دانلود نرم افزار اندروید ویرایش حرفه ای تصاویر سلفی Facetune

سلفی ها تصاویری دوست داشتنی و محبوب هستند که این روزها کاربران شبکه های اجتماعی ، بسیاری از اینگونه تصاویر را در پروفایل های شخصی خود قرار می دهند ، تصاویر سلفی هرچند بسیار ساده نشان می دهند ، باید توجه داشت که ثبت یک تصویر سلفی حرفه ای نیازمند دقت به تعدادی از نکات مهم و به کار بردن مهارت و تجربه می باشد. با شما هستیم در معرفی نرم افزار جدید Facetune برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! گاهی اوقات با رعایت تمامی نکات و همچنین صرف دقت و زمان بسیار برای تهیه یک تصویر فعلی باز هم نتیجه دلخواه حاصل نمی شود ؛ برای مثال ممکن است نگاه شما به سمتی باشد که تصویر نهایی را چندان خوشایند نکند ؛ یا همچنین ممکن است لبخند شما متناسب با چیزی که در ذهن داشته اید از آب در نیامده باشد ؛ اینجاست که نرم افزار فوق العاده Facetune کاربرد خود را نشان می دهد.این جاست که با دانلود این نرم افزار برای اندروید می توانید این مشکل را حل کنید!

دانلود نرم افزار اندروید ویرایش حرفه ای تصاویر سلفی Facetune

پیش نیاز : آندروید 4.1 و بالاتر

اکنون می توانید مجدداً با انگشتان خود ، تصاویر را مطابق با میل خود ویرایش کنید ، همین حالا اپلیکیشن Facetune 1.0.4 را دانلود کرده و تصاویر رویایی خود را همانند عکس های رو مجله رویایی کنید ! تمامی تصاویر می توانند مجددآً مورد بررسی قرار گیرند و در صورت نیاز اصلاح گردند ، در گذشته برای انجام اینگونه اصلاح ها برای چاپ در روزنامه ها و مجلات از نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ استفاده میشد ، اما اکنون Facetune قصد دارد این عمل را در سریع ترین زمان و به ساده ترین شکل برایتان انجام دهد. طرز کار با نرم افزار Facetune بسیار ساده بوده و ابزارهایی بسیار قدرتمند در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید تصاویر سلفی خود را دوباره لمس کنید و آنان را به بهترین نتیجه ممکن تبدیل کنید. از این پس می توانید مطمئن باشید تمامی تصاویر Portrait که از خود تهیه می کنید ، بهترین نوع ممکن هستند ! شما می توانید این تصاویر فوق العاده را به عنوان عکس های پروفایل شبکه های اجتماعی استفاده کرده و یا آنان را در صفحات مختلف به اشتراک بگذارید. Facetune به شما کمک می کند همانند یک ستاره ی سینمایی خود را نشان دهید ، حتی اگر تصاویر شما با دوربین ساده ی یک دستگاه موبایل ثبت شده باشند ! به طور کلی به کمک این نرم افزار قادر هستید تک تک عناصر موجود در تصاویر را با نوک انگشتان خود دچار تغییر و تحولاتی دلخواه و زیبا کنید ؛ برای مثال قادر هستید لبخند ، دندان ها ، پوست ، رنگ چشم و… را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تهیه تصاویر سلفی Dual Selfie 2.0.6

دانلود نرم افزار گرفتن سلفی های دوگانه

بهترین نرم افزار های اندروید

آیا با تصاویر سلفی آشنایی دارید و می خواهید با دانلود نرم افزار جدید و دوست داشتنی این عکس ها را در اندروید خود بسازید؟ اگر این کلمه را در وب سایت ویکیپدیا جستجو کنید ، به این جمله خواهید رسید : عکسی از خود است که توسط دوربین‌های دیجیتال گرفته می‌شود. این روزها در شبکه های اجتماعی ، کاربران عکس های پروفایل خود را به صورت سلفی توسط دوربین های دیجیتال و یا دستگاه های آیفون و یا آندروید تهیه می کنند ، اما این بار قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت تهیه تصاویر سلفی به صورت دو گانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

دو سلفی بهتر از یک سلفی است ! بهترین نرم افزار جهت تهیه تصاویر سلفی با فیلترهایی خیره کننده به صورت رایگان ! شما به سادگی می توانید تصاویر سلفی را در یک زمان به وسیله دوربین جلو و دوربین عقب آماده کنید و یکی از افکت های اینستاگرامی نرم افزار را بر روی آن اعمال کنید تا زیباتر جلوه کند. کل فرآیند این نرم افزار در 4 قدم خلاصه شده است ، در مرحله اول یک تصویر سلفی با دوربین جلو ثبت می کنید ، در مرحله دوم یک تصویر دیگر را با دوربین عقب به ثبت می رسانید ، در مرحله سوم افکت و یا فیلتر مورد نظر خود را اعمال می کنید و در آخر سلفی های دوبله را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود Share می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر