دانلود نرم افزار ترول ModFace Free 2.10

 دانلود نرم افزار شکلک های ترول

نرم افزار ترول ModFace Free 1.54

 پيش نياز : آندرويد 3.0 و بالاتر
ModFace Free 2.10 نرم افزار ترول براي آندرويد ميباشد که امروزه در محيط اينترنت بسيار مورد استقبال قرار گرفته است . تصاويري اغلب از صورت انسان که به صورت نقاشي شده و سياه سفيد طراحي شده اند که اين تصاوير داراي انواع مختلف مانند ناراحت , شاد , خنگ ,  گريه , ديوانه , پشيمان و … ميباشد . تصاوير در هر صورت بسيار خندا دار ميباشد و به راحتي ميتوانيد آن را براي هر چهره اي که ميخواهيد جايگزين کنيد تا تصويري جالب و خنده دار را خلق کنيد.

این نرم افزار را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فاصله ياب 2016 Smart Measure 1.6.4

 دانلود نرم افزار جدید ورژن 2016 برای تعیین مسافت

نرم افزار مسافت

 

پيش نياز : آندرويد 2.3 و بالاتر
Smart Measure 1.6.0a این نرم افزار از جالب ترین و مفید ترین نرم افزار های اندروید که است که به طور رایگان می توانید دانلود کنید.این نرم افزاري  فاصله ياب (مسافت سنج) اندازه گيري فاصله، ارتفاع، عرض و مساحت يک هدف با گوشي با استفاده از مثلثات انجام می دهد.

طريقه استفاده ساده است: فقط ايستادن و فشردن دکمه شاتر است.

ویژگی های نرم افزار فاصله یاب Smart Measure 2016:
– محاسبه عرض و مساحت
– حالت پرتره
– زوم دوربين
– افق مجازي
– پشتيباني از 12 زبان.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061

 دانلود نرم افزار افیس برای اندروید

OfficeSuite

OfficeSuite 8 Premium v8.6.5061 از پر بازديد ترين نرم افزار هاي آندرويد ميباشد که از شمار دانلود بسیار بالایی برخوردار است زيرا بخش بسيار وسيعي از امور متني شما را انجام ميدهد و ويژگي هاي ديگري نيز دارد که در ادامه به آن اشاره ميشود . همانطور که از نام اين نرم افزار اندروید مشخص است نرم افزاري آفيس ميباشد که تقريبا تمام امکانات آفيس کامپيوتر را دارا ميباشد.ويرايش، يا ساخت فايل هاي Word  و همچنين نمايش آنها پشتيباني از فرمت PPT که همان PowerPoint ميباشد از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فشار خون BloodPressureDB 5.69.0

 دانلود نرم افزار جدید محاسبه فشار خون

نرم افزار فشار خون

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر

آیا می خواهید که در اندروید خود و تنها با استفاده از یک نرم افزار جالب فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟این برنامه را دانلود کنید.
BloodPressureDB ديگر احتياج به رفتن به بيمارستان براي گرفتن فشار خون خود نداريد در اين بخش از سايت به شما نرم افزاري را معرفي مکنيم که راحتي ميتوان فشار خون خود را اندازه گيري کرد و اين کار با دقت بالايي انجام مي شود.
حالا شما با این برنامه مي توانيد فشار خون بالا یا پایین را ببینید. ضبط سريع و ساده، آسان و لذت واقعي را احساس کنيد.توسط این برنامه  مي توانيد پزشک را به خانه بياوريد.
براي استفاده از اين برنامه نياز به يک بار، ثبت نام رايگان؛ بدون هيچ اطلاعات خصوصي داريد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاهش مصرف باتری Battery Doctor 5.11

 دانلود نرم افزار جدید کاهش مصرف باتری اندروید

نرم افزار باتری

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر
Battery Doctor (Battery Saver) 5.11 دکتر باتري,نرم افزار اندروید فوق العاده برای کاهش مصرف و صرفه جویی در باتری.آيا شما نياز به يک نرم افزار داريد که مي تواند کمک به حفظ باتري کند؟ این برنامه توسط 30 میلیون کاربر اندرویدی استفاده می شود.

ويژگي هاي اصلي
1. صرفه جويي در انرژي
بهينه سازي باتري با يک کليک ساده!
2. پيش بيني زمان در دسترس باتري
نمايش قدرت از وقت آزاد (دقيق به دقيقه) بسته به نوع دستگاه.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بابیلون دیکشنری جدید Babylon Translator

دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون 2014

ورژن جدید جایگزین شد

نرم افزار بابیلون

پیش نیاز:اندروید 2.2 و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار دیکشنری کامل که بابیلون نام دارد متن های انگلیسی را به فارسی در اندروید ترجمه کنید؟ما یه شما نرم افزار بابیلون را برای دانلود پیشنهاد می کنیم.

حتما تا به حال نام برنامه بابیلون را شنیده اید.دیکشنری بسیار قدرتمندی که در کامپیوتر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ولی این بار می توانید بابیلون را در موبایل و برای اندروید خودتون داشته باشید.Babylon Translator 1.0.2 آخرین ورژن ارائه شده از نرم افزار بابیلون 2013 است که با پشتیبانی از 75 زبان و ترجمه دوطرفه مثل انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را با بهره بردن از 1600 فرهنگ لغت معتبر جهانی فراهم می اورد.

لازم به ذکر است که این برنامه برای ترجمه آنلاین نیاز به اینترنت دارد.برای ترجمه هم تنها کافی است که متن یا لغت مد نظر خودتون را در برنامه وارد یا کپی کنید تا سه سوته عالی ترین ترجمه ممکن را دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پیانو حرفه ای Piano Companion

 دانلود نرم افزار نواختن پیانو

نرم افزار پیانو

پيش نياز : آندرويد 1,5 و بالاتر

آیا مایلید که با یک نرم افزار جالب در اندروید خود پیانو بنوازید و از موسیقی هایی که می افرینید لذت ببرید؟
Piano Companion LITEChords شايد شما نيز از آن دسته از افرادي باشيد که به موسيقي علاقه زيادي دارد ولي به دلايلي امکان زدن ساز ها را ندارد. ما در اين نرم افزار تمام نياز هاي يک آهنگساز را تا حد زيادي برطرف ساخته ايم. با داشتن اين نرم افزار شما ميتوانيد ساز پيانو را به صورت واقعي و صدا هاي بسيار نزديک به پيانو واقعي را اجرا کنيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکس های کاغذی Paper Camera

 دانلود نرم افزار عکس اندروید

نرم افزار عکس

 پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Paper Camera یک نرم افزار سرگرم کننده در اندروید شما است. شايد نرم افزار هاي زيادي در رابطه با دوربين تلفن همراه و يا سرگرم شدن با اين دريچه ديده ايد و از آن ها لذت برده ايد . اما اين نرم افزار يک برنامه ي بينظير ميباشد.
در اين برنامه کاريکاتور و نقاشي اثرات واقعي در دوربين شما نمايش داده مي شود! دنيا را از طريق يک لنز جديد ميبينيد، اصيل، شيک و فريبنده،چقد جالب ميتواند باشد تمام جهان را به صورت يک کاريکاتور مشاهده کنيد.در واقع با اين نرم افزار هر وقت تلفن همراه خود را مقابل تصويري نگاه داريد ميتوانيد آن را به صورت يک کاريکاتور ببينيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکسبرداری پانوراما Panorama Camera 360

 دانلود نرم افزار جدید عکس برداری 360 درجه ( پانوراما)

نرم افزار عکسبرداری

با این نرم افزار 2013 می توانید عکس های پانومارا و 360 در اندروید خود تهیه کنید و لذت ببرید. پس از بيش از يک سال تحقيق و توسعه، ما شما به معرفي بهترين عکس پانوراما را با نام Panorama Camera 360 دعوت ميکنيم.
توجه داشته باشيد. به منظور رسيدن به بهترين اثر عکس پانوراما، مطمئن شويد که به اندازه کافي روشن و نور در هنگام عکسبرداري رسيده ايد.عکس به درستي نمايش داده نمي شود اگر نور به اندازه کافي روشن نباشد.
به طور ساده پانوراما يک نوع افکت و ويرايش عکس ميباشد که ميتوانيد عکس ها را به يکديگر بچسبانيد و آن ها را در حالت زوم کات کنيد و از ديگر ويژگي هاي اين برنامه برخوردار باشيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار افزایش سرعت موبایل SD-Booster

 دانلود نرم افزار رایگان افزایش سرعت

نرم افزار افزایش سرعت

 پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
SD-Booster  SD-را برای افزایش سرعت اندروید خود دانلود کنید.تقويت کننده سرعت هاي خارجي و داخلي کارت حافظه SD  تا 40 برابر! لذت بردن از يک احساس جديد سرعت بر روي گوشي هاي هوشمند آندرويد خود را در هر زمان و در همه جا که شما بخواهيد را برايتان به ارمغان مي آورد.
SD-تقويت کننده، تنها برنامه است که پشتيباني از هر کارت به طور جداگانه است!این نرم افزار را برای گوشی و تبلت های اندرویدی خود دانلود کنید و سرعت بی نهایت لذت ببرید.

ويژگي های نرم افزار  SD-Booster:
-MMC چارچوب تشخيص براي حمايت از کارت حافظه SD و SD-حافظه
پيکربندي هر SD-Card/SD-Memory به طور جداگانه (جديد!)
دستگاه نظارت (جديد!)
سيستم هشدار (جديد!)
شرايط پيشنهاد مبتني بر رنگ از اندازه حافظه پنهان فعلي
پشتيباني از چند زبان (جديد!)

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4 5 6