دانلود بازی فیفا 2014 با گرافیک عالی FIFA 14 by EA SPORTS

 دانلود فیفا 2014 ورژن اصلی برای اندروید fifa 14

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا 2014 خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

فیفا 14 می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه 2014 سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که 1.35 گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای 33 لیگ ، 600 تیم مختلف و بیش از 16000 بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه 34 استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

دانلود / توضیحات بیشتر