دانلود نرم افزار افکت گذاری و اشتراک گذاری عکس ها Instagram

با دانلود یک نرم افزار کامل برای افکت گذاری و اشتراک عکس ها در اینستاگرام موافق هستید؟استفاده از شبکه های اجتماعی در بین کاربران در روزهای اخیر رواج بسیار زیادی یافته است و کمتر کاربری را می توان یافت که حداقل از یکی از همین شبکه های اجتماعی استفاده نکند و آن را بر روی گوشی موبایلشان نصب نکرده باشد. شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، تویئتر، اینستاگرام و … طرفدارهای بسیار زیادی دارند و کاربرهای بسیار زیادی از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. یکی از اصلی ترین شبکه های اجتماعی که شاهد پیشرفت آن در روزهای اخیر هستیم ، شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد که با به اشتراک گذاری تصاویر، توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران دست یابد. کاربرانی که با این شبکه اجتماعی سر و کار دارند حتما می دانند که استفاده از این شبکه بر روی گوشی همراه می تواند بسیار بهتر و سریع تر باشد.پس این نرم افزار اندروید را دانلود کنید.

Instagram v6.4.4 build 3922850

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Instagram v6.4.4 build 3922850 نام اپلیکیشنی رسمی از طرف همین شبکه اجتماعی می باشد که برای گوشی های موبایل اندروید عرضه شده است. این بار نسخه آندرویدی این اپلیکیشن را برایتان آماده کرده ایم. با نصب این نرم افزار بر روی گوشی تان می توانید به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید و تمام کارهایی که در رایانه یا لپ تاپ انجام می دهید، در همین برنامه نیز انجام دهید. شما توسط Instagram می توانید تصاویر خود را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز تصاویر شما را ببینند. این برنامه دارای افکت های داخلی نیز می باشد که با اعمال کردن انها بر روی تصاویرتان می توانید آنها را بسیار زیباتر کنید. همچنین می توانید از فریم های که در Instagram نظر گرفته شده است برای اطراف تصاویر خودتان استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار علاوه بر این که می تواند سبب افزایش سرعت کارایی شما در گذاشتن عکس ها شود، همچنین توسط آن قادر خواهید بود در هر زمان و در مکان های مختلف به اکانت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام دسترسی داشته باشید و هر زمان که خواستید تصاویر خود را در این شبکه به اشتراک بگذارید. در نسخه جدید این برنامه، مشکلات نسخه قبلی برطرف شده است. در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار چت با افراد در اینستاگرام InstaMessage

آیا شما از هم از دوست داران شبکه اجتماعی عکس اینستاگرام هستید؟ آیا دوست دارید که بتوانید در این شبکه اجتماعی محبوب ، با دنبال کنندگان و دنبال شوندگان پروفایل شخصی خود ، به صورت متنی در ارتباط باشید؟ یکی از ویژگی های این شبکه اجتماعی ، محدود بودن قابلیت های ارتباط به لایک و کامنت است ؛ به کمک نرم افزار اینستا مسنجر که پیش نیاز آن نصب بودن اپلیکیشن رسمی اینستاگرام است ، می توانید از این پس با Following های خود در ارتباط متنی باشید و یا به قولی با ان ها چت کنید. ما را در معرفی جدیدترین قابلیت های آخرین نسخه این نرم افزار قدرتمند همراهی کنید.

InstaMessage1

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

نرم افزار InstaMessage به عنوان نرم افزار چت اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با نزدیک ترین افراد به محل فعلی خود و همچنین تمامی آنان که اینستاگرام را دوست دارند ، به گفتوگو بپردازید. اینستاگرام شبکه ای اجتماعی از تصاویر به اشتراک گذاری شده توسط کاربران است ؛ در کشور ایران تعداد بسیاری از هنرمندان در این شبکه پروفایل شخصی دارند و دوست داران و طرفداران آنان می توانند با دنبال کردن پروفایل های آن ها ، تصاویر قرار داده شده توسط هنرمند موردعلاقه خود را مشاهده نمایند. آیا دوست دارید با بازیگران ، خوانندگان و یا ورزشکار مورد علاقه خود به گفتگو بپردازید. آیا دوست دارید صحبت های خود را با دوستانتان به شکلی خصوصی انجام دهید؟ نرم افزار InstaMessage به شما این امکان را می دهد که گفتوگوهایی خصوصی را با Following های خود که نرم افزار InstaMessage را نصب کرده اند تجربه کنید. به کمک نرم افزار اینستاگرام به جستجو در پروفایل ها مشغول باشید و در صورت تمایل یک گفتوگوی خصوصی را با آنان آغاز کنید. به کمک سرویس پیشنهاد هوشمند ، نرم افزار InstaMessage افرادی خاص را مطابق با سلایق شما برای آغاز یک گفتوگوی جدید پیشنهاد می کند. لازم به ذکر است که در InstaMessage نیازی به ثبت اکانت جدید ندارید ؛ تنها کافیست با پروفایل اینستاگرام خود Sign In کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر