دانلود نرم افزار تاریخ شمسی برای اندروید+مناسبت ها+امکانات زیاد

Apersian Calendar 8.5 اپلیکیشن تقویم ویژه گوشی های آندرویدی می باشد که به زبان فارسی منتشر شده است. در این تقویم می توانید تاریخ شمسی، میلادی و همچنین هجری را داشته باشید. aPersian Calendar دارای ظاهری بسیار شیک و دیدنی است.البته تمام امکانات aPersian Calendar به یک تقویم ساده ختم نمی شود و این برنامه دارای امکانات بسیار بیشتر و گسترده تری نیز می باشد که در ادامه به برخی از انها اشاره می کنیم:

تبدیل تاریخ : توسط این نرم افزار می توانید تاریخ های هجری، شمسی و میلادی را به یک دیگر تبدیل کنید. برای این کار کافی است تاریخ مبدا را وارد کنید و سپس در قسمت مقصد تاریخی که باید به شما نشان داده شود را مشاهده کنید. این عملیات کمتر از یک ثانیه طول خواهد کشید و وقت شما را نخواهد گرفت.

apersian Calendar 8.5

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

ثبت مناسبت های مختلف : aPersian Calendar این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند وقایع مهم زندگی خود را در آن ثبت کنند. بدین ترتیب دیگر هیچ گاه فراموش نخواهید کرد که تولد دوستان و آشنایان چه روزی است؛ یا سالگرد ازدواج خودتان و دیگران چه روزی فرا خواهد رسید!

ثبت یادداشت : این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا گوشی تان را به یک دفترچه یادداشت قدرتمند تبدیل کنید تا دیگر هیچ متن مهمی را از دست نداده و آن را سریعا در گوشی تان یادداشت نمایید.

زنگ هشدار : aPersian Calendar دارای زنگ هشدار نیز می باشد که به شما این امکان را میدهد تا برای بیدار شدن از خواب و یا مطلع شدن از اتفاقی خاص، از آن استفاده کنید. شما می توانید زنگ هشدار این برنامه را برای ساعت یا روزی خاص تنظیم کنید تا در همان روز شما را مطلع نماید.

قبله یاب : برای پیدا کردن جهت قبله نیز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و جهت قبله را پیدا کنید.

نمایش مناسبت ها و ایام تعطیل : این نرم افزار همچنین قادر است تا مناسب هر روز را به کاربران نمایش دهد.

قطب نما : دارا بودن یک قطب نمای حرفه ای یکی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن می باشد که برای استفاده از آن حتما باید مکان یاب گوشی تان را فعال کنید.

پیشنهاد ویژه نیوفوراندروید: به صفحه ی دانلود نرم افزار فارسی برای اندروید سایت بروید تا با نرم افزار های بیشتری اشنا شوید!

دانلود / توضیحات بیشتر