دانلود نرم افزار آفیس Quick Office v4.0.120

 دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید

نرم افزار اندروید آفیس

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Quickoffice v4.0.120 از نرم افزار های مشهور اندروید که تا به حال نسخه های مختلف ان برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده است.با دانلود این برنامه می توانید مایکروسافت آفیس را با کیفیت هر چه تمام تر به اندروید خو بیاورید و فایل های ورد,اکسل و پاور پونت را با ان اجرا کنید.علاوه بر این پشتیبانی از فایل های pdf نیز در این نرم افزار کاربدی گنجانده شده است.تیم نیو فور اندروید دانلود این نرم افزار را برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما پیشنهاد می کند.

 

در اينجا برخي از امور را کا قادر به انجام آن ها هستيد را آورده ايم :
—————
– ايجاد، ويرايش و به اشتراک گذاري فايل هاي آفيس مايکروسافت ® (’97 – ‘2010 )
– دسترسي و به اشتراک گذاري فايل از طريق گوگل درايو
– ويرايش و بررسي املا اسناد در
– به روز رساني فرمول در صفحات گسترده
– ويرايش  با ارائه گوشي هاي هوشمند خود
– اضافه کردن يادداشت و علامت گذاري فايل هاي PDF
– دسترسي به Dropbox ، Evernote، Egnyte و SugarSync

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار نقاشی و طراحی Easy Art Lessons v2.2.1

 دانلود نرم افزار نقاشی و طراحی در اندروید
نرم افزار نقاشی در اندروید

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
آيا از کساني هستيد که به نقاشي و طراحي علاقه بسياري داريد؟ با نرم افزار How to Draw – Easy Art Lessons v1.3.98 ميتوانيد به يک نقاش و طراح قوي تبديل شويد زيرا باوجود اين نرم افزار علاوه بر رسيدن به تصوير مورد نظر خود,به شما آموزش می دهد که نقاشي آن قدر ها هم که فکر ميکنيد دشوار نيست . آموزش مرحله به مرحله نقاشي اين امر را براي شما بسيار لذت بخش و آسان ميکند.هم اکنون می توانید این برنامه جالب را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

اين برنامه شامل 70 نقشه هاي ساخته شده در سبک هاي مختلف مي باشد:
1. حيوانات
2. پری شخصيت هاي داستانی
3. شخصيت هاي کارتوني
4. ماشين
و خيلي بيشتر!

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Mozilla Firefox 51.0.4

 دانلود نرم افزار فایرفاکس اندروید Mozilla Firefox Web Browser v18.0
نرم افزار فایرفاکس برای اندروید

پيش نياز : آندرويد 4.0.3 و بالاتر
Mozilla Firefox Web Browser v51.0.4 نام مرورگر نام آشنا با سرعت و قدرت فوق العاده اي مي باشد که در سيستم هاي کامپيوتري نيز جايگاه ويژاي بين مرورگر هاي اينترنتي دارد زيرا ميتوان گفت امن ترين و هوشمند ترين مرورگر موزيلا ميباشد که اکثر کاربران به علت دقيق بودن آن و دسترسي سريع به هنگام نياز از اين مرورگر استفاده مي کند. طبق آخرين نظر سنجي بين کاربران گوشي هاي آندرويد نيز بهترين مرورگر موزيلا انتخاب شده است. شما مي توانید با نصب آن صفحات و سايت هاي مورد علاقه خود را در اولويت قرار دهيد تا در هنگام نياز در کمترين زمان ممکن و با سرعت عالي به ان صفحات دست پيدا کنيد.بار گذاري سريع و شفاف صفحات نيز از ديگر ويژگي هاي اين مرورگر ميباشد.هم اکنون می توانید نرم افزار فایرفاکس را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بارکد خوان scannerradiopro v3.5.3

دانلود نرم افزار بارکد اندروید 
دانلود نرم افزار scannerradiopro v3.5.3

scannerradiopro v3.5.3 با پيشرفت فناوري سعي بر راحت کردن دستيابي ها به فناوري بسيار شده است در همين جهت براي آندرويد نيز نرم افزاري بسيار کارآمد طراحي شده است. Barcode Scanner نرم افزار بار کد خوان ميباشد که با نصب آن بر روي تلفن همراه خود ميتوانيد انواع بازي ها و نرم افزار را ها در صورت وجود بارکد  دانلود کنيد و ديگر نيازي به کليک کردن براي اين کار نداريد اين کار به اين صورت انجام ميشود که دوربين تلفن همراه خود را به صور کامل روبه روي بارکد قرار ميدهيد تا تمام بارکد خوانده شود و پس از چند لحظه ميتوانيد آن را دانلود کنيد علاوه بر اين ويژگي ديگر اين نرم افزار اين است که تمام اطلاعات کالا يا هر چيزي که باکد روي آن باشد را به شما ميدهد.تیم نیو فور اندروید دانلود این نرم افزار کاربردی را به شما پیشنهاد می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر