که در قبل پاک شده باشند، شده باشد احتمال بازیابی آنها بسیار کاهش خواهد یافت. از همین رو نباید انتظار داشته باشید که اطلاعات حذف شده شما به طور حتم بازیابی شوند.

دانلود / توضیحات بیشتر