دانلود نرم افزار تهیه حرفه ای عکس های پانوراما Panorama

 دانلود نرم افزار عکس های پانوراما

نرم افزار جدید اندروید

 با دانلود نرم افزار های اندروید رابطه تان چه طور است؟آیا تا به حال به تهیه تصاویر پانوراما یا 360 درجه به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود فکر کرده اید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با یکی از برترین اپلیکیشن ها در این زمینه خدمت شما عزیزان آماده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Photaf بهترین اپلیکیشن برای ساخت پانوراما در آندروید ! ساخت تصاویر زیبا و بدون درز 360 درجه با بهره گیری از دوربین و حسگر چرخش جهت مشاهده مقدار زوایای طی شده ؛ زمانی که تهیه تصویر پانورامام به پایان رسید ، می توانید اسمارت فون و یا تبلت را در منظره مورد نظر بگردانید تا مقدار دقیق زوایا را با استفاده از سیستم قطب نما و همچنین تاچ اسکرین مشاهده کنید ، با مراجعه به گالری آنلاین Photaf در آدرس www.Photaf.com می توانید برترین ها و همچنین نکات مهم و کلیدی در تهیه تصاویر پانورامام را فرا گیرید. این اپلیکیشن راهی مناسب برای شاغلین در زمینه مسکن و املاک است ، بدین صورت که شما می توانید از ملک مورد نظر خود یک تصویر 360 درجه ای و بزرگ را تهیه و از آن در بیلبورهای تبلیغاتی بهره گیرید. از مهم ترین قابلیت های Photaf Panorama Pro می توان اتصال خودکار و طبیعی قطعات تصاویر ، ایجاد پانورامای 360 درجه ، به اشتراک گذاری در فیسبوک ، آپلود در Photaf.com و مشاهده در کامپیوتر ، ذخیره سازی در حافظه جانبی و … اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پلیر قدرتمند فرمت های ویدیویی MoboPlayer

 دانلود نرم افزار پلیر فیلم ها در اندروید

نرم افزار های جدید اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود فیلم ها و فایل های ویدئویی را با بالاترین کیفیت پخش کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

MoboPlayer نام یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین پلیرهای دستگاه های آندروید است. به کمک این نرم افزار شما کاربران عزیز قادر هستید ویدیوها و فیلم های مورد علاقه خود را بدون نیاز به تغییر فرمت ، به سادگی و به صورت مستقیم در دستگاه های خود به نمایش دربیاورید. بهترین تجربه پخش ویدیو با بالاتریو وضوح در انتظار شماست ! MoboPlayer قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی در انواع دستگاه های آندرویدی است ، همچنین قادر است زیرنویس های SRT, ASS و SAA را نیز در هنگام مشاهده فیلم ها برایتان به نمایش دربیاورد ، با قابلیت استریم چندین صدا و زیرنویس ، قابلیت ساخت لیست های پخش و استریم ویدیوها از پروتکل های HTTP, RTSP ، کتابخانه ی ویدیوها و همچنین دسته بندی آنان بر اساس نوع از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آیند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار محاسبه مسافت Torque Pro v1.5.36

 دانلود رایگان نرم افزار محسابه مسافت طی شده در سیستم عامل اندروید
محاسبه مسافت طی شده با نرم افزار Torque Pro v1.5.36

Torque Pro v1.5.36 نرم افزاري است که قطعا براي کساني که قصد مسافرت با خودرو را دارند مفيد ميباشد . اين برنامه که ظاهري زيبا و محيطي کاربر پسند و جذاب را به دوش ميکشد قادر مي باشد اطلاعات زيادي در حين مسير نظيرسرعت ، مسافت و مسير طي شده را در اختيار شما قرار دهد. يکي ديگر از قابيت هاي مهم اين نرم افزار نمايش ميزان دي اکسيد توليد شده خودرو ميباشد که با کمک آن ميتوان از آلودگي هاي کلان شهر ها جلوگيري کرد و هر شخص ميزان آلودگي خودرو خود را سنجش کند .هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور رایگان برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر