دانلود نرم افزار اثر انگشت Mood Scanner 4.6.3

دانلود  نرم افزار رایگان سرگرم کننده اثر انگشت 

نرم افزار جدید

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده برای اندروید اثر انگشت خود را با دقت فراوان ببینید و حتی اثر انگشت دوستان خود را ببینید؟

Mood Scanner يک نرم افزار سرگرم کننده و جديد ميباشد که به وسيله ي آن ميتوانيد اثر انگشت خودتان را با تمام ضررات آن مشاده کنيد. توجه داشته باشيد اين برنامه هيچ کاربرد خاصي ندارد . صرفا جهت سرگرمي و مشاده اثر انگشت خودتان به طور دقيق ميباشد. و به اين گونه کار ميکند که پس از اجراي برنامه انگشت خود را مقابل تلفن همراه خود گرفته و پس از زدن دکمه ي تاييد اثر انگشتتان را مشاده کنيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D 1.0.8

 دانلود بازی تفنگی جدید اسنایپر

بازی اسنایپر

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترين و سرگرم کننده ترين بازي تيرانداز در خفا است، که داراي صفحه نمايش بازي هاي نفيس و پر از شور و شوق است. تيراندازي را متوقف نکنيد ، شما نياز به يک تجزيه و تحليل سریع دارید تا سلاح در دست شما به يک سلاح مرگبار تبديل شود، جنايتکاران وحشتناک اجازه نمي دهد از ديد خود به خوبي استفاده کنيد!

ويژگي های بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D :
انواع استقرار و مبارزه:ايستاده تيراندازي، تيراندازي چمباتمه زده، مبارزه براي تغيير کارتريج، جايگزيني سلاح هاي مختلف، خريد کيت پزشکي مکمل HP،عمليات به طور کامل درصفحه نمايش لمسي انجام می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر