دانلود نرم افزار گوگل ارث 2016 Google Earth 8.0.4.2346

دانلود نرم افزار گوگل ارث ورژن اندروید Google Earth

آیا به گشت و گذار مجازی در نقاط مختلف دنیا علاقمند هستید؟ نرم افزار گوگل ارث 2016 را با بالاترین کیفیت برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک گوگل ارث 2016 می توانید در نقاط مختلف دنیا تنها با حرکت انگشتانتان پرواز کنید ، به سرزمین های دور دست دسترسی پیدا کنید یا به محل تولد و یا محل زندگی خود در دوران کودکی بازگردید ! نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی و یکپارچگی کامل با سرویس Google Maps Street View ، به شما این امکان را می دهد که به تک تک خیابان های مناطق مختلف دنیا دسترسی دقیق داشته و از وضعیت آنان اطلاع پیدا کنید. با مراجعه به بخش Earth Gallery می توانید از لحظاتی هیجان انگیز بهرمند شوید ! از جمله این لحظات می توان به مشاهده زنده زلزله ها ، مشاهده بلند شدن هواپیماها از فرودگاه های مختلف و… اشاره کرد. به کمک ویژگی Tour Guide ، قادر هستید به نقاطی که تا به حال به آنان سفر نکرده اید دسترسی پیدا کرده و محل هایی جدید را کشف کنید. نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی کامل از سرویس سه بعدی ، به شما این امکان را می دهد نقاط معروف نظیر San Francisco, Boston, Rome را به صورت کاملاً طبیعی تماشا کنید و از دیدنی های آنان لذت ببرید. ویژگی 3 بعدی بر روی تعدادی از دستگاه های پیشرفته و اکثر تبلت ها قابل استفاده می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بک آپ گیری قدرتمند از اطلاعات با My Backup

 دانلود نرم افزار بک اپ گیری برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و البته ضروری از فایل ها,عکس ها,موزیک ها و … بک اپ تهیه کنید و دیگر نگران اطلاعات خود نباشید؟پشتیبان گیری از اطلاعات ، امری مهم در تمامی دستگاه ها به شمار می آید. مهم نیست شما کاربر کدام دستگاه یا کدام سیستم عامل هستید ، بهتر است برای روز مبادا ، همیشه از اطلاعات مه و حیاتی خود نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده باشید تا بتوانید در مواقع لزوم از آنان بهرمند شوید. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران سیستم عامل آندروید را با یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در این زمینه آشنا سازیم !

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

MyBackup Pro اسان ترین روش برای بک آپ گیری از اطلاعات شما در دستگاه های آندرویدی است. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا از تمامی اطلاعات موجود در دستگاه های خود ، نسخه هایی پشتیبان تهیه کنید. به کمک این نرم افزار میتوانید از انواع اطلاعات خود نظیر Applications, Photos, Music, Videos, Contacts, Call log, Browser Bookmarks, SMS, MMS, Calendar, System Settings, Home Screens, Alarms, Dictionary, Music Playlists, APNs در مموری کارت و یا فضاهای ابری ، نسخه های پشتیبان خود را نگهداری کنید. در صورتی که شما دستگاه آندرویدی خود را تعویض هم بکنید ، به سادگی می توانید با نصب این نرم افزار در دستگاه جدید ، به راحتی بک آپ دستگاه قبلی را بازگردانید. My Backup Pro در حال حاضر بیش از 3 میلیون کاربر دارد و یکی از آسان ترین و سریع ترین و امن ترین روش ها برای تهیه نسخه های بک آپ و بازگردانی آنان به حساب می آید. این نرم افزار می تواند از APK ها و دیتاهای آنان نیز برایتان نسخه هایی پشتیبان را تهیه کند. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر