دانلود برنامه همراه بانک ملت

دانلود برنامه همراه بانک ملت

نسخه جدید نرم افزار همراه بانک ملت قرار داده شد

نسخه اصلی برای اندروید و iOS

همراه بانک ملت

بانک ملت در راستاى خدمت رسانى به مشتريان محترم اقدام به راه اندازى سامانه همراه بانک ملت نموده است . هدف اين سامانه استفاده مشتريان از خدمات مرتبط باحساب هاى متمرکز بدون مراجعه به شعبه و يا اينترنت و تنها از طريق تلفن همراه و به وسيله ارسال پيامک مى باشد. اين سيستم امكان انجام تراكنش هاي مالی و پرداخت وجه براي دريافت كالا يا خدمات را فراهم ميكند.

 

نحوه برخورداري از خدمات همراه بانک ملت :

  • تکميل فرم درخواست استفاده از محصول همراه بانک در شعبه افتتاح کننده حساب متمرکز و درج شماره تلفن همراه خود در فرم مربوطه.
  • دريافت پاکت رمز همراه بانک از شعبه افتتاح کننده حساب.
  • مراجعه به سايت همراه بانک ملت 2 ساعت پس از دريافت پاکت رمز از شعبه , دريافت کليد تبادل از سايت مزبور
  • دريافت نرم افزار همراه بانک از سايت مزبورو نصب آن بر روي تلفن همراه خود
  • فعال سازي نرم افزار جهت بهره برداري از سامانه مطابق با راهنما
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061

 دانلود نرم افزار افیس برای اندروید

OfficeSuite

OfficeSuite 8 Premium v8.6.5061 از پر بازديد ترين نرم افزار هاي آندرويد ميباشد که از شمار دانلود بسیار بالایی برخوردار است زيرا بخش بسيار وسيعي از امور متني شما را انجام ميدهد و ويژگي هاي ديگري نيز دارد که در ادامه به آن اشاره ميشود . همانطور که از نام اين نرم افزار اندروید مشخص است نرم افزاري آفيس ميباشد که تقريبا تمام امکانات آفيس کامپيوتر را دارا ميباشد.ويرايش، يا ساخت فايل هاي Word  و همچنين نمايش آنها پشتيباني از فرمت PPT که همان PowerPoint ميباشد از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی معبد Temple Run 2 v1.20

 دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
بازی اندروید Temple Run 2

پيش نياز : آندرويد 2.3 و بالاتر
Temple Run 2 یکی دیگر از بازی های محبوب ویژه ی سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی با موانع مختلفی روبه رو میشوید که با نسخه ی 1 بازی بسیار متفاوت است . شما در مسیر بازی باید با استفاده با وسایل دم دست خودتان موانع را از بین ببرید و به معبد برسید.این بازی تمام شدنی نمی باشد در واقع مرحله ای نیست شما هر چه بیشتر به جلو پیش بروید و امتیازاتی را در طول مسیر کسب کنید بهتر می توانید موانع را از پیش روی بردارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Fast & Furious 6: The Game 4.1.2

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تیر اندازی 2016 Enemy Strike 1.6.9

 دانلود بازی اکشن تفنگی 2016

بازی تیراندازی اندروید Enemy Strike 1.0.7

 پيش نياز : آندرويد 3.0 و بالاتر
Enemy Strike 1.6.9 بازي تير اندازی ديگر براي سيستم عامل آندرويد, اين بار نيز با اول شخص پلير انسان ها ديگر بر روي زمين نيستند و افراد بيگانه جهان را محاصره کرده اند . آنان به طور پيشرفته و با حملاتي از پيش تعيين شده قصد تخريب زنده ها در زمين و فرمانروايي در زمين را دارند . شما با سلاح هاي قدرتمند و تمام نشدني بايد تمام آنها را از بين ببريد.توجه داشته باشيد ارتش بزرگ بيگانه با تمام قدرتمند به صورت وحشيانه از زمين و آسمان حمله ميکنند.

هم اکنون این بازی را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي های بازی  2016 Enemy Strike 1.6.9:
گرافيک بالا
250 مأموريت مختلف
داراي 15 سلاح مختلف
ارتقا لباس رزمي خود و …

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی طناب را ببر Cut the Rope FULL 2.5.7

 دانلود بازی جدید Cut the Rope

بازی طناب را ببر

پيش نياز : آندرويد 4.0  و بالاتر
Cut the Rope را اگر تا به حال در اندروید بازی نکرده اید حتما دانلود کنید و لذت ببرید چرا که کسانی که این بازی را تجربه کرده اند دیگر نمی توانند از این بازی به راحتی دل بکنند!

وقتي براي تلف کردن وجود ندارد!طناب را سریع تر ببرید. بازديد از شش مکان هيجان انگيز از جمله قرون وسطا, رنسانس، کشتي دزدان دريايي، مصر باستان، يونان باستان، و عصر حجر. پس لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پل سازی bridgeconstructor 3.5

 دانلود بازی فکری اندروید پل سازی
بازی جدید اندروید

bridgeconstructor v3.5 يک بازي زيبا با سبک متفاوت ميباشد . در اين بازي در ابتدا بودجه اندکي داريد و به عنوان يک پيمانکار بايد يک پروژه پل سازي را به اتمام برسانيد و در آخر مبلغي بابت اين عمل دريافت نماييد. در ادامه اگر کار شما به خوبي پيش برود به شما پيشنهاد هاي زيادي براي پل سازي يا تعمير پل هاي دشوار داده مي شود. شما با توجه به شرايط موجود بايد مصالح خود را از جنس هاي مختلف به عنوان مثال چوب يا آهن تهيه کنيد و اين انتخاب شما بسته به مقاوت مورد نظر شما و رفت و آمد عابر ها و ماشين ها مي باشد. شما اين مصلاح را با توجه به بودجه نيز تهيه مي کنيد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین Drift Mania Championship 2 v1.27

 دانلود بازی ماشین برای اندروید

آپدیت شد.ورژن Drift Mania Championship 2 v1.27
بازی ماشین Drift Mania Championship 2

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Drift Mania Championship 2 این بازی برای آن دسته از افرادی است که به دستی کشیدن و دریف زدن در بازی های آندروید علاقه دارند. این بازی این قابلیت را به خوبی میتواند به نمایش در بیاورد.همچنین این بازی مانند دیگر بازی های ماشین می توانید ماشین های خریداری کنید آنها را ارتقا دهید و… دوربین این بازی در جهات گوناگون قابل چرخش میباشد و همین حساسیت بازی را بیشتر میکند و بهتر میتواند بازی را به تصویر دراورد.همچنین بر روی 3 سطح راحتی متوسط و دشوار تنظیم شده است که هر فرد با توجه به قدرت خود میتواند آن ها را برای اجرای بازی انتخاب نماید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی مسابقات ماشین سواری | Racing Rivals

بازی ماشین Racing Rivals

Racing Rivals نام یک بازی رالی فوق العاده زیبا و گرافیکیست که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی شما تنها نقش یک راننده ساده را ندارید که تنها با مسابقه دادن سرگرم باشید بلکه باید علاوه بر رانندگی، ماشین خود را تقویت کنید تا با اینکار توان ماشین هایتان افزایش پیدا کند. ماشین های موجود در بازی بسیار متنوع هستند از ماشین های کلاسیک گرفته تا ماشین های جدید و مدرن که بدنه آن ها از فیبر کربن ساخته شده است، ماشین های کروکی و وانت ها همگی با رنگ ها و آپشن های متفاوت و مختلف برای انتخاب کردن وجود دارند. یکی دیگر از ویژگی های اساسی این بازی، قابلیت انجام بازی آنلاین است یعنی می توانید پس از انتخاب ماشین دلخواهتان با دوستان خود وارد یک رقابت نزدیک و جالب شوید، رقابتی که به دلیل گروهی بودنش جذابیت چندین برابری نسبت به رقابت های ساده دارد.این بازی را از سایت جدید برای اندروید دانلودکنید و لذت ببرید.

سایر بازی های ماشین سوار

بازی ماشین های اسباب بازی را هم تجربه کنید

یکی دیگر از بخش های جالب Racing Rivals، بخش تجهیز کردن ماشین هاست، بله شما می توانید با خرید تجهیزات و ابزار های مختلف ماشین خود را تقویت کنید، برای مثال می توانید فیلتر هوای قوی تر بخرید و یا اینکه اگزوز ماشین را تغییر دهید و یا هر کار دیگری که می تواند به ماشینتان کمک کند تا بتواند سریع تر و بهتر براند، البته باید توجه داشته باشید که برای خرید این تجهیزات به پول نیاز دارید که باید با انجام مسابقات مختلف و پیروزی در آن ها هزینه های خود را تامین کنید. در مورد گرافیک این بازی هم که دیگر جای صحبتی نیست و همانطورکه مشاهده می کنید نسبت به حجم فوق کمی که دارد از گرافیک نسبتا منسابی برخوردار است درضمن به همان اندازه که گرافیک بازی جذاب است، صداگذاری آن هم زیبا و هیجانی است. هر ماشین یک سری مشخصات خاص دارد برای مثال برخی ها سرعت بالایی دارند اما چسبندگی مناسبی ندارند و برخی کندتر حرکت می کنند اما به سختی از پای در می آیند پس بهتر است قبل از ورود به مسابقه بهترین ماشین را متناسب با سبک رانندگی خود انتخاب کنید تا در نهایت به موفقیت دست پیدا کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Garfields Escape 1.0.5 با نام فرار گارفیلد

بازی گارفیلد را دوست دارید برای اندروید دانلود کنید؟گارفیلد نام گربه ای کارتونی و بامزه می باشد که در ابتدا داستان های این گربه بامزه جیم دیویس در روزنامه منتشر میشد. که توانست بعد از گذشت مدتی محبوبیت زیادی را برای خود بدست بیاورد و طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. به همین علت نیز تصمیم بر آن گرفته شد که یک فیلم با موضوع همین سگ و دوستش اودی ساخته بشود که با انتشار آن شهرت این گربه و سگ بصورت جهانی در آمد تا جایی که اکنون کمتر کسی است که نام گارفیلد را نشنیده باشد. تا کنون بازی های زیادی در ورد کامپیوتر برای دستگاه های مختلف با عنواع سیستم عامل ها ساخته شده است که به علت معروفیت این شخصیت بازی هایی نیز که با این موضوع ساخته می شوند به سادگی می تونند محبوبیت کسب نمایند.هم اکنون می توانید این بازی را برای اندروید دانلود کتید و لذت ببرید.

بازی جذاب گارفیلد
از سایر بازی های کم حجم اندروید نیز دیدن کنید
پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر
پیشنهاد خاص : بازی بانی خرگوشه
Garfield’s Escape نام بازی بسیار زیبایی می باشد که داستان آن از این قرار است که گربه بازی گوشی به نام گارفیلد برای انجام نظافت خود دست به ساخت یک ربات هوشمند می زند اما قافل از اینکه این رتاب برای انجام کار خود دست به هر کاری می زند و حتی قصد آسیب رساندن به شما را دارد. در این بازی زیبا گافیلد به همراه دوست اودی می باشد و حالی کاری که باید انجام بدهید این است که هر چقدر که می توانید بدوید و از دست این ربات خطرناک فرار کنید. البته نباید فراموش کنید که در هنگام فرار موانع زیادی پیش روی شما قرار گرفته شده است که که می تواند راهتان را سد کنند و کاری کنند که به دست این ربات بی افتید. بازی زیبای گارفیلد Garfield’s Escape از گرافیک قانع کننده ای نسبت به حجمش بهره می برد به گونه ای که شما از انجام آن برای مدت طولانی خسته نخواهید شد و همچنین گیم پلی آن که در سبک دیگر بازی های دویدنی است می تواند برایتان آشنا بنظر برسد که با وجود 15 مرحله مختلف که بصورت داستانی به هم پیوسته می باشند می تواند بازی فانتزی Garfield’s Escape را به یک گزینه مناسب برای پر کردن اوقات فراغتتان در کنار دوستان تبدیل نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4 5 6