دانلود نرم افزار اندروید قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE

دانلود نرم افزار جایگزینی چهره با بدن برای اندروید

دانلود نرم افزار قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE

آیا به دنبال نرم افزار جالب می گردید که صورت خود را بر روی بدن اشخاص دیگر بگذارید؟ما به شما دانلود نرم افزار FACEinHOLE را برای اندروید معرفی می کنیم.در گذشته زمانی که صحبت از قرار دادن چهره بر روی بدن اشخاص میشد ، نرم افزار فتوشاپ نرم افزار شماره 1 بدین منظور به حساب می آمد ؛ اکنون با گسترش پلت فرم ها و سیستم عامل های دستگاه های قابل حمل نظیر iOS و آندروید ، دیگر نیازی به استفاده از ابزارهایی نظیر فتوشاپ نیست ، زیرا اپلیکیشن های مخصوص آنان در مارکت مربوطه قرار گرفته اند ؛ انجام فرآیند تغییر چهره با بدن اشخاص دیگر در فتوشاپ کاری سخت و زمان بر است ، به گونه ای که گاهاً تصویر نهایی چندان جالب به نظر نخواهد رسید ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در خدمت شما کاربران عزیز هستیم تا یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نرم افزارها را در این زمینه برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی معرفی نمائیم. با ما در معرفی FACEinHOLE® v3.7.0 همراه بشیاد.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

رویاها به حقیقت تبدیل می شوند ! اکنون تغییر چهره با بدنیک شخص معروف کار سختی نیست ، تنها کافیست FACEinHOLE را اجرا و اولین سند خود را آغاز کنید ؛ نرم افزار اندروید FACEinHOLE به شما این امکان را می دهد که بدون نیازبه دانشی خاص در نرم افزار فتوشاپ ، کاملاً در سبک یک سرگرمی ، تصویر شخص مورد نظر خود را یک بدن دیگر جایگزین کنید. قصد دارید چهره خود را در کدام پوستر شهر ببینید؟ خودتان انتخاب می کنید ! بیش از 150 هزار سوژه جذاب و سرگرم کننده در این نرم افزار قرار گرفته اند که می توانند جذابیت انتخاب های شما را بالا ببرند ؛ یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان استفاده از جایگزینی چند چهره ای است ؛ در واقع شما می توانید در سوژه های مخصوص ، چهره خودتان و همچنین دوستان خود را به عنوان جایپزین برای سوژه فعلی در نظر بگیرید ؛ بدین ترتیب می توانید با نشان دادن این تصاویر جذاب ، دوستان خود را غافل گیر نمائید. سوژه های قرار گرفته در این نرم افزار به صورت موضوعاتی دسته بندی شده هستند و شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب و به مجموعه ای از سوژه های مرتبط دسترسی پیدا کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار صفحه نمایش سه بعدی 3D Home

 دانلود نرم افزار جالب سه بعدی ساز اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید محیط اندروید خود را با دانلود نرم افزار جالب و زیبا سه بعدی ( 3D) کنید و از محیط کاربری سریع وکاربردی لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 4.0,4.1 و بالاتر
3D Home تجربه ي صفحه ي نمايش سه بعدي در اندروید است .این برنامه رایگان با قابلیت های فراوان و گرافیکی دسکتاپ شما را به طور کامل 3D با صحنه ها و تم هاي مختلف و قابل تنظیم تبدیل می کند. شما مي توانيد در اطراف خانه يعني صفحه ي اصلي خود به سادگي و به صورت کشويی ,عمودي و افقي حرکت کنيد، و شما حتي مي توانيد چرخش سقف، ديوارها و کف به طور جداگانه را امتحان کنيد. شما همچنين مي توانيد مبلمان ترتيب و تصوير زمينه را انتخاب کنيد که و در واقع يک خانه ي واقعي و زيبا با سلايق خود به صورت سه بعدي را براي صفحه ي مانيتور خود طراحي کنيد.این برنامه می تواند بهترین میانبر های شما را در خود تعبیه کند تا در صورت نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن به برنامه ها,بازی ها و فایل های خود دسترسی داشته باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گرافیکی عکس های هنری Photo Art

دانلود نرم افزار عکس اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار گرافیکی مفید عکس های هنری زیبا بسازید و به یک هنرمند واقعی تبدیل شوید؟فقط کافی است این برنامه را دانلود کنید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Photo Art – Color Effects 1.7.12 ايجاد عکس هاي هنري به سرعت و به راحتي! رنگ تصوير را با انگشتان خود ایجاد کنید! رنگ های سياه و سفيد عکس هاي قديمي خود را تعويض کنيد. با اين برنامه هر کسي مي تواند يک هنرمند شود!

در این برنامه گرافیکی افکت های بسیار متنوع و زیبایی برای اضافه کردن وجود دارد.از جمله این افکت ها می توان به افکت های معروف سیاه و سفید,قهوه ای , اشباه , تار,ساییده و … اشاره کرد.این برنامه را هم اکنون از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گرافیکی Color Splash Effect Pro 1.4.8

 دانلود نرم افزار گرافیکی رایگان آندروید

نرم افزار عکس

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی ویرایش های مختلف بر روی تصاویر خود ایجاد کنید و یک برنامه گرافیکی کامل داشته باشید؟

پيش نياز آندرويد : 2,1 و بالاتر
Color Splash Effect Pro 1.4.8 نرم افزاری برای تغییرات گرافیکی بر روی عکس ها است به طوري که کل عکس با کيفيتي بالا به حالت هاي مختلف تبديل ميشود.رنگ يک چيز خاص است … چيزي است که مي تواند عکس هاي خود را هنرمندانه و پر جنب و جوش کند. تصاوير سياه و سفيد و منحصر بفرد. پس این برنامه را دانلود کنید.

برخی از قابلیت های نرم افزار Color Splash Effect Pro 1.4.8:

37 اثر منحصر به فرد و خلاقانه
ذخيره فايل هاي چندگانه براي بعد از ويرايش
4 برش مختلف: سخت , نرم  و مات و يا شفاف
صفحه نمايش کامل : مخفي کردن نوار ابزار ناخواسته
ويرايش رنگ عکس شما

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گرافیکی Monte Gallery – Image Viewer

 دانلود نرم افزار اندروید گرافیکی

دانلود نرم افزار گرافیکی Monte Gallery - Image Viewer

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Monte Gallery – Image Viewer يک نرم افزار قوي جهت نمايش تصاوير شما ميباشد. اين نرم افزار قابليت هاي زيادي به شما ميدهد که شما قادر خواهيد بود به عکس يادداشت اضافه کنيد. همچنين اين برنامه عکس هاي شما را بر اساس نام آن ها , تاريخ عکس گرفته شده و محل عکس ميتوانید تقسيم بندي کند .در ادامه به برخي از کاربرد هاي ديگر نرم افزار اشاره شده است.
7. پيش نمايش: شما مي توانيد تصاوير را از طريق پيشنمايش بدون رفتن به پوشه  ببينيد.
8. قفل: قفل کردن پوشه، به طوري که کاربر مي تواند عکس هاي شخصي و يا مورد نياز امنيتي را قفل کند.
9. ويژگي هاي پيش فرض: به اشتراک گذاري، حذف، انتقال، کپي، چرخش، ويرايش، برش، نصب و راه اندازي، و غيره.

دانلود / توضیحات بیشتر